Top Części samochodowe 3 modelów samochodu ALFA ROMEO ALFASUD
Top kategorii części samochodowych ALFA ROMEO ALFASUD
Katalog części ALFA ROMEO ALFASUD
Akcesoria katalog ALFA ROMEO ALFASUD
Najczęściej kupowane części samochodowe ALFA ROMEO ALFASUD
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 3 modelów ALFA ROMEO ALFASUD są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ALFA ROMEO znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ALFA ROMEO ALFASUD od wiodących producentów.
Imponujący wybór i wysoka jakość części zapasowych do twojej ALFA ROMEO ALFASUD – oto my oferujemy. Znajdziesz w naszym sklepie online części zamienne od producentów, którzy bardzo się dbają o jakość. Jakość idealna to nasz priorytet. Zamów dowolną część zapasową do ALFA ROMEO ALFASUD, i będziemy mogli udowodnić to!
Informacje na temat modelu ALFA ROMEO ALFASUD - prawidłowe dobranie części zamiennych
Alfa Romeo AlfasudAlfa Romeo Alfasud jest najlepiej sprzedawanym modelem w historii firmy. Był on produkowany w latach 1971-1989. Samochód dostępny był w wersjach nadwozia typu dwudrzwiowy i czterodrzwiowy liftback, trzydrzwiowy i pięciodrzwiowy hatchback, coupe i kombi. Był on produkowany w fabrykach we Włoszech, RPA, Malezji i na Malcie.
Alfa Romeo Alfasud I GeneracjiSamochody Alfy Romeo Alfasud były produkowane w fabryce w Pomigliano d'Arco, która znajduje się w południowych Włoszech. To położenie geograficzne dało nazwę modelu. Ukończony samochód był wynikiem współpracy pomiędzy austriackim inżynierem Rudolfem Hruska i szefa studia Italdesign - Giugiaro Giorgetto.
Alfa Romeo Alfasud w wersji czterodrzwiowego liftbacka została po raz pierwszy zaprezentowana publicznie na targach motoryzacyjnych w Turynie w 1971. Konstrukcja modeli otrzymała mnóstwo świetnych recenzji, a niektóre z ich technicznych rozwiązań (hamulce tarczowe na wszystkich kołach, napęd na przednie koła) były w tym czasie bardzo niekonwencjonalne. Ascetyczne wnętrza (gumowe podłogi, fotele wykonane ze sztucznej skóry, panel sterowania wykończony tanim plastikiem) zostało zrekompensowane poprzez wysokiej jakości technologię (regulowana wysokość oraz oparcie siedzenia kierowcy i kierownicy, nowoczesny system wentylacji).
Alfa Romeo Alfasud posiadała doskonałą zdolność prowadzenia, przyczepność, widoczność i przestronność. Od momentu, gdy Rudolf Hruska był wysoki, zażądał on takiego projektu od Giorgetto Giugiaro, samochód był wygodny zarówno dla wysokiego kierowcy, jak i wysokiego pasażera na tylnym siedzeniu.
W 1973 roku został zaprezentowany dwudrzwiowy liftback. Różnicą między tym samochodem a jego poprzednikiem (z wyjątkiem liczby drzwi) były przednie reflektory (cztery okrągłe światła), kierunkowskazy zamontowane na przednim zderzaku i spojler. Wnętrze zostało zaktualizowane poprzez przednie siedzenia i zagłówki wykończone tapicerką z materiału, prawdziwy dywan zastąpił gumowy oraz trzyramienna kierownicą. Wyposażenie techniczne zostało również zaktualizowane. Został zainstalowany czujnik obrotomierza, ciśnienia oleju i temperatury. W 1975 roku został przedstawiony model Alfy Romeo Alfasud Giardinetta w wersji trzydrzwiowego kombi. Samochód nie odniósł komercyjnego sukcesu: klienci narzekali na niewygodne wnętrze i nieinteresujący wygląd.
W 1976 roku została wypuszczona Alfa Romeo Alfasud Sprint w wersji czterodrzwiowego coupe i stała się bardziej popularny od modelu Giardinetta, jednak również otrzymywała skargi na zbyt wysoką cenę, średnią jakość, a zwłaszcza na sztywne tylne siedzenia, co sprawiało, że nie było możliwe zwiększenie pojemności przedziału bagażowego. Wynikiem tego była zmiana stylizacji w 1983 roku. Firma usunęła nazwę Alfasud, zamontowała samochodowi nowe zderzaki, osłonę chłodnicy, tylne światła i masywne listwy po bokach nadwozia. Elementy chromowane zostały pomalowane na czarno. Jeszcze mocniejsza wersja została wypuszczona o nazwie Alfa Romeo Sprint Quattrofoglio Verde. Samochód został szybko rozpoznawany dzięki swojemu zielonemu odcieniu na listwach i krawędziach zderzaków.
Zmiana stylizacji Alfy Romeo Alfasud I GeneracjiW 1977 roku firma zaktualizowała projekt Alfy Romeo Alfasud poprzez zamontowanie nowego przedniego zderzaka i osłony chłodnicy. W 1980 roku nastąpiła kompletna zmiana stylizacji modelu: została zainstalowana nowoczesna osłona chłodnicy, nowe przednie reflektory, nowa pokrywa bagażnika, a materiał zderzaków został zastąpiony poprzez plastik. Wnętrze również uległo rewitalizacji.
W 1981 roku Alfa Romeo Alfasud Ti w wersji dwudrzwiowego liftbacka został przekształcony w trzydrzwiowy hatchback, a w 1982 roku poprzez zwiększony popyt pojawił się model pięciodrzwiowego hatchbacka.