
Top Części samochodowe do 3 modelów samochodu ALFA ROMEO ALFASUD
Najpopularniejsze kategorie części samochodowych do ALFA ROMEO ALFASUD
Katalog części zapasowych ALFA ROMEO ALFASUD
Sklep Internetowy z akcesoriami ALFA ROMEO ALFASUD
Najczęściej kupowane produkty do samochodów ALFA ROMEO ALFASUD
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 3 modelów ALFA ROMEO ALFASUD są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ALFA ROMEO znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ALFA ROMEO ALFASUD od wiodących producentów.
Imponujący wybór i wysoka jakość części zapasowych do twojej ALFA ROMEO ALFASUD – oto my oferujemy. Znajdziesz w naszym sklepie online części zamienne od producentów, którzy bardzo się dbają o jakość. Jakość idealna to nasz priorytet. Zamów dowolną część zapasową do ALFA ROMEO ALFASUD, i będziemy mogli udowodnić to!


Informacje na temat modelu ALFA ROMEO ALFASUD - prawidłowe dobranie części zamiennych
Alfa Romeo AlfasudAlfa Romeo Alfasud jest najlepiej sprzedawanym modelem w historii firmy. Był on produkowany w latach 1971-1989. Samochód dostępny był w wersjach nadwozia typu dwudrzwiowy i czterodrzwiowy liftback, trzydrzwiowy i pięciodrzwiowy hatchback, coupe i kombi. Był on produkowany w fabrykach we Włoszech, RPA, Malezji i na Malcie.
Alfa Romeo Alfasud I GeneracjiSamochody Alfy Romeo Alfasud były produkowane w fabryce w Pomigliano d'Arco, która znajduje się w południowych Włoszech. To położenie geograficzne dało nazwę modelu. Ukończony samochód był wynikiem współpracy pomiędzy austriackim inżynierem Rudolfem Hruska i szefa studia Italdesign - Giugiaro Giorgetto.
Alfa Romeo Alfasud w wersji czterodrzwiowego liftbacka została po raz pierwszy zaprezentowana publicznie na targach motoryzacyjnych w Turynie w 1971. Konstrukcja modeli otrzymała mnóstwo świetnych recenzji, a niektóre z ich technicznych rozwiązań (hamulce tarczowe na wszystkich kołach, napęd na przednie koła) były w tym czasie bardzo niekonwencjonalne. Ascetyczne wnętrza (gumowe podłogi, fotele wykonane ze sztucznej skóry, panel sterowania wykończony tanim plastikiem) zostało zrekompensowane poprzez wysokiej jakości technologię (regulowana wysokość oraz oparcie siedzenia kierowcy i kierownicy, nowoczesny system wentylacji).
Alfa Romeo Alfasud posiadała doskonałą zdolność prowadzenia, przyczepność, widoczność i przestronność. Od momentu, gdy Rudolf Hruska był wysoki, zażądał on takiego projektu od Giorgetto Giugiaro, samochód był wygodny zarówno dla wysokiego kierowcy, jak i wysokiego pasażera na tylnym siedzeniu.
W 1973 roku został zaprezentowany dwudrzwiowy liftback. Różnicą między tym samochodem a jego poprzednikiem (z wyjątkiem liczby drzwi) były przednie reflektory (cztery okrągłe światła), kierunkowskazy zamontowane na przednim zderzaku i spojler. Wnętrze zostało zaktualizowane poprzez przednie siedzenia i zagłówki wykończone tapicerką z materiału, prawdziwy dywan zastąpił gumowy oraz trzyramienna kierownicą. Wyposażenie techniczne zostało również zaktualizowane. Został zainstalowany czujnik obrotomierza, ciśnienia oleju i temperatury. W 1975 roku został przedstawiony model Alfy Romeo Alfasud Giardinetta w wersji trzydrzwiowego kombi. Samochód nie odniósł komercyjnego sukcesu: klienci narzekali na niewygodne wnętrze i nieinteresujący wygląd.
W 1976 roku została wypuszczona Alfa Romeo Alfasud Sprint w wersji czterodrzwiowego coupe i stała się bardziej popularny od modelu Giardinetta, jednak również otrzymywała skargi na zbyt wysoką cenę, średnią jakość, a zwłaszcza na sztywne tylne siedzenia, co sprawiało, że nie było możliwe zwiększenie pojemności przedziału bagażowego. Wynikiem tego była zmiana stylizacji w 1983 roku. Firma usunęła nazwę Alfasud, zamontowała samochodowi nowe zderzaki, osłonę chłodnicy, tylne światła i masywne listwy po bokach nadwozia. Elementy chromowane zostały pomalowane na czarno. Jeszcze mocniejsza wersja została wypuszczona o nazwie Alfa Romeo Sprint Quattrofoglio Verde. Samochód został szybko rozpoznawany dzięki swojemu zielonemu odcieniu na listwach i krawędziach zderzaków.
Zmiana stylizacji Alfy Romeo Alfasud I GeneracjiW 1977 roku firma zaktualizowała projekt Alfy Romeo Alfasud poprzez zamontowanie nowego przedniego zderzaka i osłony chłodnicy. W 1980 roku nastąpiła kompletna zmiana stylizacji modelu: została zainstalowana nowoczesna osłona chłodnicy, nowe przednie reflektory, nowa pokrywa bagażnika, a materiał zderzaków został zastąpiony poprzez plastik. Wnętrze również uległo rewitalizacji.
W 1981 roku Alfa Romeo Alfasud Ti w wersji dwudrzwiowego liftbacka został przekształcony w trzydrzwiowy hatchback, a w 1982 roku poprzez zwiększony popyt pojawił się model pięciodrzwiowego hatchbacka.
ALFA ROMEO ALFASUD Poradnik/Instrukcja krok po kroku do naprawy i wymiany





