
Top Części samochodowe do 2 modelów samochodu ALFA ROMEO ALFETTA
Najpopularniejsze kategorie części samochodowych do ALFA ROMEO ALFETTA
Katalog części zapasowych ALFA ROMEO ALFETTA
Sklep Internetowy z akcesoriami ALFA ROMEO ALFETTA
Najczęściej kupowane produkty do samochodów ALFA ROMEO ALFETTA
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 2 modelów ALFA ROMEO ALFETTA są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ALFA ROMEO znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ALFA ROMEO ALFETTA od wiodących producentów.
Imponujący wybór i wysoka jakość części zapasowych do twojej ALFA ROMEO ALFETTA – oto my oferujemy. Znajdziesz w naszym sklepie online części zamienne od producentów, którzy bardzo się dbają o jakość. Jakość idealna to nasz priorytet. Zamów dowolną część zapasową do ALFA ROMEO ALFETTA, i będziemy mogli udowodnić to!



Informacje na temat modelu ALFA ROMEO ALFETTA - prawidłowe dobranie części zamiennych
Alfa Romeo AlfettaModel Alfy Romeo Alfetta, produkowany przez włoską firmę od 1972 do 1984 roku, został przedstawiony w dwóch wersjach nadwozia - sedan i coupe. Produkcja odbywała się we Włoszech i w Republice Południowej Afryki.
Alfa Romeo Alfetta I GeneracjiAlfa Romeo Alfetta zabłysła podczas targów motoryzacyjnych w Turynie w 1971 roku, ale ze względu na serię strajków w fabryce w Arese jej prezentacja została przesunięta o sześć miesięcy. Wprowadzona wiosną 1972 roku Alfa Romeo Alfetta była jednym z najbardziej innowacyjnych modeli z okresu powojennego.
Konstrukcja przedniej części samochodu była nadal zgodna z klasycznymi kanonami marki (podwójna okrągłe przednie reflektory w chromowanymi obręczami, płytkę z logiem firmy znajdowała się na środku, zderzak z poprzecznym ostrzem wykonanym ze stali nierdzewnej, trzy wąskie chromowane paski położone w poprzek osłony chłodnicy), a tylna część Alfy Romeo Alfetta została podniesiona, co, oprócz poprawy wydajności aerodynamicznej, zapewniało bezprecedensową nośność dla tego typu pojazdu.
Wnętrze było wykonane dość tradycyjnie: deska rozdzielcza z drewnianymi wstawkami posiadała prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury wody i czujniki ciśnienia oleju. Maksymalny komfort w kabinie został przewidziany dla kierowcy (wygodny fotelem, regulowana wysokość kierownicy), natomiast z tyłu pasażerowie moli czuć się nieco ciasno poprzez centralny tunel. Bagażnik był przestronny, ale niepraktyczny: ze względu na wysoki próg obciążenia istniało ryzyko uszkodzenia nadwozia.
Samochody Alfy Romeo Alfetta trzymały się bardzo dobrze drogi, a dzięki doskonałemu rozkładowi masy bardzo dobrze układały się do zakrętów, nawet przy dużych prędkościach. Piętą achillesową modelu była skrzynia biegów, która była całkowicie sprzeczna z tego rodzaju samochodami.
W 1974 roku zostało zaprezentowane czteromiejscowe coupe Alfa Romeo Alfetta GT, które wyglądało podobnie do sedana. Pojawienie się uproszczonej modyfikacji Alfy Romeo Alfetta 1,6, którego produkcja rozpoczęła się w Brukseli w 1975 roku (różniła się od starszego modelu tylko poprzez jedną parę przednich reflektorów i tańsze wykończenie), było spowodowane kryzysem naftowym. Kolejna wersja Alfy Romeo Alfetta 2000 (Genewa, 1977), której przód był o 10 cm dłuższy od poprzednika, posiadała bardziej indywidualny wygląd: okrągłe reflektory zastąpiono prostokątnymi, zderzaki otrzymały poliuretanowe wstawki, a tylne światła stały się dużo większe.
Zmiana stylizacji Alfy Romeo Alfetta I GeneracjiW 1981 roku Alfa Romeo poprzez współpracę z Uniwersytetem w Genui opracowała modyfikację pół-eksperymentalnej Alfy Romeo Alfetta CEM (targi motoryzacyjne we Frankfurcie), która mogła być wyposażana w silnik zarówno cztero, jak i dwucylindrowe. W tym samym roku, wszystkie samochody Alfy Romeo Alfetta otrzymały czarne plastikowe listwy boczne. W 1982 roku została przedstawiona Alfa Romeo Alfetta Quadrifoglio Oro, która była wyposażona w elektrycznie regulowane oparcia przednich foteli oraz wysokość fotela kierowcy, elektryczne tylne szyby i komputer pokładowy. Ostatnia zmiana wyglądu modelu miała miejsce w marcu 1983 roku. Samochody otrzymały nowy zderzak ze zintegrowanym spojlerem, osłoną chłodnicy i srebrnymi kołpakami. W 1984 roku, wraz z wydaniem nowego modelu Alfy Romeo 90, wypuszczanie Alfy Romeo Alfetta zostało przerwane.
Alfa Romeo Alfetta na różnych rynkachW Stanach Zjednoczonych w latach 1975-1977 model ten był sprzedawany pod nazwą Alfetta Sedan, a po zmianie stylizacji (1978/79) - Sport Sedan.
ALFA ROMEO ALFETTA Poradnik/Instrukcja krok po kroku do naprawy i wymiany





