Top Części samochodowe 2 modelów samochodu ALFA ROMEO ALFETTA
Top kategorii części samochodowych ALFA ROMEO ALFETTA
Katalog części ALFA ROMEO ALFETTA
ALFA ROMEO ALFETTA akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe ALFA ROMEO ALFETTA
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 2 modelów ALFA ROMEO ALFETTA są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ALFA ROMEO znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ALFA ROMEO ALFETTA od wiodących producentów.
Imponujący wybór i wysoka jakość części zapasowych do twojej ALFA ROMEO ALFETTA – oto my oferujemy. Znajdziesz w naszym sklepie online części zamienne od producentów, którzy bardzo się dbają o jakość. Jakość idealna to nasz priorytet. Zamów dowolną część zapasową do ALFA ROMEO ALFETTA, i będziemy mogli udowodnić to!








Informacje na temat modelu ALFA ROMEO ALFETTA - prawidłowe dobranie części zamiennych
Alfa Romeo AlfettaModel Alfy Romeo Alfetta, produkowany przez włoską firmę od 1972 do 1984 roku, został przedstawiony w dwóch wersjach nadwozia - sedan i coupe. Produkcja odbywała się we Włoszech i w Republice Południowej Afryki.
Alfa Romeo Alfetta I GeneracjiAlfa Romeo Alfetta zabłysła podczas targów motoryzacyjnych w Turynie w 1971 roku, ale ze względu na serię strajków w fabryce w Arese jej prezentacja została przesunięta o sześć miesięcy. Wprowadzona wiosną 1972 roku Alfa Romeo Alfetta była jednym z najbardziej innowacyjnych modeli z okresu powojennego.
Konstrukcja przedniej części samochodu była nadal zgodna z klasycznymi kanonami marki (podwójna okrągłe przednie reflektory w chromowanymi obręczami, płytkę z logiem firmy znajdowała się na środku, zderzak z poprzecznym ostrzem wykonanym ze stali nierdzewnej, trzy wąskie chromowane paski położone w poprzek osłony chłodnicy), a tylna część Alfy Romeo Alfetta została podniesiona, co, oprócz poprawy wydajności aerodynamicznej, zapewniało bezprecedensową nośność dla tego typu pojazdu.
Wnętrze było wykonane dość tradycyjnie: deska rozdzielcza z drewnianymi wstawkami posiadała prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury wody i czujniki ciśnienia oleju. Maksymalny komfort w kabinie został przewidziany dla kierowcy (wygodny fotelem, regulowana wysokość kierownicy), natomiast z tyłu pasażerowie moli czuć się nieco ciasno poprzez centralny tunel. Bagażnik był przestronny, ale niepraktyczny: ze względu na wysoki próg obciążenia istniało ryzyko uszkodzenia nadwozia.
Samochody Alfy Romeo Alfetta trzymały się bardzo dobrze drogi, a dzięki doskonałemu rozkładowi masy bardzo dobrze układały się do zakrętów, nawet przy dużych prędkościach. Piętą achillesową modelu była skrzynia biegów, która była całkowicie sprzeczna z tego rodzaju samochodami.
W 1974 roku zostało zaprezentowane czteromiejscowe coupe Alfa Romeo Alfetta GT, które wyglądało podobnie do sedana. Pojawienie się uproszczonej modyfikacji Alfy Romeo Alfetta 1,6, którego produkcja rozpoczęła się w Brukseli w 1975 roku (różniła się od starszego modelu tylko poprzez jedną parę przednich reflektorów i tańsze wykończenie), było spowodowane kryzysem naftowym. Kolejna wersja Alfy Romeo Alfetta 2000 (Genewa, 1977), której przód był o 10 cm dłuższy od poprzednika, posiadała bardziej indywidualny wygląd: okrągłe reflektory zastąpiono prostokątnymi, zderzaki otrzymały poliuretanowe wstawki, a tylne światła stały się dużo większe.
Zmiana stylizacji Alfy Romeo Alfetta I GeneracjiW 1981 roku Alfa Romeo poprzez współpracę z Uniwersytetem w Genui opracowała modyfikację pół-eksperymentalnej Alfy Romeo Alfetta CEM (targi motoryzacyjne we Frankfurcie), która mogła być wyposażana w silnik zarówno cztero, jak i dwucylindrowe. W tym samym roku, wszystkie samochody Alfy Romeo Alfetta otrzymały czarne plastikowe listwy boczne. W 1982 roku została przedstawiona Alfa Romeo Alfetta Quadrifoglio Oro, która była wyposażona w elektrycznie regulowane oparcia przednich foteli oraz wysokość fotela kierowcy, elektryczne tylne szyby i komputer pokładowy. Ostatnia zmiana wyglądu modelu miała miejsce w marcu 1983 roku. Samochody otrzymały nowy zderzak ze zintegrowanym spojlerem, osłoną chłodnicy i srebrnymi kołpakami. W 1984 roku, wraz z wydaniem nowego modelu Alfy Romeo 90, wypuszczanie Alfy Romeo Alfetta zostało przerwane.
Alfa Romeo Alfetta na różnych rynkachW Stanach Zjednoczonych w latach 1975-1977 model ten był sprzedawany pod nazwą Alfetta Sedan, a po zmianie stylizacji (1978/79) - Sport Sedan.