
Top Części samochodowe do 1 modelów samochodu ALFA ROMEO ARNA
ALFA ROMEO: Top kategorii części zamiennych
Katalog części zapasowych do ALFA ROMEO
Sklep Internetowy z akcesoriami ALFA ROMEO ARNA
Najczęściej kupowane produkty do samochodów ALFA ROMEO ARNA
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 1 modelów ALFA ROMEO ARNA są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ALFA ROMEO znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ALFA ROMEO ARNA od wiodących producentów.
Imponujący wybór i wysoka jakość części zapasowych do twojej ALFA ROMEO ARNA – oto my oferujemy. Znajdziesz w naszym sklepie online części zamienne od producentów, którzy bardzo się dbają o jakość. Jakość idealna to nasz priorytet. Zamów dowolną część zapasową do ALFA ROMEO ARNA, i będziemy mogli udowodnić to!






Informacje na temat modelu ALFA ROMEO ARNA - prawidłowe dobranie części zamiennych
Alfa Romeo ArnaAlfa Romeo Arna to samochód, który powstał we współpracy firmy Alfy Romeo z Nissanem w latach 1983-1987. Model ten został przedstawiony w wersji trzydrzwiowego i pięciodrzwiowego hatchbacku.
Historia Alfy Romeo ArnaW późnych latach 70-tych XX wieku firma Alfa Romeo postanowiła rozpocząć produkcję nowego modelu, który byłby konkurencyjny w nowym segmencie rynku, w dużej mierze stworzonego przez Volkswagena Golfa, na którego Grupa Fiata odpowiedziała takimi modelami jak Fiat Ritmo i Lancia Delta. Nie było możliwe utworzenie nowego samochodu w tak krótkim okresie czasu, tak więc zarząd włoskiej firmy postanowił stworzyć spółkę z mieszanym kapitałem z japońską firmą Nissan. Nowy model, do projektu którego użyto nadwozia Nissana Pulsar i silnika Alfy Romeo Alfasud, został nazwany Alfa Romeo Arna (skrót od Alfa Romeo Nissan Auto) i został przedstawiony szerokiej publicznej w 1983 roku na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie.
W rekordowym czasie została zbudowana nowa fabryka samochodów nieopodal Neapolu, ale jeszcze mniej czasu zajęło uświadomienie sobie, że ta kampania przejdzie do historii jako największa porażka przemysłowa i handlowa firmy Alfa Romeo. Po pierwsze, nadwozie Pulsara musiało zostać zmodyfikowane w celu ustalenia mechanizmów roboczych dla Alfy Romeo Alfasud, co skutkowało wzrostem kosztów produkcji i znacznemu opóźnieniu w rozpoczęciu sprzedaży nowego modelu. Po drugie, nieaktualny i niegustowny projekt, który był nieodłącznym elementem japońskich samochodów z tamtych latach, wyraźnie rozczarował fanów marki Alfy Romeo.
Samochody Alfa Romeo Arna zostały wypuszczone z indeksem L (trzydrzwiowy hatchback) i SL (pięciodrzwiowy hatchback). Wkrótce był również dostępny sportowa trzydrzwiowa Alfa Romeo Arna TI. Nadwozie samochodów Alfa Romeo Arna było cynkowane (powłoką składającą się z podwarstwy zawierającej cząstki tlenku cynku), co w znacznym stopniu rozwiązało problem z korozją, na którą samochody Alfy Romeo Alfasud były w dużym stopniu narażone. Jednak Alfa Romeo Arna nie znalazła poparcia wśród konsumentów. W tym czasie firma Alfa Romeo przeszła na własność Grupy Fiata, a pierwszą decyzją nowych szefów firmy było całkowite zaprzestanie wypuszczania tego modelu oraz rozpoczęcie produkcji konkurencyjnego następcy - Alfy Romeo 33.
ALFA ROMEO ARNA Poradnik/Instrukcja krok po kroku do naprawy i wymiany





