Top Części samochodowe 1 modelów samochodu ALFA ROMEO ARNA
Top kategorii części samochodowych ALFA ROMEO ARNA
Katalog części ALFA ROMEO ARNA
ALFA ROMEO ARNA akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe ALFA ROMEO ARNA
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 1 modelów ALFA ROMEO ARNA są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ALFA ROMEO znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ALFA ROMEO ARNA od wiodących producentów.
Imponujący wybór i wysoka jakość części zapasowych do twojej ALFA ROMEO ARNA – oto my oferujemy. Znajdziesz w naszym sklepie online części zamienne od producentów, którzy bardzo się dbają o jakość. Jakość idealna to nasz priorytet. Zamów dowolną część zapasową do ALFA ROMEO ARNA, i będziemy mogli udowodnić to!









Informacje na temat modelu ALFA ROMEO ARNA - prawidłowe dobranie części zamiennych
Alfa Romeo ArnaAlfa Romeo Arna to samochód, który powstał we współpracy firmy Alfy Romeo z Nissanem w latach 1983-1987. Model ten został przedstawiony w wersji trzydrzwiowego i pięciodrzwiowego hatchbacku.
Historia Alfy Romeo ArnaW późnych latach 70-tych XX wieku firma Alfa Romeo postanowiła rozpocząć produkcję nowego modelu, który byłby konkurencyjny w nowym segmencie rynku, w dużej mierze stworzonego przez Volkswagena Golfa, na którego Grupa Fiata odpowiedziała takimi modelami jak Fiat Ritmo i Lancia Delta. Nie było możliwe utworzenie nowego samochodu w tak krótkim okresie czasu, tak więc zarząd włoskiej firmy postanowił stworzyć spółkę z mieszanym kapitałem z japońską firmą Nissan. Nowy model, do projektu którego użyto nadwozia Nissana Pulsar i silnika Alfy Romeo Alfasud, został nazwany Alfa Romeo Arna (skrót od Alfa Romeo Nissan Auto) i został przedstawiony szerokiej publicznej w 1983 roku na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie.
W rekordowym czasie została zbudowana nowa fabryka samochodów nieopodal Neapolu, ale jeszcze mniej czasu zajęło uświadomienie sobie, że ta kampania przejdzie do historii jako największa porażka przemysłowa i handlowa firmy Alfa Romeo. Po pierwsze, nadwozie Pulsara musiało zostać zmodyfikowane w celu ustalenia mechanizmów roboczych dla Alfy Romeo Alfasud, co skutkowało wzrostem kosztów produkcji i znacznemu opóźnieniu w rozpoczęciu sprzedaży nowego modelu. Po drugie, nieaktualny i niegustowny projekt, który był nieodłącznym elementem japońskich samochodów z tamtych latach, wyraźnie rozczarował fanów marki Alfy Romeo.
Samochody Alfa Romeo Arna zostały wypuszczone z indeksem L (trzydrzwiowy hatchback) i SL (pięciodrzwiowy hatchback). Wkrótce był również dostępny sportowa trzydrzwiowa Alfa Romeo Arna TI. Nadwozie samochodów Alfa Romeo Arna było cynkowane (powłoką składającą się z podwarstwy zawierającej cząstki tlenku cynku), co w znacznym stopniu rozwiązało problem z korozją, na którą samochody Alfy Romeo Alfasud były w dużym stopniu narażone. Jednak Alfa Romeo Arna nie znalazła poparcia wśród konsumentów. W tym czasie firma Alfa Romeo przeszła na własność Grupy Fiata, a pierwszą decyzją nowych szefów firmy było całkowite zaprzestanie wypuszczania tego modelu oraz rozpoczęcie produkcji konkurencyjnego następcy - Alfy Romeo 33.