
Auto części do RENAULT MASTER


Top Części samochodowe do 11 modelów samochodu RENAULT MASTER:
TOP auto części kategorie
-
Świeca zapłonowa
-
Koło / mocowanie koła
-
Olej silnikowy
-
Pióro wycieraczki
-
Filtr oleju
-
Świeca żarowa
-
Cewka zapłonowa
-
Nakrętka koła
-
Zarówka lampy kierunkowskazu
-
Popychacz zaworu
-
Tarcza hamulcowa
-
Zestaw pierscieni tlokowych
-
Korek spustowy oleju, miska olejowa
-
Klocki hamulcowe
-
Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
-
Uszczelka korka spustowego oleju
-
Filtr powietrza kabinowy
-
Drzwi / pojedyncze czesci
-
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
-
Zarówka reflektora
-
Uszczelnienie trzonka zaworu
-
Uszczelka drzwi
-
Filtr powietrza
-
Łożyskowanie, wahacz
-
Zarówka reflektora dalekosiężnego
Katalog części zapasowych do RENAULT MASTER
Sklep Internetowy z akcesoriami do RENAULT MASTER
-
Kołpaki
-
Pokrowce na fotele samochodowe
-
Dywaniki
-
Bagażnik rowerowy
-
Fotelik samochodowy
-
Maty do bagażnika
-
Podnośniki / lewarki
-
Ramki do tablic rejestracyjnych
Informacje na temat modelu RENAULT MASTER - prawidłowe dobranie części zamiennych
Renault MasterRenault Master jest to samochód komercyjny, którego produkcja rozpoczęła się w 1980 roku i trwa do dziś. Zostały wypuszczone trzy generacje tego modelu, a także cztery zmiany stylizacji. Oddziały firmy zajmujące się składaniem tego samochodu znajdują się w Batiyi we Francji oraz w Kurytybie w Brazylii.
Renault Master I GeneracjiPierwsza generacja Renault Master była wypuszczana od 1980 do 1994 roku. Początkowo zakres wersji nadwozia był zeprezentowany przez model typu van. Posiadał on ruchome tylne drzwi boczne oraz uchylane drzwi od bagażnika.
Zmiana stylizacji Renault Master I GeneracjiWraz z prezentacją zmiany stylizacji modelu w 1994 roku, producenci wprowadzili na rynek model Renault Master w wersji mikrobusu. Samochód posiadał 12 miejsc siedzących. Jego tylne drzwi boczne były również ruchome. Samochody tego modelu były często produkowane na specjalne zamówienie służb miejskich.
Renault Master II GeneracjiW 1997 roku trafiła do sprzedaży druga generacja tego samochodu. Projektanci całkowicie wymienili platformę w nowo zmodernizowanym samochodzie. Otrzymał on tylne hamulce tarczowe zamiast hamulców bębnowych. W zależności od rodzaju wyposażenia, niektóre samochody posiadały relingi dachowe i czarne listwy nad nadkolami. Wypuszczanie tej generacji trwało do 2003 roku.
Zmiana stylizacji Renault Master II GeneracjiPo zmianie stylizacji w 2003 roku, druga generacja Renault Mastera posiadała bardziej efektowny wygląd zewnętrzny. Został zmodernizowany grill chłodnicy, przednie oświetlenie, linie nadwozia stały się bardziej regularne.
Zmiana stylizacji w 2006 roku sprawiła wzrost popularności tego modelu. Producenci rozszerzyli zakres wersji nadwozia, dodając mikrobus w wersji dwudrzwiowej, czterodrzwiowej oraz kombi. Niektóre modele posiadały również automatyczną skrzynię biegów.
Renault Master III GeneracjiW kwietniu 2010 roku rozpoczęła się sprzedaż trzeciej generacji modelu. Producenci poprawili właściwości techniczne samochodu, zmieniono jego wygląd zewnętrzny oraz rozszerzyli listę opcji dodatkowych. Zmodernizowane samochody były wypuszczane tylko w wersji nadwozia typu van, gdyż projektanci odmówili utworzenia innych wersji. W 2013 roku trzecia generacja Renault Master zaczęła być produkowana nie tylko we Francji, ale także w Kurytybie w Brazylii. Produkcja nowych samochodów trwała do 2014 roku.
Zmiana stylizacji Renault Master III GeneracjiPo zmianie stylizacji w 2014 roku samochód otrzymał 16-calowe stalowe felgi, stylowe oświetlenie oraz szeroki grill chłodnicy. Dla kierowców były dostępne modele w wersji dwudrzwiowej i czterodrzwiowej oraz vany. W podstawowym wyposażeniu modeli w wersji van była tapicerka siedzeń wykonana z tkaniny, przedni podłokietnik, hydrauliczne wspomaganie kierownicy, podwójne przednie siedzenie, które przekształcało się w stolik, a także przednią dmuchawę z wentylatorem.
Renault Master na rynkach różnych krajówZ tego względu, że firmy Renault, Nissan i Opel były zaangażowane w rozwój samochodów Renault Master II i III generacji, samochód ten był sprzedawany pod następującymi nazwami:
- Nissan NV400 - na rynku japońskim;
- Opel Movano - na rynku niemieckim;
- Vauxhall Movano - na rynku brytyjskim.
RENAULT MASTER Poradnik/Instrukcja krok po kroku do naprawy i wymiany
-
PDFJak wymienić łożysko koła tył w Renault Clio 2 - poradnik naprawy PDF do pobrania za darmo 5.12 mb
-
PDFJak wymienić wahacz przedni dolny w Renault Clio 2 - poradnik naprawy PDF do pobrania za darmo 11.85 mb
-
PDFJak wymienić oleju silnikowego i filtra w Renault Clio 3 - poradnik naprawy PDF do pobrania za darmo 7.84 mb
-
PDFJak wymienić pompa wody & zestaw paska rozrządu w Renault Clio 3 - poradnik naprawy PDF do pobrania za darmo 22.82 mb
-
PDFJak wymienić klocki hamulcowe przód w Renault Clio 2 - poradnik naprawy PDF do pobrania za darmo 6.08 mb
-
PDFJak wymienić pasek wielorowkowy w Renault Twingo C06 - poradnik naprawy PDF do pobrania za darmo 5.83 mb

Badanie klientów na temat RENAULT MASTER
Średnia ocena klientów
/5
na podstawie 249 opinii
-
Cena
5 -
Jakość budowy samochodu
4 -
Design nadwozia
4 -
Prześwit
2 -
Widok z wewnątrz
6 -
Ergonomia
7 -
Regulacja kierownicy
3 -
Rezerwa mocy
5 -
Układ klimatyzacji
5 -
Komfort siedzeń przednich
4 -
Przestrzeń wnętrza
5 -
Światła przednie
5 -
Izolacja akustyczna
4 -
Wydajność zawieszenia
7 -
Sterowność
8 -
Wygodny do podróży
4 -
Zimny rozruch
7 -
Zużycie paliwa
16 -
Wydajność samochodu
18 -
Hamulce
6 -
Skrzynia biegów
5 -
Stabilność na drodze
9 -
Manewrowość
6 -
Skuteczność systemów bezpieczeństwa
3 -
Koszty utrzymania
6 -
Dostępność serwisów i części zamiennych
5 -
Przedziałe dodatkowe
3 -
Jakość nadwozia
7
Znajomy mechanik uważa go za najlepszy i rekomenduje stosowanie