Plus
Wypróbuj konto Premium
0   Artykułów
#
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy do swojego samochodu

Czujnik abs zamów tanio

Ogromny wybór marek auto Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy online

Czujnik abs do Top marek samochodów

Czujnik prędkości koła najwyższej jakości: Najlepsi producenci

  • Oryginalne MAPCO Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne TRUCKTEC AUTOMOTIVE Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne A.B.S. Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne STARK Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne RIDEX Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne ABAKUS Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • VEMO
  • BOSCH
  • METZGER
  • TRISCAN
  • ATE
  • MAXGEAR
  • FEBI BILSTEIN
  • DELPHI
  • TOPRAN
  • MEYLE
  • HELLA
  • KAMOKA
  • ABE
  • JP GROUP
  • HITACHI
  • TRW
  • MEAT & DORIA
  • OPTIMAL
Więcej

Najczęściej kupowane produkty: Czujnik prędkości obrotowej koła

Słynne części zamienne z kategorii Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy. Przedstawiony jest szeroki wybór z mnóstwa marek części zapasowych do Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy i inne korzystne oferty w naszym asortymencie części zamiennych do samochodu.
-25%
Czujnik abs 90080 w oryginalnej jakości
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 90080
168,83 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
  • Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
  • Ilość biegunów: 2
  • Długość całkowita [mm]: 700
  • dla numeru OE: 34 52 6 756 380
  • Kształt obudowy wtyczki: okrągły
  • Głębokość zabudowy [mm]: 41
  • Kolor wtyczki: Niebieski
  • Liczba otworów do mocowania: 1
  • MEAT & DORIA  Czujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu  90080
  • Sugerowana cena producenta   225,11 PLN
  • Nasza cena   168,83 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik prędkości koła ABS-265 w oryginalnej jakości
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: ABS-265
195,97 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Strona zabudowy: oż przednia, z lewej
  • Specyfikacja: BOSCH system
  • JAPANPARTS  Czujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu  ABS-265
  • Sugerowana cena producenta   261,29 PLN
  • Nasza cena   195,97 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik prędkości obrotowej koła 24.0711-6336.3 w oryginalnej jakości
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 24.0711-6336.3
147,03 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Dostępne MAPP-Code
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
  • ATE  Czujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu  24.0711-6336.3
  • Sugerowana cena producenta   196,04 PLN
  • Nasza cena   147,03 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy 8540 10420 w oryginalnej jakości
Pierścień nadajnika impulsów, ABS
Numer artykułu: 8540 10420
56,49 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 88,9
  • Szerokość [mm]: 9
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
  • Ilość biegunów: 96
  • Średnica [mm]: 101
  • TRISCAN  Pierścień nadajnika impulsów, ABS
  • Numer artykułu  8540 10420
  • Sugerowana cena producenta   75,32 PLN
  • Nasza cena   56,49 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik abs 90363 w oryginalnej jakości
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 90363
155,48 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
  • Długość przewodu [mm]: 940
  • Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
  • Opór [kOhm]: 1,3
  • Głębokość zabudowy [mm]: 51
  • MEAT & DORIA  Czujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu  90363
  • Sugerowana cena producenta   207,31 PLN
  • Nasza cena   155,48 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik prędkości koła 0 986 594 563 w oryginalnej jakości
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 0 986 594 563
212,69 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Rodzaj czujnika: aktywny czujnik
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem
  • Długość całkowita [mm]: 1460
  • Zakres temperatury od [°C]: -40
  • Zakres temperatury do [°C]: 150
  • BOSCH  Czujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu  0 986 594 563
  • Sugerowana cena producenta   283,59 PLN
  • Nasza cena   212,69 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik prędkości obrotowej koła 0 265 008 414 w oryginalnej jakości
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 0 265 008 414
60,14 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem
  • Długość całkowita [mm]: 1301
  • Zakres temperatury od [°C]: -40
  • Zakres temperatury do [°C]: 150
  • BOSCH  Czujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu  0 265 008 414
  • Sugerowana cena producenta   80,19 PLN
  • Nasza cena   60,14 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy 24.0710-2006.1 w oryginalnej jakości
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 24.0710-2006.1
287,35 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Długość [mm]: 1000
  • Dostępne MAPP-Code
  • ATE  Czujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu  24.0710-2006.1
  • Sugerowana cena producenta   383,13 PLN
  • Nasza cena   287,35 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy: wybierz z 40465 opcji na AUTODOC

Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy od 109 producentów w cenie od 6,62 PLN do 4122,12 PLN

Najlepiej sprzedające się produkty:
SS10307 8540 10420 22510 0 265 008 414 0 265 007 928 1060412
Od popularnych producentów:
MAPCO TRUCKTEC AUTOMOTIVE A.B.S. STARK RIDEX ABAKUS
Do popularnych marek samochodów:
AUDI BMW VW MERCEDES-BENZ OPEL FORD
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy – dane techniczne:
Strona zabudowy: Długość przewodu [mm]: Długość [mm]:
Oś tylna strona lewa Oś tylna strona prawa 965 602 42 625
oś przednia po obydwu stronach os przednia, z prawej 3000 770 3020 4135
Oś tylna Tylna oś po obydwu stronach 940 740 877 560

faq
W jaki sposób można samodzielnie naprawić system ABS?

Samodzielna naprawa możliwa jest wyłącznie wtedy, gdy awaria systemu ABS spowodowana jest uszkodzeniem jej czujników. Wskutek ich lokalizacji czujniki wystawione są na niszczące działanie wilgoci oraz brudu, przez co bardzo często ulegają uszkodzeniu. W niektórych przypadkach wystarczy wyczyścić ich czuły element suchą ściereczką nie pozostawiającej kłaczków. Jeśli to nic nie da, należy czujnik wymienić.

Jeśli usterka układu zapobiegającemu blokowaniu się kół spowodowana jest awarią elektronicznej lub hydraulicznej jednostki sterującej, będzie istniała potrzeba wizyty u profesjonalisty. W tym celu odwiedź warsztat samochodowy.

Jak przetestować czujnik ABS?

Przede wszystkim dokonaj jego przeglądu. Pęknięcia na jego obudowie, przetarte oraz zaśniedziałe przewodów i uszkodzone złącza wskazują na jego uszkodzenie.

W celu dokładniejszej diagnostyki skorzystaj z multimetru. Przed rozpoczęciem danej procedury sprawdź, w jaki sposób zamontowane są czujniki ABS w Twoim samochodzie. Dane informacje możesz znaleźć w instrukcji naprawcze pojazdu.

W celu uzyskania dostępu do czujnika ABS będziesz musiał podnieść samochód i najprawdopodobniej zdjąć koło. Następnie odłącz przewód od jednostki sterującej systemu ABS. Podłącz sondy multimetru do złączy czujnika i dokonaj pomiaru oporności. Porównaj uzyskane wyniki z wartościami nominalnymi – są one zazwyczaj podawane w instrukcji obsługi samochodu. Zazwyczaj dane wartości wynoszą od 0,5 do 2 kiloomów.

Kolejnym krokiem jest pomiar napięcia na stykach czujnika. Aby to zrobić obróć własnoręcznie kołem z prędkością około 1 obrotu na minutę. Z daną częstotliwością napięcie powinno sięgać 0,25-0,50 V.

Na czym polega samodzielna wymiana czujnika ABS?

Dana procedura jest ściśle zależna od marki i modelu pojazdu. Zazwyczaj należy wykonać następujące czynności:

  1. Zaciągnij hamulec ręczny i włóż kliny pod przeciwległe koło znajdujące się na tej samej osi. Podnieś samochód.
  2. Zdejmij koło.
  3. Odkręć mocowania zacisku hamulcowego, przesuń go na bok i zabezpiecz drutem.
  4. Zdemontuj klocki i tarczę hamulcową.
  5. Odkręć śrubę mocującą czujnik ABS i wyciągnij część z jej gniazda montażowego.
  6. Odłącz przewód od jednostki sterującej układem ABS oraz od nadwozia.
  7. Zamontuj nową część postępując zgodnie z poprzednimi krokami wykonanymi w odwrotnej kolejności.