Plus
Wypróbuj konto Premium
0   Pozycje
#
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy do swojego samochodu

Czujnik prędkości obrotowej koła zamów tanio
Ogromny wybór marek auto Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy online
Czujnik prędkości obrotowej koła do Top marek samochodów
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy najwyższej jakości: Najlepsi producenci
  • Oryginalne METZGER Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne VEMO Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne RIDEX Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne TRISCAN Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne A.B.S. Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • Oryginalne STARK Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy
  • ABAKUS
  • BOSCH
  • ATE
  • MAXGEAR
  • FEBI BILSTEIN
  • DELPHI
  • TOPRAN
  • MEYLE
  • MAPCO
  • HELLA
  • KAMOKA
  • TRUCKTEC AUTOMOTIVE
  • ABE
  • JP GROUP
  • HITACHI
  • TRW
  • MEAT & DORIA
  • OPTIMAL
Więcej
Najczęściej kupowane produkty: Czujnik prędkości obrotowej koła
Słynne części zamienne z kategorii Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy. Przedstawiony jest szeroki wybór z mnóstwa marek części zapasowych do Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy i inne korzystne oferty w naszym asortymencie części zamiennych do samochodu.
-25%
Czujnik prędkości obrotowej koła ABS-265 kupować online całodobowo
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: ABS-265
227,00 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Strona zabudowy: oż przednia, z lewej
  • Specyfikacja: BOSCH system
  • JAPANPARTSCzujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułuABS-265
  • Sugerowana cena producenta302,67 PLN
  • Nasza cena 227,00 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy 24.0711-6336.3 kupować online całodobowo
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 24.0711-6336.3
144,67 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Dostępne MAPP-Code
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez przewodu
  • ATECzujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu24.0711-6336.3
  • Sugerowana cena producenta192,89 PLN
  • Nasza cena 144,67 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik prędkości obrotowej koła 8540 10420 kupować online całodobowo
Pierścień nadajnika impulsów, ABS
Numer artykułu: 8540 10420
242,46 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 88,9
  • Szerokość [mm]: 9
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze zintegrowanym magnet. pierścieniem nadajnika impulsów
  • Ilość biegunów: 96
  • Średnica [mm]: 101
  • TRISCANPierścień nadajnika impulsów, ABS
  • Numer artykułu8540 10420
  • Sugerowana cena producenta323,28 PLN
  • Nasza cena 242,46 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy 90363 kupować online całodobowo
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 90363
147,07 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
  • Długość przewodu [mm]: 940
  • Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
  • Opór [kOhm]: 1,3
  • Głębokość zabudowy [mm]: 51
  • MEAT & DORIACzujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu90363
  • Sugerowana cena producenta196,09 PLN
  • Nasza cena 147,07 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik prędkości obrotowej koła 0 986 594 563 kupować online całodobowo
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 0 986 594 563
162,18 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Rodzaj czujnika: aktywny czujnik
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem
  • Długość całkowita [mm]: 1460
  • Zakres temperatury od [°C]: -40
  • Zakres temperatury do [°C]: 150
  • BOSCHCzujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu0 986 594 563
  • Sugerowana cena producenta216,24 PLN
  • Nasza cena 162,18 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy 0 265 008 414 kupować online całodobowo
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 0 265 008 414
64,04 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Rodzaj czujnika: Czujnik Hall'a
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem
  • Długość całkowita [mm]: 1301
  • Zakres temperatury od [°C]: -40
  • Zakres temperatury do [°C]: 150
  • BOSCHCzujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu0 265 008 414
  • Sugerowana cena producenta85,38 PLN
  • Nasza cena 64,04 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Czujnik prędkości obrotowej koła 24.0711-5379.3 kupować online całodobowo
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 24.0711-5379.3
121,50 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Długość [mm]: 877
  • Dostępne MAPP-Code
  • ATECzujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu24.0711-5379.3
  • Sugerowana cena producenta162,00 PLN
  • Nasza cena 121,50 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy 24.0710-2006.1 kupować online całodobowo
Czujnik, prędkosć obrotowa koła
Numer artykułu: 24.0710-2006.1
284,04 PLN
zawiera 23% VAT , nie zawiera kosztów dostawy
  • Długość [mm]: 1000
  • Dostępne MAPP-Code
  • ATECzujnik, prędkosć obrotowa koła
  • Numer artykułu24.0710-2006.1
  • Sugerowana cena producenta378,72 PLN
  • Nasza cena 284,04 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy: wybierz z 36707 opcji na AUTODOC

Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy od 101 producentów w cenie od 4,41 PLN do 2897,13 PLN

Najlepiej sprzedające się produkty:
SS10307 0 265 008 414 22510 1060412 0 986 594 000 35330
Od popularnych producentów:
METZGER VEMO RIDEX TRISCAN A.B.S. STARK
Do popularnych marek samochodów:
VW OPEL AUDI FORD RENAULT MERCEDES-BENZ
Esp - dynamiczna regulacja toru jazdy – dane techniczne:
Strona zabudowy: Długość przewodu [mm]: Długość [mm]:
Tylna oś po obydwu stronach Oś tylna strona lewa 3000 965 42 625
oś przednia po obydwu stronach os przednia, z prawej 770 940 3020 877
z przodu z lewej Oś tylna strona prawa 740 602 4135 560

faq
W jaki sposób można samodzielnie naprawić system ABS?

Samodzielna naprawa możliwa jest wyłącznie wtedy, gdy awaria systemu ABS spowodowana jest uszkodzeniem jej czujników. Wskutek ich lokalizacji czujniki wystawione są na niszczące działanie wilgoci oraz brudu, przez co bardzo często ulegają uszkodzeniu. W niektórych przypadkach wystarczy wyczyścić ich czuły element suchą ściereczką nie pozostawiającej kłaczków. Jeśli to nic nie da, należy czujnik wymienić.

Jeśli usterka układu zapobiegającemu blokowaniu się kół spowodowana jest awarią elektronicznej lub hydraulicznej jednostki sterującej, będzie istniała potrzeba wizyty u profesjonalisty. W tym celu odwiedź warsztat samochodowy.

Jak przetestować czujnik ABS?

Przede wszystkim dokonaj jego przeglądu. Pęknięcia na jego obudowie, przetarte oraz zaśniedziałe przewodów i uszkodzone złącza wskazują na jego uszkodzenie.

W celu dokładniejszej diagnostyki skorzystaj z multimetru. Przed rozpoczęciem danej procedury sprawdź, w jaki sposób zamontowane są czujniki ABS w Twoim samochodzie. Dane informacje możesz znaleźć w instrukcji naprawcze pojazdu.

W celu uzyskania dostępu do czujnika ABS będziesz musiał podnieść samochód i najprawdopodobniej zdjąć koło. Następnie odłącz przewód od jednostki sterującej systemu ABS. Podłącz sondy multimetru do złączy czujnika i dokonaj pomiaru oporności. Porównaj uzyskane wyniki z wartościami nominalnymi – są one zazwyczaj podawane w instrukcji obsługi samochodu. Zazwyczaj dane wartości wynoszą od 0,5 do 2 kiloomów.

Kolejnym krokiem jest pomiar napięcia na stykach czujnika. Aby to zrobić obróć własnoręcznie kołem z prędkością około 1 obrotu na minutę. Z daną częstotliwością napięcie powinno sięgać 0,25-0,50 V.

Na czym polega samodzielna wymiana czujnika ABS?

Dana procedura jest ściśle zależna od marki i modelu pojazdu. Zazwyczaj należy wykonać następujące czynności:

  1. Zaciągnij hamulec ręczny i włóż kliny pod przeciwległe koło znajdujące się na tej samej osi. Podnieś samochód.
  2. Zdejmij koło.
  3. Odkręć mocowania zacisku hamulcowego, przesuń go na bok i zabezpiecz drutem.
  4. Zdemontuj klocki i tarczę hamulcową.
  5. Odkręć śrubę mocującą czujnik ABS i wyciągnij część z jej gniazda montażowego.
  6. Odłącz przewód od jednostki sterującej układem ABS oraz od nadwozia.
  7. Zamontuj nową część postępując zgodnie z poprzednimi krokami wykonanymi w odwrotnej kolejności.