Plus
Wypróbuj konto Premium
0   Artykułów
#
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Zestaw pierscieni tlokowych do swojego samochodu

Pierścienie tłokowe zamów tanio

Ogromny wybór marek auto Zestaw pierscieni tlokowych online

Pierścienie tłokowe do Top marek samochodów

Pierścienie olejowe najwyższej jakości: Najlepsi producenci

  • Oryginalne GOETZE ENGINE Zestaw pierscieni tlokowych
  • Oryginalne MAHLE ORIGINAL Zestaw pierscieni tlokowych
  • Oryginalne HASTINGS PISTON RING Zestaw pierscieni tlokowych
  • Oryginalne KOLBENSCHMIDT Zestaw pierscieni tlokowych
  • Oryginalne DT Spare Parts Zestaw pierscieni tlokowych
  • Oryginalne ET ENGINETEAM Zestaw pierscieni tlokowych
  • RIDEX
  • NE
  • STARK
  • JAPANPARTS
Więcej

Najczęściej kupowane produkty: Zestaw pierscieni tłoka

Słynne części zamienne z kategorii Zestaw pierscieni tlokowych. Przedstawiony jest szeroki wybór z mnóstwa marek części zapasowych do Zestaw pierscieni tlokowych i inne korzystne oferty w naszym asortymencie części zamiennych do samochodu.
-25%
Pierścienie tłokowe 800109410000 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 800109410000
219,94 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Ilość: 3
  • Numer komponentu: 66128, 66129, 66130
  • Wymiar standardowy [STD]
  • KOLBENSCHMIDT  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  800109410000
  • Sugerowana cena producenta   293,25 PLN
  • Nasza cena   219,94 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Pierścienie olejowe 08-148300-00 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 08-148300-00
76,52 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Numer komponentu: 1.0mm 001 NT ST, 1.2mm 026 P GOE13, 2.0mm 231 CR P KV1
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Średnica cylindra [mm]: 81,00
  • GOETZE ENGINE  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  08-148300-00
  • Sugerowana cena producenta   102,02 PLN
  • Nasza cena   76,52 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Zestaw pierscieni tłoka 800077510000 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 800077510000
80,50 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Ilość: 3
  • Numer komponentu: 66002, 66003, 66004
  • Wymiar standardowy [STD]
  • KOLBENSCHMIDT  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  800077510000
  • Sugerowana cena producenta   107,33 PLN
  • Nasza cena   80,50 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Zestaw pierscieni tlokowych 800058810000 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 800058810000
82,94 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Ilość: 3
  • Numer komponentu: 18652, 62883, 86964
  • Wymiar standardowy [STD]
  • KOLBENSCHMIDT  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  800058810000
  • Sugerowana cena producenta   110,58 PLN
  • Nasza cena   82,94 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Pierścienie tłokowe 083 06 N0 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 083 06 N0
61,13 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Numer komponentu: 1. R 1.5 CrK, 2. NM 1.5, 3. 3S 2.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 84,0
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,90
  • Ciężar netto [g]: 29,0
  • MAHLE ORIGINAL  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  083 06 N0
  • Sugerowana cena producenta   81,50 PLN
  • Nasza cena   61,13 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Pierścienie olejowe 033 16 N0 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 033 16 N0
86,20 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Numer komponentu: 1. R 1.5 Mo, 2. NM 1.75, 3. DSF 2.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 81,01
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,90
  • Ciężar netto [g]: 24,0
  • MAHLE ORIGINAL  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  033 16 N0
  • Sugerowana cena producenta   114,93 PLN
  • Nasza cena   86,20 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Zestaw pierscieni tłoka 800001013000 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 800001013000
57,50 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Ilość: 3
  • Numer komponentu: 18515, 18652, 29824/04
  • Wymiar standardowy [STD]
  • KOLBENSCHMIDT  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  800001013000
  • Sugerowana cena producenta   76,66 PLN
  • Nasza cena   57,50 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
-25%
Zestaw pierscieni tlokowych 011 58 N0 w oryginalnej jakości
Zestaw pierscieni tłoka
Numer artykułu: 011 58 N0
55,94 PLN
zawiera 23% VAT , nie obejmuje kosztów dostawy
  • Numer komponentu: 1. R 1.5 Mo, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 3.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 86,0
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 2,90
  • Ciężar netto [g]: 38,0
  • MAHLE ORIGINAL  Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu  011 58 N0
  • Sugerowana cena producenta   74,58 PLN
  • Nasza cena   55,94 PLN
  • Warunki  nowy
Szczegóły
Zestaw pierscieni tlokowych: wybierz z 32836 opcji na AUTODOC

Zestaw pierscieni tlokowych od 34 producentów w cenie od 7,00 PLN do 2390,70 PLN

Najlepiej sprzedające się produkty:
800109410000 083 16 N0 800072510000 08-705100-00 08-182900-00 08-429400-00
Od popularnych producentów:
GOETZE ENGINE MAHLE ORIGINAL HASTINGS PISTON RING KOLBENSCHMIDT DT Spare Parts ET ENGINETEAM
Do popularnych marek samochodów:
AUDI BMW VW MERCEDES-BENZ OPEL FORD

Dowiedź się więcej o Zestaw pierscieni tlokowych - metoda działania, diagnostyka i przyczyny uszkodzeń oraz okresowość wymiany.

Pierścienie tłokowe są ważnymi elementami silnika. Ich zadaniem jest utrzymanie kompresji w komorach spalania. Zapewniają odprowadzanie ciepła z tłoków do ścianek tulei cylindra, zapobiegając przegrzaniu. Pierścienie tłokowe regulują grubość filmu olejowego. Montuje się je z niewielką szczeliną w specjalnych rowkach na zewnętrznej powierzchni tłoka.

Rodzaje

Ze względu na przeznaczenie:

  • Kompresyjne: tego typu pierścienie zapewniają szczelność komór spalania. Montuje się je nad pierścieniami zgarniającymi. Mogą być płaskie, skręcone lub w kształcie litery L i mają stożkowe krawędzie.
  • Zgarniające: zgarniają olej ze ścianek tulei cylindra i tłoków, pozostawiając na ich powierzchni film olejowy o optymalnej grubości. Mogą być jedno- lub wieloczęściowe.

Ze względu na materiał produkcyjny:

  • Żeliwne: są tańsze. Szybko i łatwo się docierają. Są instalowane z nową tuleją, aby zapobiec ich nacinaniu.
  • Stalowe: mogą być wykonane ze stali nierdzewnej. Zazwyczaj tego typu części są droższe, ale mogą wytrzymać wyższe temperatury. Nadają się do montażu w tulei z dotartąpowierzchnią.

Na powierzchnię pierścieni tłokowych może zostać nałożona dodatkowa powłoka, na przykład z molibdenu dla poprawy właściwości eksploatacyjnych i żywotności.

Wskazówki eksploatacyjne

Po wymianie pierścieni tłokowych należy odpalić silnik, aby nowy elementy się dotarły. Procedura ta jest czasami opisana przez producenta samochodu w jego dokumentacji technicznej. W większości przypadków jest dokonywana w kilku etapach. Silnik jest rozgrzewany do 80°C, a następnie schładzany do 40°C. Ten krok należy powtórzyć 8-9 razy. Następnie komora silnika jest sprawdzana pod kątem wycieków, a w przypadku ich znalezienia należy je powstrzymać. Podczas pierwszych 1500 kilometrów należy unikać korków ulicznych, zjazdów i podjazdów, a także utrzymywać prędkość obrotową silnika poniżej 2500 obr./min. Pierwsza jazda autem powinna wynosić co najmniej 300 kilometrów. Pozostały dystans można pokonać w dogodnych dla kierowcy odstępach czasu. Olej i filtr oleju są wymieniane po zakończeniu docierania.

Ponadto, aby pierścienie tłokowe były trwałe, zaleca się stosowanie wyłącznie wysokiej jakości oleju. Olej powinien mieć lepkość zalecaną przez producenta samochodu. Nie należy przeciążać silnika. Unikaj za wszelką cenę jego przegrzewania. Ważne jest również, aby nie dopuścić do pęknięcia uszczelki głowicy. Jeśli uległa ona uszkodzeniu, należy ją niezwłocznie wymienić. Terminowa wymiana filtra powietrza i monitorowanie integralności układu dolotowego może również wydłużyć żywotność tych elementów. Jeśli problemy już wystąpiły, płukanie silnika może być tymczasowym rozwiązaniem. Przeprowadza się je przy pomocy specjalnych preparatów.

Objawy awarii

Najczęstszą usterką jest sklejenie się pierścieni tłokowych. Problem ten wiąże się z unieruchomieniem części, co prowadzi do wycieku ze szczeliny między tłokiem a cylindrem i przedostania się dużej ilości oleju do komór spalania. Czasami pierścienie ulegają uszkodzeniu lub przepaleniu, co ma takie same konsekwencje. W cylindrach występuje niska kompresja i pojawiają się problemy z odpaleniem silnika. Auto przyspiesza znacznie wolniej. Zużycie oleju i paliwa wzrasta. Z rury wydechowej zaczyna wydobywać się niebieskawy dym. Na świecach zapłonowych tworzy się czarny, oleisty osad.

Przyczyny awarii

W większości przypadków sklejenie pierścieni tłokowych jest spowodowane stosowaniem oleju o nieodpowiedniej lepkości lub klasie, czy też jego nieterminową wymianą. Groźne są także zanieczyszczenia przedostające się do wnętrza silnika wskutek przetarcia elementu filtrującego lub wycieku w układzie dolotowym. Ciała obce znajdujące się we wnętrzu silnika prowadzą do zarysowania powierzchni jego elementów. Przegrzanie silnika, spowodowane np. nieprawidłowym procesem tworzenia mieszanki paliwowo-powietrznej, może prowadzić do przepalenia się elementów.

Autodoc.pl: tylko wysokiej jakości samochodowe części zamienne

U nas możesz kupić zestaw pierścieni tłokowych do swojego samochodu w atrakcyjnejcenie. Zarejestruj się na naszej stronie internetowej, aby zaoszczędzić jeszcze więcej na zakupach.