• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Opel Antara: Usterki i Problemy

Spis treści

  1. Opel Antara: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Opel Antara: wady z silnikiem, szczególnie w wersjach z silnikiem wysokoprężnym
  3. Opel Antara: usterki z automatyczną skrzynią biegów
  4. Opel Antara: wady z ABS i ESP
  5. Opel Antara: problemy elektroniczne i usterki rozrusznika
  6. Awarie Opel Antara: Układ kierowniczy
  7. Opel Antara: problemy z łańcuchem rozrządu
  8. Opel Antara: Problemy z układem 4x4
  9. Bazując na opiniach kierowców Opel Antara, przedstawiamy przegląd dodatkowych możliwych słabych punktów
    1. Podsumowanie

Opel Antara: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

  • Problemy z silnikiem, zwłaszcza w wersjach z silnikiem wysokoprężnym: często występują między 50 000 a 100 000 km.
  • Problemy ze skrzynią biegów, zwłaszcza automatyczną: mogą wystąpić już po 30 000 km.
  • Problemy z ABS i ESP: często po przejechaniu od 40 000 do 80 000 km, często z powodu wadliwych czujników.
  • Problemy z elektroniką i usterki rozrusznika: Mogą wystąpić od 20 000 km, szczególnie z powodu korozji i wadliwych komponentów.

Opel Antara: wady z silnikiem, szczególnie w wersjach z silnikiem wysokoprężnym

Problem z silnikiem w Opel Antara, zwłaszcza w wersjach z silnikiem wysokoprężnym, jest złożony. Silniki 2.0 CDTI i 2.2 CDTI cierpią na opóźnienie turbo, szarpanie i wysokie zużycie paliwa. Problemy te często pojawiają się między 50 000 a 100 000 km. Objawy obejmują utratę mocy, zwiększone zużycie oleju, a w niektórych przypadkach całkowitą awarię turbosprężarki. Przyczyny często leżą w niewłaściwej konserwacji, takiej jak nieregularna wymiana oleju i stosowanie paliwa niskiej jakości.

Aby uniknąć tych problemów, należy regularnie wymieniać olej i stosować oleje wysokiej jakości. Jeśli turbosprężarka jest uszkodzona, zazwyczaj należy ją wymienić. Ponadto należy regularnie sprawdzać i regulować parametry silnika, aby wydłużyć jego żywotność.

OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: DEXOS2™
  • Seria: SUPER SYNTHETIC
  • Numer artykułu: 19 42 003
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • OPEL GM: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 173,49 zł
Szczegóły
OPEL GM Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 19 42 003
173,49 zł
34,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 94,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
94,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO ATF FF8602-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: JWS 3309, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LT71141, BMW ATF+3, BMW ATF+4, Daihatsu ATF Multi, Ford Mercon V, GM Dexron II D, GM Dexron II E, GM Dexron III F, GM Dexron III G, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Honda ATF SP-II, Honda ATF SP-III, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Jatco ATF 3100 PL085, Kia SP-III, Kia SP-II, MAN 339 V2, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Toyota ATF T, Toyota ATF T-II, MB 236.3, Toyota ATF T-III, Toyota ATF T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, MB 236.10, MB 236.11, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 17, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF F, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1
  • Specyfikacja: JASO M315 1-A-L
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • FANFARO: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: FF8602-20
  • Nasza cena: 288,50 zł
Szczegóły
FANFARO Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: FF8602-20
Więcej
288,50 zł
14,43 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Numer artykułu: 2217610
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 238,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
238,50 zł
47,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 144,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
144,99 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Opel Antara: usterki z automatyczną skrzynią biegów

Problemy ze skrzynią biegów w Opel Antara, szczególnie w przypadku automatycznych skrzyń biegów, są częstym problemem. Wczesne modele do 2009 roku cierpiały z powodu nierównej pracy mechanizmu zmiany biegów i wysokich prędkości obrotowych silnika na autostradzie, co zwiększało zużycie paliwa. Problemy te zostały rozwiązane dzięki kompleksowej rewizji modelu w 2009 roku, podczas której wszystkie silniki i skrzynie biegów przeszły gruntowne zmiany. Skrzynie biegów otrzymały sześć zamiast pięciu przełożeń, co poprawiło ich działanie.

Aktualizacja oprogramowania jednostki sterującej skrzyni biegów często pomaga rozwiązać te problemy. W niektórych przypadkach konieczna może być również wymiana jednostki sterującej lub mechatroniki. Ważna jest również regularna konserwacja oraz wymiana płynu przekładniowego i filtrów zgodnie ze specyfikacjami producenta.

Opel Antara: problemy z automatyczną skrzynią biegów

Opel Antara: wady z ABS i ESP

Problemy z ABS i ESP w Opel Antara często pojawiają się po przejechaniu od 40 000 do 80 000 km i są często spowodowane wadliwymi czujnikami. Objawy obejmują migające lampki ostrzegawcze ABS i ESP, a także nieprawidłowe działanie systemów Hill Descent i AWD. Problemy te mogą wystąpić nagle, bez wcześniejszego ostrzeżenia i zazwyczaj wymagają wymiany wadliwych czujników.

Aby rozwiązać te problemy, należy zidentyfikować i wymienić wadliwy czujnik. W niektórych przypadkach konieczne może być również sprawdzenie i wyczyszczenie połączeń czujnika. Ważne jest, aby prace te zostały wykonane przez wykwalifikowanego specjalistę, ponieważ nieprawidłowa naprawa może prowadzić do dalszych komplikacji.

Opel Antara: problemy elektroniczne i usterki rozrusznika

Problemy z elektroniką i rozrusznikiem nie są rzadkością w Opel Antara. Problemy te mogą wystąpić od 20 000 km i często są spowodowane korozją i wadliwymi komponentami. Objawy obejmują brak rozruchu silnika, nieprawidłowe działanie instrumentów i urządzeń nawigacyjnych oraz włączanie się lampek kontrolnych. W niektórych przypadkach może to również dotyczyć modułu sterującego nadwozia (BCM) lub skrzynki bezpieczników.

Aby rozwiązać te problemy, ważne jest sprawdzenie połączeń elektrycznych i komponentów oraz ich wymiana w razie potrzeby. Dokładne oczyszczenie skorodowanych obszarów i wymiana wadliwych komponentów, takich jak BCM lub skrzynka bezpieczników, może często rozwiązać problemy. W niektórych przypadkach może być również wymagana aktualizacja oprogramowania systemu informacyjno-rozrywkowego.

Awarie Opel Antara: Układ kierowniczy

Jednym z głównych słabych punktów jest układ kierowniczy, który spowodował kilka wycofań. Ciężki układ kierowniczy i potrzeba częstych przeróbek podważyły zaufanie wielu właścicieli Antara. Ponadto układ kierowniczy i zawieszenie zostały gruntownie przeprojektowane w ramach rewizji modelu 2009, aby rozwiązać kwestie trwałości.

Kolejnym słabym punktem jest silnik 3.2 V6, który, choć mocny i wyrafinowany, wymaga trzeciego zestawu łańcucha rozrządu w samochodach niektórych właścicieli przy zaledwie 100 000 km. Jest to kosztowny i czasochłonny proces. Z kolei silniki benzynowe 2.4 są najmniej podatne na problemy i są uważane za niezawodne.

Opel Antara: problemy z łańcuchem rozrządu

Łańcuch rozrządu w silnikach Opel Antara, zwłaszcza 3.2 V6, może sprawiać problemy. Łańcuch może się rozciągnąć lub nawet przeskoczyć, co może spowodować poważne uszkodzenie silnika. Komplikacje te często występują między 80 000 a 120 000 km.

Aby uniknąć tych problemów, zaleca się profilaktyczną wymianę łańcucha rozrządu i napinacza przy przebiegu około 100 000 km. Regularna wymiana oleju jest również ważna dla przedłużenia żywotności łańcucha rozrządu.

Opel Antara: problemy z łańcuchem rozrządu

Opel Antara: Problemy z układem 4x4

System 4x4 w Opel Antara również może powodować problemy. Awarie systemu AWD i systemu zjazdu ze wzniesienia zdarzają się często, zwłaszcza gdy czujniki są uszkodzone lub połączenia są skorodowane. Problemy te mogą pojawić się nagle i wymagają dokładnej kontroli oraz, w razie potrzeby, wymiany uszkodzonych podzespołów.

Aby rozwiązać te problemy, należy dokładnie sprawdzić system 4x4. Uszkodzone czujniki muszą zostać wymienione, a skorodowane połączenia oczyszczone. W niektórych przypadkach konieczna może być również aktualizacja oprogramowania jednostki sterującej.

VALEO 632203 Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Kolor: czarny, matowy
  • Zestaw zaczepu przyczepy: z automatycznym odłączaniem asystenta parkowania
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
  • DIN / ISO: 17386
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Wskaźnik: bez wskaźnika
  • Ciężar [kg]: 1,2
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
  • Kąt wiązki czujnika asystenta parkowania: Kąt wiązki czujnika: 0 do 5 stopni
  • Regulacja wysokości do [cm]: 65
  • Aktywacja asystenta parkowania: z akustyczną funkcją ostrzegania, z wyciszeniem radia, Aktywacja opcjonalna włącznikiem, Aktywacja biegiem wstecznym
  • Programowanie parametrów, PPS (asystent parkowania): z programowaniem parametrów, PPS
  • dla pojazdów o szerokośći do [m]: 2,2
  • Zasięg do [m]: 1,7
  • Zasięg od [m]: 0,1
  • Regulacja wysokości od [cm]: 40
  • Czas montażu (w godz.): 1,5
  • Liczba czujników: 4
  • VALEO: Czujniki parkowania
  • Numer artykułu: 632203
  • Nasza cena: 422,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Numer artykułu: 632203
422,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
L5 Continental Start-Stop 2800012008280 Akumulator 12V 92Ah 850A Akumulator AGM
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Linia produktów: Start-Stop
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 92
  • Akumulator: Akumulator AGM
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 850
  • Długość [mm]: 353
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z funkcją Start-Stop
  • Ciężar [kg]: 25,8
  • DIN / ISO: L5
  • Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
  • Położenie biegunów 0
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
  • Continental: Akumulator
  • Numer artykułu: 2800012008280
  • Nasza cena: 993,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
Continental Akumulator 12V 92Ah 850A Akumulator AGM
Numer artykułu: 2800012008280
993,50 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
WALSER Glow 14508 Dywaniki uniwersalne czarny, 48 x 68 cm
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Szerokość [mm]: 480
  • Ciężar [kg]: 1.8
  • Parametr: remote
  • Projekt lampy: LED
  • Ilość: 2
  • Kolor: czarny
  • Jednostka ilości: Zestaw
  • Seria: Glow
  • Rozmiar: 48 x 68 cm
  • WALSER: Dywaniki uniwersalne
  • Numer artykułu: 14508
  • Nasza cena: 254,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
WALSER Dywaniki uniwersalne czarny, 48 x 68 cm
Numer artykułu: 14508
254,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
017TE EXIDE Premium EA1000 Akumulator 12V 100Ah 900A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 48
Informacja o towar
  • Linia produktów: Premium
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 100
  • Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Położenie biegunów: Right
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 900
  • Długość [mm]: 353
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L5
  • Rodzaj bieguna: ETN 0
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EA1000
  • Nasza cena: 573,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 100Ah 900A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: EA1000
573,00 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
VKN 402 SKF VKJP 01001 Zestaw osłon, półoż napędowa 146 [mm], Oś przednia, Od strony koła, z opaskami zaciskowymi
Ocen - 86
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Od strony koła
  • Wysokość [mm]: 146
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 22, 86
  • Rodzaj przegubu: Przegub krzyżowy
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z opaskami zaciskowymi
  • SKF: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: VKJP 01001
  • Stan: nowy
Szczegóły
SKF Zestaw osłon, półoż napędowa 146 [mm], Oś przednia, Od strony koła, z opaskami zaciskowymi
Numer artykułu: VKJP 01001
44,99 zł
89,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Bazując na opiniach kierowców Opel Antara, przedstawiamy przegląd dodatkowych możliwych słabych punktów:

Bazując na doświadczeniach kierowców Opel Antara, przedstawiamy przegląd dodatkowych możliwych słabych punktów:

  • Wycieki z chłodnicy: Często występują po przejechaniu 80-100 tys. km, zwłaszcza w starszych modelach.
  • Awarie centralnego zamka: Mogą wystąpić już po 50-70 tys. km, często z powodu wadliwych zamków drzwi lub jednostek sterujących.
  • Problemy z turbosprężarką w silnikach benzynowych: Zazwyczaj występują po przejechaniu 100-120 000 km.
  • Wadliwe sondy lambda: Mogą prowadzić do komplikacji już po 60-80 tys. km, zwłaszcza w silnikach benzynowych.
  • Problemy z układem klimatyzacji: mogą wystąpić już po 40-60 tys. km, często spowodowane nieszczelnością lub awarią sprężarki.
  • Awarie elektrycznych szyb: występują zwykle po 70-90 tys. km, zwłaszcza w tylnych drzwiach.
  • Rdza na tylnej klapie i innych częściach nadwozia: może pojawić się wcześnie, szczególnie w wilgotnym klimacie.
  • Wysokie zużycie żarówek: występuje często, zwłaszcza w reflektorach i tylnych światłach.

Podsumowanie

Opel Antara jest niezawodnym pojazdem, ale ma pewne słabości. Regularna konserwacja i serwisowanie są niezbędne, aby uniknąć lub wykryć wiele z wymienionych problemów. Właściciele powinni być świadomi potencjalnych słabości i podejmować odpowiednie działania, aby zmaksymalizować żywotność i niezawodność swojego pojazdu.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

SHELL Spirax S4 AT 550027967 Olej przekładniowy 75W-90, Pojemność: 1l
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Seria: S4 AT
  • Linia produktów: Spirax
  • Klasa lepkości SAE: 75W-90
  • Rekomendacje producenta: VW 501 50
  • Pojemność [litr]: 1
  • Rodzaj skrzyni biegów: dla manualnej skrzyni biegów
  • Specyfikacja: API GL-4
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej przekładniowy
  • Numer artykułu: 550027967
  • Nasza cena: 60,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej przekładniowy 75W-90, Pojemność: 1l
Numer artykułu: 550027967
60,49 zł
60,49 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NTY ESL-SK-002 Sonda lambda za katalizatorem, Sonda diagnostyczna, Gwint uprzednio nasmarowany
Ocen - 16
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: za katalizatorem
  • Sonda lambda: Sonda diagnostyczna, Gwint uprzednio nasmarowany
  • Numer seryjny: ESL-SK-002
  • NTY: Sonda lambda
  • Numer artykułu: ESL-SK-002
  • Nasza cena: 155,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
NTY Sonda lambda za katalizatorem, Sonda diagnostyczna, Gwint uprzednio nasmarowany
Numer artykułu: ESL-SK-002
155,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 255,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
255,50 zł
51,10 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 101161 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 5l, Czerwony
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: ­AISIN WARNER / AW-1, ATF AW-1, ­ATF SP-II, ­ATF SP-III, ­ATF T-IV, ­BMW ATF 6, Chrysler ATF +4, Daihatsu Alumix ATF, Dexron III, ­Fiat Typo T-IV, ­Ford WSS-M2C922-A1, ­Ford WSS-M2C924-A, ­Honda ATF Z-I, ­Honda DW-1, ­Isuzu Besco ATF-II, ­Isuzu Besco ATF-III, ­JASO M315 Typ 1A, ­JWS 3309, ­JWS 3324, ­Kia SP-II, ­Kia SP-III, Kia SP-IV RR, ­Mazda ATF D-III, Mazda ATF M-III, ­Mazda ATF M-V, Mitsubishi SP II, ­Mitsubishi SP III, ­Nissan C / D / J, Nissan Matic S, ­Peugeot ATF AW-1, ­Saab ATF 3309, Subaru ATF / Special, ­Suzuki 3309, ­Suzuki 3317, ­Toyota Type D-2 / WS, Toyota Type T-II, Toyota Type T-III, ­Toyota Type T-IV, ­Toyota WS, ­TUTELA GI / V, ­TUTELA VI
  • uwzględnić informację serwisową
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 5
  • Ciężar [kg]: 4,43
  • Ilość: 4
  • FEBI BILSTEIN: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: 101161
  • Nasza cena: 201,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 5l, Czerwony
Numer artykułu: 101161
Więcej
201,00 zł
40,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
REINZ 70-31414-10 Substancja uszczelniająca Tubka, Silikon, Pojemność: 70ml, niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany, czarny, REINZOSIL
Ocen - 92
Informacja o towar
  • Materiał: Silikon
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany
  • Kolor: czarny
  • Pojemność [ml]: 70
  • Zakres temperatury od [°C]: 50
  • Zakres temperatury do [°C]: 320
  • Rodzaj połączenia: Tubka
  • Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
  • informacja uzupełniająca: REINZOSIL
  • REINZ: Substancja uszczelniająca
  • Numer artykułu: 70-31414-10
  • Nasza cena: 25,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
REINZ Substancja uszczelniająca Tubka, Silikon, Pojemność: 70ml, niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany, czarny, REINZOSIL
Numer artykułu: 70-31414-10
25,49 zł
364,14 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 30
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 113,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
113,99 zł
28,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 76
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Numer artykułu: 151528
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 148,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
148,99 zł
37,25 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 80
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4100
  • Numer artykułu: 3701
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 247,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
247,00 zł
49,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
E24 VARTA BLUE dynamic E24 5704130633132 Akumulator 12V 70Ah 630A Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Seria: E24
  • Linia produktów: BLUE dynamic
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 70
  • Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 630
  • Długość [mm]: 261
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 220
  • Napięcie [V]: 12
  • uwzględnić informację serwisową
  • DIN / ISO: D26
  • Rodzaj bieguna: 1
  • Położenie biegunów: 1
  • Wykonanie strefy podłogowej: B01
  • VARTA: Akumulator
  • Numer artykułu: 5704130633132
  • Nasza cena: 493,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VARTA Akumulator 12V 70Ah 630A Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: 5704130633132
493,00 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
Valvoline All-Climate C3 872277 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 96
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: All-Climate
  • Seria: C3
  • Numer artykułu: 872277
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 223,50 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872277
223,50 zł
44,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: