• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Audi A8

Spis treści

  1. Audi A8: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Audi A8: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 4.2 TDI
  3. Audi A8: Problemy z zawieszeniem pneumatycznym
  4. Audi A8: Problemy z systemem MMI i elektroniką
  5. Audi A8: Problemy z automatyczną skrzynią biegów
  6. Audi A8: Problemy z silnikiem 6.0 W12
  7. Audi A8: Problemy z silnikiem 3.3 TDI
  8. Dodatkowe typowe usterki Audi A8
  9. Audi A8: słabe i mocne strony

Audi A8: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 4.2 TDI: Łańcuch rozrządu często wykazuje pierwsze oznaki zużycia po przejechaniu 150 000-200 000 km, co objawia się grzechotaniem przy ruszaniu z zimnego silnika. W skrajnych przypadkach łańcuch może sprawiać problemy już po 80 000 km, zwłaszcza jeśli przeglądy są nieregularne.
  • Usterki zawieszenia pneumatycznego: Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne często ulega awarii po przejechaniu 100 000-150 000 km, gdzie awarii mogą ulec poszczególne miechy powietrzne lub kompresor. Objawy obejmują nierówną wysokość pojazdu i komunikaty o błędach na wyświetlaczu.
  • Problemy elektroniczne w systemie MMI: Interfejs multimedialny nie działa prawidłowo, szczególnie w modelach budowanych od 2010 roku. Częste skargi dotyczą zamrożonych ekranów i braku reakcji na dotykowe elementy sterujące po przejechaniu 60 000-100 000 km.
  • Usterki automatycznej skrzyni biegów: Skrzynia biegów Tiptronic nie przełącza prawidłowo biegów, szczególnie w silnikach 3.0 TDI i 4.0 TFSI. Pierwsze oznaki często pojawiają się między 120 000-180 000 km, a typowym objawem jest szarpiąca zmiana biegów.

Audi A8: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 4.2 TDI

Audi A8: Problemy z łańcuchem rozrządu w silnikach 4.2 TDI

Łańcuch rozrządu silnika 4.2 TDI wykazuje charakterystyczne słabe punkty, które są zauważalne poprzez metaliczne grzechotanie podczas uruchamiania zimnego silnika. Te częste usterki występują szczególnie w pojazdach z większym przebiegiem, w których żywotność zależy w dużej mierze od historii serwisowania. Problem początkowo objawia się delikatnymi odgłosami, które wraz z postępującym zużyciem przekształcają się w wyraźne grzechotanie. W skrajnych przypadkach może dojść do całkowitego zerwania łańcucha, co skutkuje poważnym uszkodzeniem silnika. Niezawodność silnika zależy w dużej mierze od regularnej wymiany oleju i stosowania wysokiej jakości olejów silnikowych.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do wczesnego wykrycia problemów z łańcuchem rozrządu. Precyzyjne napinacze łańcucha rozrządu Audi A8 wymagają regularnych kontroli co 60 000 kilometrów w celu zapewnienia optymalnego napięcia. Diagnozę przeprowadza się, słuchając silnika na biegu jałowym i przy różnych prędkościach obrotowych, a do kontroli wizualnej można użyć endoskopu. Przy pierwszych oznakach należy niezwłocznie udać się do warsztatu, ponieważ terminowa wymiana zapobiega bardziej kosztownym uszkodzeniom następczym.

Audi A8: Problemy z zawieszeniem pneumatycznym

Audi A8: Problemy z zawieszeniem pneumatycznym

Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne Audi A8 rozwija typowe usterki, które objawiają się nierówną wysokością pojazdu i utratą komfortu. Usterki te często pojawiają się po przejechaniu 100 000-150 000 kilometrów, przy czym szczególnie podatne są miechy powietrzne na tylnych osiach. Objawy zwykle zaczynają się od powolnego opadania z dnia na dzień w jednym rogu pojazdu, po czym pojawiają się komunikaty o błędach w komputerze pokładowym. Sprężarka zawieszenia pneumatycznego pracuje wówczas zbyt często, co prowadzi do jej przedwczesnego zużycia. W niskich temperaturach problemy nasilają się, ponieważ gumowe membrany miechów powietrznych stają się kruche i mogą pękać.

Regularna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla długowieczności zawieszenia pneumatycznego. Wrażliwe elementy zawieszenia pneumatycznego Audi A8 wymagają corocznej kontroli wizualnej pod kątem pęknięć i nieszczelności, zwłaszcza w miechach. Diagnozę przeprowadza się za pomocą pokładowego systemu diagnostycznego, który wyświetla określone kody usterek dla uszkodzonych czujników lub nieszczelnych miechów pneumatycznych. Środki zapobiegawcze obejmują regularne czyszczenie filtrów powietrza i wymianę wkładu osuszacza powietrza co 80 000 kilometrów, aby zapobiec zawilgoceniu układu.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 366,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
366,00 zł
18,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SKF VKBA 6546 F Zestaw łożysk koła z kołnierzem
Ocen - 16
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z kołnierzem
  • Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: VKN 604
  • SKF: Zestaw łożysk koła
  • Numer artykułu: VKBA 6546 F
  • Stan: nowy
Szczegóły
SKF Zestaw łożysk koła z kołnierzem
Numer artykułu: VKBA 6546 F
570,50 zł
1141,00 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ATF CVT MN8216-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF CVT, 10l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF CVT
  • Rekomendacje producenta: VW G 052 180, BMW 83 22 0 429 154, BMW CVT EZL 799A, Chrysler CVT NS-2, Ammix CVT DC, Ford WSS-M2C928-A, Ford WSS-M2C933-A, Ford CVT 23, Ford CVT 30, Ford Mercon C, GM Dexron CVT, Honda HCF-2, Hyundai SP-III, Kia SP-III, Mazda JWS 3320, MB 236.20, Mini CVT EZL 799A, Mini 83 22 0 429 154, Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi CVTF-J4, Mitsubishi SP-III, Mopar CVTF+4, Nissan CVT NS-1, Nissan CVT NS-2, Subaru iCVT, Subaru iCVT FG, Suzuki SCVT, Suzuki CVT, Suzuki NS-2, Toyota CVT TC, Toyota CVT FE
  • Seria: CVT
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8216-10
  • Nasza cena: 251,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF CVT, 10l
Numer artykułu: MN8216-10
Więcej
251,00 zł
25,10 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 242,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-10
Więcej
242,50 zł
24,25 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO ORIGINAL PART 890000 Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu, z tyłu
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Linia produktów: ORIGINAL PART
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Długość [mm]: 41
  • Szerokość [mm]: 22
  • Wysokość [mm]: 26,3
  • Liczba zestyków: 3
  • Średnica [mm]: 15,5
  • Ciężar [kg]: 0,03
  • VALEO: Czujnik parkowania
  • Numer artykułu: 890000
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Numer artykułu: 890000
186,99 zł
373,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Audi A8: Problemy z systemem MMI i elektroniką

Interfejs multimedialny (MMI) Audi A8 wykazuje charakterystyczne usterki elektroniczne, które objawiają się zamrożonymi ekranami i brakiem reakcji. Reklamacje te występują częściej w pojazdach z przebiegiem 60 000 km lub więcej, a zmiany temperatury i wilgotność mogą nasilać problemy. System nie uruchamia się lub reaguje na polecenia z opóźnieniem, co jest szczególnie problematyczne w przypadku nawigacji i klimatyzacji. Częste usterki dotyczą również połączenia Bluetooth i systemu telefonicznego, które działają z przerwami lub całkowicie zawodzą. Złożona elektronika jest podatna na wahania napięcia i może ulec uszkodzeniu przez wadliwe jednostki sterujące.

Do zdiagnozowania i usunięcia problemów z MMI wymagana jest profesjonalna obsługa techniczna. Złożone moduły elektroniczne Audi A8 wymagają regularnych aktualizacji oprogramowania i kontroli systemu w celu zapewnienia optymalnej funkcjonalności. Diagnostyka usterek jest przeprowadzana przy użyciu specjalnych urządzeń diagnostycznych, które mogą odczytywać kody usterek z różnych jednostek sterujących. Rozwiązania obejmują aktualizację oprogramowania, ponowną inicjalizację systemu lub, w poważnych przypadkach, wymianę wadliwych jednostek sterujących. Regularne kontrole akumulatora są ważne, ponieważ słabe akumulatory mogą prowadzić do problemów elektronicznych.

Audi A8: Problemy z automatyczną skrzynią biegów

Audi A8: Problemy z automatyczną skrzynią biegów

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic w Audi A8 wykazuje pewne niedociągnięcia, które objawiają się gwałtownymi i opóźnionymi zmianami biegów. Usterki te występują szczególnie w silnikach 3.0 TDI i 4.0 TFSI po 120 000-180 000 km, przy czym żywotność zależy w dużej mierze od stylu jazdy i konserwacji. Skrzynia biegów nie przełącza się prawidłowo na żądany bieg lub pozostaje na jednym biegu zbyt długo, co prowadzi do zwiększonego zużycia paliwa. W przypadku zaawansowanych problemów skrzynia biegów może przełączyć się w tryb awaryjny, co oznacza, że dostępnych jest tylko kilka biegów. Częstymi przyczynami są zużyte sprzęgła, uszkodzone korpusy zaworów lub problematyczne jednostki sterujące.

Profesjonalna inspekcja jest niezbędna do prawidłowej diagnozy problemów ze skrzynią biegów. Precyzyjne jednostki sterujące skrzyni biegów Audi A8 wymagają regularnych aktualizacji oprogramowania i regulacji co 100 000 km w celu zapewnienia optymalnej jakości zmiany biegów. Diagnostyka obejmuje sprawdzenie płynu przekładniowego, test ciśnieniowy układów hydraulicznych i analizę kodów usterek. Konserwacja zapobiegawcza obejmuje regularną wymianę oleju przekładniowego co 60 000 km i stosowanie oryginalnych olejów. W przypadku wczesnego wykrycia, często można wymienić tylko korpusy zaworów lub jednostki sterujące, co jest tańsze niż wymiana całej skrzyni biegów.

Audi A8: Problemy z silnikiem 6.0 W12

Ekskluzywny silnik 6.0 W12 w Audi A8 wykazuje specyficzne problemy, które dotyczą głównie złożonego systemu zarządzania silnikiem i chłodzenia. Awarie te objawiają się nierówną pracą na biegu jałowym, utratą mocy i zwiększonym zużyciem oleju, zwłaszcza po przejechaniu 80 000-120 000 kilometrów. Dwanaście cylindrów wymaga precyzyjnego dostrojenia, a nawet niewielkie nieprawidłowości w dopływie paliwa lub zapłonie mogą prowadzić do zauważalnych problemów. Powszechne skargi obejmują uszkodzone cewki zapłonowe, zatkane wtryskiwacze i problemy ze zmiennymi fazami rozrządu. Silnik jest szczególnie podatny na przegrzanie przy dużych obciążeniach, ponieważ złożony układ chłodzenia jest podatny na nieszczelności.

Polecany artykuł
Silniki Audi A8
Przeczytaj teraz

Systematyczna kontrola ma kluczowe znaczenie dla utrzymania wydajności silnika W12. Wymagające komponenty Audi A8 W12 wymagają wysokiej jakości olejów silnikowych i krótszych interwałów serwisowych co 10 000 km zamiast standardowych 15 000 km. Diagnostyka wymaga specjalistycznego sprzętu do indywidualnego monitorowania wszystkich dwunastu cylindrów, w tym testów kompresji i endoskopii. Konserwacja zapobiegawcza obejmuje regularne płukanie układu chłodzenia, wymianę cewek zapłonowych co 60 000 km oraz stosowanie paliw premium w celu zapobiegania powstawaniu osadów.

ZIMMERMANN 100.3375.70 Tarcza hamulcowa 400x38[mm], 6/5, 5x112, wentylowany, perforowany, 2-częściowa tarcza hamulcowa, pływająca tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 400
  • Typ tarczy hamulcowej: wentylowany, perforowany, 2-częściowa tarcza hamulcowa, pływająca tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
  • Nawiercane: tak
  • Powierzchnia: pokryty
  • Przetwarzanie: stopowy / wysoko nawęglany
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 38
  • Wysokość [mm]: 57
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 68
  • Felga, liczba otworów: 5
  • Wzór otworów / liczba otworów: 6 / 5
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 112
  • Minimalna grubość [mm]: 36
  • Ciężar [kg]: 14,50
  • Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
  • ZIMMERMANN: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 100.3375.70
  • Stan: nowy
Szczegóły
ZIMMERMANN Tarcza hamulcowa 400x38[mm], 6/5, 5x112, wentylowany, perforowany, 2-częściowa tarcza hamulcowa, pływająca tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
Numer artykułu: 100.3375.70
1903,50 zł
Cena za sztukę
3807,00 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 90
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: LongLife III
  • Numer artykułu: 157EA4
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 223,50 zł
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 157EA4
223,50 zł
55,88 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 57
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 229,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
229,50 zł
22,95 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 03636 Zestaw osłon, półoż napędowa Guma, ze smarem
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Materiał: Guma
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 24, 108
  • Ciężar [kg]: 0,44
  • uwzględnić informację serwisową
  • Długość [mm]: 129
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze smarem
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: 03636
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw osłon, półoż napędowa Guma, ze smarem
Numer artykułu: 03636
82,99 zł
165,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Borsehung B18663 Popychacz zaworu automatyczny, Belka osi
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Belka osi
  • Tryb pracy: automatyczny
  • Ilość: 16
  • Jednostka ilości: Komplet
  • Borsehung: Popychacz zaworu
  • Numer artykułu: B18663
  • Nasza cena: 612,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
Borsehung Popychacz zaworu automatyczny, Belka osi
Numer artykułu: B18663
612,50 zł
Cena za zestaw 16 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Audi A8: Problemy z silnikiem 3.3 TDI

Silnik 3.3 TDI wykazuje charakterystyczne słabe punkty w obszarze recyrkulacji spalin i turbosprężarki, które charakteryzują się utratą mocy i powstawaniem czarnego dymu. Te typowe usterki pojawiają się zwykle po przejechaniu 150 000-200 000 km, przy czym krótkie podróże mogą nasilić problemy. Zawór EGR koksuje się z powodu osadów sadzy i nie działa prawidłowo, co skutkuje nierówną pracą silnika i zwiększoną emisją spalin. Zmienna turbosprężarka może stracić wydajność z powodu zużycia łopatek prowadzących, co skutkuje zauważalnym spadkiem osiągów silnika. Ponadto silnik jest podatny na problemy z filtrem cząstek stałych, zwłaszcza gdy jest używany głównie w obszarach miejskich.

Regularna konserwacja jest niezbędna dla niezawodności silnika 3.3 TDI. Wrażliwe systemy Audi A8 TDI wymagają regularnego czyszczenia zaworu EGR co 80 000 km i profesjonalnej regeneracji filtra cząstek stałych. Diagnostyka obejmuje sprawdzenie wartości spalin, pomiary ciśnienia w układzie dolotowym oraz sprawdzenie geometrii turbosprężarki. Środki zapobiegawcze obejmują regularną jazdę po autostradzie w celu naturalnej regeneracji filtra cząstek stałych oraz stosowanie wysokiej jakości oleju napędowego z dodatkami do czyszczenia układu.

Dodatkowe typowe usterki Audi A8

W oparciu o doświadczenia kierowców Audi A8, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Wadliwe reflektory ksenonowe: palniki często ulegają awarii po przejechaniu 60 000-80 000 km, stateczniki wykazują problemy po przejechaniu 100 000 km
  • Problemy z ogrzewaniem postojowym: usterki często występują po 80 000-120 000 km, szczególnie w modelach z silnikiem wysokoprężnym z powodu koksowania.
  • Usterki mechanizmu zamka drzwi: Elektroniczne klamki drzwi często ulegają awarii po 100 000-150 000 km z powodu zużycia mikroprzełączników
  • Problemy ze sprężarką klimatyzacji: Awaria sprężarki zwykle po 120 000-180 000 km, szczególnie w modelach 3.7 V8.
  • Usterki napędu Navi-DVD: Usterki mechaniczne napędu DVD po 80 000-120 000 km z powodu kurzu i zużycia.
  • Przedwczesne zużycie tarcz hamulcowych: Szczególnie na przedniej osi po 40 000-60 000 km przy sportowym stylu jazdy
  • Problemy z akumulatorem: osłabienie głównego akumulatora po 80 000-100 000 km, dodatkowy akumulator do systemów komfortu po 60 000 km.

Audi A8: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Wyjątkowy komfort jazdy Wysokie koszty napraw
Nowoczesne systemy wspomagające Złożona elektronika
Mocne silniki Problemy z zawieszeniem pneumatycznym
Wysoka jakość wykonania Zużycie łańcucha rozrządu
Bogate wyposażenie Usterki systemu MMI
Prestiżowy design Problemy ze skrzynią biegów
Dobre trzymanie się drogi Wysokie wymagania konserwacyjne

Audi A8 reprezentuje luksus i wyrafinowanie techniczne, ale wymaga stałej konserwacji i fachowej opieki. Większości problemów można uniknąć lub przynajmniej ograniczyć ich skutki dzięki środkom zapobiegawczym i interwencji w odpowiednim czasie. Złożone systemy elektroniczne i zaawansowana technologia silnika wymagają w szczególności regularnej wiedzy specjalistycznej i wysokiej jakości części zamiennych, aby zapewnić długotrwałe i satysfakcjonujące użytkowanie.

 

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CLEAN+
  • Numer artykułu: 106377
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 220,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 106377
220,50 zł
44,10 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 461.682 Korpus / uszczelnienie kołnierza
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Przestrzegaj informacji montażowych
  • Moment obrotowy zwalniający [Nm]: 7
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, utwardzany
  • Pojemność [ml]: 50
  • Zakres temperatury od [°C]: -55
  • Zakres temperatury do [°C]: 180
  • dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 461.682 EL-Liq 74
  • Numer taryfy materiału: 3506105000
  • ELRING: Korpus / uszczelnienie kołnierza
  • Numer artykułu: 461.682
  • Nasza cena: 54,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Korpus / uszczelnienie kołnierza
Numer artykułu: 461.682
54,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 191,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
191,99 zł
38,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: LONGLIFE III
  • Seria: FE
  • Numer artykułu: GS55545M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 247,50 zł
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: GS55545M4
247,50 zł
49,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 94,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
94,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO ATF FF8602-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: JWS 3309, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LT71141, BMW ATF+3, BMW ATF+4, Daihatsu ATF Multi, Ford Mercon V, GM Dexron II D, GM Dexron II E, GM Dexron III F, GM Dexron III G, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Honda ATF SP-II, Honda ATF SP-III, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Jatco ATF 3100 PL085, Kia SP-III, Kia SP-II, MAN 339 V2, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Toyota ATF T, Toyota ATF T-II, MB 236.3, Toyota ATF T-III, Toyota ATF T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, MB 236.10, MB 236.11, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 17, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF F, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1
  • Specyfikacja: JASO M315 1-A-L
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • FANFARO: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: FF8602-20
  • Nasza cena: 288,00 zł
Szczegóły
FANFARO Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: FF8602-20
Więcej
288,00 zł
14,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 119,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
119,99 zł
24,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 20l, Czerwony
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-20
  • Nasza cena: 448,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 20l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-20
Więcej
448,50 zł
22,43 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Specyfikacja: JASO M315 1A-LV
  • Seria: Multivehicle JWS
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8218-20
  • Nasza cena: 320,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: MN8218-20
Więcej
320,50 zł
16,03 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
S5 A15 BOSCH S5 0 092 S5A 150 Akumulator 12V 105Ah 950A Akumulator AGM
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Linia produktów: S5
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 105
  • Akumulator: Akumulator AGM
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 950
  • Długość [mm]: 394
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L6
  • Wykonanie strefy podłogowej: B00
  • Rodzaj bieguna 0
  • BOSCH: Akumulator
  • Numer artykułu: 0 092 S5A 150
  • Nasza cena: 998,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Akumulator 12V 105Ah 950A Akumulator AGM
Numer artykułu: 0 092 S5A 150
998,00 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: