• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Audi S4

Spis treści

  1. Audi S4: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Audi S4: Problemy z łańcuchem rozrządu w silniku 4.2 V8
  3. Audi S4: Problemy z turbosprężarką w 3.0 TFSI
  4. Audi S4: Problemy z automatyczną skrzynią biegów Tiptronic
  5. Audi S4: Problemy z pompą paliwa
  6. Audi S4: Problemy z układem wtryskowym i cewkami zapłonowymi
  7. Dodatkowe typowe usterki Audi S4
  8. Audi S4: słabe i mocne strony

Audi S4: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Zużycie łańcucha rozrządu w silniku 4.2 V8: Łańcuch rozrządu może ulec zużyciu już przy przebiegu 80 000-120 000 km, co może prowadzić do grzechotania podczas zimnego rozruchu i późniejszego uszkodzenia silnika. Szczególnie dotyczy to modeli 2009 z silnikiem 4.2 V8.
  • Problemy z turbosprężarką w 3.0 TFSI: Turbosprężarka często wykazuje usterki między 100 000-150 000 km, objawiające się utratą mocy, niebieskawym dymem i gwizdaniem. Jest to jedna z najczęstszych skarg dotyczących silników TFSI.
  • Problemy ze skrzynią biegów Tiptronic: Automatyczna skrzynia biegów może mieć problemy ze zmianą biegów już od 120 000 km, przez co nie zmienia biegów prawidłowo lub nie wskakuje na żądany bieg. Automatyczna skrzynia biegów często wykazuje szarpnięcia.
  • Awaria pompy paliwa: Pompa paliwa często ulega awarii między 80 000-100 000 km, powodując nieprawidłowe działanie silnika lub jego nieuruchamianie. Prowadzi to do nieoczekiwanych awarii.

Audi S4: Problemy z łańcuchem rozrządu w silniku 4.2 V8

Łańcuch rozrządu w silniku 4.2 V8 Audi S4 wykazuje typowe oznaki zużycia od przebiegu 80 000 km, przy czym pierwsze objawy często pojawiają się w postaci charakterystycznego grzechotania podczas rozruchu na zimno. Ten częsty słaby punkt objawia się metalicznymi odgłosami z komory silnika, które mogą początkowo zanikać po rozgrzaniu. Wraz z postępującym zużyciem odgłosy te stają się bardziej trwałe i mogą prowadzić do poważnych uszkodzeń silnika, jeśli łańcuch rozrządu przeskoczy lub pęknie. Żywotność łańcucha rozrządu jest znacznie skracana przez nieregularne wymiany oleju i stosowanie olejów gorszej jakości. Usterki te są szczególnie częste w modelach z 2009 roku, ponieważ montowano w nich jeszcze wczesną generację napinaczy łańcucha.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do wczesnego wykrycia problemów z łańcuchem rozrządu. Wrażliwe systemy łańcucha rozrządu Audi S4 wymagają regularnych przeglądów co 15 000 kilometrów i stosowania wysokiej jakości oleju silnikowego 5W-30. Diagnozę przeprowadza się, słuchając hałasu silnika za pomocą stetoskopu i sprawdzając napięcie łańcucha. Przy pierwszych oznakach problemu należy niezwłocznie udać się do warsztatu, ponieważ konieczna będzie kompletna wymiana łańcucha rozrządu wraz z napinaczem i prowadnicami. Konserwacja zapobiegawcza z regularną wymianą oleju co 10 000 kilometrów może znacznie wydłużyć żywotność.

Audi S4: Problemy z turbosprężarką w 3.0 TFSI

Audi S4: Problemy z turbosprężarką w 3.0 TFSI

Turbosprężarka w silniku 3.0 TFSI zazwyczaj rozwija charakterystyczne usterki między 100 000 a 150 000 km, a pierwszymi objawami są zmniejszone ciśnienie doładowania i utrata mocy. Ta słabość objawia się gwizdaniem lub piszczeniem podczas przyspieszania, niebieskawym dymem z wydechu i zwiększonym zużyciem oleju. Na niezawodność turbosprężarki duży wpływ ma jakość stosowanego oleju silnikowego i przestrzeganie terminów jego wymiany. Częste krótkie podróże i nagłe wyłączanie gorącego silnika po jeździe autostradą znacznie przyspieszają zużycie. Reklamacje często pojawiają się sporadycznie przy wysokich prędkościach obrotowych silnika, zanim turbosprężarka całkowicie przestanie działać.

Regularna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla długowieczności turbosprężarki. Precyzyjne układy turbodoładowania Audi S4 wymagają szczególnej dbałości o jakość oleju i regularnych kontroli przewodów doładowujących co 20 000 kilometrów. Diagnozę przeprowadza się poprzez pomiar ciśnienia doładowania, wizualne sprawdzenie wycieków oleju i analizę wartości spalin. W przypadku usterek zazwyczaj konieczna jest wymiana całej turbosprężarki, ponieważ naprawa jest często nieopłacalna. Środki zapobiegawcze obejmują uruchamianie silnika po podróżach autostradą, stosowanie wysokiej jakości w pełni syntetycznego oleju i regularne czyszczenie układu dolotowego.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 366,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
366,00 zł
18,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
103679100 MASTER-SPORT 36791-SET-MS Komplet wahaczy Oś przednia, os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej, z dodatkami
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
  • Jednostka ilości: Zestaw
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Ciężar netto [kg]: 11,95
  • Ciężar brutto [kg]: 12,29
  • MASTER-SPORT: Komplet wahaczy
  • Numer artykułu: 36791-SET-MS
  • Nasza cena: 739,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MASTER-SPORT Komplet wahaczy Oś przednia, os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej, z dodatkami
Numer artykułu: 36791-SET-MS
739,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
OPEL GM DEXOS2™ SUPER SYNTHETIC 19 42 003 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01, MB 229.51, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: DEXOS2™
  • Seria: SUPER SYNTHETIC
  • Numer artykułu: 19 42 003
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • OPEL GM: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 173,49 zł
Szczegóły
OPEL GM Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 19 42 003
173,49 zł
34,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Końcówki wtryskiwaczy Common Rail (CR), z pierścieniem uszczelniającym
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
  • Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
  • System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Końcówki wtryskiwaczy
  • Numer artykułu: 0 986 435 360
  • Stan: Zregenerowana
Szczegóły
BOSCH Końcówki wtryskiwaczy Common Rail (CR), z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu: 0 986 435 360
743,50 zł
2974,00 zł / cena za 4 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VALEO ORIGINAL PART 579603 Silnik wycieraczek 12V, z tyłu
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Linia produktów: ORIGINAL PART
  • Napięcie [V]: 12
  • Ciężar [kg]: 0,88
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Sposób montażu: Połączenie śrubowe
  • VALEO: Silnik wycieraczek
  • Numer artykułu: 579603
  • Nasza cena: 414,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Silnik wycieraczek 12V, z tyłu
Numer artykułu: 579603
414,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Audi S4: Problemy z automatyczną skrzynią biegów Tiptronic

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic w Audi S4 rozwija charakterystyczne problemy od przebiegu około 120 000 kilometrów, przy czym pierwsze oznaki objawiają się opóźnioną lub szarpaną zmianą biegów. Automatyczna skrzynia biegów nie przełącza się precyzyjnie między biegami lub nie wskakuje na żądany bieg, co jest szczególnie zauważalne przy niskich prędkościach i podczas ruszania. Te częste usterki są spowodowane zużyciem sprzęgła, problemami z korpusem zaworu lub zanieczyszczonym płynem przekładniowym. Żywotność skrzyni biegów jest znacznie skrócona przez sportową jazdę, częste ruszanie na pochyłościach i zaniedbania w konserwacji. Typowe objawy to odgłosy zgrzytania, wibracje podczas zmiany biegów i zapalanie się lampki ostrzegawczej skrzyni biegów.

Profesjonalna konserwacja jest niezbędna dla prawidłowego funkcjonowania skrzyni biegów. Złożone systemy Audi S4 Tiptronic wymagają regularnego spłukiwania płynu ATF co 60 000 km i kontroli elektroniki. Diagnozę przeprowadza się poprzez odczyt kodów błędów, sprawdzenie poziomu oleju i jakości płynu, a także jazdę próbną z analizą punktu zmiany biegów. Przy pierwszych oznakach problemów należy niezwłocznie skonsultować się ze specjalistycznym warsztatem, ponieważ drobne problemy mogą szybko przerodzić się w kosztowne uszkodzenia całkowite. Konserwacja zapobiegawcza przy użyciu wysokiej jakości oleju ATF i łagodnego stylu jazdy może wydłużyć żywotność do ponad 200 000 kilometrów.

Audi S4: Problemy z pompą paliwa

Audi S4: Problemy z pompą paliwa

Pompa paliwa w Audi S4 zwykle wykazuje oznaki awarii między 80 000 a 100 000 kilometrów, przy czym pierwszymi objawami są często sporadyczne problemy z rozruchem i utrata mocy przy wysokich prędkościach obrotowych silnika. Silnik nie uruchamia się lub nie działa prawidłowo, co może prowadzić do nieoczekiwanych awarii. Ten słaby punkt objawia się brzęczącymi odgłosami z okolic zbiornika, które są szczególnie słyszalne po włączeniu zapłonu. Na niezawodność pompy paliwowej wpływa jakość paliwa, częsta jazda z niskim poziomem paliwa w zbiorniku oraz zanieczyszczenia w układzie paliwowym. W przypadku zaawansowanego zużycia silnik może nagle zgasnąć podczas jazdy, prowadząc do niebezpiecznych sytuacji.

Profesjonalna kontrola jest niezbędna do szybkiego wykrycia problemów z pompą paliwa. Wrażliwe układy paliwowe Audi S4 wymagają regularnych kontroli ciśnienia paliwa co 30 000 km oraz stosowania paliwa wysokiej jakości. Diagnostyka polega na pomiarze ciśnienia paliwa, sprawdzeniu połączeń elektrycznych i analizie jakości paliwa. W przypadku usterek zwykle konieczna jest całkowita wymiana pompy paliwa, ponieważ jest ona zainstalowana jako zespół w zbiorniku. Środki zapobiegawcze obejmują unikanie jazdy z niskim poziomem paliwa w zbiorniku, regularne stosowanie środków do czyszczenia układu paliwowego i stosowanie markowego paliwa.

029 WV 20 MAHLE 029 WV 20 00 Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 151,8
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Średnica [mm]: 82,5
  • Średnica kołnierza [mm]: 85,5
  • Przetwarzanie: połowicznie
  • Długość opakowania [cm]: 10,6
  • Szerokość opakowania [cm]: 10,60
  • Wysokość opakowania [cm]: 19,00
  • Ciężar netto [g]: 573, 573,0
  • MAHLE: Tuleja cylindrowa
  • Numer artykułu: 029 WV 20 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Numer artykułu: 029 WV 20 00
107,99 zł
431,96 zł / cena za 4 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TRW SP8980 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa, z osłoną gumową, do tłoka Ø: 38 [mm]
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z osłoną gumową
  • Ograniczenia producenta: TRW
  • do tłoka o średnicy [mm]: 38
  • TRW: Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: SP8980
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Zestaw naprawczy, zacisk hamulca Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa, z osłoną gumową, do tłoka Ø: 38 [mm]
Numer artykułu: SP8980
36,49 zł
(Cena za zestaw)
72,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
530 0550 10 INA 530 0550 32 Zestaw paska rozrządu + pompa wody Szer. 1: 25 [mm]
Ocen - 63
Informacja o towar
  • Szerokość 1 [mm]: 25
  • Liczba zębów 1: 160
  • uwzględnić informację serwisową
  • Postępować zgodnie z instrukcją montażu
  • INA: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: 530 0550 32
  • Nasza cena: 559,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
INA Zestaw paska rozrządu + pompa wody Szer. 1: 25 [mm]
Numer artykułu: 530 0550 32
559,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
JMJ 1080002 Katalizator AVB/ AWX/ AVF
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Kod silnika: AVB / AWX / AVF
  • JMJ: Katalizator
  • Numer artykułu: 1080002
  • Nasza cena: 626,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
JMJ Katalizator AVB/ AWX/ AVF
Numer artykułu: 1080002
626,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 242,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-10
Więcej
242,50 zł
24,25 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Audi S4: Problemy z układem wtryskowym i cewkami zapłonowymi

Układ wtryskowy Audi S4 rozwija charakterystyczne problemy już przy przebiegu 60 000 kilometrów, przy czym cewki zapłonowe i dysze wtryskowe są szczególnie narażone na zużycie. Usterki te objawiają się nieregularną pracą silnika, przerwami w zapłonie i zwiększonym zużyciem paliwa. Objawy obejmują zacinanie się silnika podczas przyspieszania, utratę mocy i zapalenie się lampki kontrolnej silnika. W szczególności w silnikach 3.0 TFSI często występują problemy z cewkami zapłonowymi, które zużywają się szybciej ze względu na wysokie obciążenie termiczne turbosprężarki. Żywotność podzespołów jest znacznie ograniczona przez stosowanie paliwa niskiej jakości i rzadkie przeglądy. Typowe awarie są spowodowane całkowitym uszkodzeniem poszczególnych cylindrów.

Regularna konserwacja jest niezbędna, aby układ wtryskowy działał optymalnie. Precyzyjne układy wtryskowe Audi S4 wymagają regularnego czyszczenia co 30 000 km i wymiany cewek zapłonowych co 60 000 km. Diagnostyka odbywa się poprzez odczyt kodów błędów, pomiar kompresji cylindrów i sprawdzenie wartości wtrysku. W przypadku wystąpienia problemów, wszystkie cewki zapłonowe powinny zostać wymienione w tym samym czasie, ponieważ w konsekwencji może dojść do uszkodzenia katalizatorów. Profilaktyczne stosowanie wysokiej jakości dodatków do paliwa i regularne stosowanie paliwa Super Plus może znacznie wydłużyć żywotność podzespołów.

Dodatkowe typowe usterki Audi S4

W oparciu o doświadczenia kierowców Audi S4, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Usterki pompy wody w silniku 4.2 V8: Zazwyczaj występują po 120 000-140 000 km, często są spowodowane wadami łożysk lub nieszczelnymi uszczelkami.
  • Problemy z zawieszeniem pneumatycznym: Mogą wystąpić już po 80 000 km, często spowodowane wadliwymi miechami powietrznymi lub problemami ze sprężarką.
  • Problemy z reflektorami ksenonowymi: Często występują po 60 000-80 000 km, zwykle z powodu wadliwych stateczników lub palników.
  • Problemy z hamulcami: Przedwczesne zużycie tarcz hamulcowych po 40 000-60 000 km, zwłaszcza przy sportowym stylu jazdy.
  • Usterki sprężarki klimatyzacji: Zwykle występują po przejechaniu 100 000-120 000 km, często z powodu utraty czynnika chłodniczego lub usterek sprzęgła.
  • Problemy z akumulatorem i alternatorem: Mogą wystąpić po 80 000 km, szczególnie w pojazdach z wieloma odbiornikami elektrycznymi.

Audi S4: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Duża moc silnika i sportowy charakter Zużycie łańcucha rozrządu w silniku 4.2 V8
Napęd na wszystkie koła Quattro Problemy z turbosprężarką w 3.0 TFSI
Wysoka jakość wykonania Problemy z przekładnią Tiptronic
Dobra konfiguracja zawieszenia Awarie pompy paliwa
Nowoczesne systemy wspomagania Wysokie koszty utrzymania
Komfortowe wyposażenie Problemy z układem wtryskowym
Stabilność wartości Usterki elektroniki

Audi S4 okazuje się być mocnym pojazdem o sportowym charakterze, ale wymagającym intensywnej konserwacji i uwagi. Większości problemów można uniknąć dzięki regularnym przeglądom i środkom zapobiegawczym. W szczególności elementy mechaniczne, takie jak łańcuch rozrządu i turbosprężarka, wymagają regularnych kontroli, aby uniknąć kosztownych napraw i zapewnić długowieczność pojazdu.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

EL600 (027EFB) EXIDE EFB EL600 Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Linia produktów: EFB
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 60
  • Akumulator: Akumulator EFB
  • Położenie biegunów: Right
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
  • Długość [mm]: 242
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Rodzaj bieguna: ETN 0
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EL600
  • Nasza cena: 474,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Numer artykułu: EL600
474,50 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
L6 Continental Starter 2800012027280 Akumulator 12V 110Ah 950A Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 35
Informacja o towar
  • Linia produktów: Starter
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 110
  • Akumulator: Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 950
  • Długość [mm]: 393
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • Ciężar [kg]: 25,2
  • DIN / ISO: L6
  • Rodzaj bieguna: Cone (Euro)
  • Położenie biegunów 0
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Continental: Akumulator
  • Numer artykułu: 2800012027280
  • Nasza cena: 675,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
Continental Akumulator 12V 110Ah 950A Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: 2800012027280
675,00 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 170406 Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Kolor: czarny
  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniem
  • uwzględnić informację serwisową
  • FEBI BILSTEIN: Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej
  • Numer artykułu: 170406
  • Nasza cena: 188,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Separator oleju, odpowietrzenie przestrzeni korbowej z uszczelnieniem
Numer artykułu: 170406
188,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
110 713 001 TOPRAN 110 713 Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
  • Długość całkowita [mm]: 54
  • Wymiar gwintu: M 9
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Klasa wytrzymałości: 8.8
  • TOPRAN: Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: 110 713
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOPRAN Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Numer artykułu: 110 713
18,49 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DIEDERICHS 1017047 Kratka wentylacyjna, zderzak z lewej, czarny
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej
  • Kolor: czarny
  • Jakość: Certified Quality
  • DIEDERICHS: Kratka wentylacyjna, zderzak
  • Numer artykułu: 1017047
  • Nasza cena: 48,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
DIEDERICHS Kratka wentylacyjna, zderzak z lewej, czarny
Numer artykułu: 1017047
48,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DPA 88070045102 Kratka wentylacyjna, zderzak z prawej, czarny
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z prawej
  • Kolor: czarny
  • DPA: Kratka wentylacyjna, zderzak
  • Numer artykułu: 88070045102
  • Nasza cena: 48,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
DPA Kratka wentylacyjna, zderzak z prawej, czarny
Numer artykułu: 88070045102
48,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Borsehung B18663 Popychacz zaworu automatyczny, Belka osi
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Belka osi
  • Tryb pracy: automatyczny
  • Ilość: 16
  • Jednostka ilości: Komplet
  • Borsehung: Popychacz zaworu
  • Numer artykułu: B18663
  • Nasza cena: 612,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
Borsehung Popychacz zaworu automatyczny, Belka osi
Numer artykułu: B18663
612,50 zł
Cena za zestaw 16 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LEMFÖRDER 31913 01 Komplet wahaczy Oś przednia, z lewej, z prawej
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej, z prawej
  • LEMFÖRDER: Komplet wahaczy
  • Numer artykułu: 31913 01
  • Nasza cena: 3046,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LEMFÖRDER Komplet wahaczy Oś przednia, z lewej, z prawej
Numer artykułu: 31913 01
3046,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VAG G004000M2 Olej do układu wspomagania Pojemność: 1l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 1
  • VAG: Olej do układu wspomagania
  • Numer artykułu: G004000M2
  • Nasza cena: 108,99 zł
Szczegóły
VAG Olej do układu wspomagania Pojemność: 1l
Numer artykułu: G004000M2
Więcej
108,99 zł
108,99 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-4 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 4l, Czerwony
Ocen - 63
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-4
  • Nasza cena: 105,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 4l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-4
Więcej
105,99 zł
26,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: