• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Audi S6

Spis treści

  1. Audi S6: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Audi S6: Problemy z automatyczną skrzynią biegów
  3. Audi S6: Problemy z silnikiem 4.0 TFSI
  4. Audi S6: Problemy z silnikiem 4.2 V8
  5. Audi S6: Problemy z silnikiem 3.0 TDI
  6. Audi S6: Problemy z silnikiem 5.2 V10
  7. Dodatkowe typowe usterki Audi S6
  8. Audi S6: Słabe i mocne strony

Audi S6: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Problemy z automatyczną skrzynią biegów w starszych modelach: Automatyczna skrzynia biegów nie wskakuje prawidłowo lub nie zmienia biegów prawidłowo, szczególnie w modelach od 2007 roku. Objawy te często występują między 80 000 a 120 000 km i mogą być spowodowane zużyciem tarcz sprzęgła lub wadliwymi jednostkami sterującymi.
  • Zużycie turbosprężarki w silniku 4.0 TFSI: Turbosprężarka silnika 4.0 TFSI często wykazuje pierwsze oznaki zużycia po przejechaniu 60 000-80 000 km. Typowe skargi obejmują utratę mocy, nietypowe dźwięki i zwiększone zużycie oleju.
  • Problemy z łańcuchem rozrządu w silniku 4.2 V8: Łańcuch rozrządu w silniku 4.2 V8 może powodować problemy między 100 000-150 000 km. Typowe objawy to grzechotanie podczas zimnego rozruchu i niestabilność silnika, które wskazują na rozciągnięcie łańcucha.
  • Usterki zawieszenia pneumatycznego: Zawieszenie pneumatyczne przestaje działać prawidłowo, zwłaszcza po przejechaniu 80 000-100 000 km. Typowe awarie obejmują zapadanie się pojazdu lub nierównomierną regulację wysokości między osiami.

Audi S6: Problemy z automatyczną skrzynią biegów

Automatyczna skrzynia biegów w Audi S6, szczególnie w modelach od 2007 roku, wykazuje różne typowe usterki, które objawiają się szarpaną zmianą biegów, opóźnieniami przy zmianie biegów lub całkowitą awarią funkcji zmiany biegów. Te słabe punkty występują szczególnie przy wyższych przebiegach i mogą prowadzić do kosztownych napraw. Skrzynia biegów nie uruchamia się prawidłowo lub nie przełącza się prawidłowo między biegami, co znacznie obniża niezawodność pojazdu. Typowe objawy obejmują wstrząsy zmiany biegów, wydłużone czasy zmiany biegów, a w ciężkich przypadkach całkowitą awarię funkcji automatycznej. Na żywotność automatycznej skrzyni biegów negatywnie wpływa agresywna jazda, nieregularna konserwacja i wysokie obciążenia termiczne.

Regularna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla długowieczności układu przeniesienia napędu. Złożone automatyczne skrzynie biegów Audi S6 wymagają wymiany oleju na specjalny olej ATF co 60 000-80 000 kilometrów i regularnej diagnostyki w celu wczesnego wykrycia problemów. Przy pierwszych oznakach problemów ze zmianą biegów należy przeprowadzić analizę skrzyni biegów, która obejmuje odczyt kodu usterki, test ciśnienia i sprawdzenie jakości oleju. Środki zapobiegawcze, takie jak delikatny rozruch, unikanie manewrów kick-down i regularne płukanie mogą znacznie wydłużyć żywotność.

DENCKERMANN B120087 Zestaw do hamulców, hamulce bębnowe Oś tylna
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • System hamulcowy: VAG
  • Średnica [mm]: 180
  • Szerokość [mm]: 31
  • DENCKERMANN: Zestaw do hamulców, hamulce bębnowe
  • Numer artykułu: B120087
  • Nasza cena: 88,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
DENCKERMANN Zestaw do hamulców, hamulce bębnowe Oś tylna
Numer artykułu: B120087
88,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
067TE EXIDE Premium EA770 Akumulator 12V 77Ah 760A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Linia produktów: Premium
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 77
  • Akumulator: Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Położenie biegunów: Right
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
  • Długość [mm]: 278
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Rodzaj bieguna: ETN 0
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EA770
  • Nasza cena: 453,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 77Ah 760A B13 Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: EA770
453,00 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 172599 Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 121, Szerokość: 18 [mm], z trapezowym profilem zębów
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Liczba zębów: 121
  • Szerokość [mm]: 18
  • Pas napędowy: z trapezowym profilem zębów
  • Ciężar [kg]: 1,99
  • dla numeru OE: 051 198 119 S2
  • Rodzaj korpusu: bez obudowy
  • Powierzchnia: pokryty PTFE (Polytetrafluorethylen)
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: 172599
  • Nasza cena: 131,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 121, Szerokość: 18 [mm], z trapezowym profilem zębów
Numer artykułu: 172599
131,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BREMBO Prime 09.D174.33 Tarcza hamulcowa 370x34[mm], 5, perforowany / wentylowany wewnętrznie, 2-częściowa tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
Ocen - 16
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 370
  • Typ tarczy hamulcowej: perforowany / wentylowany wewnętrznie, 2-częściowa tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
  • Nawiercane: nie
  • Powierzchnia: pokryty
  • Przetwarzanie: wysoko nawęglany
  • Linia produktów: Prime
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 34
  • Wysokość [mm]: 60
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 65
  • Liczba otworów: 5
  • Minimalna grubość [mm]: 32,4
  • BREMBO: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 09.D174.33
  • Stan: nowy
Szczegóły
BREMBO Tarcza hamulcowa 370x34[mm], 5, perforowany / wentylowany wewnętrznie, 2-częściowa tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
Numer artykułu: 09.D174.33
1084,00 zł
Cena za sztukę
2168,00 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
430225 BREMBO Xtra 09.C306.1X Tarcza hamulcowa 340x30[mm], 9, perforowany / wentylowany wewnętrznie
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 340
  • Typ tarczy hamulcowej: perforowany / wentylowany wewnętrznie
  • Nawiercane: tak
  • Powierzchnia: pokryty
  • Przetwarzanie: wysoko nawęglany
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
  • Linia produktów: Xtra
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 30
  • Wysokość [mm]: 50
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 65, 65,0
  • Liczba otworów: 9
  • Minimalna grubość [mm]: 27,8
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 145,0
  • Średnica otworu [mm]: 15,3
  • BREMBO: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 09.C306.1X
  • Stan: nowy
Szczegóły
BREMBO Tarcza hamulcowa 340x30[mm], 9, perforowany / wentylowany wewnętrznie
Numer artykułu: 09.C306.1X
611,50 zł
Cena za sztukę
1223,00 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Audi S6: Problemy z silnikiem 4.0 TFSI

Audi S6: Problemy z silnikiem 4.0 TFSI

Silnik 4.0 TFSI w Audi S6 ma specyficzne słabe punkty, które objawiają się głównie w turbosprężarkach, bezpośrednim wtrysku i sterowaniu zaworami. Te powszechne usterki mogą wystąpić już po 60 000 kilometrów i obejmują utratę mocy, zwiększone zużycie oleju i nierówną pracę silnika. System nie działa optymalnie, jeśli turbosprężarki są zużyte lub pompa wysokociśnieniowa bezpośredniego wtrysku jest uszkodzona. Typowe objawy to zmniejszone przyspieszenie, czarny dym z wydechu i podwyższona temperatura pracy. Niezawodność jest zagrożona przez złożoną technologię z dwiema turbosprężarkami i bezpośrednim wtryskiem paliwa, co sprawia, że regularna konserwacja jest niezbędna.

Systematyczna kontrola ma fundamentalne znaczenie dla utrzymania wydajności silnika. Wymagające jednostki Audi S6 4.0 TFSI wymagają wymiany oleju co 15 000 km na wysokiej jakości olej silnikowy 5W-30 oraz regularnych kontroli dopływu oleju do turbosprężarki. Środki diagnostyczne obejmują testy kompresji, testy ciśnienia turbosprężarki i czyszczenie dysz wtryskiwaczy. Stosowanie paliwa premium i dodatków do czyszczenia układu może zapobiec powstawaniu osadów i znacznie wydłużyć żywotność wrażliwych komponentów.

Audi S6: Problemy z silnikiem 4.2 V8

Silnik 4.2 V8 w Audi S6 rozwija charakterystyczne problemy, które dotyczą głównie łańcucha rozrządu, rozrządu zaworów i zasilania olejem. Te słabe punkty pojawiają się zwykle między 100 000 a 150 000 kilometrów i objawiają się grzechotaniem podczas zimnego rozruchu, nierówną pracą na biegu jałowym i utratą mocy. System nie będzie działał prawidłowo, jeśli łańcuch rozrządu zostanie rozciągnięty lub napinacze łańcucha ulegną awarii. Typowe usterki obejmują również problemy z wałkami rozrządu i uszczelkami pokrywy zaworów. Reklamacje obejmują zarówno słyszalne dźwięki, jak i uszkodzenia silnika spowodowane kontaktem zaworu z tłokiem. Na żywotność negatywnie wpływa nieregularna konserwacja i stosowanie gorszych olejów.

Profesjonalna kontrola jest niezbędna do wczesnego wykrycia problemów z łańcuchem rozrządu. Precyzyjne silniki Audi S6 4.2 V8 wymagają wymiany oleju co 10 000 km przy użyciu specjalnie zatwierdzonego oleju 5W-40 oraz regularnych kontroli wizualnych łańcucha rozrządu. Procedury diagnostyczne obejmują badania endoskopowe, kontrole rozrządu i pomiary napięcia łańcucha. Przy pierwszych oznakach hałasu łańcucha należy niezwłocznie udać się do warsztatu, ponieważ opóźnienia mogą prowadzić do kosztownych uszkodzeń silnika.

CT 1028 WP4 CONTITECH CT1028WP4 Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 120, Szerokość: 30 [mm]
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Liczba zębów: 120
  • Szerokość [mm]: 30
  • Wysokość opakowania [cm]: 18,7
  • Długość opakowania [cm]: 19,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 18,2
  • Ciężar [kg]: 2,093
  • CONTITECH: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: CT1028WP4
  • Nasza cena: 500,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CONTITECH Zestaw paska rozrządu + pompa wody Il. zębów: 120, Szerokość: 30 [mm]
Numer artykułu: CT1028WP4
500,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 10l
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17
  • Specyfikacja: JASO M315 1A-LV
  • Seria: Multivehicle JWS
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8218-10
  • Nasza cena: 169,99 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 10l
Numer artykułu: MN8218-10
Więcej
169,99 zł
17,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BX-CRI3 BOSCH 0 986 435 360 Końcówki wtryskiwaczy Common Rail (CR), z pierścieniem uszczelniającym
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
  • Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
  • System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Końcówki wtryskiwaczy
  • Numer artykułu: 0 986 435 360
  • Stan: Zregenerowana
Szczegóły
BOSCH Końcówki wtryskiwaczy Common Rail (CR), z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu: 0 986 435 360
743,50 zł
2974,00 zł / cena za 4 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 29752 Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Grubość [mm]: 4
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 32
  • Kolor: czarny
  • Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
  • Ciężar [kg]: 0,001
  • FEBI BILSTEIN: Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
  • Numer artykułu: 29752
  • Nasza cena: 2,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Numer artykułu: 29752
2,99 zł
Cena za sztukę
5,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO ORIGINAL PART 579603 Silnik wycieraczek 12V, z tyłu
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Linia produktów: ORIGINAL PART
  • Napięcie [V]: 12
  • Ciężar [kg]: 0,88
  • Liczba otworów do mocowania: 3
  • Sposób montażu: Połączenie śrubowe
  • VALEO: Silnik wycieraczek
  • Numer artykułu: 579603
  • Nasza cena: 414,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Silnik wycieraczek 12V, z tyłu
Numer artykułu: 579603
414,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Audi S6: Problemy z silnikiem 3.0 TDI

Audi S6: Problemy z silnikiem 3.0 TDI

Silnik 3.0 TDI w Audi S6 ma specyficzne problemy, które dotyczą głównie układu recyrkulacji spalin, filtrów cząstek stałych i wysokociśnieniowego układu wtryskowego. Te częste usterki objawiają się szczególnie na krótkich trasach i mogą wystąpić już po 80 000 kilometrów. System nie uruchamia się prawidłowo lub działa nieregularnie, jeśli chłodnica EGR jest zatkana lub filtr cząstek stałych jest przeciążony. Typowe objawy obejmują aktywację programu pracy awaryjnej, zwiększone zużycie paliwa i obniżone osiągi silnika. Awarie są często spowodowane niekompletnymi cyklami regeneracji filtra cząstek stałych lub zakoksowaniem zaworów dolotowych. Nowoczesne układy oczyszczania spalin i złożona elektronika stanowią wyzwanie dla niezawodności, która wymaga regularnej konserwacji.

Profesjonalna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla funkcjonalności silnika wysokoprężnego. Złożone systemy Audi S6 3.0 TDI wymagają specjalnej wymiany oleju napędowego co 20 000 km i regularnej regeneracji filtra cząstek stałych podczas jazdy po autostradzie. Działania diagnostyczne obejmują czyszczenie zaworu EGR, pomiary ciśnienia filtra cząstek stałych i testy wtryskiwaczy paliwa. Stosowanie wysokiej jakości oleju napędowego i regularna jazda na długich dystansach może zapobiec powstawaniu osadów i znacznie wydłużyć żywotność układów oczyszczania spalin.

Audi S6: Problemy z silnikiem 5.2 V10

Legendarny silnik 5.2 V10 w Audi S6 ma określone słabe punkty, które objawiają się głównie w złożonym sterowaniu zaworami, cewkach zapłonowych i zasilaniu paliwem. Te typowe usterki mogą wystąpić już po 70 000 kilometrów i obejmują przerwy w zapłonie, nierówną pracę silnika i zwiększone zużycie paliwa. System nie działa optymalnie, jeśli poszczególne cewki zapłonowe ulegną awarii lub pompa paliwa ulegnie osłabieniu. Typowe dolegliwości to wibracje silnika, utrata mocy i zwiększona emisja spalin. Usterki są często spowodowane wysokimi obciążeniami termicznymi wysokowydajnego silnika i złożoną elektroniką z dziesięcioma cylindrami. Na żywotność negatywnie wpływa agresywna jazda i nieregularna konserwacja, chociaż niezawodność jest bardzo wysoka przy odpowiedniej pielęgnacji.

Systematyczna kontrola ma fundamentalne znaczenie dla utrzymania wydajności V10. Wymagające jednostki Audi S6 5.2 V10 wymagają wymiany oleju co 10 000 km przy użyciu wysokiej jakości oleju silnikowego 5W-40 oraz regularnych kontroli wszystkich dziesięciu cewek zapłonowych. Procedury diagnostyczne obejmują testy kompresji wszystkich cylindrów, pomiary ciśnienia paliwa i testy rezystancji cewek zapłonowych. Stosowanie paliwa premium i regularne płukanie silnika może zapobiec powstawaniu osadów i utrzymać wyjątkową wydajność silnika V10 przez wiele lat.

Dodatkowe typowe usterki Audi S6

Bazując na doświadczeniach właścicieli Audi S6, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Usterki sprężarki zawieszenia pneumatycznego: Często występują po przejechaniu 90 000-120 000 km, spowodowane ciągłą eksploatacją i zużyciem uszczelnień.
  • Usterki systemu MMI: Problemy elektroniczne z systemem informacyjno-rozrywkowym często ujawniają się po 60 000-80 000 km z powodu awarii ekranu lub awarii systemu.
  • Problemy z reflektorami ksenonowymi: Stateczniki oświetlenia ksenonowego zwykle ulegają awarii po przejechaniu 80 000-100 000 km, zwłaszcza jeśli są często włączane i wyłączane.
  • Awarie sprężarki klimatyzacji: Sprężarka klimatyzacji często wykazuje pierwsze oznaki słabości po przejechaniu 100 000-130 000 km z powodu utraty czynnika chłodniczego lub uszkodzenia łożyska.
  • Zużycie tarcz hamulcowych: Ze względu na dużą masę i moc pojazdu, tarcze hamulcowe zużywają się w ponadprzeciętnym tempie już po 40 000-60 000 km.
  • Zużycie drążków kierowniczych: Końcówki drążków kierowniczych często wykazują zużycie po 70 000-90 000 km ze względu na szerokie opony i sportowe zawieszenie.

Audi S6: Słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Wyjątkowe osiągi silnika Wysokie koszty utrzymania
Wysoka jakość wykonania Złożona elektronika
Sportowe zachowanie podczas jazdy Problemy z automatyczną skrzynią biegów
Luksusowe wyposażenie Zużycie turbosprężarki
Napęd na wszystkie koła Quattro Usterki zawieszenia pneumatycznego
Wysoka wartość odsprzedaży Zużycie paliwa
Nowoczesne systemy bezpieczeństwa Koszty części zamiennych

Audi S6 okazuje się być wyjątkowym pojazdem o wysokich osiągach, ale wymagającym intensywnej konserwacji i opieki. Większości problemów można uniknąć dzięki środkom zapobiegawczym i odpowiednio wczesnej interwencji. W szczególności złożone silniki i automatyczna skrzynia biegów wymagają regularnych specjalistycznych kontroli, aby zapewnić imponujące osiągi i niezawodność przez długi czas.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ATF CVT MN8216-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF CVT, 10l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF CVT
  • Rekomendacje producenta: VW G 052 180, BMW 83 22 0 429 154, BMW CVT EZL 799A, Chrysler CVT NS-2, Ammix CVT DC, Ford WSS-M2C928-A, Ford WSS-M2C933-A, Ford CVT 23, Ford CVT 30, Ford Mercon C, GM Dexron CVT, Honda HCF-2, Hyundai SP-III, Kia SP-III, Mazda JWS 3320, MB 236.20, Mini CVT EZL 799A, Mini 83 22 0 429 154, Mitsubishi CVTF-J1, Mitsubishi CVTF-J4, Mitsubishi SP-III, Mopar CVTF+4, Nissan CVT NS-1, Nissan CVT NS-2, Subaru iCVT, Subaru iCVT FG, Suzuki SCVT, Suzuki CVT, Suzuki NS-2, Toyota CVT TC, Toyota CVT FE
  • Seria: CVT
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów CVT (bezstopniowa)
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8216-10
  • Nasza cena: 251,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF CVT, 10l
Numer artykułu: MN8216-10
Więcej
251,00 zł
25,10 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
47 90229 0 MAHLE 030 55 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • Ciężar netto [g]: 33
  • MAHLE: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 030 55 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Numer artykułu: 030 55 N0
110,99 zł
443,96 zł / cena za 4 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CT 1168 K1 CONTITECH CT1168WP1 Zestaw paska rozrządu + pompa wody załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym, Il. zębów: 145, Szer. 1: 25 [mm]
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Liczba zębów: 145
  • Szerokość 1 [mm]: 25
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym
  • Wysokość opakowania [cm]: 18,7
  • Długość opakowania [cm]: 19,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 18,2
  • Ciężar [kg]: 2,144
  • CONTITECH: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: CT1168WP1
  • Nasza cena: 874,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CONTITECH Zestaw paska rozrządu + pompa wody załączana pompa wodna, ze zintegrowanym stykiem wyłączającym, Il. zębów: 145, Szer. 1: 25 [mm]
Numer artykułu: CT1168WP1
874,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 21587 Uszczelka, filtr paliwa
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Ciężar [kg]: 0,04
  • FEBI BILSTEIN: Uszczelka, filtr paliwa
  • Numer artykułu: 21587
  • Nasza cena: 11,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Uszczelka, filtr paliwa
Numer artykułu: 21587
11,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Longlife IV FE GS60577M4 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 63
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: IV FE
  • Numer artykułu: GS60577M4
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 276,50 zł
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: GS60577M4
276,50 zł
55,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
EL600 (027EFB) EXIDE EFB EL600 Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Linia produktów: EFB
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 60
  • Akumulator: Akumulator EFB
  • Położenie biegunów: Right
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 640
  • Długość [mm]: 242
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L2
  • Rodzaj bieguna: ETN 0
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EL600
  • Nasza cena: 474,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 60Ah 640A Akumulator EFB
Numer artykułu: EL600
474,50 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
L6 Continental Starter 2800012027280 Akumulator 12V 110Ah 950A Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
Ocen - 35
Informacja o towar
  • Linia produktów: Starter
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 110
  • Akumulator: Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 950
  • Długość [mm]: 393
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • Ciężar [kg]: 25,2
  • DIN / ISO: L6
  • Rodzaj bieguna: Cone (Euro)
  • Położenie biegunów 0
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Continental: Akumulator
  • Numer artykułu: 2800012027280
  • Nasza cena: 675,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
Continental Akumulator 12V 110Ah 950A Akumulator SLI, Akumulator kwasowo-ołowiowy
Numer artykułu: 2800012027280
675,00 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
ZIMMERMANN 100.3375.70 Tarcza hamulcowa 400x38[mm], 6/5, 5x112, wentylowany, perforowany, 2-częściowa tarcza hamulcowa, pływająca tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 400
  • Typ tarczy hamulcowej: wentylowany, perforowany, 2-częściowa tarcza hamulcowa, pływająca tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
  • Nawiercane: tak
  • Powierzchnia: pokryty
  • Przetwarzanie: stopowy / wysoko nawęglany
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 38
  • Wysokość [mm]: 57
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 68
  • Felga, liczba otworów: 5
  • Wzór otworów / liczba otworów: 6 / 5
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 112
  • Minimalna grubość [mm]: 36
  • Ciężar [kg]: 14,50
  • Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
  • ZIMMERMANN: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 100.3375.70
  • Stan: nowy
Szczegóły
ZIMMERMANN Tarcza hamulcowa 400x38[mm], 6/5, 5x112, wentylowany, perforowany, 2-częściowa tarcza hamulcowa, pływająca tarcza hamulcowa, Aluminiowy kielich tarczy hamulcowej
Numer artykułu: 100.3375.70
1903,50 zł
Cena za sztukę
3807,00 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
BorgWarner DS2000884 Olej, sprzęgło Haldex 0,850l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 0,850
  • Ciężar [kg]: 0,815
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Rekomendacje producenta: VW
  • wymagana liczba: 1
  • Jakość: OE-Version / Genuine
  • BorgWarner: Olej, sprzęgło Haldex
  • Numer artykułu: DS2000884
  • Nasza cena: 165,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BorgWarner Olej, sprzęgło Haldex 0,850l
Numer artykułu: DS2000884
Więcej
165,49 zł
194,69 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LS 17617 BOSCH 0 258 017 617 Sonda lambda 5
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Długość całkowita [mm]: 600
  • Liczba przewodów: 5
  • BOSCH: Sonda lambda
  • Numer artykułu: 0 258 017 617
  • Nasza cena: 308,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Sonda lambda 5
Numer artykułu: 0 258 017 617
308,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: