• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Renault Koleos

Spis treści

  1. Doświadczenie z Renault Koleos: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Typowe problemy z mechanizmem różnicowym w Renault Koleos
    1. Jak zapobiegać uszkodzeniom mechanizmu różnicowego w Renault Koleos?
  3. Częste problemy z łożyskami kół w Renault Koleos
    1. Jak wcześnie wykryć problemy z łożyskami kół w Renault Koleos?
  4. Renault Koleos: CVT/automatyczna skrzynia biegów nie przełącza się czysto
    1. Jak zapobiegać problemom ze skrzynią biegów w Renault Koleos?
  5. Usterki systemu R-Link w Renault Koleos
    1. Co zrobić, jeśli system informacyjno-rozrywkowy R-Link w Renault Koleos nie działa?
  6. Hałas z konsoli środkowej Renault Koleos
    1. Unikaj hałasu w konsoli środkowej
  7. Wady silnika wysokoprężnego 2.0 dCi w Renault Koleos
    1. Konserwacja silnika wysokoprężnego w Renault Koleos: To ważne
  8. Inne typowe usterki Renault Koleos
  9. Renault Koleos: Słabe i mocne strony
  10. Jak niezawodne jest Renault Koleos?

Doświadczenie z Renault Koleos: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Awaria mechanizmu różnicowego (napęd na wszystkie koła): Mechanizm różnicowy pęka wewnętrznie, szczególnie w modelach 2.0 dCi z napędem na wszystkie koła od przebiegu 80 000 km.
  • Zużycie łożysk kół: Łożyska kół tylnych lub przednich pękają niespodziewanie przy przebiegu około 90 000 km.
  • Usterka automatycznej skrzyni biegów CVT: Uszkodzenie chłodnicy oleju przekładniowego i skrzyni rozdzielczej z powodu przedostania się płynu chłodzącego, zwykle około 100 000 km.
  • Usterki systemu informacyjno-rozrywkowego R-Link: Problemy z łącznością Bluetooth i zamarzanie systemu, często po aktualizacji oprogramowania wkrótce po zakupie

Typowe problemy z mechanizmem różnicowym w Renault Koleos

Problemy z mechanizmem różnicowym Renault Koleos często pojawiają się nagle i z poważną awarią. Właściciele zgłaszają, że mechanizm różnicowy jest uszkodzony wewnętrznie, a nawet przebija się przez obudowę - szczególnie w 2.0 dCi z napędem na wszystkie koła od 80 000-100 000 km. Uszkodzenia mogą występować wielokrotnie, czasem nawet w krótkich odstępach czasu.

Jak zapobiegać uszkodzeniom mechanizmu różnicowego w Renault Koleos?

Regularna konserwacja jest szczególnie ważna w przypadku kompletnych mechanizmów różnicowych. Solidne mechanizmy różnicowe Renault Koleos w modelach 2.0 dCi z napędem na wszystkie koła wymagają regularnych kontroli działania i poziomu oleju, zwłaszcza po przejechaniu 60 000 km, w celu wczesnego wykrycia typowych objawów zużycia. Profilaktyczna kontrola skrzyni rozdzielczej i mechanizmu różnicowego zapobiega kosztownym uszkodzeniom i zapewnia długotrwałą niezawodność.

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 43
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
12,99 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 366,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
366,00 zł
18,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 144,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
144,99 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 93,49 zł
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
93,49 zł
18,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 198,99 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
198,99 zł
39,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Częste problemy z łożyskami kół w Renault Koleos

Częste problemy z łożyskami kół w Renault Koleos

Problemy z łożyskami kół w Renault Koleos pojawiają się zazwyczaj po przejechaniu około 90 000 km, zwykle na tylnej osi po wymianie opon. Objawy to hałas podczas toczenia, wibracje kierownicy i zwiększający się luz, które wskazują na uszkodzone łożyska i pogarszają stabilność jazdy.

Jak wcześnie wykryć problemy z łożyskami kół w Renault Koleos?

Systematyczna kontrola łożysk kół jest niezbędna. Zużyte łożyska kół Renault Koleos mają bezpośredni wpływ na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Od przebiegu 80 000 km należy przeprowadzać kontrolę akustyczną, aby zapobiec pęknięciu łożyska i wyższym kosztom naprawy. Terminowa wymiana pozwala utrzymać jakość jazdy.

Renault Koleos: CVT/automatyczna skrzynia biegów nie przełącza się czysto

Renault Koleos: CVT/automatyczna skrzynia biegów nie przełącza się czysto

Problemy z automatyczną skrzynią biegów Renault Koleos (CVT/X-Cvt) objawiają się poślizgiem, odgłosami zgrzytania lub opóźnioną zmianą biegów - zwykle po około 100 000 km. Częstą przyczyną jest chłodnica oleju przekładniowego, przez którą płyn chłodzący dostaje się do skrzyni biegów i uszkadza jej elementy, takie jak skrzynia rozdzielcza. Takie uszkodzenia skrzyni biegów występują również w Renault Talisman z podobną technologią CVT, co wskazuje na słabość systemową.

Jak zapobiegać problemom ze skrzynią biegów w Renault Koleos?

Profesjonalna kontrola jest niezbędna w przypadku chłodnicy oleju przekładniowego, filtra oleju i skrzyni rozdzielczej. Złożone automatyczne skrzynie biegów Renault Koleos wymagają wymiany oleju co najmniej co 80 000 km oraz regularnego czyszczenia filtrów i elektrozaworów. Zapobiega to awariom i zapewnia żywotność skrzyni biegów.

Problemy z systemem informacyjno-rozrywkowym Renault Koleos R-Link pojawiają się wkrótce po zakupie. Typowe wady obejmują rozłączenia Bluetooth, zawieszanie się menu lub niewytłumaczalne restarty systemu. Zwłaszcza po aktualizacjach niektóre systemy reagują nieprzewidywalnie lub czasami w ogóle nie działają.

Profesjonalna konserwacja jest niezbędna do wykrycia i usunięcia błędów oprogramowania. Wrażliwy system informacyjno-rozrywkowy Renault Koleos wymaga regularnych aktualizacji, stabilnego zasilania i sporadycznego resetowania interfejsu użytkownika. Może to zapobiec wielu reklamacjom i zwiększyć niezawodność.

VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 161,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
161,49 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Seria: High Tech
  • Numer artykułu: 3864
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 214,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,00 zł
42,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
REINZ 70-31414-10 Substancja uszczelniająca Tubka, Silikon, Pojemność: 70ml, niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany, czarny, REINZOSIL
Ocen - 92
Informacja o towar
  • Materiał: Silikon
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany
  • Kolor: czarny
  • Pojemność [ml]: 70
  • Zakres temperatury od [°C]: 50
  • Zakres temperatury do [°C]: 320
  • Rodzaj połączenia: Tubka
  • Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
  • informacja uzupełniająca: REINZOSIL
  • REINZ: Substancja uszczelniająca
  • Numer artykułu: 70-31414-10
  • Nasza cena: 25,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
REINZ Substancja uszczelniająca Tubka, Silikon, Pojemność: 70ml, niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany, czarny, REINZOSIL
Numer artykułu: 70-31414-10
25,49 zł
364,14 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 40
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: TSE
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 132,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
132,49 zł
26,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 292,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
292,00 zł
58,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Hałas z konsoli środkowej Renault Koleos

Problemy z Renault Koleos Skrzypienie w konsoli środkowej lub grzechotanie podczas jazdy często występują w pierwszym roku. Plastikowe części we wnętrzu tracą dokładność dopasowania lub są niewystarczająco izolowane, co jest odczuwalne akustycznie na nierównych drogach.

Unikaj hałasu w konsoli środkowej

Regularna konserwacja jest pomocna w wykrywaniu i eliminowaniu hałasu. Wrażliwe panele wewnętrzne Renault Koleos w obszarze konsoli środkowej powinny być regularnie sprawdzane pod kątem podparcia i luzów. Wkładki piankowe lub podkładki antywibracyjne pomagają trwale wyeliminować takie problemy.

Wady silnika wysokoprężnego 2.0 dCi w Renault Koleos

Wady silnika wysokoprężnego 2.0 dCi w Renault Koleos

Problemy z silnikiem Renault Koleos dotyczą w szczególności diesla 2.0 dCi o mocy 177 KM. Jednak wariant 160 KM również wykazuje podobne objawy, takie jak szarpanie, słaba reakcja przepustnicy, brak rozruchu na zimno lub utrata mocy pod obciążeniem. Jest to często spowodowane zatkanymi filtrami DPF, uszkodzonymi sondami lambda lub zużytymi wtryskiwaczami od około 120 000 km.

Konserwacja silnika wysokoprężnego w Renault Koleos: To ważne

Profesjonalna konserwacja jest niezbędna w przypadku silników wysokoprężnych. Mocne silniki Renault Koleos z technologią 2.0 dCi - o mocy 160 lub 177 KM - wymagają regularnych kontroli filtra cząstek stałych, układu wtryskowego i recyrkulacji spalin. Wczesna diagnostyka zapobiega awariom i pozwala zachować niezawodność nawet przy wyższych przebiegach.

Inne typowe usterki Renault Koleos

Oprócz znanych głównych problemów, w Renault Koleos występują również następujące słabe punkty:

 
  • Awaria mechanizmu różnicowego (napęd na wszystkie koła): Mechanizm różnicowy pęka wewnętrznie, szczególnie w modelach 2.0 dCi z napędem na wszystkie koła od przebiegu 80 000 km.
  • Zużycie łożysk kół: Łożyska kół tylnych lub przednich pękają niespodziewanie przy przebiegu około 90 000 km.
  • Usterka automatycznej skrzyni biegów CVT: Uszkodzenie chłodnicy oleju przekładniowego i skrzyni rozdzielczej z powodu przedostania się płynu chłodzącego, zwykle około 100 000 km.
  • Usterki systemu informacyjno-rozrywkowego R-Link: Problemy z łącznością Bluetooth i zamarzanie systemu, często po aktualizacji oprogramowania wkrótce po zakupie

Na podstawie informacji zwrotnych od właścicieli, usterki te występują również regularnie i powinny być odnotowywane podczas przeglądów.

Renault Koleos: Słabe i mocne strony

Mocne strony Wady
Przestronne i wygodne wnętrze Problemy z mechanizmem różnicowym przy napędzie na wszystkie koła po 80 000 km
Miękkie i komfortowe zawieszenie Wczesne zużycie łożysk kół od ok. 90 000 km
Mocny diesel 2.0 dCi o mocy 160 lub 177 KM Automatyczna skrzynia biegów CVT wrażliwa na wycieki płynu chłodzącego
Dobra trakcja dzięki systemowi All-Mode 4x4 Usterki elektryczne w układzie napędu na wszystkie koła od 80 000 km
Komfort jazdy jak w Talisman na długich trasach System informacyjno-rozrywkowy R-Link z częstymi problemami z oprogramowaniem
Dobra widoczność dookoła i wysoka pozycja siedząca Skrzypienie i grzechotanie w konsoli środkowej nawet w pierwszym roku eksploatacji
Stosunkowo niskie zużycie paliwa w trybie diesla Osłabienie silnika i utrata mocy z powodu zatkanego filtra DPF
Dobre trzymanie się drogi nawet przy wyższej masie Problemy z sondą lambda i wtryskiwaczami po 120 000 km

Jak niezawodne jest Renault Koleos?

Renault Koleos to komfortowy SUV o nowoczesnej stylistyce i mocnym silniku wysokoprężnym 2.0 dCi - do wyboru o mocy 160 lub 177 KM. Niemniej jednak, coraz częściej pojawiają się doniesienia o typowych usterkach, takich jak awarie mechanizmu różnicowego, problemy ze skrzynią biegów i drgania silnika przy wyższych przebiegach. Żywotność wielu podzespołów zależy w dużej mierze od systematycznej konserwacji. Jeśli poważnie potraktujesz regularne przeglądy i środki zapobiegawcze, możesz uniknąć większości awarii i cieszyć się swoim pojazdem przez długi czas.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Numer artykułu: 110818
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 451,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
451,50 zł
90,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL ENERGY PREMIUM MN7908-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 101
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52, MB 229.31, VW 505 01, MB 229.51, BMW Longlife-04, DEXOS 2, Renault RN0700, Renault RN0710, MB 226.5
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY PREMIUM
  • Numer artykułu: MN7908-5
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 131,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7908-5
Więcej
131,49 zł
26,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 80
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4100
  • Numer artykułu: 3701
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 247,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
247,00 zł
49,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 1193
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 264,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
264,50 zł
52,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Longlife III 20647 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 93
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, Porsche C30
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Longlife III
  • Numer artykułu: 20647
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 239,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 20647
239,50 zł
47,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower FE 872552 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 76
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A7 / B7, ACEA A5 / B5
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-D
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Seria: FE
  • Numer artykułu: 872552
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 209,00 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 872552
209,00 zł
41,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO XTR FF6726-20 Olej silnikowy 0W-30, 20l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C950-A, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, VW 507 00, VW 504 00, VW 505 01, PSA B71 2290, PSA B71 2312, BMW Longlife-12 FE, Renault RN0700, Renault RN0710, Renault RN17, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Iveco 18-1811 SC1
  • Pojemność [litr]: 20
  • Seria: XTR
  • Numer artykułu: FF6726-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 391,50 zł
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 0W-30, 20l
Numer artykułu: FF6726-20
Więcej
391,50 zł
19,58 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MAXGEAR 78-0090 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: Niebieski
  • Oznaczenie kontrolne: ECE
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • MAXGEAR: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 78-0090
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, Halogen, Niebieski
Numer artykułu: 78-0090
20,99 zł
Cena za sztukę
41,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline SynPower 872378 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 48
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, MB 226.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Fiat 9.55535-G1
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872378
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 185,99 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 872378
185,99 zł
46,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 9511 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 76
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4100
  • Numer artykułu: 9511
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 279,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 9511
279,00 zł
55,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: