Top Części samochodowe 6 modelów samochodu DAIHATSU CHARADE
Top kategorii części samochodowych DAIHATSU CHARADE
Katalog części DAIHATSU CHARADE
DAIHATSU CHARADE akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe DAIHATSU CHARADE
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 6 modelów DAIHATSU CHARADE są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do DAIHATSU znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów DAIHATSU CHARADE od wiodących producentów.
Jesteśmy gotowi zaoferować Ci katalog części do DAIHATSU CHARADE, który poraża szerokim wyborem. Odróżniająca właściwość naszego sklepu online to ogromny asortyment części zamiennych do DAIHATSU CHARADE: wszystkich modyfikacji i charakterystyk, od różnych producentów. Rozpocznij wyszukiwanie potrzebnych części zamiennych już teraz i przygotuj się do zdziwienia przyjemnego!



Części DAIHATSU CHARADE: gdzie kupić?
Części Daihatsu CHARADE w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 17.06 do 369.87 PLN.
Jakie części zamienne DAIHATSU CHARADE można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Daihatsu CHARADE to części samochodowe od marek takich, jak:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- MANN-FILTER
Informacje na temat modelu DAIHATSU CHARADE - prawidłowe dobranie części zamiennych
Daihatsu Charade
Produkcja samochodów Daihatsu Charade trwała od 1977 do 2000 roku. Na przestrzeni lat. Linie produkcyjne znajdowały się w Japonii, Grecji, Afryce Południowej i Chinach. 1979 roku, model ten otrzymał tytuł „Samochodu Roku” w Japonii.
Daihatsu Charade 1977-1993
Początkowo, Daihatsu Charade G10 produkowane były z nadwoziem pięciodrzwiowego hatchbacka. Pod koniec 1978 roku, do produkcji weszły trzydrzwiowe hatchbacki Daihatsu Charade Runabout. Tylne kolumny nadwozia tych samochodów mają dwie małe boczne szyby.
Znakiem rozpoznawczym wyglądu tego samochodu były okrągłe reflektory. Boczne lusterka znajdowały się na przednich błotnikach.
Modyfikacja samochodu miała miejsce w 1981 roku. Okrągłe reflektory zamieniono na kwadratowe.
Od 1983 roku, kontynuowano produkcję drugiej generacji. Model Daihatsu Charade G11 produkowany był w tych samych opcjach nadwozia co jego poprzednik, jednak miał poprawiony układ zawieszenia. Nawet standardowe stalowe felgi, zamieniono na wersję z lżejszych stopów. Zarówno trzy jak i pięciodrzwiowe hatchbacki oferowano w opcjach z podwyższonym i standardowym dachem.
W lecie 1985 roku, samochód drugiej generacji przeszedł istotną modyfikację. Samochód otrzymał prostokątne reflektory, zamiast kwadratowych.
W 1985 roku, podczas Tokio Motor Show, firma zaprezentowała prototyp Daihatsu Charade De Tomaso 92GR, stworzony we współpracy z Włoskim producentem samochodów De Tomaso Automobili.
Samochód miał wziąć udział w mistrzostwach świata WRC w 1986 roku. Jednak planów twórców nigdy nie zrealizowano – Międzynarodowa Federacja Samochodowa zdecydowała się wycofać samochody klasy B z udziału w wyścigach z powody dużej ilości wypadków, które wydarzyły się w Mistrzostwach w 1985 roku.
W 1987 roku, zadebiutowała trzecia generacja hatchbacków Daihatsu Charade G100/G102. Rok później rozpoczęto produkcję sedanów. Najważniejszymi modyfikacjami były 14-calowe felgi i elektronicznie sterowana klapa. Wspomaganie kierownicy i klimatyzacja dawały dodatkowy komfort.
Kolejna modyfikacja modelu trzeciej generacji miała miejsce w 1991 roku. Samochód otrzymał zmienione tylne światła i odbijające panele. Zmiany dotyczyły również wnętrza samochodu – panele drzwi obito tkaniną.
W 1989 i 1990 roku, samochód sportowy Daihatsu Charade GTI sukcesem pokonał wyścig podczas zawodu British Lombard RAC Rally. Najlepszy wyniki samochód zanotował w 1993 roku podczas rajdu Safari, kończąc na piątym miejscu klasyfikacji ogólnej.
Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213
W latach 1993-2000, produkowano czwartą generację modelu. Początkowo produkowano trzy i pięciodrzwiowe hatchbacki, a w 1994 roku dołączyły sedany. Karoseria samochodu stałą się bardziej opływowa.
Restylizacja Daihatsu Charade G200/G201/G203/G213
W 1996 roku, model przeszedł re stylizację. Atrapa chłodnicy otrzymała kształ łuku. W 200 roku samochód został zastąpiony na rynku przez Daihatsu Sirion i Daihatsu Storia.
Daihatsu Charade na różnych rynkach
W Chinach, samochody Daihatsu Charade sprzedawano pod nazwą Tianjin XIali i sprzedawane były przez firmę FAW Tianjin. W Holandii czwarta generacja nazywana była Daihatsu Valera.
Od 1995 do 1998 roku, Samochody Daihatsu Mira L500 sprzedawano pod nazwą Daihatsu Charade Centro, W 2003 roku markę Daihatsu Charade przywrócono w Europie,Australii i Afrce Południowej i do 2007 roku było oznaczeniem modelu Daihatsu Mira L250. Od 2007 do 2011 roku, nazwa Daihatsu Charade używana była do sprzedaży Daihatsu Mira L275 w Afryce Połudiowej. Od 2011 do 2013 roku tej samej nazwy stosowano dla Toyoty Yaris XP90 na rynku europejskim.
Badanie klientów na temat DAIHATSU CHARADE
Średnia ocena klientów
na podstawie 104 opinii
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do DAIHATSU CHARADE bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych