Top Części samochodowe 4 modelów samochodu ROVER 200
Top kategorii części samochodowych ROVER 200
Katalog części ROVER 200
ROVER 200 akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe ROVER 200
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 4 modelów ROVER 200 są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ROVER znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ROVER 200 od wiodących producentów.
Bierz udział w naszych akcjach, otrzymuj zniżki i oferty korzystne dla części zamiennych do modelów ROVER 200 od Autodoc. Intuicyjnie zrozumiały interfejs opracowany jest dla tego, żeby każdy właściciel samochodu mógł bez wysiłku złożyć zamówienie w ciągu kilka minut. Oprócz tego, nie musisz płacić za przesyłkę zamówienia. Szeroki asortyment części zamiennych do ROVER 200 jest dostępny w dowolnym momencie.
AUTOFREN SEINSA D8413 Zestaw osłon, półoż napędowa
84 [mm], Od strony skrzyni biegów
AUTOFREN SEINSA D8000E Zestaw osłon, półoż napędowa
130 [mm], Od strony koła
Valvoline 5W-40 Olej silnikowy
5W-40, 5l
ELF 201510301041 Olej silnikowy
5W-40, 5l
MOBIL 201510107530 Olej silnikowy
5W-30, 4l
VARTA D24 Akumulator
12V 60Ah 540A Akumulator kwasowo-ołowiowy
LIQUI MOLY 5W-40 Olej silnikowy
5W-40, 5l, Olej syntetyczny
LIQUI MOLY 5W-30 Olej silnikowy
5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Części ROVER 200: gdzie kupić?
Części Rover 200 w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 44.99 do 420.5 zł.
Jakie części zamienne ROVER 200 można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Rover 200 to części samochodowe od marek takich, jak:
Informacje na temat modelu ROVER 200 - prawidłowe dobranie części zamiennych
Rover 200Produkcja Rover 200 miała miejsce w latach 1984-1999 i odbywała się fabryce Longbridge w miejscowości Birmingham w Wielkiej Brytanii.
Rover 200 XHPoczątkowo Rover 200 XH był produkowany w wersji nadwozia typu sedan. Samochód zastąpił Triumph Acclaim i był wynikiem współpracy firm British Leyland i Honda Motor Co.
Rover 200 XH przypominał Hondę Ballade. Jego cechami charakterystycznymi były proste linie nadwozia, kwadratowe światła oraz listwy boczne. Produkcja pierwszej generacji została zakończona w 1989 roku.
Rover 200 XWDruga generacja tego modelu była produkowana w latach 1989-1999. Na rynku dostępne były modele w wersji nadwozia typu trzydrzwiowy i pięciodrzwiowe hatchbacki, coupe i kabriolet. Na tej samej bazie zbudowano modele w wersji kombi. Samochody w tej wersji nadwozia otrzymały nazwę Rover 400.
Rover 200 XW był pierwszym samochodem zaprezentowanym przez sprywatyzowaną grupę Rovera w 1986 roku. Tak samo jak model pierwszej generacji, nowy samochód został zaprojektowany we współpracy z Hondą Motor Co. Wygląd i silnik tego modelu był taki sam jak Hondy Concerto, która była wówczas nowym model.
Zaletami Rovera 200 XW był nowoczesny wygląd, ergonomia i lepsze zużycie paliwa. Rozstaw osi samochodu drugiej generacji stał się o 100 mm dłuższy i wynosił 2550 mm. Aerodynamiczne nadwozie, zaprojektowane nadkola, spoiler oraz zmodyfikowane przednie reflektory sprawiały, że samochód wyglądał wyjątkowo sportowo. Listwy boczne wciąż były charakterystyczną cechą nadwozia tego samochodu.
Zmiana stylizacji Rovera 200 XWZmiana stylizacji drugiej generacji tego modelu miała miejsce w 1993 roku. Zmieniono jego osłonę chłodnicy i przednie oświetlenie. Zderzaki zaczęto lakierować w kolorze nadwozia.
Rover 200 RFTrzecia generacja tego modelu została zaprezentowana w 1995 roku. Rover 200 RF został wyprodukowany w wersji nadwozia typu trzydrzwiowy i pięciodrzwiowy hatchback. Samochodów był krótszy o 250 mm niż jego poprzednik. Zmieniono jego przednie i tylne zderzaki oraz tylne oświetlenie. Na tylnej szybie pojawił się deflektor, aby poprawić aerodynamikę samochodu. Jego wnętrze zostało całkowicie zmienione. W kabinie pojawiła się nowa deska rozdzielcza. Samochód został wyposażony w poduszki powietrzne pasażera.
Pomimo tego, że modele trzeciej generacji nie były produkowany w wersji nadwozia typu coupe i kabriolet, producenci przeprowadzili zmianę stylizacji wcześniej wyprodukowanych samochodów. Zmodernizowane modele w wersji coupe i kabriolet pożyczyły deskę rozdzielczą z Rovera 200 RF.
Z powodu swoich kompaktowych rozmiarów, niewielkiego zużycia paliwa i dobrych osiągów trzecia generacja tego modelu zyskała bardzo szybko popularność. Rover 200 RF zajął 7 miejsce wśród najpopularniejszych samochodów na terenie Wielkiej Brytanii. Produkcja modelu trzeciej generacji została zakończona w 1999 roku.
Rover 200 BRMRover 200 BRM został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie w 1997 roku. Jego oficjalna prezentacja miała miejsce na Brytyjskich Targach Motoryzacyjnych w październiku 1998 roku. Nadwozie samochodu zostało polakierowane w specjalnym kolorze Brooklands Green. Chromowane listwy boczne i pomarańczowe wloty powietrza sprawiały, że nadwozie samochodu wyglądało unikalnie. Samochód otrzymał także 16-calowe aluminiowe felgi. Fotele oraz panele drzwiowe zostały pokryte czerwoną pikowaną skórą. Dodatkowo wnętrze zostało wykończone czerwonymi dywanikami, pasami i kierownicą.
Rover 200 na różnych rynkachW Wielkiej Brytanii Rover 200 RF były sprzedawany pod nazwą Rover Coupe oraz Rover Cabriolet.
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do ROVER 200 bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 zł.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 340 zł jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych