Top Części samochodowe 3 modelów samochodu SAAB 9-5
Top kategorii części samochodowych SAAB 9-5
Katalog części SAAB 9-5
SAAB 9-5 akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe SAAB 9-5
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 3 modelów SAAB 9-5 są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do SAAB znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów SAAB 9-5 od wiodących producentów.
Każda jednostka naszego towaru na naszej stronie jest certyfikowana i posiada gwarancję. Kupując części zamienne do modelów SAAB 9-5, bądź pewny w ich jakości. W przypadku, jeżeli opis na stronie nie odpowiada części, wymienimy ją i zadbamy o to, żebyś otrzymałeś to, za co zapłaciłeś. Nabywaj części zamienne do samochodów SAAB 9-5 i innych marek u nas!





Części SAAB 9-5: gdzie kupić?
Części Saab 9-5 w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 4.42 do 1220.8 PLN.
Jakie części zamienne SAAB 9-5 można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Saab 9-5 to części samochodowe od marek takich, jak:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- MANN-FILTER
Odkryj najczęściej czytane artykuły o SAAB 9-5 i innych samochodów
Informacje na temat modelu SAAB 9-5 - prawidłowe dobranie części zamiennych
Saab 9-5
Model Saab 9-5 zastąpił model Saaba 9000. Był on produkowany od 1997 do 2011 roku. Samochody Saab 9-5 wyróżniały się wysokim poziomem bezpieczeństwa i dwukrotnie zdobyły pięć gwiazdek w testach Euro NCAP, kolejno w 2003 oraz w 2009 roku.
Saab 9-5 YS3E
Pierwsza generacja Saaba 9-5 został wypuszczona latem 1997 roku i do tego czasu była ona zaprezentowana jedynie przez modele w wersji nadwozia typu sedan. Model w wersji nadwozia typu pięciodrzwiowy kombi pojawił się w 1999 roku. Podstawa modelu została utworzona na platformie GM 2900. Konstrukcja samochodu została opracowana przez specjalistów z Saab Style Center. Jak na swoje duże rozmiary, Saab 9-5 w wersji sedan wyróżniał się doskonałym współczynnikiem oporu - 0,29 (dla wersji typu kombi - 0,31).
Przestronne wnętrze Saaba 9-5 zostało wykonane w kolorze szarym lub czarnym. Elementy wnętrza zostały wyprodukowane z miękkiego plastiku, który był jakościowo dużo lepszy niż w ten, który znajdował się w poprzednim modelu. Pozwoliło to na pozbycie się zadrapań podczas jakiegokolwiek ruchu. Deska rozdzielcza przypomniała tablicę sterowniczą znajdującą się w samolocie. Dzięki swojej oryginalnej formie, wszystkie urządzenia były doskonale widoczne. Stacyjka samochodu znajduje się pomiędzy przednimi fotelami. Za dodatkową opłatą można było zamówić deskę rozdzielczą wykonaną z polerowanego aluminium lub plastiku imitującego drewno. Pojemność bagażnika modelu w wersji sedan wynosiła 500 litrów, a w wersjach typu kombi wahała się od 416 do 1490 litrów ze względu na możliwość złożenia tylnych siedzeń.
Modele Saaba 9-5 posiadały bardzo dobry współczynnik sprzedaży co było spowodowane jego rozsądną ceną oraz dobrym poziomem bezpieczeństwa, które było wyższe, niż w samochodach tej samej klasy innych producentów. Było to zapewnione przez ramę samochodu wykonaną ze stali o wyjątkowo wysokiej wytrzymałości, przednie i boczne poduszki powietrzne, światła przeciwmgielne, systemy ABS i ESP, a także panel podświetlania deski rozdzielczej typu Night Panel. W modelu Saaba 9-5 po raz pierwszy zamontowano aktywne zagłówki typu SAHR (Saab Active Head Restraints), które zmniejszały ryzyko urazu szyi kierowcy i pasażera znajdującego się z przodu o 75% w stosunku do pasażerów znajdujących się z tyłu samochodu.
Zmiany stylizacji Saaba 9-5 YS3E
W 2001 roku model Saaba 9-5 został zmodernizowany. Zderzaki utraciły ochronę przed drobnymi uszkodzeniami, a jednocześnie stały się bardziej eleganckie. Do wykończenia tapicerki zostały wykorzystane nowe materiały.
W 2006 roku na targach motoryzacyjnych w Paryżu została zaprezentowana globalna zmiana stylizacji modelu. Zmiany dotyczyły jego przedniej części: reflektory i osłona chłodnicy posiadały chromowane krawędzie, zderzak otrzymał aerodynamiczny kształt, pojawiły się także nowe wloty powietrza. Ponadto zmieniła się konstrukcja tylnej części samochodu. Deska rozdzielcza została zmodernizowana, a co wykończenia wnętrza zaczęły być wykorzystywane wysokiej jakości materiały.
Produkcja zmodernizowanych sedanów została wstrzymana w lipcu 2009 roku, a wypuszczanie modeli w wersji kombi dobiegła końca w lutym 2010 roku.
Saab 9-5 YS3G
Prezentacja modelu drugiej generacji miała miejsce jesienią 2009 roku we Frankfurcie. Baza nowych Saabów 9-5 opierała się na platformie GM Epsilon. Konstrukcja samochodów została zmieniona zgodnie z nowym korporacyjnym stylem Saaba, zapożyczonym od samochodu koncepcyjnego Saab Aero X. Ze względu na skróconą i podniesioną tylną części samochodu, modele w wersji sedan wyglądały jak sportowe coupe.
Wiosną 2011 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie odbyła się prezentacja Saaba 9-5 SportKombi drugiej generacji w wersji nadwozia typu kombi, jednak, pomimo dużej ilości wyprodukowanych już modeli pilotażowych i prototypów, model w wersji kombi nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu bankructwo firmy Saab. W marcu 2011 roku produkcja sedanów drugiej generacji została wstrzymana. W tym czasie wyprodukowano jedynie 11 280 egzemplarzy tego modelu.
Badanie klientów na temat SAAB 9-5
Średnia ocena klientów
na podstawie 975 opinii
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do SAAB 9-5 bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 340 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych