Top Części samochodowe 4 modelów samochodu ALFA ROMEO GIULIA
Top kategorii części samochodowych ALFA ROMEO GIULIA
Katalog części ALFA ROMEO GIULIA
ALFA ROMEO GIULIA akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe ALFA ROMEO GIULIA
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 4 modelów ALFA ROMEO GIULIA są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ALFA ROMEO znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ALFA ROMEO GIULIA od wiodących producentów.
Imponujący wybór i wysoka jakość części zapasowych do twojej ALFA ROMEO GIULIA – oto my oferujemy. Znajdziesz w naszym sklepie online części zamienne od producentów, którzy bardzo się dbają o jakość. Jakość idealna to nasz priorytet. Zamów dowolną część zapasową do ALFA ROMEO GIULIA, i będziemy mogli udowodnić to!








Części ALFA ROMEO GIULIA: gdzie kupić?
Części Alfa Romeo GIULIA w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 18.77 do 1755.82 PLN.
Jakie części zamienne ALFA ROMEO GIULIA można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Alfa Romeo GIULIA to części samochodowe od marek takich, jak:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- MANN-FILTER
Odkryj najczęściej czytane artykuły o ALFA ROMEO GIULIA i innych samochodów
Informacje na temat modelu ALFA ROMEO GIULIA - prawidłowe dobranie części zamiennych
Alfa Romeo GiuliaAlfa Romeo Giulia jest jednym z najlepiej sprzedających się modeli firmy. Była ona produkowana od 1962 do 1977 roku, pomiędzy pierwszą i drugą generacją Alfy Romeo Giulietta. Została wydana w wersjach nadwozia typu sedan, coupe, kabriolet, kombi i van.
Alfa Romeo Giulia 105/115Alfa Romeo Giulia miała być pierwszym modelem wyprodukowanym w nowej fabryce w Arese, ale ze względu na ciągłe opóźnienia w budowie pierwszą partię samochodów zmontowano w starej fabryce w Portello w 1962 roku. Prezentacja modelu odbyła się na krajowym torze wyścigowym w Monzie w lecie 1962 roku. Alfa Romeo Giulia TI (Turismo Internazionale) została zaprezentowana jako pierwsza. Interesującą cechą wnętrza samochodu było przednie siedzenia wykonane z jednej części, co było przemyślane jako tylne siedzenie dla trzech osób.
Rok później weszła na rynek Alfa Romeo Giulia TI Super, lżejszy od swojego poprzednika: maska i drzwi zostały wykonane z aluminium, przednie i boczne szyby zostały wykonane z pleksiglasu. W ciągu roku zostało wyprodukowanych 501 egzemplarzy, co wystarczyło, by wziąć udział w zawodach wyścigowych. Po nich, produkcja tego samochodu została przerwana w 1964 roku. Jednocześnie firma wydała zaktualizowaną Alfę Romeo Giulia TI: posiadała hamulce tarczowe, oddzielne przednie siedzenia, a dźwignia zmiany biegów była zamontowana na podłodze.
Zmiana stylizacji Alfy Romeo Giulia 105/115W 1971 roku samochody Alfa Romeo Giulia otrzymały niewielką zmianę stylizacji: osłona chłodnicy został przemalowana na czarno i otrzymała chromowane wykończenia, a chromowane krawędzie tylnych świateł zostały usunięte. Zmiana stylizacji w 1974 roku była bardziej poważna, powodując nawet zmianę nazwy modelu na Alfę Romeo Giulia Nuova Super. Przednia część samochodu otrzymała nowy wygląd: zmieniła się osłona chłodnicy i logo firmowe Alfy Romeo, zniknęło centralne żebro położone wzdłużne maski i pokrywy bagażnika. Jeśli chodzi o wnętrze, zmiany dotyczyły deski rozdzielczej i konsoli środkowej z nawiewami, a także pojawiły się dywaniki i zagłówki od foteli.
Uniwersalność komponentów technicznych modelu była szeroko wykorzystywana przez konstruktorów nadwozi, którzy przedstawili swoje wersje Alfy Romeo Giulia w różnych wariantach w latach 1960-70. Tak więc pierwszy model w wersji coupe został zmontowany przez firmę Pininfarina (jego prezentacja odbyła się w Turynie w 1964 roku).
Modele, które zostały wyprodukowane w wersji w coupe to: Alfa Romeo Giulia GT (pierwotnie - Alfa Romeo Giulia Sprint GT), Alfa Romeo Giulia GTA (modyfikacja sportowa Alfy Romeo Giulia GT), Alfa Romeo Giulia GT 1300 Junior (niedroga modyfikacja Alfy Romeo Giulia GT, która następnie zmieniła nazwę na Giulia). Produkcja kabrioletu Alfy Romeo Giulia Sprint GTC została przeprowadzona w bardzo krótkim czasie.
Istniało kilka modeli Alfy Romeo Giulia w wersji kombi (były one nazywane Alfa Romeo Promiscua lub Alfa Romeo Giardinetta), które były proponowane przez różne studia. Wreszcie została wypuszczona Alfa Romeo Giulia w wersji vana, która były używana przez policję drogową.
Alfa Romeo Giulia 952W czerwcu 2015 roku, z okazji 105. rocznicy powstania Muzeum Historycznego Alfy Romeo, odbyła się prezentacja odnowionej Alfy Romeo Giulia w wersji sedan, jednocześnie posiadającej najdroższy sprzęt Quadrifoglio Verde. Oficjalna prezentacja samochodu odbyła się jesienią na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie i oczekuje się od niego wejścia na rynek w niedalekiej przyszłości.
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do ALFA ROMEO GIULIA bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych