Top Części samochodowe 5 modelów samochodu OPEL ASCONA
Części do OPEL ASCONA
Katalog części OPEL ASCONA
OPEL ASCONA akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe OPEL ASCONA
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 5 modelów OPEL ASCONA są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do OPEL znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów OPEL ASCONA od wiodących producentów.
Płać tylko za towar, a my zadbamy o przesyłce. Jeśli posiadasz OPEL ASCONA– pomożemy Ci. Wypełnij formularz na głównej stronie naszego sklepu, wybierz potrzebną część i złóż zamówienie. O pozostałe my zadbamy. Wszystko inne – nasz problem. W katalogu znajdziesz części do wszystkich modelów OPEL ASCONA i otrzymasz je jak najszybciej.








Części OPEL ASCONA: gdzie kupić?
Części Opel ASCONA w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 2.96 do 517.87 PLN.
Jakie części zamienne OPEL ASCONA można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Opel ASCONA to części samochodowe od marek takich, jak:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- MANN-FILTER
Odkryj najczęściej czytane artykuły o OPEL ASCONA i innych samochodów
Informacje na temat modelu OPEL ASCONA - prawidłowe dobranie części zamiennych
Opel Ascona
Opel Ascona był produkowany w okresie 1970-1988. Był konkurentem w klasie średniej dla Forda. W 1982 r. sportowy Opel Ascona 400 prowadzony przez Waltera Rohrla wygrał mistrzostwa WRC. Składanie samochodów pierwszej generacji odbywało się w fabryce w Bochum, w NIemczech. W fabrykach w Belgii i Wielkiej Brytanii miało miejsce składanie drugiej generacji pojazdów.
Opel Ascona A
Produkcja Opla Ascona pierwszej generacji miała miejsce 1970-1975. Samochód zadebiutował jesienią w 1970 roku w Russelsheim. Wstępnie model był produkowany jako sedan i kombi. Sportowe modyfikacje Opla Ascona przyniosły wygraną Wolterowi Rohrl w europejskim wyścigu w 1974 r.
Opel Ascona B
W 1975 na pokazie samochodowym we Frankfurcie została przedstawiona druga generacja. Projekt został minimalnie zmieniony: producenci zastąpili okrągłe światła przednie kwadratowymi, ulepszyli osłonę chłodnicy i przedni zderzak. Laminowane szyby i elektryczne wycieraczki były oferowane jako dodatkowe opcje. Wersja coupe została dodana do serii, ale produkcja kombi została przerwana.
Od 1979 r. ulepszone plastikowe zderzaki zostały zainstalowane na samochodach, a osłonę chłodnicy pomalowano na szaro. Produkcja tej generacji miała miejsce do 1981 r.
W 1979 r. Opel Ascona 400 model wyścigowy został wyprodukowany, który stał się później popularny na świecie. Projekt samochodu rozwinęła firma Irmscher. Pojazd posiadał duże drzwi, lekkiej wagi maskę i pokrywę bagażnika. Ten samochód wielokrotnie wygrał światowe wyścigi:
- w 1980 i 1982 Opel Ascona 400 przyniósł wygraną Walterowi Röhrl w wyścigu w Monte-Carlo;
- w 1982 Walter Röhrl wygrał światowe mistrzostwo prowadząc ten samochód; tego samego roku wygrał wyścig w Afryce;
- w 1983 Ari Vatanen prowadząc ten samochód wygrał wyścig Safari w drużynie Rothmans International.
Opel Ascona C
Debiut trzeciej generacji Opla Ascona miał miejsce w 1981 r. Techniczne cechy charakterystyczne nowego modelu uległy znacznej poprawie, a miejsce dla pasażerów dzięki rozłożeniu silnika, stało się bardziej przestrzenne. Już pod koniec 1981 r. ten model był najlepiej sprzedajacym się autem w Niemczech.
Wersje modelu to pięciodrzwiowy hatchback oraz kombi wydane wyłącznie w Wielkiej Brytanii. Lista możliwych dodatków mieści ogrzewane boczne lusterka, centralny zamek, hydrauliczne wspomaganie kierownicy i komputer pokładowy.
W 1988 r. produkcja Opla Ascona C została zatrzymana.
Przestylizowania Opla Ascona C
W 1984 r. miało miejsce pierwsze przestylizowanie Opla Ascona C. Zmiany dotyczyły projektu osłony chłodnicy, przednich świateł i dekoracji kół. Tablica rozdzielcza została ulepszona; pojawiła się możliwość dopasowania siedzeń. Po drugim przestylizowaniu w 1986 r., Opel Ascona zmienił przód na optycznie jaśniejszy, a tył na ciemniejszy, przedni spojler i wloty powietrzne zostały pomalowane w kolorze karoserii.
Opel Ascona na rynku międzynarodowym
Opel Ascona był zaprojektowany dla rynku międzynarodowego. W Anlii, jest znany jako Vauxhall Cavalier, w Ameryce Łacińskiej — jako Chevrolet Monza. W krajach azjatyckich samochód jest sprzedawany pod nazwą Holden Camira, Isuzu Aska, Isuzu Florian Aska i Isuzu JJ. W USA ten model był oferowany pod nazwą Opel 1900.
OPEL ASCONA pokładowy instrukcja/poradnik krok po kroku do naprawy i wymiany








Badanie klientów na temat OPEL ASCONA
Średnia ocena klientów
na podstawie 492 opinii
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do OPEL ASCONA bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych