Top Części samochodowe 1 modelów samochodu ROVER 2000-3500 Hatchback
Top kategorii części samochodowych ROVER 2000-3500 Hatchback
Katalog części ROVER 2000-3500 Hatchback
ROVER 2000-3500 Hatchback akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe ROVER 2000-3500 Hatchback
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 1 modelów ROVER 2000-3500 Hatchback są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do ROVER znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów ROVER 2000-3500 Hatchback od wiodących producentów.
Bierz udział w naszych akcjach, otrzymuj zniżki i oferty korzystne dla części zamiennych do modelów ROVER 2000-3500 Hatchback od Autodoc. Intuicyjnie zrozumiały interfejs opracowany jest dla tego, żeby każdy właściciel samochodu mógł bez wysiłku złożyć zamówienie w ciągu kilka minut. Oprócz tego, nie musisz płacić za przesyłkę zamówienia. Szeroki asortyment części zamiennych do ROVER 2000-3500 Hatchback jest dostępny w dowolnym momencie.







Części ROVER 2000-3500 Hatchback: gdzie kupić?
Części Rover 2000-3500 Hatchback w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 14.49 do 461 PLN.
Jakie części zamienne ROVER 2000-3500 Hatchback można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Rover 2000-3500 Hatchback to części samochodowe od marek takich, jak:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- MANN-FILTER
Informacje na temat modelu ROVER 2000-3500 Hatchback - prawidłowe dobranie części zamiennych
Rover SD1W latach 1976-1986 Rover SD1 klasy biznes był produkowany przez firmę British Leyland pod marką Rover. Produkcja tych samochodów odbyła się w Anglii, Indiach i Nowej Zelandii. W 1977 roku model ten został zwycięzcą konkursu European Car of the Year award.
Rover SD I generacjiRozwój samochodu rozpoczął się w 1971 roku. Samochód koncepcyjny Rover SD1 Estate Prototype, który został zaprezentowany w 1975 roku, poprzedził debiut modelu produkcyjnego. W Europie samochód został zaprezentowany na targach motoryzacyjnych w Genewie w 1977 roku. Rover SD1 zajął miejsce 2 samochodów - Rovera P6 i Triumph 2000/2500. Szefem grupy projektowej tego samochodu był David Bache.
Rover SD1 był produkowany w wersji nadwozia typu pięciodrzwiowy hatchback. Jedną z zalet tego samochodu była jego aerodynamika, która została osiągnięta poprzez niski dach, duży kąt nachylenia szyby czołowej i pokrywy bagażnika.
Samochody nigdy nie były sprzedawane pod nazwą Rover SD1. Nazwa samochodu został uwarunkowana przez jego pojemność silnika. Początkowo z linii montażowej zjeżdżały modyfikacje Rover 3500, a od 1978 roku rozpoczęto produkcję Rovera 2300 oraz Rovera 2600.
W Stanach Zjednoczonych sprzedaż modelu Rover SD1 rozpoczęto w 1980 roku pod nazwą Rover 3500. Amerykańskie samochody różniły się od europejskich mniejszą kierownicą, większymi zderzakami i bezosłonowymi reflektorami. W amerykańskich samochodach jedną z opcji wyposażenia był szyberdach. W dolnej części przedniego błotnika była montowana specjalna płytka z flagą brytyjską.
Przedział pasażerski Rovera SD1 był przestronny i ergonomiczny. Przyciemniane i elektryczne szyby, centralny zamek i wytrzymałe pasy bezpieczeństwa znajdowały się w opcjach podstawowych wyposażenia. Do wykończenia wnętrza użyto weluru oraz wysokiej jakości plastiku.
Zmiana stylizacji Rovera SD1 I generacjiW latach 1976-1981 nastąpiło wiele małych zmian stylizacji tego modelu. Samochód otrzymał nowe przednie i tylne emblematy oraz chromowane lusterka boczne.
Rover V8-S był produkowany w latach 1979-1980. Charakterystycznymi cechami tego modelu były złote i srebrne felgi oraz przednie reflektory wyposażone w wycieraczki. Dla tego modelu został specjalnie zaproponowany kolor zielony o nazwie Triton. Do podstawowej konfiguracji tego samochodu została włączona klimatyzacja. W 1980 roku samochód ustąpił miejsca modelowi Rover Vanden Plas (VDP), którego przedział pasażerskiego był w pełni pokryty skórą.
Znacząca zmiana stylizacji miała miejsce na początku 1982 roku. Przednie reflektory otrzymały chromowane obramowanie. Tylna szyba została wyposażona w wycieraczki. Jedną z opcji wyposażenia były nowo zaprojektowane i innych rozmiarów alufelgi. Przełącznik szyb został przeniesiony z konsoli środkowej na panel drzwiowy kierowcy. Wyposażenie samochodu także przeszło pewne zmiany.
W 1986 roku Rover 800 został zastąpiony przez model Rover 2300-3500.
Rover SD1 na różnych rynkachW okresie 1985-1988 samochody były produkowane w Indiach. Samochód ten różnił się od brytyjskich modeli regulowanym zawieszeniem i silnikiem. Produkcja tych samochodów została szybko wstrzymana ze względu na ich wysoką cenę.
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do ROVER 2000-3500 Hatchback bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych