• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Korek spustowy oleju do ML W163

ile kosztuje korek spustowy oleju ML W163 cena
Wybierz model samochodu, aby wyszukać części samochodowe
NIE MOŻESZ ZNALEŹĆ SWOJEGO SAMOCHODU W KATALOGU?

Gdzie kupić produkty z kategorii korek miski olejowej do ML W163 w dobrej cenie? W AUTODOC!

gdzie kupić nowy Korek miski olejowej ML W163

Korek miski olejowej Klasa M W163 benzyna, olej napędowy

ML W163 ML 230
MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) ML 270
ML W163 ML 320
MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) ML 350
ML W163 ML 400
MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) ML 430
ML W163 ML 500
MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) ML 55
Korek miski olejowej ML W163 i innych silnik części w korzystnej koszt:

Najczęściej kupowane produkty: Korek spustu oleju MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) w dobrej cenie

Ile kosztuje Korek spustowy oleju odpowiednie do MERCEDES-BENZ Klasa M? Możesz wybrać wśród wielu marek Śruba miski olejowej odpowiednie do MERCEDES-BENZ Klasa M W163 albo kupić inną część zamienną wysokiej jakości.

RIDEX 593D0024 Korek spustowy oleju ML W163 cena
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Gwint zewn. [mm]: M10 x 1
  • Długość [mm]: 14
  • Rozmiar klucza: 5
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
  • Długość gwintu [mm]: 6
  • Materiał: Stal
  • Ciężar [kg]: 0,007
  • RIDEX: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 593D0024
  • Nasza cena: 6,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX 593D0024 Korek spustowy oleju, miska olejowa M10 x 1[mm], Stal, Rozmiar klucza: 5
Numer artykułu: 593D0024
6,65 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 07215 Korek spustowy oleju ML W163 cena
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14
  • Grubość [mm]: 1,5
  • DIN / ISO: 7603 A / CU
  • Ciężar [kg]: 0,002
  • dla numeru OE: 007603 014106
  • Średnica [mm]: 20
  • FEBI BILSTEIN: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 07215
  • Nasza cena: 1,12 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN 07215 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 07215
1,12 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
AJUSA 21012700 Korek spustowy oleju ML W163 cena
Ocen - 43
Informacja o towar
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Średnica [mm]: 20
  • AJUSA: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 21012700
  • Nasza cena: 3,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
AJUSA 21012700 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
Numer artykułu: 21012700
3,46 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
REINZ 41-70089-00 Korek spustowy oleju ML W163 cena
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Kształt: Wersja A
  • Średnica [mm]: 20
  • REINZ: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 41-70089-00
  • Nasza cena: 0,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
REINZ 41-70089-00 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 41-70089-00
0,99 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAPCO 95945 oryginalne ML W163 korek spustowy oleju cena
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: M14x1.5
  • Długość gwintu [mm]: 24
  • MAPCO: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 95945
  • Nasza cena: 8,92 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAPCO 95945 Korek spustowy oleju, miska olejowa M14x1.5
Numer artykułu: 95945
8,92 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SWAG 99 90 7215 oryginalne ML W163 korek spustowy oleju cena
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14
  • Grubość [mm]: 1,5
  • DIN / ISO: 7603 A / CU
  • Ciężar [kg]: 0,002
  • uwzględnić informację serwisową
  • Średnica [mm]: 20
  • SWAG: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 99 90 7215
  • Nasza cena: 1,10 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SWAG 99 90 7215 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 99 90 7215
1,10 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FA1 259.150.010 oryginalne ML W163 korek spustowy oleju cena
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Kształt: Wersja A
  • Średnica [mm]: 20
  • alternatywnie
  • FA1: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 259.150.010
  • Nasza cena: 11,40 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FA1 259.150.010 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 259.150.010
11,40 PLN
Cena za zestaw 10 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SWAG 99 90 8277 oryginalne ML W163 korek spustowy oleju cena
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Rozmiar klucza: 13
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez pierścienia uszczelniającego
  • Długość gwintu [mm]: 20
  • Materiał: Stal
  • Jakość / Klasa: 8.8
  • Ciężar [kg]: 0,037
  • Średnica [mm]: 19
  • Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,5
  • Długość żruby pod główką [mm]: 24
  • SWAG: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 99 90 8277
  • Nasza cena: 6,79 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SWAG 99 90 8277 Korek spustowy oleju, miska olejowa Stal, Rozmiar klucza: 13, bez pierścienia uszczelniającego
Numer artykułu: 99 90 8277
6,79 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DT Spare Parts 9.01028 ML W163 korek miski olejowej
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Kształt: Wersja A
  • Średnica [mm]: 20
  • Ciężar netto [g]: 1,6
  • Parametr: CU
  • DT Spare Parts: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 9.01028
  • Nasza cena: 5,92 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
DT Spare Parts 9.01028 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 9.01028
5,92 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DT Spare Parts 4.30270 ML W163 korek spustu oleju
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: M24 x 1,5
  • Ciężar netto [g]: 54
  • DT Spare Parts: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 4.30270
  • Nasza cena: 16,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
DT Spare Parts 4.30270 Korek spustowy oleju, miska olejowa M24 x 1,5
Numer artykułu: 4.30270
16,99 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DT Spare Parts 9.01018 ML W163 śruba miski olejowej
Ocen - 8
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 12
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Kształt: Wersja A
  • Średnica [mm]: 17
  • Ciężar netto [g]: 1,1
  • Parametr: CU
  • DT Spare Parts: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 9.01018
  • Nasza cena: 2,96 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
DT Spare Parts 9.01018 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 9.01018
2,96 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 48899 ML W163 korek spustowy oleju
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 33
  • Rozmiar klucza: 13
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez pierścienia uszczelniającego
  • Długość gwintu [mm]: 20
  • Materiał: Stal
  • Jakość / Klasa: 8.8
  • Średnica [mm]: 18,85, 19
  • Wymiar gwintu zewnętrznego: M14 x 1,5
  • Długość żruby pod główką [mm]: 24
  • FEBI BILSTEIN: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 48899
  • Nasza cena: 6,92 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN 48899 Korek spustowy oleju, miska olejowa Stal, Rozmiar klucza: 13, bez pierścienia uszczelniającego
Numer artykułu: 48899
6,92 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.67.048 ile kosztuje korek miski olejowej ML W163 oryginalne
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 14
  • Grubość [mm]: 1,5
  • dla numeru OE: 007603 014106
  • Średnica [mm]: 20
  • TRUCKTEC AUTOMOTIVE: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 02.67.048
  • Nasza cena: 1,52 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.67.048 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 02.67.048
1,52 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SWAG 99 90 4054 ile kosztuje korek spustu oleju ML W163 oryginalne
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 12
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Kształt: Wersja A
  • DIN / ISO: 7603
  • Ciężar [kg]: 0,001
  • Średnica [mm]: 17
  • SWAG: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 99 90 4054
  • Nasza cena: 1,10 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SWAG 99 90 4054 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 99 90 4054
1,10 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAICO V30-2318 ile kosztuje śruba miski olejowej ML W163 oryginalne
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Miska olejowa
  • Materiał: Miedź
  • informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 12,5
  • Grubość [mm]: 1,5
  • Średnica [mm]: 17
  • Wysokość opakowania [cm]: 0,1
  • Głębokość opakowania [cm]: 1,7
  • VAICO: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: V30-2318
  • Nasza cena: 1,23 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAICO V30-2318 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Oryginalna jakożż VAICO, Miedź
Numer artykułu: V30-2318
1,23 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FA1 564.470.001 ile kosztuje korek spustowy oleju ML W163 oryginalne
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: M14x1,5
  • Długość [mm]: 24
  • Rozmiar klucza: 13 mm
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny
  • dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 259.150.100
  • FA1: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 564.470.001
  • Nasza cena: 7,87 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FA1 564.470.001 Korek spustowy oleju, miska olejowa M14x1,5, Rozmiar klucza: 13 mm
Numer artykułu: 564.470.001
7,87 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SWAG 10 90 3014 ile kosztuje korek miski olejowej MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) oryginalne
Informacja o towar
  • Materiał: Miedź
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 26
  • Grubość [mm]: 1,5
  • DIN / ISO: 7603
  • Ciężar [kg]: 0,003
  • Średnica [mm]: 32
  • SWAG: Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju
  • Numer artykułu: 10 90 3014
  • Nasza cena: 5,25 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SWAG 10 90 3014 Pierścień uszczelniający, korek spustowy oleju Miedź
Numer artykułu: 10 90 3014
5,25 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 05410 ile kosztuje korek spustu oleju ML W163 oryginalne
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 18
  • Rozmiar klucza: 12
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
  • Długość gwintu [mm]: 12
  • Materiał: Stal
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Jakość / Klasa: 5.8
  • Ciężar [kg]: 0,049
  • Przestrzegać wymiarów
  • Średnica [mm]: 30
  • Długość żruby pod główką [mm]: 14
  • FEBI BILSTEIN: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 05410
  • Nasza cena: 10,95 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN 05410 Korek spustowy oleju, miska olejowa Stal, Rozmiar klucza: 12
Numer artykułu: 05410
10,95 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FA1 445.410.001 ile kosztuje śruba miski olejowej MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) oryginalne
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: M22x1,5
  • Długość [mm]: 14
  • dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 846.760.100, 633.290.100
  • Normy DIN (śruby): DIN 908 (korki gwintowane z kołnierzem i gniazdem wewn.)
  • FA1: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 445.410.001
  • Nasza cena: 13,29 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FA1 445.410.001 Korek spustowy oleju, miska olejowa M22x1,5
Numer artykułu: 445.410.001
13,29 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CORTECO 220120S ile kosztuje śruba spustu oleju MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) oryginalne
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: M 14 x 1,50
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem uszczelniającym
  • Rodzaj połączenia: Blister
  • CORTECO: Korek spustowy oleju, miska olejowa
  • Numer artykułu: 220120S
  • Nasza cena: 18,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CORTECO 84920120 Korek spustowy oleju, miska olejowa M 14 x 1,50, z pierścieniem uszczelniającym
Numer artykułu: 220120S
18,06 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Najczęściej czytane artykuły na taki temat jak korek spustowy oleju do ML W163

Korek spustowy oleju do samochodu MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163): która marka jest lepsza?

Według naszych klientów najlepsze części zamienne z kategorii Korek spustowy oleju do samochodu MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) pochodzą od następujących marek:

  • RIDEX
  • STARK
  • CORTECO
  • AJUSA
  • FEBI BILSTEIN

Ile kosztuje Korek spustowy oleju do MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163)?

Cena części samochodowych z kategorii Korek spustowy oleju do samochodu MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) waha się od 0.99 zł do 19 zł, w zależności od typu pojazdu, producenta i parametrów produktu.

Safe Order 200 dni dla ML W163 Korek spustowy oleju w korzystnej koszt
Bezpieczne Zamówienie 200 dni
Bezpieczne Zamówienie 200 dni

Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć korek spustowy oleju odpowiednie do ML W163 bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.

Bezpłatna dostawa
Bezpłatna dostawa
Bezpłatna dostawa

AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych

Korek spustowy oleju MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) - zasada działania i montaż oraz diagnostyka uszkodzeń i okresowość wymainy

7 wskazówek, jak wymienić korek spustowy miski olejowej w samochodzie MERCEDES-BENZ Klasa M (W163)
  1. Ustaw samochód na kanale serwisowym lub platformie do serwisowania. Żeby wymienić korek należy pracować pod samochodem.

  2. Użyj specjalnych środków i narzędzi do odkręcenia zardzewiałego korka spustowego miski olejowej w samochodzie MERCEDES-BENZ Klasa M (W163). Po pierwsze musisz rozluźnić korek dwoma obrotami, używając klucza o odpowiedniej średnicy, a potem odkręcić go ręcznie. Wysoce nie zaleca się stosować nadmiernej siły podczas odkręcania: część jest wykonana z miękkiego materiału, a brzegi głowicy bardzo łatwo uszkodzić, co z kolei może spowodować kosztowną naprawę miski olejowej.

  3. Sprawdź gwint miski olejowej wizualnie. Jeśli jest uszkodzony, skontaktuj się ze specjalistami z serwisu samochodowego: w niektórych przypadkach operatywność miski olejowej może zostać wznowiona za pomocą zestawu naprawczego. Do tego nowy gwint jest cięty w misce olejowej, a oryginalny korek jest wymieniany nową częścią o większej średnicy.

  4. Upewnij się, że uszczelka gwintowanego korka miski olejowej została wymieniona. Jest to część, która się zużywa. Ponowne użycie elementu uszczelniającego nie gwarantuje szczelności miski olejowej.

  5. Nowa część powinna być przykręcona z użyciem momentu obrotowego wyszczególnionego w technicznej dokumentacji pojazdu, w przeciwnym razie szczelność połączeń może ucierpieć. Do tego potrzebny jest klucz dynamometryczny.

  6. AUTODOC zaleca przeprowadzanie następujących czynności po wymianie korka spustowego miski olejowej w pojeździe MERCEDES-BENZ Klasa M (W163):
  7. Sprawdź poziom oleju w systemie smarowania silnika w samochodzie MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) i uzupełnij go w razie konieczności. Jedynie olej o takiej samej specyfikacji może być dodany. Jeśli zastępujesz olej, zawsze wybieraj taki, który jest zalecany przez producenta auta. Zabrania się mieszać dwóch różnych płynów, jak również używać nieodpowiednich produktów, jako że może to uszkodzić uszczelki systemu smarowania i spowodować awarię silnika.

  8. Sprawdź miskę olejową wizualnie pod względem wycieków po krótkiej jeździe testowej. Jeśli olej wycieka z korka miski olejowej, to oznacza, że wymiana nie została przeprowadzona prawidłowo.