Termostat do Peugeot 206 2A/C

Gdzie kupić produkty z kategorii termostat układu chłodzenia do Peugeot 206 2A/C w dobrej cenie? W AUTODOC!

Termostat układu chłodzenia 206 hatchback 2A/C benzyna, olej napędowy, etanol, gaz samochodowy (lpg), elektryczny, gaz ziemny (cng), hybryda silnik benzynowy
Najczęściej kupowane produkty: Termostat silnika PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) w dobrej cenie
Ile kosztuje Termostat PEUGEOT 206 hatchback? Możesz wybrać wśród wielu marek Termostat środka chłodzącego PEUGEOT 206 hatchback 2A/C albo kupić inną część zamienną wysokiej jakości.














Termostat do samochodu PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C): która marka jest lepsza?
Według naszych klientów najlepsze części zamienne z kategorii Termostat do samochodu PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) pochodzą od następujących marek:
- RIDEX
- GATES
- FEBI BILSTEIN
- ABAKUS
- MAGNETI MARELLI
Ile kosztuje Termostat do PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C)?
Cena części samochodowych z kategorii Termostat do samochodu PEUGEOT 206 Hatchback (2A/C) waha się od 18 zł do 214 zł, w zależności od typu pojazdu, producenta i parametrów produktu.
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć termostat Peugeot 206 2A/C bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 9,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 340 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych
Termostat PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) - zasada działania i montaż oraz diagnostyka uszkodzeń i okresowość wymainy
Należy zgłosić się do serwisu samochodowego, żeby wymienić termostat. W niektórych modyfikacjach samochodu PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) jest on ulokowany w trudnodostępnych miejscach.
Koniecznym jest wyłączenie silnika i poczekanie, aż ten ochłodzi się przed przystąpieniem do pracy.
Po pierwsze, żeby zdemontować termostat musisz odłączyć węża od niego i wypuścić płyn chłodzący do pojemnika przygotowanego wcześniej.
Przy instalowaniu nowej części, element uszczelniający powinien być wymieniany obowiązkowo, żeby zapewnić hermetyczność połączenia. Miejsce montażu dla termostatu powinno być dokładnie oczyszczone z brudu i pozostałości starej szpachlówki. W przeciwnym razie nie można upewnić się, czy uszczelka jest dobrze dociśnięta.
Związek uszczelniający może być nałożony na powierzchnię części tylko, jeśli taka możliwość jest założona z góry przez producenta pojazdu PEUGEOT 206 hatchback (2A/C). Związek powinien być rozłożony równomiernie wzdłuż brzegów uszczelki. Nadmiar związku uszczelniającego powinien zostać usunięty, jako że jego przedostanie się do układu chłodzenia skutkuje jego zanieczyszczeniem.
Nowy termostat powinien być instalowany tak, żeby element wrażliwy na miedź był skierowany na przepływ płynu chłodzącego, który wychodzi z silnika, w przeciwnym razie operatywność części będzie naruszona.
Do odpowiedniego zaciśnienia mocowań używa się klucza dynamometrycznego. Optymalna siła zacisku jest wskazana przez producenta pojazdu w dokumentacji technicznej pojazdu.
AUTODOC zaleca przeprowadzanie następujących czynności po wymianie termostatu w pojeździe PEUGEOT 206 hatchback (2A/C):
Sprawdź układ chłodzenia samochodu PEUGEOT 206 hatchback (2A/C) pod względem hermetyczności. Niektóre rodzaje wycieków mogą być znalezione jedynie przy rozgrzanym silniku. To dlatego, po pierwsze sprawdź miejsce montażu termostatu zaraz po instalacji, po czym rozgrzej silnik do działającej temperatury, pozwól mu działać przez pewien czas i następnie, przeprowadź ponowną inspekcję części.
Sprawdź poziom płynu chłodzącego i uzupełnij go, jeśli to konieczne: podczas odłączenia węża, znaczna ilość chłodziwa wycieka z systemu chłodzenia.
Opróżnij układ chłodzenia z powietrza w pojeździe PEUGEOT 206 hatchback (2A/C). Powietrze blokuje płynną cyrkulację chłodziwa i tym sposobem zwiększa się ryzyko przegrzania silnika.