Top Części samochodowe 2 modelów samochodu VW GARBUS
Części do VW GARBUS
Katalog części VW GARBUS
VW GARBUS akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe VW GARBUS
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 2 modelów VW GARBUS są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do VW znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów VW GARBUS od wiodących producentów.
Nasza firma zapewnia szeroki asortyment części zamiennych do modelów VW GARBUS wszystkich klasy. Możesz oszczędzać, brać udział w naszych akcjach i korzystać z ofert od Autodoc. Składaj zamówienie i otrzymuj części zamienne do swojego VW GARBUS bardzo szybko na wskazany adres. Procedura składania zamówienia wynosi tylko kilka minut.
VAG GS55502M4 Olej silnikowy
5W-40, 5l
AUTOFREN SEINSA D8000E Zestaw osłon, półoż napędowa
130 [mm], Od strony koła
Valvoline 5W-40 Olej silnikowy
5W-40, 5l
FEBI BILSTEIN AISIN WARNER/ AW-1 Olej do automatycznej skrzyni biegów
ATF III, 5l, Czerwony
ELF 201510301041 Olej silnikowy
5W-40, 5l
RAVENOL 5W-40 Olej silnikowy
5W-40, 5l
FEBI BILSTEIN 38765 Opaska zaciskowa
Części VW GARBUS: gdzie kupić?
Części Volkswagen GARBUS w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 4.29 do 455.5 zł.
Jakie części zamienne VW GARBUS można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Volkswagen GARBUS to części samochodowe od marek takich, jak:
Odkryj najczęściej czytane artykuły o VW GARBUS i innych samochodów
Informacje na temat modelu VW GARBUS - prawidłowe dobranie części zamiennych
Volkswagen Käfer (Beetle)
Historia legendarnego Volkswagena Kafer zaczęła się w 1938 r., a ostatni egzemlarz został wyprodukowany w 2003 r. Ten samochód stał się pierwszym w historii, który przekroczył granicę 20 milionów sprzedanych egzemplarzy. Na liście najbardziej nagromadzonych samochodów, to auto zajęło czwarte miejsce. Produkcja w różnych okresach była organizowana w fabrykach w Niemczech, Belgii, Jugosławii, Irlandii, Finlandii oraz poza Europą.
Historia powstania
Historia powstania Volkswagena Käfer sięga lat 30stych XX wieku, kiedy Ferdinand Porsche został poproszony o zaprojektowanie niedrogiego samochodu dostępnego dla każdej rodziny. Pierwsze prototypy modelu nie miały tylnich okien: pozwalało to zredukować koszta produkcji. Ale z czasem zadecydowano porzucić ten pomysł. W 1938 r. pierwszy samochód, znany jako KdF-Wagen został wypuszczony na rynek. Po wojnie model otrzymał nazwę Volkswagen Typ 1 lub Volkswagen Kafer.
Masowa produkcja zaczęła się w 1946 r. Samochód miał pochyły dach, okrągłe światła przednie, szerokie błotniki wspierające brzeg konstrukcji, chromowane linie w środku bagażnika i odlewy po każdej stronie. W pierwszych samochodach, kierunkowskazy były mechaniczne i tylnie okno składały się z dwóch części owalnego kształtu podzielonych barierą. Dostępnymi wersjami nadwozia były sedan i kabriolet.
Volkswagen Käfer odrózniał się prostotą projektu i bezpretensjonalnością, silną konstrukcją, przepuszczalnością, co pozwoliło modelowi zdobyć popularność na całym świecie. W 1955 r. miliony kopii zostało wypuszczonych na rynek.
Przez lata produkcji, główne specyfikacje modelu były nieustannie poprawiane. Projekt był modernizowany kilka razy. W 1953 r. podwójne tylnie okno zostało zastąpione pojedynczym, więc widoczność dla osób siedzących w kabinie pasażerskiej została zwiększona. W 1957 r. przednie i tylnie szyby zostały powiększone. Tylnie światła były modernizowane nie mniej niż 7 razy. Po 1957 r. elektryczne kierunkowskazy zostały zainstalowane. Także ulepszono tablicę rozdzielczą. W 1968 r. producenci zmienili kształt przednich błotników, zwiększyli także rozmiary szyb. W 1970 r. Volkswagen Kafer dostał panoramiczną szybę przednią. Ogólnie, projekt samochodu przez lata produkcji zmienił się znacząco.
W Niemczech produkcja trwała do 1978 r. Po zakończeniu produkcji w Europie, składanie modelu odbywało się w Nigerii, Brazylii, Meksyku, Peru i Urugwaju. Volkswagen Kafer był oficjalnie eksportowany do Europy do 1985 r. i przez prywatne firmy do 1995 r. W lipcy 2003 r. ostatni Volkswagen Kafer został wyprodukowany w fabryce w Meksyku. W hołdzie dla tego wydarzenia, limitowana seria (3000 egzemplarzy) pod nazwą UltimaEdition została wypuszczona na rynek. Te samochody były dostępne w sprzedaży w Meksyku. Ogólnie przez lata produkcji wyprodukowano 21 529 464 modeli Volkswagens Kafer. Ostatni pojazd koloru Harvest Moon Beige jest trzymany w Automuseum w Wolfsburgu.
Volkswagen Käfer (Beetle) na rynku międzynarodowym
Istniało wiele różnych wersji nazwy Volkswagen Käfer dla różnych krajów, ale głównie samochód jest znany pod nazwą Volkswagen Beetle.
VW GARBUS pokładowy instrukcja/poradnik krok po kroku do naprawy i wymiany
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do VW GARBUS bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 zł.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 340 zł jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych