Top Części samochodowe 4 modelów samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT
Top kategorii części samochodowych MITSUBISHI PAJERO SPORT
Katalog części MITSUBISHI PAJERO SPORT
MITSUBISHI PAJERO SPORT akcesoria
Najczęściej kupowane części samochodowe MITSUBISHI PAJERO SPORT
Tanie oferty auto części od producentów klasy premium do 4 modelów MITSUBISHI PAJERO SPORT są dostępne już teraz. W naszym katalogu części zamiennych do MITSUBISHI znajdziesz ogromny wybór niedrogich części zamiennych pierwszej klasy do samochodów MITSUBISHI PAJERO SPORT od wiodących producentów.
Nasze części odpowiadają światowym standardom jakości, dlatego dla każdej przyznajemy gwarancję. Specjaliści Autodoc znajdą dowolną część zamienną do modelów MITSUBISHI PAJERO SPORT i skonsultują Cię w kwestii składania zamówienia i opłaty. Dzwoń do nas w dowolnym czasie i otrzymuj pomóc wykwalifikowaną w doborze części do twojego MITSUBISHI PAJERO SPORT.




Części MITSUBISHI PAJERO SPORT: gdzie kupić?
Części Mitsubishi PAJERO SPORT w oryginalnej jakości są dostępne w katalogu części zamiennych AUTODOC w cenach od 39.95 do 461.54 PLN.
Jakie części zamienne MITSUBISHI PAJERO SPORT można znaleźć w katalogu AUTODOC?
Części OEM Mitsubishi PAJERO SPORT to części samochodowe od marek takich, jak:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- HELLA
- MANN-FILTER
Odkryj najczęściej czytane artykuły o MITSUBISHI PAJERO SPORT i innych samochodów
Informacje na temat modelu MITSUBISHI PAJERO SPORT - prawidłowe dobranie części zamiennych
Mitsubishi Pajero Sport
Produkcja dobrze znanego Mitsubishi Pajero Sport SUV zaczęła się w 1996 r. i trwa do dzisiaj. Składanie samochodu jest organizowane w fabrykach w Japonii, w Chinach, Tajlandii i Brazylii.
Mitsubishi Pajero Sport pierwszej generacji
Prezentacja Mitsubishi Pajero Sport miała miejsce w 1996 r. Samochód był skonstruowany na bazie modelu Mitsubishi L200. Auto było produkowane w wersji pięciodrzwiowego ORV.
Mitsubishi Pajero Sport pierwszej generacji miał niezależną linię zakrętu i zależne tylne zawieszenie sprężynowe. Zespół napędowy był umiejscowiony na przodzie konstrukcji. Auto miało napęd na cztery koła.
Przednie koła były wyposażone w wentylowane dyski hamulcowe i boczne w hamulce typu bębnowego. Samochód był wyposażony w system EBD i czterokanałowy system ABS.
Dodatkową ochronę kierowcy i pasażerów przy frontalnej kolizji zapewniały inercyjne pasy bezpieczeństwa i dwie poduszki powietrzne. Dla ochrony przeciwko zderzeniu bocznemu, projekt bocznych drzwi został utwardzony dodatkowymi metalowymi belkami.
Przestylizowanie Mitsubishi Pajero Sport pierwszej generacji
W 2000 r. zamontowano tylne zawieszenie sprężynowe i nowy grill. Producent ulepszył jakość wewnętrznego wykończenia. Dach ORV został udekorowany balustradą.
Mitsubishi Pajero Sport drugiej generacji
Prezentacja drugiej generacji miała miejsce w 2008 r. na pokazie w Moskwie. Składanie odbywało się w fabrykach w Laem Chabang, w Tajlandii, i w Kałudze, w Rosji.
Samochody drugiej generacji miały wypukłe znaki na przednim zderzaku i bocznych drzwiach, chromowany grill o zmienionym kształcie. Zostały dodane przezroczyste nasadki kierunkowskazów.
Przestylizowanie Mitsubishi Pajero Sport drugiej generacji
W 2013 r. producenci wprowadzili przestylizowanie drugiej generacji popularnego ORV. Projektanci uczynili przód konstrukcji bardziej stylowym. Także balustrada została usunięta.
Mitsubishi Pajero Sport trzeciej generacji
Jesienią 2015 r. na pokazie w Tokio firma zaprezentowała trzecią generację Mitsubishi Pajero Sport. Wbudowano system Super Select 4WD z napędem na cztery koła. Składanie modelu odbywało się w Indonezji i w Tajlandii.
Projekt przodu nowego Mitsubishi Pajero Sport jest bazowany na koncepcie Dynamic Shield. Design przedniego oświetlenia oraz konfiguracja świateł w kabinie pasażerskiej zostały znacząco zmienione. Samochód stał się dłuższy o 90 mm. Prześwit także został zwiększony do 218 mm.
W najdroższym pakiecie samochód był wyposażony w kontrolę temperatury, system informowania o pustych miejscach, elektryczne podgrzewanie tylnych siedzeń i kierownicy oraz elektroniczny hamulec ręczny.
Mitsubishi Pajero Sport na rynku międzynarodowym
W USA samochód był w sprzedaży pod nazwą Montero Sport, a na rodzimym rynku był znany jako Mitsubishi Challenger. W Wielkiej Brytanii auto było sprzedawane pod nazwą Shogun Sport, w Tajlandii - G-Wagon, a na Filipinach — jako Nativa.
Badanie klientów na temat MITSUBISHI PAJERO SPORT
Średnia ocena klientów
na podstawie 2189 opinii
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć części do MITSUBISHI PAJERO SPORT bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych