• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mitsubishi Pajero

Spis treści

  1. Mitsubishi Pajero generacji I-II (historyczne generacje 1982-1999)
    1. Silniki benzynowe Mitsubishi Pajero: Generacja I-II (1982-1999)
    2. Silniki wysokoprężne Mitsubishi Pajero: Generacja I-II (1982-1999)
  2. Mitsubishi Pajero generacji III (1999-2006)
    1. Silniki benzynowe Mitsubishi Pajero: III generacja (1999-2006)
    2. Silniki wysokoprężne Mitsubishi Pajero: Generacja III (1999-2006)
  3. Mitsubishi Pajero generacji IV (2006-2021)
    1. Silniki benzynowe Mitsubishi Pajero: IV generacja (2006-2021)
    2. Silniki wysokoprężne Mitsubishi Pajero: Generacja IV (2006-2021)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Mitsubishi Pajero wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1982 roku, Mitsubishi Pajero stał się legendarnym pojazdem terenowym i przeszedł przez cztery generacje z imponującą różnorodnością koncepcji napędu. Gama silników Mitsubishi Pajero obejmowała zarówno ekonomiczne diesle, jak i potężne silniki benzynowe V6 i odzwierciedlała ewolucję technologiczną w segmencie samochodów terenowych na przestrzeni czterech dekad.

Mitsubishi Pajero generacji I-II (historyczne generacje 1982-1999)

Mitsubishi Pajero generacji I-II (historyczne generacje 1982-1999)

Pierwsze dwie generacje Mitsubishi Pajero położyły podwaliny pod reputację niezniszczalnego pojazdu terenowego i z łatwością osiągnęły przebieg od 400 000 do 500 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Podczas gdy pierwsza generacja (1982-1991) była nadal zdominowana przez proste silniki wolnossące, w drugiej generacji (1991-1999) opracowano bardziej zróżnicowaną gamę silników. Typowe naprawy główne były wymagane dopiero po przejechaniu 250 000-300 000 kilometrów, głównie zmiany skrzyni biegów i elementów podwozia. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był 2.5 TD o mocy 99 KM drugiej generacji - praktycznie niezniszczalny czterocylindrowy diesel, który działał niezawodnie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Do najważniejszych osiągnięć technicznych należało wprowadzenie technologii Super Select 4WD i pierwszych jednostek wysokoprężnych z turbodoładowaniem, podczas gdy konkurencja nadal polegała na pojedynczej zmianie biegów.

Silniki benzynowe Mitsubishi Pajero: Generacja I-II (1982-1999)

Historyczne silniki benzynowe Mitsubishi Pajero obejmowały różne jednostki wolnossące o pojemności skokowej od 2,0 do 3,5 litra. Pierwsza generacja była zdominowana przez solidny czterocylindrowy silnik o pojemności 2,6 litra i mocy 90-105 KM, który imponował swoją prostotą. Druga generacja przyniosła pierwszy silnik V6: 3,0-litrowy o mocy 141 KM, a później mocniejszy 3,5-litrowy V6 o mocy 202 KM. Te silniki Mitsubishi Pajero charakteryzowały się płynną pracą i niezawodnością, ale miały odpowiednio wysokie zużycie paliwa wynoszące 12-15 litrów na 100 km. Najlepszym silnikiem benzynowym tej epoki był 3.0 V6 o mocy 141 KM - oferował on optymalną równowagę między osiągami i trwałością.

Silniki wysokoprężne Mitsubishi Pajero: Generacja I-II (1982-1999)

Pierwsza generacja silników wysokoprężnych rozpoczęła się od wolnossącego diesla o pojemności 2,3 litra i mocy zaledwie 75 KM, który był ekonomiczny, ale miał zbyt małą moc. Przełomem okazał się 2.5 TD (turbodiesel) drugiej generacji, początkowo o mocy 87 KM, a później 99 KM. Ten diesel Mitsubishi Pajero stał się legendarnym silnikiem - niezwykle wytrzymałym, łatwym w utrzymaniu i bardzo ekonomicznym przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 8-9 litrów. Równolegle pojawił się większy 2.8 TD o mocy 125 KM, który oferował większą moc, ale także większą złożoność. Ówczesne silniki Mitsubishi Pajero TDI były uważane za praktycznie niezniszczalne i działały płynnie nawet na paliwie niskiej jakości.

Silnik Mitsubishi Pajero Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 2.6 90-105 KM 12-14 l/100 km Wysokie zużycie paliwa Dobre
3,0 V6 141 KM 13-15 l/100km Zużycie, ale bardzo solidne Bardzo dobre
3,5 V6 202 KM 14-16 l/100km Spragniony, złożony Dobry
2.3 Diesel 75 KM 8-9 l/100km Zbyt słaby Średnia
2.5 TD 87-99 KM 8-9 l/100km Praktycznie brak Bardzo dobry
2.8 TD 125 KM 9-10 l/100km Sporadycznie turbosprężarka Dobry

Mitsubishi Pajero generacji III (1999-2006)

Mitsubishi Pajero generacji III (1999-2006)

Trzecia generacja Mitsubishi Pajero oznaczała przejście do nowoczesnej ery z dieslami common-rail i udoskonalonymi silnikami benzynowymi, ale osiągała tylko 300 000-350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Poważne naprawy były zwykle wymagane po 180 000-220 000 kilometrów, głównie w układzie wtryskowym i turbosprężarkach. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był 3.2 DI-D o mocy 165 KM - diesel common rail, który optymalnie łączył moc i wydajność i jest uważany za najbardziej niezawodny silnik z całej serii. Innowacje techniczne obejmowały bezpośredni wtrysk common rail, elektroniczną kontrolę stabilności i udoskonalone systemy napędu na wszystkie koła, które po raz pierwszy sprawiły, że Pajero było znacznie wygodniejsze, ale także bardziej złożone niż jego solidni poprzednicy.

Silniki benzynowe Mitsubishi Pajero: III generacja (1999-2006)

Gama silników benzynowych Mitsubishi Pajero koncentrowała się na dwóch sprawdzonych silnikach V6: 3,5-litrowym GDI o mocy 202 KM i większym 3,8-litrowym V6 o mocy 248 KM. Silnik 3.5 GDI (Gasoline Direct Injection) był odpowiedzią Mitsubishi na nowoczesny wtrysk bezpośredni, ale od czasu do czasu wykazywał problemy z koksowaniem zaworów i skomplikowanym układem wtryskowym. Te silniki Mitsubishi Pajero oferowały znacznie lepsze dopracowanie niż ich poprzednicy, ale były również bardziej wymagające pod względem konserwacji. Silnik V6 o pojemności 3,8 litra okazał się bardziej wytrzymały, ale jego zużycie paliwa wynosiło 13-15 litrów, co czyniło go mniej atrakcyjnym na rynku europejskim. Przy odpowiedniej konserwacji, oba silniki przejechały ponad 250 000 kilometrów bez żadnych problemów.

Silniki wysokoprężne Mitsubishi Pajero: Generacja III (1999-2006)

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D zdominował tę generację i był oferowany w różnych poziomach mocy od 160 do 165 KM. Ten nowoczesny diesel common-rail z technologią czterozaworową i zmienną geometrią turbosprężarki wyznaczył nowe standardy dla silników Mitsubishi Pajero. Przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 8,5-9,5 litra, był znacznie bardziej ekonomiczny niż silniki benzynowe, a także oferował moment obrotowy 343 Nm. Sprawdzony 2.5 TD o mocy 116 KM był również dostępny jako tańsza alternatywa. 3.2 DI-D stał się bestsellerem i do dziś jest uważany za jeden z najlepszych silników wysokoprężnych, jakie Mitsubishi kiedykolwiek zbudowało - solidny, ekonomiczny i wystarczająco mocny do ciężkich przyczep.

Silnik Mitsubishi Pajero Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
3.5 GDI 202 KM 11-13 l/100 km Koksowanie zaworów, wtrysk Dobry
3,8 V6 248 KM 13-15 l/100km Wysokie zużycie paliwa Średnie
2,5 TD 116 KM 8-9 l/100km Przestarzały, ale solidny Dobry
3.2 DI-D 160-165 KM 8,5-9,5 l/100km Bardzo solidny Bardzo dobry

Mitsubishi Pajero generacji IV (2006-2021)

Mitsubishi Pajero generacji IV (2006-2021)

Czwarta i ostatnia generacja Mitsubishi Pajero reprezentowała szczyt rozwoju technicznego, ale osiągnęła tylko 250 000-300 000 kilometrów przy optymalnej konserwacji ze względu na zwiększoną złożoność nowoczesnych norm emisji spalin. Typowe interwały naprawcze wynosiły 150 000-200 000 kilometrów, głównie z powodu problemów z filtrem cząstek stałych i pompami wysokiego ciśnienia w silnikach wysokoprężnych. Absolutnie topowym silnikiem był zmodernizowany 3.2 DI-D o mocy 200 KM z 2010 roku - łączył on sprawdzoną niezawodność swojego poprzednika z nowoczesną technologią Euro 5. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmowały adaptacyjne amortyzatory, układ kontroli zjazdu ze wzniesienia i udoskonalone systemy napędu na wszystkie koła, a jednocześnie zgodność z surowymi normami emisji spalin sprawiła, że silniki stały się bardziej złożone i wymagające konserwacji.

Silniki benzynowe Mitsubishi Pajero: IV generacja (2006-2021)

Jedynym dostępnym silnikiem benzynowym Mitsubishi Pajero był wypróbowany i przetestowany 3,8-litrowy V6 o mocy 250 KM, który pozostał praktycznie niezmieniony przez cały okres produkcji. Ten silnik MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve timing Electronic Control) oferował zmienne fazy rozrządu i był znacznie bardziej wyrafinowany niż jego poprzednicy. Jednak przy zużyciu paliwa na poziomie 12-14 litrów pozostawał egzotyką na rynku europejskim, gdzie dominowały silniki wysokoprężne. Technologia silnika V6 w Mitsubishi Pajero była dojrzała i niezawodna, ale wysokie zużycie paliwa sprawiało, że był on nieatrakcyjny dla większości nabywców. Pozostał on jednak popularny na innych rynkach, w szczególności w Australii i na Bliskim Wschodzie.

Silniki wysokoprężne Mitsubishi Pajero: Generacja IV (2006-2021)

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D pozostał jedynym silnikiem wysokoprężnym, ale był stale rozwijany. Początkowo dostępny z mocą 170 KM, w 2010 roku otrzymał kompleksową aktualizację do 200 KM z ulepszonym wtryskiem common-rail trzeciej generacji. Te silniki Mitsubishi Pajero spełniały normę Euro 5 z filtrem cząstek stałych i katalizatorem SCR w standardzie. Zużycie paliwa wzrosło nieznacznie do 9-10 litrów, głównie dzięki systemowi oczyszczania spalin. Pompy wysokociśnieniowe i filtry cząstek stałych okazjonalnie sprawiały problemy, zwłaszcza na krótkich trasach. Niemniej jednak, 3.2 DI-D pozostał najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji, a dzięki 441 Nm momentu obrotowego oferował wystarczającą moc dla ciężkich przyczep o masie do 3,5 tony.

Silnik Mitsubishi Pajero Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
3.8 MIVEC 250 KM 12-14 l/100km Wysokie zużycie paliwa Średnie
3.2 DI-D (170 KM) 170 KM 9-10 l/100km Filtr cząstek stałych na krótkich dystansach Dobry
3.2 DI-D (200 HP) 200 KM 9-10 l/100km Pompa wysokociśnieniowa, filtr cząstek stałych Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Mitsubishi Pajero wszystkich generacji

Rozwój silników Mitsubishi Pajero odzwierciedla cztery dekady historii motoryzacji - od prostych, ale solidnych jednostek na początku, po wysoce złożone nowoczesne silniki. Podczas gdy wczesne generacje imponowały swoją niezniszczalnością, późniejsze rozwiązania przyniosły większy komfort i wydajność, ale także większą złożoność. Dziedzictwo silników Mitsubishi Pajero kończy się wraz z zaprzestaniem produkcji serii 2021, ale najbardziej sprawdzone jednostki pozostają punktem odniesienia dla niezawodności w segmencie pojazdów terenowych.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mitsubishi Pajero:

3.0 V6 (141 KM, II generacja) łączył optymalną niezawodność z wystarczającą mocą i umiarkowanym zużyciem paliwa jak na silnik V6 swoich czasów.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Mitsubishi Pajero:

3.2 DI-D (165 KM, generacja III) jest uważany za szczyt rozwoju silników Mitsubishi Pajero - solidny, ekonomiczny i wystarczająco mocny do wszystkich celów.

  • Najbardziej legendarny silnik Mitsubishi Pajero:

2.5 TD (99 KM, generacja II) stał się legendą wśród entuzjastów pojazdów terenowych dzięki swojej praktycznej niezniszczalności i oszczędności.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mitsubishi Pajero, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z niezawodną dostawą w celu zachowania tej motoryzacyjnej legendy.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,52 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Nasza cena: 245,93 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
245,93 PLN
24,59 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 149,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
149,93 PLN
29,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Ultra
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046268
  • Nasza cena: 172,26 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
172,26 PLN
43,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 40
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: Extreme
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Nasza cena: 133,02 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
133,02 PLN
26,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2217610
  • Nasza cena: 235,19 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
235,19 PLN
47,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Linia produktów: Special G
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • VAG: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • Nasza cena: 241,29 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
241,29 PLN
48,26 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 158,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
158,49 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Nasza cena: 268,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
268,59 PLN
53,72 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 177,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
177,07 PLN
44,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046685
  • Nasza cena: 196,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,07 PLN
49,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 186,71 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
186,71 PLN
46,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: 3000 Formula V
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 155856
  • Nasza cena: 170,04 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
170,04 PLN
42,51 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Specyfikacja: API SN, JASO MA, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Nasza cena: 272,18 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
272,18 PLN
27,22 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 463,92 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
463,92 PLN
23,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: