• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Silniki BMW serii 7

Spis treści

  1. Silniki BMW serii 7: Historyczne generacje I-III (1977-2001)
    1. Silniki benzynowe BMW serii 7: Historyczne generacje I-III (1977-2001)
    2. Silniki wysokoprężne BMW serii 7: Historyczne generacje I-III (1977-2001)
  2. Silniki BMW serii 7: IV generacja (2001-2008)
    1. Silniki benzynowe BMW serii 7: IV generacja (2001-2008)
    2. Silniki wysokoprężne BMW serii 7: Generacja IV (2001-2008)
  3. Silniki BMW serii 7: Generacja V (2008-2015)
    1. Silniki benzynowe BMW serii 7: Generacja V (2008-2015)
    2. Silniki wysokoprężne BMW serii 7: Generacja V (2008-2015)
    3. BMW serii 7 z napędem hybrydowym: Generacja V (2008-2015)
  4. Silniki BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)
    1. Silniki benzynowe BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)
    2. Silniki wysokoprężne BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)
    3. Hybrydy plug-in BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)
  5. Silniki BMW serii 7: VII generacja (2022 - dziś)
    1. Hybrydy plug-in BMW serii 7: VII generacja (od 2022 r. do dziś)
    2. Całkowicie elektryczne BMW serii 7: VII generacja (2022 - dziś)
  6. Wnioski: Najlepsze silniki BMW serii 7 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1977 r. BMW serii 7 ewoluowało do czołowej klasy bawarskich luksusowych sedanów, oferując wyjątkowo zróżnicowaną gamę silników BMW serii 7 w sześciu generacjach. Od klasycznych silników wolnossących z pierwszych lat po ultranowoczesne silniki hybrydowe typu plug-in, każda generacja odzwierciedla postęp technologiczny i rosnące wymagania w zakresie luksusu, osiągów i wydajności.

Silniki BMW serii 7: Historyczne generacje I-III (1977-2001)

Silniki BMW serii 7: Historyczne generacje I-III (1977-2001)

Pierwsze trzy generacje BMW serii 7 (E23, E32, E38) położyły podwaliny pod reputację serii jako pioniera technologicznego w segmencie luksusowym. Te historyczne silniki BMW serii 7 zwykle osiągały przebieg od 250 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym sześciocylindrowe silniki wysokoprężne generacji E38 były uważane za szczególnie trwałe. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, szczególnie w przypadku wczesnych silników V8 z ich podatnymi powłokami Nikasil. Absolutnym hitem tej ery był silnik M62B44 V8 o mocy 286 KM z generacji E38, który optymalnie łączył moc, płynną pracę i niezawodność. Generacje te wprowadziły przełomowe technologie, takie jak pierwszy seryjnie produkowany silnik V12 (E32) i rewolucyjny system iDrive.

Silniki benzynowe BMW serii 7: Historyczne generacje I-III (1977-2001)

Gama silników benzynowych BMW serii 7 rozpoczęła się od sprawdzonego sześciocylindrowego silnika M30 w różnych wariantach pojemności skokowej od 2,8 do 3,5 litra (170-218 KM) w generacji E23. Generacja E32 wprowadziła pierwszy silnik V8 (M60) o mocy 286 KM w 1987 roku i legendarny V12 (M70) o mocy 300 KM w 1988 roku. Wczesne silniki V8 z powłoką cylindrów Nikasil były szczególnie problematyczne, prowadząc do uszkodzenia silnika przy stosowaniu paliwa zawierającego siarkę. Generacja E38 przyniosła w końcu dojrzałe silniki M62 V8 (286-347 KM) i dalej rozwijane M73 V12 (326-394 KM). BMW serii 7 M30B35 o mocy 218 KM był uważany za najbardziej niezawodny silnik pierwszej generacji, podczas gdy M62B44 (286 KM) wyróżniał się jako najlepsze V8 historycznej ery.

Silniki wysokoprężne BMW serii 7: Historyczne generacje I-III (1977-2001)

Silniki wysokoprężne BMW serii 7 były oferowane dopiero od generacji E38 (1994). Sześciocylindrowy diesel M51 o pojemności skokowej 2,5 litra początkowo produkował 143 KM, a później 163 KM. Te silniki BMW serii 7 TDS okazały się wyjątkowo wytrzymałe i ekonomiczne, z łatwością osiągały ponad 400 000 kilometrów i były uważane za najbardziej niezawodne silniki w całej historycznej erze. Sześciocylindrowy diesel M57 (od 1998 r.) o mocy 193 KM wyznaczył nowe standardy w zakresie płynności pracy i osiągów.

Silnik BMW serii 7 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
M30B35 (E23/E32) 218 KM 12,5-13,5 l/100 km Bardzo wytrzymały, tylko zużycie Bardzo dobry
M60B40 (E32) 286 KM 13,5-14,5 l/100km Problemy z Nikasilem Umiarkowane
M70B50 (E32) 300 KM 16,5-18,0 l/100km Złożone, wysokie zużycie paliwa Średnie
M62B44 (E38) 286 KM 11,5-12,5 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
M73B54 (E38) 326-394 KM 15,0-17,0 l/100km Wysokie koszty utrzymania Dobry
M51D25 TDS (E38) 143-163 KM 8,5-9,5 l/100km Niezwykle wytrzymały Bardzo dobry
M57D30 (E38) 193 KM 8,0-9,0 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry

Silniki BMW serii 7: IV generacja (2001-2008)

Silniki BMW serii 7: IV generacja (2001-2008)

Czwarta generacja BMW serii 7 (E65/E66) oznaczała radykalnie nowy początek z kontrowersyjną stylistyką Chrisa Bangle'a i całkowicie nową architekturą elektroniki. Silniki BMW serii 7 zwykle osiągały przebieg od 200 000 do 350 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, przy czym silniki wysokoprężne były znacznie bardziej niezawodne niż silniki benzynowe. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 120 000 a 180 000 kilometrów, szczególnie w przypadku złożonych systemów Valvetronic i komponentów elektronicznych. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był M57D30TÜ2 o mocy 231 KM, który oferował wyjątkową niezawodność pomimo całej swojej złożoności elektronicznej. Najważniejszymi rozwiązaniami technicznymi były rewolucyjny system iDrive, technologia Valvetronic i pierwszy aktywny układ kierowniczy, które jednak doprowadziły również do zwiększonej podatności na usterki.

Silniki benzynowe BMW serii 7: IV generacja (2001-2008)

Gama silników benzynowych BMW serii 7 początkowo obejmowała N62-V8 o pojemności 4,4 litra (333 KM) i 4,8 litra (367 KM), a także N73-V12 o pojemności 6,0 litra (445 KM). Te silniki BMW serii 7 cierpiały na typowe problemy wczesnej generacji Valvetronic: wady regulacji skoku zaworów, problemy z układem chłodzenia i usterki elektroniczne sprawiły, że były to najbardziej problematyczne silniki tej generacji. BMW serii 7 N62B48 o mocy 367 KM był szczególnie podatny na utratę płynu chłodzącego i uszkodzenia uszczelki głowicy cylindrów. Począwszy od 2005 r. wprowadzono poprawioną wersję N62TÜ, która charakteryzowała się lepszą niezawodnością, ale nadal wykazywała sporadyczne problemy z układem Valvetronic.

Silniki wysokoprężne BMW serii 7: Generacja IV (2001-2008)

Silniki wysokoprężne BMW serii 7 zostały zdominowane przez udoskonalony sześciocylindrowy silnik M57 z wtryskiem common-rail o mocy od 218 do 272 KM. BMW serii 7 M57D30TÜ2 o mocy 231 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji i oferował doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i trwałości. Te diesle BMW serii 7 spełniały już normę Euro 4 i oferowały bardzo wysoką niezawodność pomimo złożonej elektroniki, ponieważ sprawdzona technologia diesla była mniej podatna na wpływ nowych systemów elektronicznych.

Silnik BMW serii 7 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
N62B44 333 KM 12,5-13,5 l/100 km Valvetronic, układ chłodzenia Problematyczne
N62B48 367 KM 13,5-14,5 l/100km Utrata płynu chłodzącego, głowica cylindrów Problematyczne
N73B60 445 KM 15,5-17,0 l/100km Bardzo złożony, problemy z elektroniką Umiarkowany
M57D30TÜ 218-272 KM 8,5-10,0 l/100km Bardzo wytrzymały (wariant 231 KM) Bardzo dobry

Silniki BMW serii 7: Generacja V (2008-2015)

Silniki BMW serii 7: Generacja V (2008-2015)

Piąta generacja BMW serii 7 (F01/F02) przyniosła znaczną poprawę niezawodności i jest uważana za najbardziej zrównoważoną generację serii. Większość silników BMW serii 7 tej generacji może z łatwością osiągnąć przebieg od 250 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym silniki wysokoprężne są uważane za szczególnie trwałe z przebiegiem do 500 000 kilometrów. Poważne awarie silnika stały się rzadkością, a jedynie wczesne silniki N63 V8 nadal wykazywały słabe zużycie oleju. Absolutną atrakcją był N57D30O1 o mocy 381 KM - techniczne arcydzieło z trzema turbosprężarkami, które oferowały zarówno moc, jak i wydajność. Technologia hybrydowa została również po raz pierwszy wprowadzona w modelu ActiveHybrid 7 z 2009 roku.

Silniki benzynowe BMW serii 7: Generacja V (2008-2015)

Gama silników benzynowych BMW serii 7 rozpoczęła się od zmodyfikowanego N62TU-V8 (407 KM), który szybko został zastąpiony nowym N63-V8 z podwójnym turbodoładowaniem (407-544 KM). Na szczycie znajdował się N74-V12 o mocy 544 KM. Te silniki BMW serii 7 N63 okazały się znacznie bardziej problematyczne niż oczekiwano, z częstymi doniesieniami o zwiększonym zużyciu oleju z powodu podatnych na zużycie pierścieni tłokowych i uszkodzeń turbosprężarki. BMW serii 7 N63B44O0 o mocy 407 KM stał się najbardziej problematycznym silnikiem tej generacji, podczas gdy późniejszy N63TU (z 2012 r.) ze zmienionymi tłokami oferował lepszą niezawodność.

Silniki wysokoprężne BMW serii 7: Generacja V (2008-2015)

Sześciocylindrowy silnik wysokoprężny BMW serii 7 N57 był oferowany w różnych poziomach mocy od 245 do 381 KM. Wszystkie diesle BMW serii 7 miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. BMW serii 7 N57D30TOP o mocy 313 KM okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 6,8-7,5 litra na 100 km i wysoką niezawodnością. Silnik wysokoprężny tri-turbo N57D30O1 o mocy 381 KM był fascynujący technicznie, ale bardziej wymagający pod względem konserwacji.

BMW serii 7 z napędem hybrydowym: Generacja V (2008-2015)

Od 2009 r. BMW serii 7 ActiveHybrid było oferowane z silnikiem N63 V8 i silnikiem elektrycznym o mocy systemowej 465 KM. Łączyło to problem N63 z dodatkową złożonością hybrydy i było uważane za mniej niezawodne.

Silnik BMW serii 7 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
N62TU 407 KM 12,5-13,5 l/100 km Valvetronic, ale lepszy niż poprzednik Dobry
N63B44O0 407-544 KM 11,5-13,5 l/100km Zużycie oleju, pierścienie tłokowe, turbosprężarka Problematyczne
N74B60 544 KM 14,5-16,0 l/100km Złożony, ale bardziej niezawodny niż N63 Średnia
N57D30TOP 245-313 KM 6,8-7,5 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
N57D30O1 381 KM 7,2-8,0 l/100km Złożony, ale niezawodny Tri-Turbo Dobry
ActiveHybrid 465 KM 9,4 l/100km Problemy z N63 + złożoność hybrydy Problematyczne

Silniki BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)

Silniki BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)

Szósta generacja BMW serii 7 (G11/G12) opierała się całkowicie na downsizingu i elektryfikacji i reprezentowała wizję przyszłości luksusowych sedanów BMW. Wszystkie silniki były turbodoładowane, a wiele z nich wyposażono w łagodną technologię hybrydową. Silniki BMW serii 7 tej generacji zwykle osiągają od 300 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym silniki wysokoprężne nadal oferują najwyższy przebieg. Topowym silnikiem był N57D30O1 o mocy 400 KM, który łączył sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmowały 48-woltowy pokładowy układ elektryczny, sterowanie gestami i półautonomiczne funkcje jazdy.

Silniki benzynowe BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)

Podstawę stanowiły silniki czterocylindrowe: czterocylindrowy B48 o mocy 326 KM i sześciocylindrowy B58 o mocy 340 KM. Oba silniki BMW serii 7 wyposażone były w nowoczesną technologię podwójnego turbodoładowania. BMW serii 7 B58B30O0 o mocy 340 KM jest uważany za szczególnie udany i stał się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy i jest znacznie bardziej niezawodny niż jego poprzednicy N63. Najwyższe wymagania spełniał poprawiony N63TU2 V8 o mocy 530-625 KM, który jednak nadal wykazywał sporadyczne problemy ze zużyciem oleju.

Silniki wysokoprężne BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)

Dostępne były trzy silniki wysokoprężne BMW serii 7: czterocylindrowy B47 o mocy 265 KM, sześciocylindrowy B57 o mocy 320 KM i N57D30O1 o mocy 400 KM. Te silniki wysokoprężne BMW serii 7 kontynuowały tradycję niezawodnej technologii wysokoprężnej BMW i były uważane za najbardziej bezawaryjne silniki tej generacji.

Hybrydy plug-in BMW serii 7: VI generacja (2015-2022)

Warianty BMW serii 7 iPerformance oferowały moc od 326 do 394 KM i zasięg elektryczny do 58 km. Te silniki BMW serii 7 łączyły wydajność z wysokimi osiągami, ale były bardzo skomplikowane technicznie.

Silnik BMW serii 7 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
B48B20O1 326 KM 8,5-9,5 l/100 km Czterocylindrowy silnik w serii 7 nieodpowiedni Średnia
B58B30O0 340 KM 8,0-9,0 l/100km Bardzo niezawodny, najlepszy silnik benzynowy Bardzo dobry
N63TU2 530-625 KM 10,5-12,5 l/100km Sporadyczne zużycie oleju Dobry
B47D20O0 265 KM 5,8-6,5 l/100km Mocny, ale czterocylindrowy Dobry
B57D30O0 320 KM 6,2-7,0 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
N57D30O1 400 KM 6,8-7,5 l/100km Najlepszy silnik tej generacji Bardzo dobry
iPerformance 326-394 KM 2,0-2,5 l/100km + energia elektryczna Złożony, ale wydajny Dobry

Silniki BMW serii 7: VII generacja (2022 - dziś)

Obecna generacja BMW serii 7 opiera się całkowicie na elektryfikacji i reprezentuje radykalny zwrot BMW w kierunku elektromobilności. Oprócz całkowicie elektrycznego iX7, seria oferuje wyłącznie hybrydy plug-in o zasięgu elektrycznym do 100 kilometrów. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2022 roku, nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem jest M760e xDrive o mocy 571 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Nowa 48-woltowa architektura obiecuje żywotność ponad 400 000 kilometrów, ponieważ wsparcie elektryczne znacznie zmniejsza obciążenie silnika spalinowego.

Hybrydy plug-in BMW serii 7: VII generacja (od 2022 r. do dziś)

Gama silników BMW serii 7 składa się wyłącznie z hybryd plug-in: 740e o mocy 490 KM, 750e o mocy 490 KM i M760e o mocy systemowej 571 KM. Wszystkie silniki BMW serii 7 łączą sześciocylindrowe silniki benzynowe z potężnymi silnikami elektrycznymi i oferują zasięg elektryczny do 100 km. BMW serii 7 B58 ze wspomaganiem elektrycznym jest uważane za szczególnie dobrze wyważone i staje się najlepszym silnikiem tej generacji - korzysta ze wspomagania elektrycznego i jak dotąd nie miał większych problemów produkcyjnych.

Całkowicie elektryczne BMW serii 7: VII generacja (2022 - dziś)

BMW iX7 o mocy 516-650 KM oferuje całkowicie elektryczny napęd o zasięgu do 600 km i wyznacza nowe standardy w segmencie luksusowym.

Silnik BMW serii 7 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
740e xDrive 490 KM 1,3-1,8 l/100 km + energia elektryczna Dotychczas brak problemów z serią Bardzo dobry
750e xDrive 490 KM 1,3-1,8 l/100km + prąd Bardzo zrównoważony Bardzo dobry
M760e xDrive 571 KM 1,5-2,0 l/100 km + energia elektryczna Sportowy, ale złożony Dobry
iX7 516-650 KM 19,6-22,1 kWh/100 km Brak długoterminowego doświadczenia Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki BMW serii 7 wszystkich generacji

Rozwój silników BMW serii 7 wyraźnie pokazuje przejście od klasycznych silników wolnossących do ultranowoczesnych zelektryfikowanych układów napędowych. Podczas gdy silniki wysokoprężne BMW serii 7 pozostawały wyjątkowo niezawodne we wszystkich generacjach, potężne silniki benzynowe czasami zmagały się z problemami związanymi ze złożonością. Nowa technologia hybrydowa plug-in siódmej generacji obiecuje świetlaną przyszłość dla kierowców, którzy cenią sobie luksus, osiągi i wydajność w równym stopniu.

  • Najlepszy silnik benzynowy BMW serii 7:

BMW serii 7 B58B30O0 (340 KM, VI generacja) łączy nowoczesną technologię turbo z doskonałą niezawodnością i doskonale współgra z luksusowym charakterem serii.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny BMW serii 7:

BMW serii 7 N57D30O1 (381-400 KM, generacja V i VI) oferuje najlepsze połączenie osiągów, niezawodności i wydajności we wszystkich generacjach i jest uważany za techniczne arcydzieło.

  • Najlepszy silnik hybrydowy BMW serii 7:

BMW serii 7 750e xDrive (490 KM, VII generacja) z dużym zasięgiem elektrycznym do 100 km i niskim zużyciem paliwa reprezentuje przyszłość klasy luksusowej.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji BMW serii 7, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Numer artykułu: 550056348
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 264,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
Więcej
264,50 zł
52,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 161,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
161,49 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 271,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
271,00 zł
54,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 89,49 zł
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
89,49 zł
17,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 5000K
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: Xenon WhiteVision gen2
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415WHV2C1
  • Nasza cena: 465,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 5000K
Numer artykułu: 85415WHV2C1
465,00 zł
Cena za sztukę
930,00 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower Power Steering VE18320 Olej do hydrauliki centralnej
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 1
  • Seria: Power Steering
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z instalacją hydrauliczną, dla pojazdów z hydraulicznym wspomaganiem ukł. kierowniczego
  • Rekomendacje producenta: GM B 040 0070, MAN M 3289, Volvo 1161529, VW G 002 000, VW G 004 000 M2
  • Kolor: oliwkowy NATO
  • Linia produktów: SynPower
  • Valvoline: Olej do hydrauliki centralnej
  • Numer artykułu: VE18320
  • Nasza cena: 137,49 zł
Szczegóły
Valvoline Olej do hydrauliki centralnej
Numer artykułu: VE18320
Więcej
137,49 zł
137,49 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, OV0401547-A20, Fiat 9.55535-DM1
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Numer artykułu: 214314
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 248,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 214314
248,00 zł
49,60 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 179,99 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
179,99 zł
18,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 18
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 254,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
254,00 zł
50,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 154,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
Więcej
154,99 zł
31,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 40
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: TSE
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 165,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
165,99 zł
33,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 291,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
Więcej
291,00 zł
58,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 30
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS GEN2
  • Numer artykułu: 109775
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 189,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 109775
189,99 zł
47,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SL, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 1193
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 232,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
Więcej
232,50 zł
46,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Valvoline All-Climate C3 872277 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 96
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 226.5, MB 229.31, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00, VW 505 01
  • Linia produktów: All-Climate
  • Seria: C3
  • Numer artykułu: 872277
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 222,50 zł
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872277
Więcej
222,50 zł
44,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: