• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Peugeot 508

Spis treści

  1. Peugeot 508 generacji I (2010-2018)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 508: Generacja I (2010-2018)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeot 508: Generacja I (2010-2018)
    3. Peugeot 508 z napędem hybrydowym: Generacja I (2010-2018)
  2. Peugeot 508 generacji II (2018-dziś)
    1. Silniki benzynowe Peugeot 508: Generacja II (2018-dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Peugeot 508: II generacja (2018 - dziś)
    3. Peugeot 508 z napędem hybrydowym plug-in: II generacja (2018-dzisiaj)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 508 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2010 roku, Peugeot 508 stał się eleganckim sedanem średniej wielkości z różnorodną gamą silników, która była stale rozwijana przez trzy generacje. Ewolucja technologiczna silników Peugeot 508 odzwierciedla przejście od tradycyjnych silników spalinowych do nowoczesnych hybrydowych i elektrycznych układów napędowych.

Peugeot 508 generacji I (2010-2018)

Peugeot 508 generacji I (2010-2018)

Pierwsza generacja Peugeot 508 charakteryzowała się szeroką gamą silników zarówno ze sprawdzonymi, jak i innowacyjnymi układami napędowymi. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy solidne diesle HDi z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki benzynowe THP często wymagały kosztownych napraw łańcucha rozrządu lub turbosprężarki między 150 000 a 200 000 kilometrów. Typowe naprawy główne były wymagane między 120 000 a 180 000 km dla silników benzynowych i 250 000 km dla diesli. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.2 HDi o mocy 204 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i umiarkowaną oszczędność. Najważniejszymi wydarzeniami technicznymi było wprowadzenie technologii Stop&Start i pierwszego wariantu hybrydowego od 2012 roku, podczas gdy problemami były głównie wczesne silniki benzynowe THP z problemami z łańcuchem rozrządu.

Silniki benzynowe Peugeot 508: Generacja I (2010-2018)

Gama silników benzynowych Peugeot 508 obejmowała różne silniki THP (Turbo High Pressure) z turbodoładowaniem. Silnik 1.6 THP był dostępny w wersjach o mocy 115 kW (156 KM) i 121 kW (165 KM), później dodano mocniejszy wariant o mocy 149 kW (202 KM). Silniki Peugeot 508 cierpiały na typowe problemy wczesnej generacji THP: problemy z łańcuchem rozrządu, zwiększone zużycie oleju i uszkodzenia turbosprężarki sprawiały, że były to najbardziej problematyczne silniki tej generacji. Silnik o kodzie EP6DT wykazywał szczególnie częste problemy z łańcuchem między 80 000 a 120 000 km. Dostępny był również atmosferyczny silnik 1.6 VTi o mocy 88 kW (120 KM), który był mniej wydajny, ale znacznie bardziej niezawodny. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Peugeot 508 był 1.6 THP o mocy 202 KM, który pomimo swojej mocy nadal miał typowe słabości THP.

Silniki wysokoprężne Peugeot 508: Generacja I (2010-2018)

Silniki wysokoprężne Peugeot 508 były zdominowane przez wypróbowaną i przetestowaną technologię HDi z różnymi wariantami pojemności skokowej i mocy. 1.6 HDi był dostępny z mocą 85 kW (115 KM) i 92 kW (125 KM) i okazał się ekonomicznym, ale niezbyt mocnym napędem. 2.0 HDi oferował moc od 103 kW (140 KM), 120 kW (163 KM) do 132 kW (180 KM). Topowym modelem był 2.2 HDi o mocy 150 kW (204 KM), który stał się najbardziej niezawodnym i najmocniejszym silnikiem całej generacji. Silniki Peugeot 508 HDi były standardowo wyposażone we wtrysk common-rail i filtr cząstek stałych. Szczególnie warianty produkowane od 2012 roku ze zoptymalizowanym oczyszczaniem spalin okazały się bardzo trwałe i ekonomiczne. Typowymi słabościami były sporadyczne problemy z filtrem cząstek stałych na krótkich trasach i zużycie dysz wtryskowych po dużych przebiegach.

Peugeot 508 z napędem hybrydowym: Generacja I (2010-2018)

Peugeot 508 HYbrid4 o mocy 147 kW (200 KM) był oferowany od 2012 roku. Łączył on silnik wysokoprężny 2.0 HDi z silnikiem elektrycznym na tylnej osi i oferował napęd na wszystkie koła. Hybryda okazała się interesująca technicznie, ale skomplikowana i podatna na naprawy, dlatego została wycofana w 2015 roku.

Silnik Peugeot 508 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.6 VTi 120 KM 7,2-7,8 l/100 km Mała moc, ale solidny Średnia
1.6 THP 156-202 KM 6,8-8,2 l/100km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju, turbosprężarka Problematyczne
1.6 HDi 115-125 KM 4,2-4,8 l/100km Mało mocy, ale oszczędny Dobry
2.0 HDi 140-180 KM 4,8-5,6 l/100km Filtr cząstek stałych, dysze wtryskowe Dobry
2.2 HDi 204 KM 5,8-6,4 l/100km Bardzo wytrzymały i mocny Bardzo dobry
HYbrid4 200 KM 3,8 l/100km Złożone, problemy z elektroniką Umiarkowany

Peugeot 508 generacji II (2018-dziś)

Peugeot 508 generacji II (2018-dziś)

Druga generacja Peugeot 508 to zupełnie nowy początek z najnowocześniejszą technologią silnika i znacznie poprawioną niezawodnością. Większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym nowe diesle BlueHDi są uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silnika stały się rzadkością, a silniki benzynowe PureTech również wykazują znaczną poprawę w stosunku do swoich poprzedników THP. Absolutnym hitem jest 2.0 BlueHDi o mocy 180 KM - techniczne arcydzieło z najnowocześniejszym systemem oczyszczania spalin i doskonałą płynnością pracy. Nowoczesna technologia hybrydowa plug-in została również po raz pierwszy wprowadzona w modelu 508 Hybrid od 2019 roku. Typowe dłuższe okresy międzyprzeglądowe wynoszą od 180 000 do 250 000 km dla silników benzynowych i 300 000 km dla silników wysokoprężnych. Ta generacja charakteryzuje się znacznie mniejszymi problemami z silnikiem i najnowocześniejszym układem oczyszczania spalin.

Silniki benzynowe Peugeot 508: Generacja II (2018-dziś)

Gama silników benzynowych Peugeot 508 opiera się w całości na nowoczesnej technologii PureTech. Silnik 1.2 PureTech jest dostępny w wersjach o mocy 96 kW (130 KM) i 114 kW (155 KM) i okazał się znacznie bardziej niezawodny niż jego poprzednicy THP. Te mniejsze silniki Peugeot 508 PureTech mają pasek rozrządu zamiast łańcucha rozrządu i wykazują jedynie sporadyczne problemy z zakoksowaniem zaworów na krótkich trasach. 1.6 PureTech o mocy 133 kW (180 KM) i 165 kW (225 KM) łączy w sobie wysokie osiągi z akceptowalną niezawodnością. Silnik o kodzie EP6FDT w wariancie 180 KM jest uważany za szczególnie udany. Wszystkie silniki PureTech posiadają bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie i automatyczny start-stop. Najbardziej problematycznym silnikiem pozostaje 1.6 PureTech o mocy 225 KM, który sporadycznie wykazuje uszkodzenia turbosprężarki przy sportowej jeździe.

Silniki wysokoprężne Peugeot 508: II generacja (2018 - dziś)

Peugeot 508 BlueHDi (DV6/DW10) był oferowany w różnych poziomach mocy od 96 kW (130 KM) do 132 kW (180 KM). 1.5 BlueHDi o mocy 96 kW (130 KM) jest najbardziej ekonomicznym silnikiem w gamie ze standardowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 3,2-3,8 litra na 100 km. 2.0 BlueHDi o mocy 120 kW (163 KM) i 132 kW (180 KM) okazał się najbardziej niezawodnym i zrównoważonym silnikiem tej generacji. Wszystkie silniki wysokoprężne Peugeot 508 są wyposażone w najnowocześniejsze katalizatory SCR z wtryskiem AdBlue i bezobsługowe filtry cząstek stałych. Technologia BlueHDi wyeliminowała większość problemów swoich poprzedników HDi i oferuje doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i płynności pracy. Typowe niedociągnięcia są minimalne i ograniczają się do sporadycznych problemów z układem AdBlue przy bardzo wysokich przebiegach.

Peugeot 508 z napędem hybrydowym plug-in: II generacja (2018-dzisiaj)

Peugeot 508 Hybrid o mocy 165 kW (225 KM) był oferowany od 2019 roku, a 508 PSE (Peugeot Sport Engineered) o mocy 265 kW (360 KM) od 2021 roku. Łączą one silnik 1.6 PureTech z jednym lub dwoma silnikami elektrycznymi i oferują zasięg elektryczny do 60 km. 508 Hybrid okazał się technicznie dojrzały i niezawodny, podczas gdy 508 PSE został zaprojektowany jako topowy model z napędem na wszystkie koła i sportową konfiguracją. Oba systemy wykorzystują akumulator litowo-jonowy o pojemności 11,9 kWh i oferują szybkie ładowanie z mocą do 7,4 kW.

Silnik Peugeot 508 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.2 PureTech 130-155 KM 5,8-6,4 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
1.6 PureTech 180-225 KM 6,2-7,1 l/100km Turbosprężarka przy 225 KM Dobry
1.5 BlueHDi 130 KM 3,2-3,8 l/100km Bardzo oszczędny i wytrzymały Bardzo dobry
2.0 BlueHDi 163-180 KM 4,1-4,7 l/100km Minimalne, system AdBlue Bardzo dobry
508 Hybrid 225 KM 1,3-1,6 l/100 km Złożony, ale dojrzały Dobry
508 PSE 360 KM 2,0-2,4 l/100km Wysokie zużycie podczas jazdy sportowej Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot 508 wszystkich generacji

Rozwój silników Peugeot 508 wykazuje ciągłą poprawę w obu generacjach. Podczas gdy pierwsza generacja nadal zmagała się z typowymi problemami ząbkowania silników benzynowych THP, druga generacja imponuje znacznie lepszą niezawodnością i nowoczesną technologią napędową. Silniki wysokoprężne pozostają mocną stroną serii we wszystkich generacjach, a technologia BlueHDi po raz kolejny stanowi skok jakościowy.

  • Najlepszy silnik benzynowy Peugeot 508:

1.6 PureTech (180 KM, II generacja) łączy nowoczesną technologię z wysokimi osiągami i znacznie lepszą niezawodnością w porównaniu z poprzednikami THP.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Peugeot 508:

2.0 BlueHDi (180 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie mocy, niezawodności, płynnej pracy i umiarkowanej oszczędności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Peugeot 508:

508 Hybrid (225 KM, II generacja) z zaawansowaną technologią hybrydową plug-in i zasięgiem elektrycznym 60 km.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Peugeot 508, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,52 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Nasza cena: 245,93 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
245,93 PLN
24,59 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 149,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
149,93 PLN
29,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 45
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Ultra
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046268
  • Nasza cena: 172,26 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
172,26 PLN
43,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 40
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: Extreme
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Nasza cena: 119,14 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
119,14 PLN
23,83 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2217610
  • Nasza cena: 235,19 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
235,19 PLN
47,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Linia produktów: Special G
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • VAG: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • Nasza cena: 241,29 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
241,29 PLN
48,26 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
OPEL GM 95599877 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 74
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 2, Chrysler MS-6395, Ford WSS-M2C945-A, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C947-A
  • Specyfikacja: API SN, API SN RC
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Specyfikacja wg API: SN
  • OPEL GM: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 95599877
  • Nasza cena: 181,39 PLN
Szczegóły
OPEL GM Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 95599877
181,39 PLN
36,28 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Nasza cena: 439,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
439,16 PLN
109,79 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,11 PLN
71,03 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B4, API CH-4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 330
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Nasza cena: 96,80 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
96,80 PLN
19,36 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Żarówka xenon
Ocen - 18
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: Xenon WhiteVision gen2
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415WHV2C1
  • Nasza cena: 338,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon
Numer artykułu: 85415WHV2C1
338,41 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52
  • Linia produktów: Genuine Engine Oil
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Mercedes-Benz: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: A000989950213AMEE
  • Nasza cena: 320,39 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
Mercedes-Benz Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: A000989950213AMEE
Więcej
320,39 PLN
64,08 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Nasza cena: 131,62 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
131,62 PLN
26,32 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 463,92 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
463,92 PLN
23,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: