• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Land Rover Range Rover

Spis treści

  1. Historyczne generacje Land Rover Range Rover I-II (1970-2001)
    1. Silniki benzynowe Land Rover Range Rover: Historyczne generacje I-II (1970-2001)
    2. Silniki wysokoprężne Land Rover Range Rover: Historyczne generacje I-II (1970-2001)
  2. Land Rover Range Rover generacji III (2002-2012)
    1. Silniki benzynowe Land Rover Range Rover: Generacja III (2002-2012)
    2. Silniki wysokoprężne Land Rover Range Rover: Generacja III (2002-2012)
  3. Land Rover Range Rover generacji IV (2012-2021)
    1. Silniki benzynowe Land Rover Range Rover: IV generacja (2012-2021)
    2. Silniki wysokoprężne Land Rover Range Rover: IV generacja (2012-2021)
    3. Land Rover Range Rover Hybrid Drive: IV generacja (2012-2021)
  4. Land Rover Range Rover generacji V (2022 - dziś)
    1. Silnik benzynowy Land Rover Range Rover mild hybrid: Generacja V (2022 - dziś)
    2. Land Rover Range Rover z napędem hybrydowym plug-in: Generacja V (2022 - dziś)
    3. Land Rover Range Rover Electric Drive: Generacja V (2022 - dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Land Rover Range Rover wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1970 roku, Land Rover Range Rover stał się uosobieniem luksusowego pojazdu terenowego, oferując imponującą gamę silników, od solidnych jednostek V8 po nowoczesne napędy hybrydowe w ciągu pięciu generacji. Ewolucja technologiczna silników Land Rover Range Rover odzwierciedla zmianę z purystycznych pojazdów terenowych w wysoce wyrafinowane luksusowe SUV-y.

Historyczne generacje Land Rover Range Rover I-II (1970-2001)

Historyczne generacje Land Rover Range Rover I-II (1970-2001)

Pierwsze dwie generacje Land Rovera Range Rover kształtowały wizerunek brytyjskiego luksusowego pojazdu terenowego przez ponad trzy dekady i charakteryzowały się wytrzymałymi mechanicznie, ale prostymi technicznie silnikami. Przy odpowiedniej konserwacji solidne silniki V8 z łatwością osiągały od 300 000 do 400 000 kilometrów, przy czym silniki V8 Rovera z późnych lat 80. były uważane za szczególnie trwałe. Poważne naprawy silnika i skrzyni biegów były zwykle wymagane co 150 000 do 200 000 kilometrów, głównie z powodu zużycia uszczelek głowicy cylindrów i pomp olejowych. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był 4,6-litrowy V8 o mocy 225 KM z drugiej generacji (1994-2002), który optymalnie łączył moc, niezawodność i charakterystyczny dźwięk V8. Innowacje techniczne ograniczały się do wprowadzenia wtrysku paliwa w 1986 roku i automatycznej skrzyni biegów, podczas gdy konkurencja eksperymentowała już z systemami elektronicznymi.

Silniki benzynowe Land Rover Range Rover: Historyczne generacje I-II (1970-2001)

Gama silników benzynowych Land Rover Range Rover była zdominowana przez silniki Rover V8, pierwotnie pochodzące od Buicka. Generacja I (1970-1996) rozpoczęła się od 3,5-litrowego V8 o mocy 132 KM, później dodano warianty o pojemności 3,9 litra (182 KM) i 4,2 litra (200 KM). Generacja II (1994-2002) wprowadziła najmocniejszy historyczny silnik: 4,6-litrowy V8 o mocy 225 KM. Te silniki Land Rovera Range Rovera były wytrzymałe mechanicznie, ale cierpiały na typowe problemy tamtych czasów: uszkodzenia uszczelki głowicy cylindrów, wycieki oleju i wysokie zużycie paliwa na poziomie 15-18 litrów na 100 km. 4,6-litrowy silnik V8 stał się najbardziej niezawodnym silnikiem obu generacji, zwłaszcza w wariantach produkowanych od 1999 roku z ulepszonym systemem zarządzania silnikiem.

Silniki wysokoprężne Land Rover Range Rover: Historyczne generacje I-II (1970-2001)

Silniki wysokoprężne odgrywały podrzędną rolę w pierwszych dwóch generacjach. Od 1986 roku oferowany był 2,5-litrowy turbodiesel o mocy 113 KM, ale miał słaby silnik i nie był szeroko stosowany. Dopiero w drugiej generacji w 1994 roku wprowadzono 2,5-litrowego turbodiesla o mocy 136 KM pochodzącego z BMW, który był znacznie bardziej wyrafinowany, ale nadal nie osiągał solidności silników benzynowych V8. Te wczesne diesle Land Rovera Range Rovera były przeznaczone głównie na rynki europejskie i wykazywały sporadyczne problemy z turbosprężarkami i pompami wtryskowymi.

Silnik Land Rover Range Rover Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
3.5 V8 (Gen I) 132 KM 16-18 l/100 km Uszczelka głowicy cylindrów, wycieki oleju Dobry
3.9 V8 (Gen I) 182 KM 15-17 l/100km Pompa oleju, gaźnik Dobry
4.2 V8 (Gen I) 200 KM 15-17 l/100km Elektronika, pompa paliwa Średni
4.6 V8 (Gen II) 225 KM 14-16 l/100km Bardzo wytrzymały od 1999 r. Bardzo dobry
2.5 TD (Gen I/II) 113-136 KM 9-11 l/100km Turbosprężarka, pompa wtryskowa Umiarkowany

Land Rover Range Rover generacji III (2002-2012)

Land Rover Range Rover generacji III (2002-2012)

Trzecia generacja Land Rovera Range Rovera oznaczała przejście do nowoczesności i przyniosła ze sobą zarówno innowacje techniczne, jak i nowe wyzwania. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy sprawdzone silniki benzynowe V8 osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, nowe silniki wysokoprężne BMW często wymagały kosztownych napraw turbosprężarek lub pomp wysokociśnieniowych między 180 000 a 250 000 kilometrów. Poważne uszkodzenia silnika spowodowane wadliwymi łańcuchami rozrządu w 4,4-litrowym silniku V8 nie były rzadkością, jeśli zaniedbano konserwację. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był pochodzący z BMW 3,6-litrowy TDV8 o mocy 272 KM, który po raz pierwszy oferował osiągi diesla na poziomie V8. Wprowadzenie zawieszenia pneumatycznego i systemu Terrain Response zrewolucjonizowało możliwości terenowe, ale przyniosło też nowe źródła problemów.

Silniki benzynowe Land Rover Range Rover: Generacja III (2002-2012)

Gama silników benzynowych Land Rovera Range Rovera początkowo obejmowała 4,4-litrowy silnik V8 o mocy 286 KM (silnik BMW M62) oraz 4,2-litrowy silnik V8 Supercharged o mocy 396 KM. Od 2005 roku dodano mocniejszy 4,2-litrowy V8 Supercharged o mocy 400 KM, a następnie w 2009 roku nowy 5,0-litrowy V8 o mocy 375 KM i wariant Supercharged o mocy 510 KM. Silniki Land Rovera Range Rovera borykały się z różnymi problemami: 4,4-litrowe silniki V8 BMW wykazywały słabe punkty w łańcuchach rozrządu i układach chłodzenia, podczas gdy 5,0-litrowe silniki V8 Jaguar-Land Rover (AJ-V8) były znacznie bardziej niezawodne. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Land Rover Range Rover był 5.0 V8 Supercharged o mocy 510 KM, który pomimo swojej złożoności był uważany za bardzo solidny.

Silniki wysokoprężne Land Rover Range Rover: Generacja III (2002-2012)

Silniki wysokoprężne Land Rovera Range Rovera były początkowo zdominowane przez 3,0-litrowy TD6 BMW o mocy 177 KM, ale szybko został on zastąpiony przez mocniejszy 3,6-litrowy TDV8 o mocy 272 KM. Land Rover Range Rover 3.6 TDV8 stał się najpopularniejszym silnikiem całej generacji - zwłaszcza warianty produkowane od 2007 roku z ulepszoną kontrolą emisji okazały się mocne i stosunkowo ekonomiczne. Od 2010 roku wprowadzono udoskonalony 4,4-litrowy TDV8 o mocy 313 KM. Te silniki Land Rover Range Rover TDV8 oferowały doskonałe połączenie mocy i momentu obrotowego, ale czasami doświadczały problemów z turbosprężarkami i złożonym systemem kontroli emisji spalin.

Silnik Land Rover Range Rover Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
4.4 V8 (BMW) 286 KM 13-15 l/100 km Łańcuchy rozrządu, układ chłodzenia Umiarkowane
4.2 V8 z doładowaniem 396-400 KM 14-16 l/100km Doładowanie, pompa paliwa Średnia
5,0 V8 375 KM 12-14 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
5,0 V8 z doładowaniem 510 KM 14-16 l/100km Złożony, ale niezawodny Dobry
3.0 TD6 177 KM 8-10 l/100km Klapy wirowe, turbosprężarka Średni
3.6 TDV8 272 KM 9-11 l/100km Wytrzymały, mocny Bardzo dobry
4.4 TDV8 313 KM 9-11 l/100km Turbosprężarka, oczyszczanie spalin Dobry

Land Rover Range Rover generacji IV (2012-2021)

Land Rover Range Rover generacji IV (2012-2021)

Czwarta generacja Land Rovera Range Rover skupiła się na redukcji masy poprzez zastosowanie aluminiowego nadwozia i najnowocześniejszej technologii silnika, co zaowocowało znaczną poprawą wydajności. Większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć od 200 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym silniki Jaguar-Land Rover V6 i V8 są uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silników stały się rzadsze, a jedynie skomplikowany system oczyszczania spalin w silnikach wysokoprężnych czasami powoduje kosztowne naprawy. Absolutną atrakcją był 5,0-litrowy V8 Supercharged o mocy do 565 KM w wersji SVR - techniczne arcydzieło z doładowaniem. Technologia hybrydowa zadebiutowała również w modelu P400e z 2017 roku, który stanowił ważny krok w kierunku elektryfikacji.

Silniki benzynowe Land Rover Range Rover: IV generacja (2012-2021)

Gama silników benzynowych Land Rover Range Rover rozpoczęła się od sprawdzonego 5,0-litrowego V8 o różnych poziomach mocy od 375 do 565 KM. Od 2017 roku dodano nowy 3,0-litrowy silnik V6 Supercharged o mocy 340-380 KM, który był sprzedawany jako P380 i P400. Te silniki Land Rover Range Rover V6 okazały się znacznie bardziej oszczędne niż jednostki V8, z jedynie sporadycznymi problemami z doładowaniem. Land Rover Range Rover 5.0 V8 Supercharged stał się flagowym silnikiem o mocy do 565 KM w Range Rover Sport SVR, ale czasami wykazywał tendencję do przegrzewania się przy ekstremalnym użytkowaniu. Czterocylindrowe silniki Ingenium (2,0 litra) o mocy 300 KM uzupełniły ofertę, ale okazały się mniej charakterystyczne.

Silniki wysokoprężne Land Rover Range Rover: IV generacja (2012-2021)

Land Rover Range Rover opierał się na nowoczesnych silnikach wysokoprężnych V6: początkowo 3,0-litrowy TDV6 o mocy 258 KM, a następnie 3,0-litrowy SDV6 o mocy 292 KM. Od 2018 roku dodano nowe silniki wysokoprężne Ingenium: 2,0-litrowy o mocy 240 KM i 3,0-litrowy o mocy 275 KM. Land Rover Range Rover 3.0 SDV6 okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem wysokoprężnym tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 7,5-8,5 litra na 100 km i wysoką niezawodnością. Nowsze diesle Ingenium początkowo wykazywały problemy z wtryskiem AdBlue i złożonymi systemami kontroli emisji.

Land Rover Range Rover Hybrid Drive: IV generacja (2012-2021)

Od 2017 roku Land Rover Range Rover P400e był oferowany z technologią hybrydową plug-in. Łączyła ona 2,0-litrowy silnik benzynowy Ingenium z silnikiem elektrycznym o mocy 116 KM, co dawało 404 KM mocy systemowej. P400e oferował zasięg elektryczny wynoszący około 50 km i znacznie zmniejszone zużycie paliwa, ale czasami doświadczał problemów ze złożonym systemem chłodzenia i wysokiego napięcia akumulatora.

Silnik Land Rover Range Rover Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 Ingenium 300 KM 9-11 l/100 km Mało charakteru, turbosprężarka Średnia
3.0 V6 z doładowaniem 340-380 KM 10-12 l/100km Doładowanie, oszczędniejszy niż V8 Dobry
5,0 V8 375 KM 11-13 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
5,0 V8 z doładowaniem 510-565 KM 12-15 l/100km Przegrzanie podczas ekstremalnej eksploatacji Dobry
2.0 D Ingenium 240 KM 6,5-7,5 l/100km System AdBlue, oczyszczanie spalin Umiarkowane
3.0 TDV6/SDV6 258-292 KM 7,5-8,5 l/100km Bardzo wytrzymały (SDV6) Bardzo dobry
3.0 D Ingenium 275 KM 7,0-8,0 l/100km Kompleks oczyszczania spalin Średnia
P400e Hybrid 404 KM 2,8 l/100km + energia elektryczna Chłodzenie akumulatora, system wysokiego napięcia Dobry

Land Rover Range Rover generacji V (2022 - dziś)

Obecna generacja Land Rovera Range Rover jest w pełni zelektryfikowana i reprezentuje wizję brytyjskiej luksusowej marki na przyszłość. Wszystkie silniki benzynowe są teraz wyposażone w technologię łagodnej hybrydy, hybrydy plug-in oferują do 100 kilometrów zasięgu elektrycznego, a po raz pierwszy dostępny jest wariant w pełni elektryczny. Ponieważ ta generacja jest dostępna na rynku dopiero od 2022 roku, nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujące podejście pod względem osiągów i wydajności. Najwyższej klasy silnikiem jest P530 o mocy 530 KM z 4,4-litrowego silnika V8 z podwójnym turbodoładowaniem, który łączy sportowe osiągi z nowoczesną technologią. Nowa platforma MLA (Modular Longitudinal Architecture) obiecuje żywotność ponad 300 000 kilometrów, ponieważ została specjalnie opracowana pod kątem elektryfikacji i różnych rodzajów napędu.

Silnik benzynowy Land Rover Range Rover mild hybrid: Generacja V (2022 - dziś)

Dwa silniki mild-hybrid stanowią podstawę gamy silników Land Rover Range Rover: P400 o mocy 400 KM z 3,0-litrowego sześciocylindrowego silnika rzędowego z elektrycznym doładowaniem oraz P530 o mocy 530 KM z 4,4-litrowego silnika V8 twin-turbo. Oba silniki Land Rover Range Rover są wyposażone w 48-woltową technologię łagodnej hybrydy ze zintegrowanym rozrusznikiem-generatorem. Land Rover Range Rover P400 jest uważany za szczególnie udany i kształtuje się na najbardziej zrównoważony silnik tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy ze wspomaganiem elektrycznym i jak dotąd był wolny od większych problemów produkcyjnych.

Land Rover Range Rover z napędem hybrydowym plug-in: Generacja V (2022 - dziś)

Warianty Land Rover Range Rover P440e i P510e oferują moc 440 KM i 510 KM oraz zasięg elektryczny do 100 km. Te silniki Land Rover Range Rover łączą 3,0-litrowy sześciocylindrowy silnik rzędowy z potężnymi silnikami elektrycznymi i akumulatorem o pojemności 38,2 kWh. P510e zapowiada się na techniczną atrakcję z imponującymi osiągami i wysoką wydajnością, ale jest technicznie bardzo skomplikowany.

Land Rover Range Rover Electric Drive: Generacja V (2022 - dziś)

Po raz pierwszy w historii Range Rovera pojawił się wariant całkowicie elektryczny: Range Rover Electric o mocy 430 KM z dwóch silników elektrycznych i akumulatora o pojemności 109 kWh. Zasięg wynosi do 500 km, a pojazd oferuje pełne możliwości terenowe konwencjonalnego Range Rovera.

Silnik Land Rover Range Rover Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
P400 (3.0 MHEV) 400 KM 9,5-11,0 l/100 km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
P530 (4.4 V8 MHEV) 530 KM 11,5-13,5 l/100km Złożony, ale obiecujący Dobry
P440e (PHEV) 440 KM 1,6-2,1 l/100 km + energia elektryczna Złożony, wysoka wydajność Dobry
P510e (PHEV) 510 KM 1,8-2,3 l/100 km + energia elektryczna Bardzo złożony, najwyższa wydajność Średnia
Elektryczny 430 KM 26-28 kWh/100 km Nowy, wciąż nieznany Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Land Rover Range Rover wszystkich generacji

Rozwój silników Land Rover Range Rover pokazuje fascynującą ewolucję od solidnych mechanicznych jednostek V8 do wysoce złożonych zelektryfikowanych układów napędowych. Podczas gdy historyczne silniki V8 imponowały swoją prostotą i trwałością, nowoczesne silniki oferują znacznie większą wydajność i przyjazność dla środowiska. Silniki wysokoprężne stały się niezawodną alternatywą dla często podróżujących kierowców, podczas gdy nowe napędy hybrydowe i elektryczne definiują przyszłość segmentu luksusowych SUV-ów.

  • Najlepszy silnik benzynowy Land Rover Range Rover:

5,0-litrowy V8 (Generacja III & IV) łączy klasyczny charakter V8 z nowoczesną niezawodnością, zapewniając doskonałe osiągi we wszystkich zastosowaniach.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Land Rover Range Rover:

3,6-litrowy TDV8 (272 KM, generacja III) i 3,0-litrowy SDV6 (292 KM, generacja IV) oferują najlepsze połączenie osiągów, wydajności i trwałości.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Land Rover Range Rover:

P400 mild hybrid (400 KM, generacja V) z 3,0-litrową rzędową sześciocylindrową bazą i elektrycznym wspomaganiem stanowi optymalną równowagę między osiągami i wydajnością.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Land Rover Range Rover, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą, aby zapewnić długowieczność tych wyrafinowanych pojazdów.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
10,61 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 369,39 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,39 PLN
18,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 181,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
181,64 PLN
45,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046685
  • Nasza cena: 196,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,06 PLN
49,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Żarówka xenon
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: Xenon WhiteVision gen2
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415WHV2C1
  • Nasza cena: 317,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon
Numer artykułu: 85415WHV2C1
317,68 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Quartz
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 214314
  • Nasza cena: 289,90 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
289,90 PLN
57,98 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 62
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • Nasza cena: 196,10 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
196,10 PLN
19,61 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 214,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,05 PLN
42,81 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • Nasza cena: 115,01 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
115,01 PLN
28,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN PLUS, API SP
  • Linia produktów: VST
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Nasza cena: 344,87 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
344,87 PLN
68,97 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 110818
  • Nasza cena: 452,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
452,05 PLN
90,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra Prof AF 550046650 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: STJLR.03.5003, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-D, VW 530 36
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Ultra Prof AF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046650
  • Nasza cena: 166,81 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046650
166,81 PLN
41,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec LL 1193 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, VW 502 00, GM LL-A-025, GM LL-B-025, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1193
  • Nasza cena: 233,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 1193
233,68 PLN
46,74 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE C1 15F827 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: STJLR.03.5005
  • Specyfikacja: ACEA C1
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: C1
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F827
  • Nasza cena: 283,17 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 15F827
283,17 PLN
56,63 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E7 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E7
  • Nasza cena: 232,04 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 15F7E7
232,04 PLN
46,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: