Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do ML W163 tył i przód

Gdzie kupić produkty z kategorii zestaw naprawczy zacisku do ML W163 w dobrej cenie? W AUTODOC!

Zestaw naprawczy zacisku Klasa M W163 benzyna, olej napędowy
Najczęściej kupowane produkty: Zestaw naprawczy, zacisk hamulca MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) w dobrej cenie
Ile kosztuje Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego odpowiednie do MERCEDES-BENZ Klasa M? Możesz wybrać wśród wielu marek Zestaw naprawczy hamulce odpowiednie do MERCEDES-BENZ Klasa M W163 albo kupić inną część zamienną wysokiej jakości.








Najczęściej czytane artykuły na taki temat jak zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do ML W163
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do samochodu MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163): która marka jest lepsza?
Według naszych klientów najlepsze części zamienne z kategorii Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do samochodu MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) pochodzą od następujących marek:
- RIDEX
- QUICK BRAKE
- STARK
- BREMBO
- FRENKIT
Ile kosztuje Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163)?
Cena części samochodowych z kategorii Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego do samochodu MERCEDES-BENZ Klasa ML (W163) waha się od 2 zł do 298 zł, w zależności od typu pojazdu, producenta i parametrów produktu.
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć zestaw naprawczy zacisku hamulcowego odpowiednie do ML W163 bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) - zasada działania i montaż oraz diagnostyka uszkodzeń i okresowość wymainy
Instalacja zestawu naprawczego zacisku hamulcowego w pojeździe MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) powinna zostać wykonana w serwisie samochodowym. Żeby ułatwić pracę, jednostka powinna zostać usunięta z pojazdu i rozłożona, a to wymaga specjalnego wyposażenia i odpowiednich umiejętności.
Do wyciskania tłoków z obudowy zacisku hamulcowego specjaliści używają skompresowanego powietrza, które z łatwością wyciąga tłoki z ich miejsca montażu. Możesz także poprosić asystenta o naciśnięcie pedału hamulcowego do oporu, żeby tłok wyszedł z zacisku, po czym odłączyć wąż hydrauliczny i wyciągnąć część.
Przed zainstalowaniem nowych tłoków, obudowa zacisku oraz jej miejsce montażu powinno zostać oczyszczone z brudu i rdzy. Benzyna może być użyta do tego celu. Po spłukaniu, należy wytrzeć zacisk kawałkiem czystej szmatki i dokładnie wysuszyć. Nigdy nie instaluj nowych tłoków na mokrym zacisku: benzyna zniszczy gumowe uszczelki.
Żeby usunąć i zainstalować pierścienie osadcze sprężynujące, użyj specjalnego usuwacza, który pozwala otworzyć część bez jej uszkodzenia.
Przed instalacją, miejsca montażu osłon, elementy uszczelniające i tłoki należy potraktować specjalną pastą do cylindrów hydraulicznych. To nie tylko uczyni instalację łatwiejszą, ale także ochroni części zacisku przed zniszczeniem. Nałóż także inny smar na trzpienie tulei i ich osłony. Co do zasady, zestaw naprawczy składa się z dwóch saszetek smarów przeznaczonych do serwisowania różnych części zacisku.
AUTODOC zaleca przeprowadzanie następujących czynności po instalacji zestawu naprawczego zacisku hamulcowego w pojeździe MERCEDES-BENZ Klasa M (W163):
Używając lewarka, odciąż oś pojazdu MERCEDES-BENZ Klasa M (W163) po stronie wymiany. Zakręć kołem, poproś asystenta o naciśnięcie pedału hamulcowego i potem powtórz obracanie. Jeśli wymiana została przeprowadzona prawidłowo, koło powinno obracać się płynnie.
Sprawdź i jeśli to konieczne uzupełnij płyn hamulcowy w zbiorniku głównego cylindra hamulcowego.
Opróżnij system hamulcowy pojazdu MERCEDES-BENZ Klasa M (W163), używając rozłożenia, które może być znalezione w technicznej dokumentacji pojazdu. Nigdy nie ignoruj tego zalecenia, jako że powietrze w układzie hamulcowym zmniejsza skuteczność hamowania, co może być przyczyną wypadku.