• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mercedes-Benz Sprinter

Spis treści

  1. Mercedes-Benz Sprinter generacji I (1995-2006)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz Sprinter: Generacja I (1995-2006)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter: Generacja I (1995-2006)
  2. Mercedes-Benz Sprinter generacji II (2006-2018)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz Sprinter: Generacja II (2006-2018)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter: Generacja II (2006-2018)
  3. Mercedes-Benz Sprinter generacji III (2018 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz Sprinter: Generacja III (od 2018 r. do dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter: Generacja III (2018 - dziś)
    3. Mercedes-Benz Sprinter z napędem elektrycznym: Generacja III (2018 - dziś)
  4. Mercedes-Benz Sprinter - historyczne generacje (1995-2006)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz Sprinter wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1995 roku, Mercedes-Benz Sprinter stał się punktem odniesienia w segmencie lekkich pojazdów użytkowych i oferuje imponującą różnorodność silników w czterech generacjach. Od solidnych jednostek wysokoprężnych po nowoczesne napędy elektryczne, gama silników Mercedes-Benz Sprinter odzwierciedla trzy dekady ciągłego rozwoju technologicznego.

Mercedes-Benz Sprinter generacji I (1995-2006)

Mercedes-Benz Sprinter generacji I (1995-2006)

Pierwsza generacja Mercedes-Benz Sprinter ustanowiła nowe standardy w sektorze pojazdów użytkowych i charakteryzowała się wyjątkową wytrzymałością. Przebiegi były imponujące: dobrze utrzymane silniki Mercedes-Benz Sprinter regularnie osiągały od 500 000 do 800 000 kilometrów, przy czym przebiegi przekraczające milion kilometrów nie były rzadkością. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane dopiero po 300 000 do 400 000 kilometrów, głównie w przypadku pompy wtryskowej lub turbosprężarki. Absolutnie topowym silnikiem tej generacji był 2.9 TDI o mocy 129 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i umiarkowane wartości zużycia paliwa. Pierwsza generacja charakteryzowała się mechanicznymi pompami wtryskowymi i prostą, ale sprawdzoną technologią, która działała niezawodnie nawet w ekstremalnych warunkach.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz Sprinter: Generacja I (1995-2006)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz Sprinter była prosta i składała się głównie z 2,3-litrowego czterocylindrowego silnika o mocy 90 kW (122 KM) i 105 kW (143 KM). Te silniki Mercedes-Benz Sprinter były oparte na sprawdzonej technologii wolnossącej bez turbodoładowania i były uważane za niezawodne, ale spragnione. Zużycie wynosiło 11-14 litrów na 100 km, co czyniło je nieatrakcyjnymi dla użytkowników komercyjnych. Typowymi problemami było zużycie uszczelek głowicy cylindrów po dużych przebiegach i sporadyczne problemy z układem zapłonowym. Silniki benzynowe Mercedes-Benz Sprinter były oferowane głównie na rynkach, na których diesle były mniej popularne.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter: Generacja I (1995-2006)

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter były sercem pierwszej generacji. Silnik 2.3 TDI był dostępny jako podstawowy silnik o mocy 79 KM, podczas gdy 2.9 TDI był oferowany w mocach od 95 KM do 129 KM. Te silniki TDI Mercedes-Benz Sprinter miały mechaniczne pompy wtryskowe Bosch i były niezwykle wytrzymałe. Mercedes-Benz Sprinter 2.9 TDI o mocy 129 KM stał się bestsellerem - oferował wystarczającą moc do przewożenia ciężkich ładunków i przyczep przy zużyciu paliwa na poziomie 8-10 litrów na 100 km. Szczególnie doceniano prostotę technologii: usterki można było często naprawiać nawet w odległych miejscach.

Silnik Mercedes-Benz Sprinter Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 2.3 122-143 KM 11-14 l/100 km Wysokie zużycie paliwa, uszczelka głowicy cylindrów Średnia
2.3 TDI 79 KM 8-9 l/100km Mała moc Dobry
2.9 TDI 95-129 KM 8-10 l/100km Pompa wtryskowa po 400 000 km Bardzo dobry

Mercedes-Benz Sprinter generacji II (2006-2018)

Mercedes-Benz Sprinter generacji II (2006-2018)

Druga generacja Mercedes-Benz Sprinter przyniosła technologiczny skok dzięki wtryskowi common-rail i nowoczesnej elektronice. Niezawodność pozostała na wysokim poziomie, a silniki Mercedes-Benz Sprinter tej generacji zwykle osiągają od 400 000 do 600 000 kilometrów. Awarie silnika były rzadkie, ale bardziej złożone systemy wymagały częstszych przeglądów. Absolutnym hitem był 3.0 V6 CDI o mocy 224 KM - techniczne arcydzieło, które po raz pierwszy umożliwiło sportową jazdę. Wprowadzenie technologii BlueEFFICIENCY od 2009 roku znacznie poprawiło zużycie paliwa i emisję spalin, jednocześnie czyniąc silniki cichszymi i bardziej wyrafinowanymi.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz Sprinter: Generacja II (2006-2018)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz Sprinter została całkowicie zmieniona i składała się z 3,5-litrowego silnika V6 o mocy 190 kW (258 KM), a następnie 3,0-litrowego silnika V6 o mocy 170 kW (231 KM). Te silniki Mercedes-Benz Sprinter oferowały znacznie większą moc niż ich poprzednicy i zostały zoptymalizowane pod kątem rynku północnoamerykańskiego. Mercedes-Benz Sprinter 3.5 V6 okazał się niezawodny, ale charakteryzował się wysokim zużyciem paliwa na poziomie 12-15 litrów na 100 km. Typowymi problemami było zużycie cewek zapłonowych i sporadyczne problemy z pompą paliwa. W Europie wersje benzynowe pozostały rozwiązaniami niszowymi.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter: Generacja II (2006-2018)

Gama silników wysokoprężnych Mercedes-Benz Sprinter była zróżnicowana i obejmowała silniki od 2.1 CDI o mocy 95 KM do 3.0 V6 CDI o mocy 224 KM. Mercedes-Benz Sprinter 2.1 CDI był oferowany w różnych poziomach mocy od 95 KM do 163 KM i okazał się ekonomiczny i niezawodny. Wszystkie silniki Mercedes-Benz Sprinter CDI miały wtrysk common-rail i turbodoładowanie. Mercedes-Benz Sprinter 2.1 CDI o mocy 129 KM stał się wołem roboczym tej generacji - solidnym, oszczędnym (6,5-7,5 l/100 km) i łatwym w utrzymaniu. Silniki V6 o pojemności skokowej 3,0 litrów oferowały moc 190 KM lub 224 KM i były przeznaczone do ciężkich zastosowań.

Silnik Mercedes-Benz Sprinter Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
Silnik benzynowy 3.0/3.5 V6 231-258 KM 12-15 l/100 km Wysokie zużycie paliwa, cewki zapłonowe Średnia
2.1 CDI 95-163 KM 6,5-8,5 l/100km Solidny i oszczędny Bardzo dobry
3.0 V6 CDI 190-224 KM 7,5-9,0 l/100km Złożony, ale mocny Dobry

Mercedes-Benz Sprinter generacji III (2018 - dziś)

Mercedes-Benz Sprinter generacji III (2018 - dziś)

Obecna generacja Mercedes-Benz Sprinter reprezentuje przyszłość pojazdów użytkowych z całkowicie zmienioną gamą silników i dostępną po raz pierwszy elektryfikacją. Niezawodność silników Mercedes-Benz Sprinter osiąga nowe, wysokie standardy, z przebiegami od 500 000 do 700 000 kilometrów. Poważne naprawy są zwykle wymagane dopiero po przejechaniu od 350 000 do 450 000 kilometrów. Najwyższej klasy silnikiem jest 2.0 CDI o mocy 170 KM, który łączy najnowocześniejszą technologię ze sprawdzoną niezawodnością. eSprinter to rewolucyjny, w pełni elektryczny wariant, który wyznacza nowe standardy dla bezemisyjnych pojazdów użytkowych. Integracja systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX i wszechstronnej łączności sprawia, że obecny Sprinter jest najbardziej inteligentnym pojazdem użytkowym w swojej klasie.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz Sprinter: Generacja III (od 2018 r. do dziś)

Gama silników benzynowych Mercedes-Benz Sprinter koncentruje się na nowoczesnym 2,0-litrowym silniku turbo o mocy 140 kW (190 KM), który został opracowany specjalnie na rynek północnoamerykański. Ten silnik Mercedes-Benz Sprinter bazuje na sprawdzonej serii M274 i oferuje zrównoważone połączenie osiągów i wydajności. Przy zużyciu paliwa na poziomie 9-11 litrów na 100 km, jest on znacznie bardziej ekonomiczny niż jego poprzednicy. Typowe problemy nie są jeszcze znane, ponieważ silnik jest używany dopiero od kilku lat. Mercedes-Benz Sprinter 2.0 Turbo nadaje się szczególnie na rynki o niskich cenach benzyny.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter: Generacja III (2018 - dziś)

Sercem trzeciej generacji jest całkowicie nowy 2.0 CDI (OM654) o różnych poziomach mocy od 84 KM do 170 KM. Te silniki Mercedes-Benz Sprinter są wyposażone w najnowszą technologię common-rail czwartej generacji z ciśnieniem wtrysku do 2500 barów. Mercedes-Benz Sprinter 2.0 CDI o mocy 114 KM jest podstawowym silnikiem i oferuje zużycie paliwa na poziomie zaledwie 5,8-6,5 litra na 100 km. Topowy wariant o mocy 170 KM łączy wysokie osiągi ze zużyciem paliwa na poziomie 6,2-7,1 litra na 100 km. Wszystkie silniki Mercedes-Benz Sprinter CDI spełniają normę Euro 6d i są wyposażone w katalizatory SCR z wtryskiem AdBlue.

Mercedes-Benz Sprinter z napędem elektrycznym: Generacja III (2018 - dziś)

Mercedes-Benz eSprinter wkracza na rynek elektromobilności i jest wyposażony w silnik elektryczny o mocy 85 kW (116 KM). W zależności od wielkości baterii, zasięg wynosi 115-168 km, co jest wystarczające dla miejskiego ruchu dostawczego. Mercedes-Benz eSprinter oferuje natychmiastowy moment obrotowy i praktycznie bezgłośną pracę, ale ma wysokie koszty zakupu i ograniczony zasięg. Nowa generacja o znacznie zwiększonym zasięgu została zapowiedziana na 2024 rok.

Silnik Mercedes-Benz Sprinter Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
Silnik benzynowy 2.0 Turbo 190 KM 9-11 l/100 km Brak długoterminowego doświadczenia Dobry
2.0 CDI 84-170 KM 5,8-7,1 l/100km Bardzo nowoczesny i wydajny Bardzo dobry
eSprinter 116 KM 26-30 kWh/100 km Ograniczony zasięg, wysokie koszty Średnia

Mercedes-Benz Sprinter - historyczne generacje (1995-2006)

Początki modelu Mercedes-Benz Sprinter sięgają 1995 roku, kiedy to zastąpił on udany model T1/TN. Pierwsza generacja (1995-2006) charakteryzowała się solidnością mechaniczną i prostą technologią, która działała niezawodnie nawet w ekstremalnych warunkach. Era ta była zdominowana przez silniki wysokoprężne Mercedes-Benz Sprinter z mechanicznymi pompami wtryskowymi, które były mniej wydajne, ale niezwykle trwałe. Mercedes-Benz Sprinter 2.9 TDI o mocy 129 KM był uważany za najlepszy silnik wysokoprężny tego historycznego okresu i regularnie osiągał przebiegi przekraczające 800 000 kilometrów. Wśród silników benzynowych, 2,3-litrowy o mocy 143 KM był najlepszym wyborem, nawet jeśli jego wysokie zużycie paliwa czyniło go nieatrakcyjnym dla użytkowników komercyjnych. Ta historyczna generacja położyła podwaliny pod światowy sukces Sprintera i udowodniła, że niemiecka inżynieria może również wyznaczać standardy w sektorze pojazdów użytkowych.

Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz Sprinter wszystkich generacji

Rozwój silników Mercedes-Benz Sprinter pokazuje konsekwentny postęp od solidnych systemów mechanicznych do wysoce wydajnych, czystych układów napędowych. Podczas gdy historyczne diesle imponowały wyjątkową trwałością, nowoczesne silniki oferują znacznie lepsze wartości zużycia paliwa i emisji przy niezmiennie wysokiej niezawodności. Wprowadzenie mobilności elektrycznej w modelu eSprinter dowodzi zaangażowania Mercedes-Benz w zrównoważoną mobilność w sektorze pojazdów użytkowych.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mercedes-Benz Sprinter:

Mercedes-Benz Sprinter 2.0 Turbo (190 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię z akceptowalnym zużyciem paliwa i jest najlepszym silnikiem benzynowym w historii Sprintera.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz Sprinter:

Mercedes-Benz Sprinter 2.0 CDI (170 KM, III generacja) oferuje najlepsze połączenie osiągów, wydajności i najnowocześniejszej technologii układu wydechowego we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy napęd elektryczny Mercedes-Benz Sprinter:

Mercedes-Benz eSprinter (116 KM, III generacja) jest obecnie jedyną opcją elektryczną i idealnie nadaje się do bezemisyjnej logistyki miejskiej.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mercedes-Benz Sprinter, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 369,39 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,39 PLN
18,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 151,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
151,50 PLN
30,30 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: Extreme
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Nasza cena: 118,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
118,65 PLN
23,73 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Nasza cena: 436,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
436,64 PLN
109,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 30
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 186,61 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
186,61 PLN
46,65 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Specyfikacja: API SN, ACEA A3 / B4, API CH-4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 330
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Nasza cena: 97,65 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
97,65 PLN
19,53 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 33
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52
  • Linia produktów: Genuine Engine Oil
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Mercedes-Benz: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: A000989950213AMEE
  • Nasza cena: 396,13 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
Mercedes-Benz Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: A000989950213AMEE
Więcej
396,13 PLN
79,23 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 461,26 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
461,26 PLN
23,06 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 193,58 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
193,58 PLN
38,72 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 113
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 279,28 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
279,28 PLN
Cena za sztukę
55,86 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4110
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 21479
  • Nasza cena: 255,24 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
255,24 PLN
51,05 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 214,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,05 PLN
42,81 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • Nasza cena: 116,79 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
116,79 PLN
29,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: TSE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Nasza cena: 133,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
133,41 PLN
26,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Specyfikacja: ACEA C2, API SN
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • Nasza cena: 285,03 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
285,03 PLN
57,01 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: