• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Audi A1

Spis treści

  1. Audi A1: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Audi A1: Problemy z silnikiem 1.4 TFSI
  3. Audi A1: Problemy z silnikiem 1.0 TFSI
  4. Audi A1: Problemy z silnikiem 1.6 TDI
  5. Audi A1: Problemy z systemem start-stop
  6. Audi A1: Problemy z układem klimatyzacji
  7. Audi A1: Problemy z silnikiem 1.2 TFSI
  8. Dodatkowe typowe usterki Audi A1
  9. Audi A1: słabe i mocne strony

Audi A1: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Usterki systemu start-stop: System start-stop nie uruchamia się lub nie przełącza się prawidłowo, szczególnie w niskich temperaturach. Problemy te często pojawiają się po przejechaniu 15 000-25 000 kilometrów i mogą być spowodowane wadliwymi czujnikami akumulatora lub błędami oprogramowania.
  • Problemy z korkiem wlewu paliwa: Korek wlewu paliwa nie działa prawidłowo lub nie można go otworzyć. Te słabe punkty często ujawniają się po przejechaniu 30 000-50 000 km z powodu zużycia elementów mechanicznych lub usterek elektrycznych w systemach automatycznych.
  • Utrata wydajności klimatyzacji: Układ klimatyzacji traci wydajność chłodzenia lub działa nieregularnie. Typowe objawy występują po przejechaniu 40 000-60 000 km i mogą być spowodowane utratą czynnika chłodniczego lub uszkodzeniem sprężarki.
  • Szarpanie skrzyni biegów w modelach DSG: Dwusprzęgłowa skrzynia biegów pracuje nierówno lub nie zmienia biegów płynnie, szczególnie w ruchu miejskim. Reklamacje te często pojawiają się między 20 000 a 40 000 km i często wymagają aktualizacji oprogramowania lub regulacji sprzęgła.

Audi A1: Problemy z silnikiem 1.4 TFSI

Silnik 1.4 TFSI w Audi A1 wykazuje różne słabe punkty, które objawiają się głównie w postaci problemów z łańcuchem rozrządu, uszkodzenia turbosprężarki i problemów ze zużyciem oleju. Typowe objawy to metaliczne odgłosy podczas uruchamiania silnika, obniżone osiągi i zwiększone zużycie oleju, które często może sięgać 0,5-1,0 litra na 1000 km. Te typowe usterki występują szczególnie w pojazdach z przebiegiem od 60 000 do 100 000 km, choć łańcuch rozrządu może wykazywać oznaki zużycia już od 80 000 km. Awarie spowodowane uszkodzeniem turbosprężarki są szczególnie udokumentowane między 100 000 a 120 000 km, jeśli pojazd nie był regularnie serwisowany lub używano oleju niskiej jakości.

Regularna konserwacja jest niezbędna dla niezawodności jednostki 1.4 TFSI. Złożone silniki turbo Audi A1 wymagają szczególnej uwagi przy interwałach wymiany oleju wynoszących maksymalnie 10 000 km i stosowaniu wysokiej jakości oleju 5W-30. Profilaktyczne kontrole łańcucha rozrządu co 60 000 km i regularne czyszczenie układu dolotowego mogą zapobiec poważnym uszkodzeniom i znacznie wydłużyć żywotność silnika.

Audi A1: Problemy z silnikiem 1.0 TFSI

Audi A1: Problemy z silnikiem 1.0 TFSI

Trzycylindrowy silnik 1.0 TFSI ma specyficzne usterki, które charakteryzują się nierówną pracą na biegu jałowym, wibracjami i sporadycznymi przerwami w zapłonie. Objawy te występują szczególnie, gdy silnik jest zimny i mogą wykazywać pierwsze oznaki już po 25 000-40 000 kilometrów. Powszechne skargi dotyczą cewek zapłonowych, które często wymagają wymiany po 50 000-70 000 km, oraz problemów z pompą paliwa, która zazwyczaj ulega awarii między 80 000-100 000 km. Silnik jest również podatny na osadzanie się nagaru na zaworach dolotowych, co prowadzi do utraty mocy i zwiększonego zużycia paliwa.

Systematyczna kontrola jest niezbędna, aby trzycylindrowa jednostka działała optymalnie. Wrażliwe układy wtrysku bezpośredniego Audi A1 wymagają regularnego czyszczenia co 30 000 km specjalnymi dodatkami oraz profesjonalnego czyszczenia zaworów co 60 000 km. Profesjonalna konserwacja przy użyciu wysokiej jakości świec zapłonowych i regularne kontrole filtra powietrza mogą zapobiec większości problemów i zapewnić niezawodność silnika 1.0 TFSI.

Audi A1: Problemy z silnikiem 1.6 TDI

Silnik 1.6 TDI wykazuje charakterystyczne słabości w obszarach recyrkulacji spalin (EGR) i filtra cząstek stałych (DPF). Typowe objawy to obniżone osiągi, czarny dym z wydechu i częste cykle regeneracji filtra cząstek stałych. Te typowe usterki objawiają się szczególnie na krótkich trasach i mogą wystąpić już po przejechaniu 40 000-60 000 kilometrów. Zawór EGR ma tendencję do zwęglania się i często wymaga czyszczenia lub wymiany między 80 000 a 120 000 km. Ponadto mogą wystąpić problemy z pompą wysokiego ciśnienia, która zwykle wykazuje oznaki zużycia po 100 000-150 000 km i można ją rozpoznać po metalicznych wiórach w układzie paliwowym.

Profesjonalna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla długowieczności jednostki wysokoprężnej. Zaawansowane systemy oczyszczania spalin Audi A1 wymagają regularnej jazdy na długich dystansach w celu prawidłowej regeneracji filtra DPF i specjalnych dodatków do paliwa w celu oczyszczenia układu. Profilaktyczne czyszczenie układu EGR co 60 000 km i stosowanie wysokiej jakości oleju napędowego może zapobiec większości problemów i znacznie wydłużyć żywotność silnika 1.6 TDI.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 366,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
366,00 zł
18,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
530 0550 10 INA 530 0550 32 Zestaw paska rozrządu + pompa wody Szer. 1: 25 [mm]
Ocen - 63
Informacja o towar
  • Szerokość 1 [mm]: 25
  • Liczba zębów 1: 160
  • uwzględnić informację serwisową
  • Postępować zgodnie z instrukcją montażu
  • INA: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: 530 0550 32
  • Nasza cena: 559,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
INA Zestaw paska rozrządu + pompa wody Szer. 1: 25 [mm]
Numer artykułu: 530 0550 32
559,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VAG Longlife IV FE GS60577M4 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 63
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: IV FE
  • Numer artykułu: GS60577M4
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 276,50 zł
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: GS60577M4
276,50 zł
55,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
03L 131 512 CG ELRING 934.850 Zestaw uszczelek, system AGR
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Numer taryfy materiału: 8484900000
  • ELRING: Zestaw uszczelek, system AGR
  • Numer artykułu: 934.850
  • Nasza cena: 98,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Zestaw uszczelek, system AGR
Numer artykułu: 934.850
98,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BorgWarner DS2000884 Olej, sprzęgło Haldex 0,850l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 0,850
  • Ciężar [kg]: 0,815
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Rekomendacje producenta: VW
  • wymagana liczba: 1
  • Jakość: OE-Version / Genuine
  • BorgWarner: Olej, sprzęgło Haldex
  • Numer artykułu: DS2000884
  • Nasza cena: 165,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BorgWarner Olej, sprzęgło Haldex 0,850l
Numer artykułu: DS2000884
Więcej
165,49 zł
194,69 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Audi A1: Problemy z systemem start-stop

System start-stop w Audi A1 wykazuje różne usterki, które objawiają się głównie niedziałaniem automatycznego wyłączania silnika lub problemami z rozruchem po zatrzymaniu. Typowe objawy to stale świecąca się kontrolka start-stop, opóźniony rozruch silnika lub całkowita awaria systemu w niskich temperaturach poniżej 5°C. Te słabe punkty pojawiają się często po przejechaniu 15 000-25 000 kilometrów i mogą być spowodowane wadliwymi czujnikami akumulatora, słabymi akumulatorami rozruchowymi lub błędami oprogramowania w jednostce sterującej. System jest szczególnie problematyczny podczas częstych krótkich podróży, gdy akumulator nie jest wystarczająco naładowany.

Aby prawidłowo zdiagnozować system start-stop, wymagana jest profesjonalna kontrola. Złożone systemy zarządzania akumulatorem Audi A1 wymagają regularnych kontroli napięcia i stanu naładowania akumulatora co 20 000 kilometrów, a także aktualizacji oprogramowania w przypadku znanych problemów. Konserwacja zapobiegawcza przy użyciu wysokiej jakości akumulatorów AGM i regularna jazda na długich dystansach w celu naładowania akumulatora może znacznie poprawić niezawodność systemu i uniknąć kosztownych napraw.

Audi A1: Problemy z układem klimatyzacji

Audi A1: Problemy z układem klimatyzacji

Układ klimatyzacji w Audi A1 wykazuje różne usterki, które objawiają się niewystarczającą wydajnością chłodzenia, nietypowymi odgłosami lub całkowitą awarią systemu. Częste reklamacje dotyczą sprężarki klimatyzacji, która zwykle wykazuje oznaki zużycia po przejechaniu 60 000-80 000 km, a także nieszczelności w obiegu czynnika chłodniczego, które często są spowodowane porowatymi uszczelkami po przejechaniu 40 000-60 000 km. Problemy mogą również wystąpić z parownikiem, który ma tendencję do zatykania się i powodowania nieprzyjemnych zapachów. Filtr kabinowy musi być wymieniany częściej niż jest to zalecane i jest bardzo brudny już po 10 000-15 000 km.

Regularna konserwacja jest niezbędna do optymalnego działania układu klimatyzacji. Wrażliwe układy klimatyzacji Audi A1 wymagają corocznej kontroli poziomu czynnika chłodniczego i regularnej dezynfekcji parownika, aby zapobiec powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Profilaktyczna konserwacja przy użyciu wysokiej jakości czynnika chłodniczego R134a lub R1234yf, w zależności od roku produkcji, oraz terminowa wymiana filtra kabinowego co 15 000 km mogą zapobiec większości problemów i wydłużyć żywotność układu klimatyzacji.

Audi A1: Problemy z silnikiem 1.2 TFSI

Silnik 1.2 TFSI ma specyficzne słabości, objawiające się głównie problemami z łańcuchem rozrządu, uszkodzeniem turbosprężarki i problemami ze zużyciem oleju. Typowe objawy to grzechotanie przy rozruchu zimnego silnika, które wskazuje na rozciągnięcie łańcucha rozrządu, a także gwizdanie turbosprężarki przy obciążeniu. Te typowe usterki występują szczególnie między 70 000 a 90 000 km, przy czym łańcuch rozrządu często wykazuje pierwsze oznaki zużycia po 80 000 km. Zwiększone zużycie oleju może sięgać 0,8-1,2 litra na 1000 km i jest często spowodowane zużytymi pierścieniami tłokowymi lub uszczelniaczami trzonków zaworów. Ponadto silnik jest podatny na osadzanie się nagaru na zaworach dolotowych, co prowadzi do utraty mocy.

Systematyczna kontrola ma kluczowe znaczenie dla długowieczności jednostki 1.2 TFSI. Wymagające silniki turbo Audi A1 wymagają ścisłego przestrzegania okresów międzyprzeglądowych z wysokiej jakości olejem 5W-30 i regularnych kontroli łańcucha rozrządu co 60 000 kilometrów. Profilaktyczne czyszczenie układu dolotowego specjalnymi dodatkami co 30 000 km i profesjonalne czyszczenie zaworów może zapobiec większości problemów i zapewnić niezawodność silnika.

CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 90
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: LongLife III
  • Numer artykułu: 157EA4
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 223,00 zł
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 157EA4
223,00 zł
55,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 57
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 229,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
229,50 zł
22,95 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MCR0043 MEYLE 100 610 0061 Zestaw naprawczy, wahacz poprzeczny os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
  • wymagana liczba: 2
  • zalecana wymiana parami
  • MEYLE: Zestaw naprawczy, wahacz poprzeczny
  • Numer artykułu: 100 610 0061
  • Stan: nowy
Szczegóły
MEYLE Zestaw naprawczy, wahacz poprzeczny os przednia, z prawej, Oś przednia, z lewej
Numer artykułu: 100 610 0061
68,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 49070 Zestaw osłon, półoż napędowa Termoplast, ze śrubą
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Materiał: Termoplast
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 29, 97
  • Ciężar [kg]: 0,430
  • uwzględnić informację serwisową
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubą
  • Długość [mm]: 115
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: 49070
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw osłon, półoż napędowa Termoplast, ze śrubą
Numer artykułu: 49070
65,49 zł
130,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
23587 TRW DTEC COTEC GDB1550DTE Klocki hamulcowe ze stykiem zużycia
Ocen - 56
Informacja o towar
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • Grubość [mm]: 20,3
  • Linia produktów: DTEC COTEC
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Liczba wskazań zużycia [na oś]: 1
  • Wysokość 1 [mm]: 71,4
  • Wysokość 2 [mm]: 66
  • Szerokość 2 [mm]: 155,2
  • Szerokość 1 [mm]: 156,4
  • Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A1062 / 0931
  • Ograniczenia producenta: ATE
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 155
  • Układ hamulcowy: Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu, również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
  • Przestrzegać danych technicznych
  • TRW: Klocki hamulcowe
  • Numer artykułu: GDB1550DTE
  • Nasza cena: 183,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Klocki hamulcowe ze stykiem zużycia
Numer artykułu: GDB1550DTE
183,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Dodatkowe typowe usterki Audi A1

Bazując na doświadczeniach kierowców Audi A1, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Awarie elektronicznego hamulca postojowego: Często występują po przejechaniu 50 000-70 000 km, często spowodowane zużyciem siłownika lub błędami oprogramowania.
  • Awarie reflektorów ksenonowych: Mogą wystąpić już po 30 000-40 000 km, zazwyczaj z powodu wadliwych stateczników lub palników.
  • Problemy z regulatorem szyb: Często pojawiają się po 40 000-60 000 km z powodu zużycia prowadnicy lub wadliwych silników.
  • Usterki kamery cofania: Występują zwłaszcza w starszych modelach po 60 000-80 000 km, często z powodu wilgoci lub pęknięcia kabla.
  • Awarie pompy paliwa: Mogą wystąpić między 80 000-120 000 km, zwłaszcza przy częstej jeździe z niskim poziomem paliwa.
  • Odgłosy układu kierowniczego w niskich temperaturach: Często pojawiają się w miesiącach zimowych po przejechaniu 20 000-30 000 km z powodu stwardniałych uszczelek.
  • Problemy z połączeniem Bluetooth: Występują nieregularnie i mogą zostać naprawione przez aktualizację oprogramowania.

Z opinii właścicieli wynika, że te dodatkowe problemy występują regularnie i wymagają odpowiedniej uwagi podczas przeglądów.

Audi A1: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Wysokiej jakości wnętrze Awarie systemu start-stop
Precyzyjny układ kierowniczy Utrata mocy klimatyzacji
Dobra jakość wykonania Uszkodzenie łańcucha rozrządu 1.4 TFSI
Nowoczesne systemy wspomagania Usterki korka wlewu paliwa
Kompaktowe wymiary Problemy z EGR w 1.6 TDI
Sportowy design Błąd elektronicznego hamulca postojowego
Dobre trzymanie się drogi Zwiększone zużycie oleju w TFSI

Audi A1 jest zasadniczo wysokiej jakości małym samochodem klasy premium, ale ma pewne słabe punkty, które wymagają regularnej konserwacji i uwagi. Większości problemów można uniknąć, stosując środki zapobiegawcze i interweniując w odpowiednim czasie. W szczególności nowoczesne silniki turbo i systemy elektroniczne wymagają profesjonalnej konserwacji, aby zapewnić ich niezawodność i żywotność.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: LONGLIFE III
  • Seria: FE
  • Numer artykułu: GS55545M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 247,00 zł
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: GS55545M4
247,00 zł
49,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MCV0525 MEYLE 100 498 0305 Zestaw przegubu, półoż napędowa Od strony koła
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Od strony koła
  • Długość [mm]: 79
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 33
  • Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 59,5
  • Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny
  • Średnica [mm]: 82,4
  • Powierzchnia: pokryty proszkowo
  • MEYLE: Zestaw przegubu, półoż napędowa
  • Numer artykułu: 100 498 0305
  • Nasza cena: 167,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MEYLE Zestaw przegubu, półoż napędowa Od strony koła
Numer artykułu: 100 498 0305
167,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 146,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
146,99 zł
36,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 119,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
119,99 zł
24,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BREMBO Xtra 08.7165.75 Tarcza hamulcowa 230x9[mm], 5, pełny, szczelinowy
Ocen - 48
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 230
  • Typ tarczy hamulcowej: pełny, szczelinowy
  • Nawiercane: nie
  • Powierzchnia: pokryty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubami
  • Linia produktów: Xtra
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 9
  • Wysokość [mm]: 40
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 65
  • Liczba otworów: 5
  • Minimalna grubość [mm]: 7
  • Moment dokręcenia [Nm]: 120
  • BREMBO: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 08.7165.75
  • Stan: nowy
Szczegóły
BREMBO Tarcza hamulcowa 230x9[mm], 5, pełny, szczelinowy
Numer artykułu: 08.7165.75
126,99 zł
Cena za sztukę
253,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 144,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
144,99 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO 632203 Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Kolor: czarny, matowy
  • Zestaw zaczepu przyczepy: z automatycznym odłączaniem asystenta parkowania
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
  • DIN / ISO: 17386
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Wskaźnik: bez wskaźnika
  • Ciężar [kg]: 1,2
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
  • Kąt wiązki czujnika asystenta parkowania: Kąt wiązki czujnika: 0 do 5 stopni
  • Regulacja wysokości do [cm]: 65
  • Aktywacja asystenta parkowania: z akustyczną funkcją ostrzegania, z wyciszeniem radia, Aktywacja opcjonalna włącznikiem, Aktywacja biegiem wstecznym
  • Programowanie parametrów, PPS (asystent parkowania): z programowaniem parametrów, PPS
  • dla pojazdów o szerokośći do [m]: 2,2
  • Zasięg do [m]: 1,7
  • Zasięg od [m]: 0,1
  • Regulacja wysokości od [cm]: 40
  • Czas montażu (w godz.): 1,5
  • Liczba czujników: 4
  • VALEO: Czujniki parkowania
  • Numer artykułu: 632203
  • Nasza cena: 422,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Numer artykułu: 632203
422,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
AIC 50697 Przekaznik, klimatyzacja
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Napięcie [V]: 12
  • Prąd znamionowy [A]: 40
  • Liczba zestyków: 4
  • Funkcja przełączania: Zestyk zwierny
  • AIC: Przekaznik, klimatyzacja
  • Numer artykułu: 50697
  • Nasza cena: 18,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
AIC Przekaznik, klimatyzacja
Numer artykułu: 50697
18,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
EL700 (067EFB) EXIDE EFB EL700 Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator EFB
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Linia produktów: EFB
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 70
  • Akumulator: Akumulator EFB
  • Położenie biegunów: Right
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
  • Długość [mm]: 278
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Rodzaj bieguna: ETN 0
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EL700
  • Nasza cena: 554,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator EFB
Numer artykułu: EL700
554,50 zł
30,00 zł Zastaw, Darmowa wysyłka
THERMOTEC KTT020055 Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Ograniczenia producenta: Sanden, PXE16
  • THERMOTEC: Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki
  • Numer artykułu: KTT020055
  • Nasza cena: 68,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
THERMOTEC Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki
Numer artykułu: KTT020055
68,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: