• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Skoda Fabia

Spis treści

  1. Skoda Fabia: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Skoda Fabia: Problemy z automatyczną skrzynią biegów
  3. Skoda Fabia: Problemy z tylną klapą i bagażnikiem
  4. Skoda Fabia: Problemy z regulatorami szyb
  5. Skoda Fabia: Problemy z systemem start-stop
  6. Skoda Fabia: Problemy z silnikami TSI
  7. Skoda Fabia: Problemy z silnikami MPI
  8. Dodatkowe typowe usterki Skody Fabia
  9. Skoda Fabia: słabe i mocne strony
    1. Wymiana filtr powietrz SKODA FABIA 6Y TUTORIAL
    2. Jak wymienić filtr oleju i oleje silnikowe w SKODA FABIA 1 (6Y5)

Skoda Fabia: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Nieprawidłowa zmiana biegów automatycznej skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów często ma problemy ze zmianą biegów, szczególnie w przypadku silników 1.2 TSI i 1.0 TSI. Problemy te często występują między 40 000-60 000 km i objawiają się szarpaną zmianą biegów lub opóźnioną zmianą biegów.
  • Bagażnik nie otwiera się: Klapa bagażnika nie otwiera się z powodu uszkodzonych siłowników lub zerwanych linek. Reklamacje te stają się częstsze po przejechaniu 30 000 km, szczególnie w modelach od 2009 roku. Usterka występuje zarówno w przypadku obsługi ręcznej, jak i elektronicznej.
  • Okno nie podnosi się: Regulator szyb nie działa w różnych wariantach silnikowych, w tym 1.4 16V i 1.2 HTP. Usterki te występują zazwyczaj między 25 000-45 000 km i zwykle dotyczą strony kierowcy lub pasażera.
  • Start-Stop nie działa: System Start-Stop często zawodzi w silnikach 1.0 TSI 95 PS i 1.0 TSI 110 PS. Ta usterka objawia się już po 15 000 km i może być spowodowana problemami z akumulatorem lub błędami czujników.

Skoda Fabia: Problemy z automatyczną skrzynią biegów

Skoda Fabia: Problemy z automatyczną skrzynią biegów

Automatyczna skrzynia biegów w Skodzie Fabia często wykazuje słabe punkty, które objawiają się nieregularną zmianą biegów, szarpaniem przy zmianie biegów lub całkowitymi awariami. Szczególnie dotknięte są kombinacje z silnikami 1.2 TSI 86 PS i 1.2 TSI 90 PS, gdzie objawy mogą wystąpić między 40 000-60 000 km. Niezawodność systemu pogarszają zużyte zawory hydrauliczne, wadliwe czujniki lub problemy z oprogramowaniem. Przy zaawansowanych uszkodzeniach skrzynia biegów może przejść w tryb awaryjny lub ulec całkowitej awarii, wymagając natychmiastowej naprawy. Żywotność automatycznej skrzyni biegów zależy w dużej mierze od jakości konserwacji i stylu jazdy.

Regularna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla długowieczności układu przeniesienia napędu. Złożone automatyczne skrzynie biegów Skody Fabia wymagają wymiany oleju o oryginalnej specyfikacji co 60 000 km i regularnych aktualizacji oprogramowania u autoryzowanego dealera. Diagnozę przeprowadza się poprzez odczyt kodów błędów, z popularnymi kodami, takimi jak P0700 (jednostka sterująca skrzyni biegów) lub P0730 (błąd przełożenia skrzyni biegów). Przy pierwszych oznakach problemów ze zmianą biegów należy niezwłocznie udać się do specjalistycznego warsztatu, ponieważ opóźnienia mogą prowadzić do kosztownych szkód całkowitych.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 365,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
365,00 zł
18,25 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 29752 Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Grubość [mm]: 4
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 32
  • Kolor: czarny
  • Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
  • Ciężar [kg]: 0,001
  • FEBI BILSTEIN: Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
  • Numer artykułu: 29752
  • Nasza cena: 2,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Numer artykułu: 29752
2,99 zł
Cena za sztukę
5,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
029 WV 20 MAHLE 029 WV 20 00 Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 151,8
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Średnica: 82,5
  • Średnica kołnierza [mm]: 85,5
  • Przetwarzanie: połowicznie
  • Długość opakowania [cm]: 10,6
  • Szerokość opakowania [cm]: 10,60
  • Wysokość opakowania [cm]: 19,00
  • Ciężar netto [g]: 573, 573,0
  • MAHLE: Tuleja cylindrowa
  • Numer artykułu: 029 WV 20 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Numer artykułu: 029 WV 20 00
108,49 zł
433,96 zł / cena za 4 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
47 90229 0 MAHLE 030 55 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • Ciężar netto [g]: 33
  • MAHLE: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 030 55 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Numer artykułu: 030 55 N0
110,49 zł
441,96 zł / cena za 4 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 241,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-10
Więcej
241,50 zł
24,15 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Skoda Fabia: Problemy z tylną klapą i bagażnikiem

Klapa bagażnika nie otwiera się w wielu modelach Skody Fabia, co prowadzi do znacznych ograniczeń w codziennym użytkowaniu. Usterka ta dotyczy zarówno starszych roczników od 2009, jak i nowszych modeli i objawia się wadliwymi serwomotorami, zerwanymi cięgnami Bowdena lub wadliwą elektroniką. Najczęstsze objawy występują między 30 000 a 50 000 km i objawiają się mechaniczną awarią mechanizmu otwierania lub usterkami elektronicznymi. W przypadku elektrycznych klap tylnych przyczyną mogą być również problemy z czujnikami lub błędy oprogramowania. Objawy często nasilają się w niskich temperaturach lub po dłuższym postoju pojazdu.

Systematyczna kontrola jest niezbędna, aby zapewnić prawidłowe działanie otwierania bagażnika. Wrażliwe mechanizmy tylnej klapy Skody Fabia wymagają regularnego smarowania zawiasów i kontroli połączeń elektrycznych co 20 000 km. Diagnostyka rozpoczyna się od sprawdzenia bezpieczników i okablowania, po czym następuje kontrola silnika siłownika i elementów mechanicznych. Środki zapobiegawcze obejmują regularne czyszczenie styków i smarowanie wszystkich ruchomych części odpowiednimi smarami.

Skoda Fabia: Problemy z regulatorami szyb

Skoda Fabia: Problemy z regulatorami szyb

Regulator szyb nie działa w różnych wariantach silnikowych Skody Fabia, w tym w wersjach 1.4 75 KM, 1.4 86 KM i 1.2 60 KM. Usterki te objawiają się zablokowanymi szybami, które nie podnoszą się ani nie opuszczają, lub przerywanymi awariami. Objawy występują zwykle między 25 000 a 45 000 km i częściej dotyczą drzwi przednich niż tylnych. Przyczyną są zazwyczaj zużyte silniki regulatorów szyb, uszkodzone przełączniki lub zerwane przewody w układzie mechanicznym. W przypadku elektrycznych regulatorów szyb, problemy mogą dotyczyć również jednostki sterującej lub czujników monitorujących funkcję zapobiegającą przytrzaśnięciu.

Aby uniknąć tych powszechnych dolegliwości, wymagana jest profesjonalna konserwacja. Mechaniczne systemy regulatorów szyb w Skodzie Fabia wymagają kontroli prowadnic i smarowania ruchomych części co 30 000 km. Diagnostyka usterek polega na sprawdzeniu zasilania, przetestowaniu przełączników i sprawdzeniu elementów mechanicznych. W przypadku uszkodzonych silniczków zazwyczaj konieczna jest całkowita wymiana, natomiast naprawa linek lub prowadnic często wystarcza w przypadku problemów mechanicznych.

Skoda Fabia: Problemy z systemem start-stop

Skoda Fabia: Problemy z systemem start-stop

System start-stop nie działa w różnych silnikach TSI w Skodzie Fabia, szczególnie w wariantach 1.0 TSI 95 PS i 1.0 TSI 110 PS. Usterka ta objawia się ciągłym świeceniem się kontrolki start-stop lub brakiem automatycznego wyłączenia silnika. Usterki pojawiają się już przy przebiegu 15 000 km i są często spowodowane słabymi akumulatorami, wadliwymi czujnikami lub problemami z oprogramowaniem. Szczególnie problematyczne są czujniki akumulatora, które monitorują stan naładowania, oraz czujniki wału korbowego, które wykrywają pozycję silnika. Problemy te znacznie nasilają się w niskich temperaturach lub po długich okresach bezczynności.

Profesjonalna kontrola jest niezbędna do utrzymania złożonych systemów start-stop. Wrażliwe komponenty systemu Start-Stop Skody Fabia wymagają regularnych testów akumulatora co 15 000 km i aktualizacji oprogramowania u autoryzowanego dealera. Diagnostyka obejmuje sprawdzenie napięcia akumulatora, przetestowanie wszystkich odpowiednich czujników i odczytanie kodów błędów jednostki sterującej. Częste rozwiązania obejmują wymianę akumulatora, kalibrację czujników lub aktualizację oprogramowania jednostki sterującej.

Skoda Fabia: Problemy z silnikami TSI

Silniki TSI w Skodzie Fabia, zwłaszcza warianty 1.0 TSI i 1.2 TSI, wykazują charakterystyczne słabości, które objawiają się w różnych zakresach przebiegu. Wczesne problemy pojawiają się już przy przebiegu 20 000-30 000 km i zwykle dotyczą pompy wysokiego ciśnienia lub dysz wtryskowych, prowadząc do niestabilnej pracy na biegu jałowym lub utraty mocy. Druga fala problemów pojawia się między 60 000-80 000 km z powodu problemów z turbosprężarką lub zużyciem łańcucha rozrządu. Na niezawodność dodatkowo wpływają osady węglowe na zaworach dolotowych, które są typowe dla wtrysku bezpośredniego. Objawy obejmują zwiększone zużycie paliwa, obniżone osiągi i nieregularny hałas silnika.

Regularna konserwacja jest niezbędna dla optymalnego funkcjonowania silników turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Mocno obciążone jednostki TSI Skody Fabia wymagają wysokiej jakości oleju silnikowego co 15 000 km oraz regularnego czyszczenia kanałów dolotowych specjalnymi dodatkami. Diagnozę przeprowadza się za pomocą pomiarów kompresji, endoskopii komór spalania i analizy wartości spalin. Środki zapobiegawcze obejmują stosowanie paliw z najwyższej półki, regularną jazdę po autostradzie w celu samooczyszczenia i przestrzeganie faz rozgrzewania.

FEBI BILSTEIN 37884 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora Oś przednia, z łożyskiem kulkowym, z materiałem mocującym, z nakrętką
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia
  • Materiał: Guma
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem kulkowym, z materiałem mocującym, z nakrętką
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora
  • Numer artykułu: 37884
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora Oś przednia, z łożyskiem kulkowym, z materiałem mocującym, z nakrętką
Numer artykułu: 37884
125,49 zł
250,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO ORIGINAL PART 890000 Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu, z tyłu
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Linia produktów: ORIGINAL PART
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Długość [mm]: 41
  • Szerokość [mm]: 22
  • Wysokość [mm]: 26,3
  • Liczba zestyków: 3
  • Średnica: 15,5
  • Ciężar [kg]: 0,03
  • VALEO: Czujnik parkowania
  • Numer artykułu: 890000
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Numer artykułu: 890000
186,49 zł
372,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
03L 131 512 CG ELRING 934.850 Zestaw uszczelek, system AGR
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Numer taryfy materiału: 8484900000
  • ELRING: Zestaw uszczelek, system AGR
  • Numer artykułu: 934.850
  • Nasza cena: 98,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Zestaw uszczelek, system AGR
Numer artykułu: 934.850
98,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
110 713 001 TOPRAN 110 713 Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
  • Długość całkowita [mm]: 54
  • Wymiar gwintu: M 9
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Klasa wytrzymałości: 8.8
  • TOPRAN: Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: 110 713
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOPRAN Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Numer artykułu: 110 713
18,49 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 053 001, VW G 052 533, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-10
  • Nasza cena: 237,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-10
Więcej
237,50 zł
23,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Skoda Fabia: Problemy z silnikami MPI

Silniki 1.0 MPI o mocy 75 KM w Skodzie Fabia są uważane za bardziej wytrzymałe niż ich odpowiedniki TSI, ale nadal mają określone słabe punkty. Problemy objawiają się głównie między 50 000-70 000 km z powodu zużycia cewek zapłonowych lub problemów z przepustnicą. Silnik wolnossący nie uruchamia się lub pracuje nierówno, jeśli układ zapłonowy jest uszkodzony. Częste reklamacje dotyczą również sond lambda, które odpowiadają za przygotowanie mieszanki i w przypadku uszkodzenia prowadzą do zwiększonego zużycia paliwa i problemów ze spalinami. Żywotność silników MPI jest generalnie dłuższa niż silników turbo, ale nadal wymaga regularnej konserwacji układu zapłonowego i układu dolotowego.

Systematyczna kontrola jest ważna dla długowieczności silników wolnossących. Wypróbowane i przetestowane silniki Skoda Fabia MPI wymagają nowych świec zapłonowych co 30 000 km i regularnego czyszczenia przepustnicy. Diagnostyka usterek obejmuje pomiar napięcia zapłonu, sprawdzenie wartości sondy lambda i sprawdzenie położenia przepustnicy. W przypadku wystąpienia problemów zazwyczaj możliwe są niedrogie naprawy, gdyż prosta konstrukcja silnika wolnossącego jest mniej podatna na skomplikowane usterki.

Dodatkowe typowe usterki Skody Fabia

Bazując na doświadczeniach właścicieli Skody Fabia, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Problemy z klimatyzacją: utrata wydajności chłodzenia często pojawia się po przejechaniu 40 000-60 000 km, zwykle spowodowana wadliwymi sprężarkami lub nieszczelnymi przewodami.
  • Problemy z układem kierowniczym: Powolny układ kierowniczy lub hałasy podczas skręcania pojawiają się zazwyczaj po 35 000-50 000 km z powodu zużycia przekładni kierowniczej.
  • Problemy z hamulcami: Przedwczesne zużycie klocków i tarcz hamulcowych pojawia się po przejechaniu 25 000-35 000 km, zwłaszcza podczas jazdy po mieście.
  • Usterki elektroniczne: Problemy z elektroniką pokładową ujawniają się po 20 000 km z powodu wadliwych jednostek sterujących lub uszkodzonych kabli.
  • Problemy z zawieszeniem: Zużycie amortyzatorów i sprężyn objawia się między 60 000-80 000 km poprzez złe prowadzenie.
  • Problemy z pompą paliwa: Usterki elektrycznej pompy paliwa występują między 70 000-90 000 km i prowadzą do problemów z rozruchem.

Skoda Fabia: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Przestronne wnętrze Problemy z automatyczną skrzynią biegów
Dobry stosunek ceny do jakości Awarie elektrycznie sterowanych szyb
Niskie koszty utrzymania Awarie systemu start-stop
Solidne wykonanie Usterki tylnej klapy
Praktyczny bagażnik Słabości silników TSI
Ekonomiczne silniki MPI Usterki elektroniczne
Dobre zaopatrzenie w części zamienne Problemy z klimatyzacją
Niezawodna konstrukcja podstawowa Przedwczesne zużycie hamulców

Skoda Fabia okazuje się być solidnym pojazdem z dobrą równowagą między mocnymi i słabymi stronami. Większości problemów można uniknąć lub niedrogo je usunąć poprzez regularną konserwację i interwencję w odpowiednim czasie. W szczególności podzespoły mechaniczne, takie jak elektryczne szyby i mechanizm tylnej klapy, wymagają profilaktycznej opieki, podczas gdy nowoczesne silniki TSI wymagają stałej konserwacji zgodnie ze specyfikacjami producenta.

Przydatne filmiki na ten temat:

Wymiana filtr powietrz SKODA FABIA 6Y TUTORIAL

Jak wymienić filtr oleju i oleje silnikowe w SKODA FABIA 1 (6Y5)

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

H&R 29073-1 Sprężyny obniżające 40 [mm], Oś przednia, Oś tylna, z certyfikatem TÜV®, z Ogólnym Dopuszczeniem do Użytkowania (ABE)
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Pojedyncze części, patrz: lista części
  • Obniżenie [mm]: 40
  • Nacisk na oś przednią do [kg]: 900
  • Rodzaj rejestracji: z certyfikatem TÜV®, z Ogólnym Dopuszczeniem do Użytkowania (ABE)
  • Postępować zgodnie z instrukcją montażu
  • Jednostka ilości: Zestaw
  • Projekt resora: Sprężyna śrubowa
  • Głębokość osadzenia ca. [mm]: 40
  • Typ pojazdu: 5J
  • H&R: Sprężyny obniżające
  • Numer artykułu: 29073-1
  • Nasza cena: 697,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
H&R Sprężyny obniżające 40 [mm], Oś przednia, Oś tylna, z certyfikatem TÜV®, z Ogólnym Dopuszczeniem do Użytkowania (ABE)
Numer artykułu: 29073-1
697,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
H&R 29073-3 Zestaw zawieszenia, sprężyny śrubowe
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Nacisk na oś przednią do [kg]: 900
  • Postępować zgodnie z instrukcją montażu
  • Rodzaj rejestracji: z certyfikatem TÜV®, z Ogólnym Dopuszczeniem do Użytkowania (ABE)
  • Obniżenie [mm]: 40
  • Pojedyncze części, patrz: lista części
  • H&R: Zestaw zawieszenia, sprężyny śrubowe
  • Numer artykułu: 29073-3
  • Nasza cena: 704,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
H&R Zestaw zawieszenia, sprężyny śrubowe
Numer artykułu: 29073-3
704,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VAG G004000M2 Olej do układu wspomagania Pojemność: 1l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 1
  • VAG: Olej do układu wspomagania
  • Numer artykułu: G004000M2
  • Nasza cena: 108,49 zł
Szczegóły
VAG Olej do układu wspomagania Pojemność: 1l
Numer artykułu: G004000M2
Więcej
108,49 zł
108,49 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CHEMPIOIL Multi ATF JWS 3309 CH8904-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l, Czerwony
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: JWS 3309, ALLISON C4, VW G 052 025-A2, VW G 052 162-A1, VW G 052 990-A1, VW G 052 990-A2, VW G 055 025-A1, VW G 055 025-A2, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LA2634, BMW LT71141, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 807, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, GM Dexron III-H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-III, Kia SP-III, Jatco ATF, MAN 339 Z2, Mazda ATF-MV, MB 236.11, Mitsubishi SP-III, NISSAN Matic D, NISSAN Matic J, NISSAN Matic K, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota ATF T-IV, Volvo 97341, ZF TE-ML 17, Nissan N402
  • Specyfikacja: JASO M315 1A
  • Seria: JWS 3309
  • Linia produktów: Multi ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów, przekładnia mechaniczna sekwencyjna
  • Kolor: Czerwony
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CHEMPIOIL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: CH8904-20
  • Nasza cena: 290,50 zł
Szczegóły
CHEMPIOIL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l, Czerwony
Numer artykułu: CH8904-20
Więcej
290,50 zł
14,53 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
23587 TRW DTEC COTEC GDB1550DTE Klocki hamulcowe ze stykiem zużycia
Ocen - 56
Informacja o towar
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • Grubość [mm]: 20,3
  • Linia produktów: DTEC COTEC
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Liczba wskazań zużycia [na oś]: 1
  • Wysokość 1 [mm]: 71,4
  • Wysokość 2 [mm]: 66
  • Szerokość 2 [mm]: 155,2
  • Szerokość 1 [mm]: 156,4
  • Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A1062 / 0931
  • Ograniczenia producenta: ATE
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 155
  • Układ hamulcowy: Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu, również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
  • Przestrzegać danych technicznych
  • TRW: Klocki hamulcowe
  • Numer artykułu: GDB1550DTE
  • Nasza cena: 190,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Klocki hamulcowe ze stykiem zużycia
Numer artykułu: GDB1550DTE
190,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 182,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
182,99 zł
36,60 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
  • Linia produktów: LONGLIFE III
  • Seria: FE
  • Numer artykułu: GS55545M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 247,50 zł
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: GS55545M4
247,50 zł
49,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DPA 88070039502 Spojler z przodu
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • DPA: Spojler
  • Numer artykułu: 88070039502
  • Nasza cena: 15,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
DPA Spojler z przodu
Numer artykułu: 88070039502
15,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: W5W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 5
  • Żarówka z cokołem: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne
  • Numer artykułu: 1 987 302 286
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Numer artykułu: 1 987 302 286
5,59 zł
Cena za sztukę
11,18 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 146,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
146,99 zł
36,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: