• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z VW Passat CC

Spis treści

  1. VW Passat CC: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Volkswagen Passat CC: Problemy ze skrzynią biegów DSG
  3. VW Passat CC: Problemy z łańcuchem rozrządu 3.6
  4. Volkswagen Passat CC: Problemy z panoramicznym dachem
  5. VW Passat CC: Problemy z układem klimatyzacji
  6. Volkswagen Passat CC: problemy z bagażnikiem
  7. VW Passat CC: Problemy z silnikiem 2.0 TDI
  8. Dodatkowe typowe usterki Volkswagena Passata CC
  9. Problemy VW Passat CC: słabe i mocne strony
    1. Jak wymienić filtr powietrza w VW PASSAT CC 1 TUTORIAL
    2.  Jak wymienić filtr kabinowy w VW PASSAT CC 1 TUTORIAL

VW Passat CC: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Problemy ze skrzynią biegów DSG: Skrzynia biegów DSG nie przełącza prawidłowo biegów lub nie uruchamia się, szczególnie w modelach od 2008 roku. Objawy te często występują między 80 000 a 120 000 km i mogą być spowodowane wadliwymi jednostkami mechatronicznymi lub zużyciem sprzęgła.
  • Łańcuch rozrządu silnika 3.6 V6: Łańcuch rozrządu silnika 3.6 może wykazywać oznaki zużycia od 100 000 km, co prowadzi do hałasu silnika, a w najgorszym przypadku do jego uszkodzenia. Szczególnie dotyczy to silników 3.6 V6 z 2010 roku.
  • Panoramiczny dach nie otwiera się: Dach panoramiczny przestaje działać prawidłowo, zwykle z powodu uszkodzonych silników lub zablokowanych prowadnic. Usterki te często występują po przejechaniu 60 000-80 000 km i dotyczą głównie modeli od 2013 roku.
  • Klimatyzacja nie chłodzi: Układ klimatyzacji traci wydajność chłodzenia z powodu nieszczelnych skraplaczy lub uszkodzonych sprężarek. Reklamacje te ujawniają się zazwyczaj po przebiegu 70 000-100 000 km.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 365,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
365,50 zł
18,28 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
FEBI BILSTEIN 29752 Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Grubość [mm]: 4
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 32
  • Kolor: czarny
  • Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
  • Ciężar [kg]: 0,001
  • FEBI BILSTEIN: Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
  • Numer artykułu: 29752
  • Nasza cena: 2,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Pierścień uszczelniający, przewód sztywny płynu chłodzącego
Numer artykułu: 29752
2,99 zł
Cena za sztukę
5,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
530 0550 10 INA 530 0550 32 Zestaw paska rozrządu + pompa wody Szer. 1: 25 [mm]
Ocen - 63
Informacja o towar
  • Szerokość 1 [mm]: 25
  • Liczba zębów 1: 160
  • uwzględnić informację serwisową
  • Postępować zgodnie z instrukcją montażu
  • INA: Zestaw paska rozrządu + pompa wody
  • Numer artykułu: 530 0550 32
  • Nasza cena: 558,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
INA Zestaw paska rozrządu + pompa wody Szer. 1: 25 [mm]
Numer artykułu: 530 0550 32
558,50 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VALEO ORIGINAL PART 890000 Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu, z tyłu
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Linia produktów: ORIGINAL PART
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Długość [mm]: 41
  • Szerokość [mm]: 22
  • Wysokość [mm]: 26,3
  • Liczba zestyków: 3
  • Średnica [mm]: 15,5
  • Ciężar [kg]: 0,03
  • VALEO: Czujnik parkowania
  • Numer artykułu: 890000
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujnik parkowania z przodu, z tyłu, Czujnik ultradźwiękowy
Numer artykułu: 890000
186,49 zł
372,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BorgWarner DS2000884 Olej, sprzęgło Haldex 0,850l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 0,850
  • Ciężar [kg]: 0,815
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Rekomendacje producenta: VW
  • wymagana liczba: 1
  • Jakość: OE-Version / Genuine
  • BorgWarner: Olej, sprzęgło Haldex
  • Numer artykułu: DS2000884
  • Nasza cena: 164,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BorgWarner Olej, sprzęgło Haldex 0,850l
Numer artykułu: DS2000884
Więcej
164,99 zł
194,11 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Volkswagen Passat CC: Problemy ze skrzynią biegów DSG

Skrzynia biegów DSG w VW Passat CC często wykazuje usterki, które objawiają się szarpaną zmianą biegów, opóźnieniami przy zmianie biegów lub całkowitą awarią. Szczególnie dotyczy to 7-biegowych skrzyń DSG w połączeniu z silnikami 1.8 TSI 160 KM i 2.0 TSI 200 KM. Objawy występują zwykle między 80 000 a 120 000 km, ale mogą również wystąpić wcześniej przy intensywnym użytkowaniu. Typowe usterki to uszkodzone jednostki mechatroniczne, zużyte sprzęgła lub problemy z jednostką sterującą skrzyni biegów. Niezawodność przekładni DSG zależy w dużej mierze od konserwacji, a olej przekładniowy jest wymieniany co 60 000 km.

Regularna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla żywotności skrzyni biegów. Wrażliwa skrzynia biegów VW Passat CC DSG wymaga szczególnej uwagi na jakość oleju i regularne aktualizacje oprogramowania. Diagnostyka odbywa się poprzez odczyt pamięci błędów, przy czym często pojawiają się kody takie jak P17BF (adaptacja sprzęgła) lub P189C (błąd mechatroniki). Konserwacja zapobiegawcza z użyciem wysokiej jakości oleju DSG i regularne płukanie mogą zapobiec poważniejszym naprawom.

VW Passat CC: Problemy z łańcuchem rozrządu 3.6

VW Passat CC: Problemy z łańcuchem rozrządu 3.6

Łańcuch rozrządu 3.6 w VW Passat CC wykazuje oznaki zużycia od przebiegu 100 000 km, co prowadzi do charakterystycznych odgłosów grzechotania podczas zimnego rozruchu. Silnik 3.6 V6, szczególnie w latach modelowych 2008-2010, jest podatny na problemy z łańcuchem rozrządu z powodu niewystarczającego smarowania napinaczy łańcucha. Objawy zaczynają się od lekkich odgłosów i mogą przerodzić się w poważne uszkodzenie silnika, jeśli łańcuch przeskoczy lub pęknie. Typowymi objawami są metaliczne odgłosy dochodzące z komory silnika, zwłaszcza podczas zimnego rozruchu, a także komunikaty o błędach z jednostki sterującej silnika. Żywotność łańcucha rozrządu zależy w dużej mierze od jakości oleju i częstotliwości jego wymiany, przy czym syntetyczny olej silnikowy zalecany jest co 15 000 km.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do szybkiego wykrycia problemów z łańcuchem rozrządu. Precyzyjne łańcuchy rozrządu VW Passat CC 3.6 wymagają regularnych kontroli napięcia łańcucha i ciśnienia oleju, aby zapobiec przedwczesnemu zużyciu. Diagnozę przeprowadza się poprzez oględziny łańcucha, pomiar napięcia łańcucha i sprawdzenie napinaczy łańcucha. Konserwacja zapobiegawcza z użyciem wysokiej jakości oleju silnikowego i regularne kontrole napinaczy łańcucha mogą znacznie wydłużyć jego żywotność.

Volkswagen Passat CC: Problemy z panoramicznym dachem

Volkswagen Passat CC: Problemy z panoramicznym dachem

Panoramiczny dach VW Passata CC nie otwiera się już prawidłowo, co jest głównie spowodowane wadliwymi silnikami napędowymi lub zablokowanymi prowadnicami. W szczególności modele od 2013 roku wykazują te słabe punkty po przebiegu 60 000-80 000 km. Najczęstsze skargi to całkowicie zablokowany dach, jednostronne otwieranie lub zamykanie, a także nietypowe odgłosy podczas pracy. Przyczyną mogą być zabrudzone prowadnice, wadliwe mikroprzełączniki, uszkodzone silniki lub problemy z jednostką sterującą. Usterki często objawiają się kodami błędów w jednostce sterującej komfortem, których diagnostyka wymaga specjalnego oprogramowania VW. Typowe problemy występują po długich okresach bezczynności lub w ekstremalnych temperaturach.

Do prawidłowej konserwacji złożonego systemu dachu panoramicznego wymagana jest profesjonalna kontrola. Mechanizmy dachu panoramicznego VW Passat CC wymagają regularnego czyszczenia prowadnic i smarowania ruchomych części co 20 000 km. Naprawa zazwyczaj obejmuje wymianę silników napędowych, czyszczenie szyn lub przeprogramowanie jednostki sterującej. Konserwacja zapobiegawcza z użyciem specjalnych smarów i regularne kontrole działania mogą zapobiec kosztownym naprawom.

VW Passat CC: Problemy z układem klimatyzacji

Układ klimatyzacji VW Passat CC nie chłodzi już wystarczająco, co jest spowodowane głównie nieszczelnymi skraplaczami, uszkodzonymi sprężarkami lub problemami z obiegiem czynnika chłodniczego. Awarie te występują zazwyczaj po przejechaniu 70 000-100 000 km i dotyczą wszystkich wariantów silnikowych, w tym modeli 1.8 TSI, 2.0 TSI i 2.0 TDI 140 PS. Typowe objawy obejmują zmniejszoną wydajność chłodzenia, ciepłe powietrze wydobywające się z dysz, nietypowe odgłosy lub całkowitą awarię układu klimatyzacji. Przyczyny wahają się od utraty czynnika chłodniczego z powodu nieszczelnych przewodów po uszkodzone elementy elektryczne, takie jak sprężarka klimatyzacji lub parownik. Szczególnie wrażliwe są skraplacze, które mogą zostać uszkodzone przez odpryski kamienia lub korozję.

Profesjonalna konserwacja jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania układu klimatyzacji. Elementy klimatyzacji VW Passat CC wymagają regularnych testów szczelności i kontroli czynnika chłodniczego co 2-3 lata. Diagnozę przeprowadza się poprzez pomiar ciśnienia w obiegu czynnika chłodniczego, wizualną kontrolę szczelności i elektroniczną kontrolę jednostek sterujących. Konserwacja zapobiegawcza z użyciem antybakteryjnych środków czyszczących i regularne wymiany filtrów mogą znacznie wydłużyć żywotność układu.

Volkswagen Passat CC: problemy z bagażnikiem

Brak możliwości otwarcia bagażnika jest spowodowany wadliwymi siłownikami zamka, awarią zamka elektrycznego lub problemami ze sterowaniem tylną klapą. Te usterki często występują w modelach od 2008 roku i objawiają się całkowitym zablokowaniem tylnej klapy lub jej nieregularnym otwieraniem. Typowymi przyczynami są zużyte mechanizmy blokujące, uszkodzone siłowniki w elektrycznym systemie blokującym lub problemy z mikroprzełącznikami w systemie blokującym. Objawy mogą wahać się od sporadycznych wypadnięć do całkowitego zablokowania, a pilot zdalnego sterowania często również przestaje działać. Problemy te występują szczególnie często w niskich temperaturach lub po długich okresach bezczynności.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do zidentyfikowania wadliwych elementów systemu bagażnika. Mechanizmy bagażnika VW Passat CC wymagają regularnego smarowania ruchomych części i kontroli połączeń elektrycznych. Naprawa zwykle obejmuje wymianę cylindra zamka, siłowników elektrycznych lub przeprogramowanie sterowania komfortem. Konserwacja zapobiegawcza z użyciem odpowiednich smarów i regularne kontrole działania mogą zapobiec awariom.

LS 17617 BOSCH 0 258 017 617 Sonda lambda 5
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Długość całkowita [mm]: 600
  • Liczba przewodów: 5
  • BOSCH: Sonda lambda
  • Numer artykułu: 0 258 017 617
  • Nasza cena: 308,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Sonda lambda 5
Numer artykułu: 0 258 017 617
308,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 839.370 Pierscień uszczelniający, elast. przewód pow. do turbiny
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 61,9
  • Materiał: FPM (fluor-kauczuk)
  • Numer taryfy materiału: 8409919990
  • ELRING: Pierscień uszczelniający, elast. przewód pow. do turbiny
  • Numer artykułu: 839.370
  • Nasza cena: 22,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Pierscień uszczelniający, elast. przewód pow. do turbiny
Numer artykułu: 839.370
22,99 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
110 713 001 TOPRAN 110 713 Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt wewnętrzny
  • Długość całkowita [mm]: 54
  • Wymiar gwintu: M 9
  • Skok gwintu [mm]: 1,25
  • Klasa wytrzymałości: 8.8
  • TOPRAN: Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: 110 713
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOPRAN Sworzeń prowadzący, zacisk hamulca M 9
Numer artykułu: 110 713
18,49 zł
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 57
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 224,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
224,50 zł
22,45 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Borsehung B18663 Popychacz zaworu automatyczny, Belka osi
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Belka osi
  • Tryb pracy: automatyczny
  • Ilość: 16
  • Jednostka ilości: Komplet
  • Borsehung: Popychacz zaworu
  • Numer artykułu: B18663
  • Nasza cena: 612,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
Borsehung Popychacz zaworu automatyczny, Belka osi
Numer artykułu: B18663
612,00 zł
Cena za zestaw 16 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

VW Passat CC: Problemy z silnikiem 2.0 TDI

Silnik 2.0 TDI w VW Passacie CC, zarówno w wariancie 140 KM, jak i 170 KM, ma specyficzne słabe punkty, które objawiają się głównie problemami z recyrkulacją spalin, filtrem cząstek stałych i pompą wysokiego ciśnienia. Silniki te są generalnie niezawodne, ale są podatne na zakoksowanie kolektora dolotowego i problemy z zaworem EGR po 80 000-120 000 km. Typowe objawy to obniżone osiągi, zwiększone zużycie paliwa, czarny dym z układu wydechowego lub zapalenie się lampki kontrolnej silnika. W silniku 2.0 TDI 170 KM występują również problemy z dyszami wtryskowymi, które mogą się zatykać z powodu złej jakości paliwa. Żywotność tych podzespołów zależy w dużej mierze od stylu jazdy i jakości paliwa.

Regularna konserwacja jest kluczowa dla długowieczności silnika wysokoprężnego. Silniki VW Passat CC 2.0 TDI wymagają regularnego czyszczenia zaworu EGR i kontroli filtra cząstek stałych co 30 000 km. Diagnozę przeprowadza się poprzez odczyt kodów błędów, pomiar wartości spalin i wizualną kontrolę wlotu powietrza. Profilaktyczna konserwacja przy użyciu wysokiej jakości dodatków do paliwa i regularna jazda po autostradzie mogą zapobiec większości problemów.

Dodatkowe typowe usterki Volkswagena Passata CC

Bazując na doświadczeniach kierowców VW Passat CC, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Uszkodzona pompa wody: zazwyczaj występuje po przejechaniu 100 000-150 000 km, szczególnie w silnikach 1.8 TSI i 2.0 TSI z powodu zużycia uszczelek.
  • Problemy z elektrycznym hamulcem postojowym: Mogą wystąpić już po 50 000 km, często z powodu wadliwych siłowników lub zwapnienia klocków hamulcowych.
  • Awaria reflektorów ksenonowych: Często występuje po przejechaniu 60 000-80 000 km, zwykle z powodu wadliwych stateczników lub palników.
  • Nieszczelności turbosprężarki: występują głównie w silnikach 2.0 TSI po 80 000-120 000 km z powodu zużycia uszczelek.
  • Problemy z mocowaniem silnika: Często ujawniają się po 70 000-100 000 km z powodu wibracji i hałasów, szczególnie w silniku 3.6 V6.
  • Wadliwe sondy lambda: Regularnie występują po 80 000-120 000 km i prowadzą do zwiększonego zużycia paliwa i problemów z układem wydechowym.
  • Awaria czujników automatycznej klimatyzacji: Może być wadliwa po 40 000 km, prowadząc do nieregularnej regulacji temperatury.

Problemy VW Passat CC: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Elegancki design coupé Problemy ze skrzynią biegów DSG
Wysokiej jakości wnętrze Zużycie łańcucha rozrządu 3.6
Mocna gama silników Wady dachu panoramicznego
Dobre właściwości jezdne Awarie klimatyzacji
Bogate wyposażenie standardowe System zamykania bagażnika
Solidne wykonanie Usterki elektroniki
Komfortowe podwozie Wysokie koszty napraw

Volkswagen Passat CC okazuje się stylowym i dobrze wyposażonym pojazdem, ale ma konkretne słabe punkty, które wymagają regularnej uwagi. Większości problemów można uniknąć poprzez prewencyjną konserwację i interwencję w odpowiednim czasie. W szczególności skrzynia biegów DSG i złożone systemy elektroniczne wymagają fachowej opieki, aby zapewnić długoterminową niezawodność. Staranna konserwacja zgodnie ze specyfikacjami producenta jest niezbędna dla długowieczności tego wyrafinowanego pojazdu.

Przydatne filmiki na ten temat:

Jak wymienić filtr powietrza w VW PASSAT CC 1 TUTORIAL

 Jak wymienić filtr kabinowy w VW PASSAT CC 1 TUTORIAL

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

FEBI BILSTEIN 49070 Zestaw osłon, półoż napędowa Termoplast, ze śrubą
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Materiał: Termoplast
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 29, 97
  • Ciężar [kg]: 0,430
  • uwzględnić informację serwisową
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubą
  • Długość [mm]: 115
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: 49070
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw osłon, półoż napędowa Termoplast, ze śrubą
Numer artykułu: 49070
65,49 zł
130,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 461.682 Korpus / uszczelnienie kołnierza
Ocen - 12
Informacja o towar
  • Pojemność [ml]: 50
  • Przestrzegaj informacji montażowych
  • Moment obrotowy zwalniający [Nm]: 7
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, utwardzany
  • Zakres temperatury od [°C]: -55
  • Zakres temperatury do [°C]: 180
  • dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 461.682 EL-Liq 74
  • Numer taryfy materiału: 3506105000
  • ELRING: Korpus / uszczelnienie kołnierza
  • Numer artykułu: 461.682
  • Nasza cena: 54,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Korpus / uszczelnienie kołnierza
Numer artykułu: 461.682
54,99 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 191,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
191,99 zł
38,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 90,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
90,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Blister 2pcs - 1 987 3 BOSCH 1 987 302 286 Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Ocen - 38
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: W5W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 5
  • Żarówka z cokołem: W2.1x9.5d
  • BOSCH: Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne
  • Numer artykułu: 1 987 302 286
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, swiatła postojowe / swiatła pozycyjne W5W, 12V, 5W
Numer artykułu: 1 987 302 286
5,59 zł
Cena za sztukę
11,18 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 146,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
146,99 zł
36,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 85
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Linia produktów: Special G
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 218,50 zł
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
218,50 zł
43,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ATF Multivehicle JWS MN8218-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: Aisin JWS 3309, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1, VW G 052 990 A2, VW G 055 025 A1, VW G 055 025 A2, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Ford Mercon V, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF-F, GM Dexron II E, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Hyundai SP-II, Hyundai SP-III, Infiniti Matic D, Infiniti Matic J, Infiiniti Matic K, Kia SP-II, Kia SP-III, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 V2, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, MB 236.11, MB 236.2, MB 236.3, Mitsubishi SP-III, Mopar AS68RC, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Porsche JWS 3309, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, Toyota T-IV, Lexus T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 17, MB 236.5, MB 236.6, MB 236.7, MB 236.8, MB 236.9, MB 236.10
  • Specyfikacja: JASO M315 1A-LV
  • Seria: Multivehicle JWS
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8218-20
  • Nasza cena: 320,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: MN8218-20
Więcej
320,00 zł
16,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ZIMMERMANN BLACK Z 100.3300.53 Tarcza hamulcowa 312x25[mm], 10/5, 5x112, z wentylacją wewnętrzną, szczelinowy
Ocen - 16
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 312
  • Typ tarczy hamulcowej: z wentylacją wewnętrzną, szczelinowy
  • Nawiercane: nie
  • Powierzchnia: pokryty
  • Przetwarzanie: wysoko nawęglany
  • Linia produktów: BLACK Z
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 25
  • Wysokość [mm]: 50
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 65
  • Felga, liczba otworów: 5
  • Wzór otworów / liczba otworów: 10 / 5
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 112
  • Minimalna grubość [mm]: 22
  • Ciężar [kg]: 8,3
  • Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
  • kierunkowa
  • ZIMMERMANN: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 100.3300.53
  • Stan: nowy
Szczegóły
ZIMMERMANN Tarcza hamulcowa 312x25[mm], 10/5, 5x112, z wentylacją wewnętrzną, szczelinowy
Numer artykułu: 100.3300.53
489,00 zł
Cena za sztukę
978,00 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 420,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
420,50 zł
105,13 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: