• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Problemy z VW T-Roc

Spis treści

  1. VW T-Roc: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. VW T-Roc: problemy z przekładnią DSG
  3. VW T-Roc: Problemy z układem klimatyzacji
  4. VW T-Roc: Problemy z systemem Start-Stop
  5. VW T-Roc: Problemy z kamerą cofania i systemem wzywania pomocy
  6. VW T-Roc: problemy z hamulcami i układem kluczyka
  7. VW T-Roc: Problemy z silnikiem i skrzynią biegów
  8. Dodatkowe typowe usterki VW T-Roc
  9. Problemy VW T-Roc: słabe i mocne strony

VW T-Roc: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Problemy z szarpaniem i zmianą biegów skrzyni DSG: Skrzynia biegów DSG wykazuje szarpiące ruchy i opóźnione reakcje zmiany biegów, szczególnie przy niskich prędkościach. Objawy te często występują po przejechaniu 15 000-25 000 km i stają się bardziej wyraźne podczas jazdy w korkach.
  • Klimatyzacja nie chłodzi prawidłowo: Wielu właścicieli T-Roc zgłasza niedostateczną wydajność chłodzenia układu klimatyzacji, zwłaszcza przy wysokich temperaturach zewnętrznych. Problem często objawia się po przejechaniu 20 000-40 000 km i może być spowodowany uszkodzeniem sprężarki lub utratą czynnika chłodniczego.
  • Niedziałający system Start-Stop: Automatyczny system Start-Stop często ulega awarii, szczególnie w niższych temperaturach lub po długich okresach bezczynności. Ta usterka często występuje po przejechaniu zaledwie 10 000-15 000 km i obniża zużycie paliwa.
  • Ładowanie indukcyjne nie działa: Funkcja bezprzewodowego ładowania smartfonów regularnie działa nieprawidłowo lub ładuje urządzenia tylko sporadycznie. Problem ten może wystąpić w ciągu pierwszych 5 000-10 000 km i w różnym stopniu dotyczy różnych modeli smartfonów.

VW T-Roc: problemy z przekładnią DSG

VW T-Roc: problemy z przekładnią DSG

Skrzynia biegów DSG w VW T-Roc, zwłaszcza w połączeniu z silnikiem 1.5 TSI i 2.0 TSI, wykazuje charakterystyczne słabości, które objawiają się szarpanymi ruchami zmiany biegów, opóźnioną zmianą biegów i niestabilną pracą na biegu jałowym. Dolegliwości te występują częściej przy niskich prędkościach, zwłaszcza podczas ruszania lub w ruchu miejskim między 15 000 a 25 000 kilometrów. Kierowcy zgłaszają również trudne zmiany biegów przy wyższych prędkościach i sporadyczne nieprawidłowe zmiany biegów, co może znacznie pogorszyć dynamikę jazdy. Automatyczna skrzynia biegów jest bardziej podatna na zużycie sprzęgła i awarie jednostki sterującej, zwłaszcza w 7-biegowej wersji DSG.

Regularna konserwacja jest niezbędna dla długowieczności skrzyni biegów. Wrażliwe sprzęgła DSG w VW T-Roc wymagają specjalnej wymiany oleju DSG co 40 000 km i regularnych aktualizacji oprogramowania w celu optymalizacji charakterystyki zmiany biegów. Profesjonalna diagnostyka za pomocą VCDS może ujawnić ukryte kody błędów i umożliwić podjęcie środków zapobiegawczych, zanim konieczne będą kosztowne naprawy.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 370,43 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
370,43 PLN
18,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
25086 TRW GDB1956 Klocki hamulcowe DTEC COTEC, ze stykiem zużycia
Ocen - 83
Informacja o towar
  • Styk ostrzegawczy o zużyciu: ze stykiem zużycia
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z dodatkami
  • Grubość [mm]: 20,4
  • informacja uzupełniająca: DTEC COTEC
  • Jednostka ilości: Zestaw na jedną oś
  • Liczba wskazań zużycia [na oś]: 1
  • Wysokość [mm]: 64,5
  • Szerokość [mm]: 160,2
  • Oznaczenie kontrolne: E9 90R-02A0112 / 3374
  • Ograniczenia producenta: TRW
  • Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 170
  • kierunkowa
  • TRW: Klocki hamulcowe
  • Numer artykułu: GDB1956
  • Nasza cena: 193,43 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Klocki hamulcowe DTEC COTEC, ze stykiem zużycia
Numer artykułu: GDB1956
193,43 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 85
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: LongLife III
  • Numer artykułu: 157EA4
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 248,83 PLN
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 157EA4
248,83 PLN
62,21 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 234,49 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
234,49 PLN
23,45 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 461.682 Korpus / uszczelnienie kołnierza
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Przestrzegaj informacji montażowych
  • Moment obrotowy zwalniający [Nm]: 7
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, utwardzany
  • Pojemność [ml]: 50
  • Zakres temperatury od [°C]: -55
  • Zakres temperatury do [°C]: 180
  • dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 461.682 EL-Liq 74
  • Numer taryfy materiału: 3506105000
  • ELRING: Korpus / uszczelnienie kołnierza
  • Numer artykułu: 461.682
  • Nasza cena: 52,57 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Korpus / uszczelnienie kołnierza
Numer artykułu: 461.682
52,57 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

VW T-Roc: Problemy z układem klimatyzacji

VW T-Roc: Problemy z układem klimatyzacji<

Układ klimatyzacji Volkswagena T-Roc często wykazuje usterki w postaci niewystarczającej wydajności chłodzenia, szczególnie w modelach z silnikami 1.0 TSI i 1.6 TDI. Objawy te ujawniają się zazwyczaj po przejechaniu od 20 000 do 40 000 kilometrów i objawiają się słabą cyrkulacją powietrza, nierównomiernym rozkładem temperatury oraz całkowitym zanikiem funkcji chłodzenia przy wysokich temperaturach zewnętrznych powyżej 30°C. Sprężarka klimatyzacji wykazuje zwiększoną awaryjność, a układ stale traci czynnik chłodniczy z powodu nieszczelnych połączeń lub uszkodzonych skraplaczy. Ponadto właściciele zgłaszają niepokojące odgłosy z układu klimatyzacji i zapach stęchlizny, który może wskazywać na rozwój pleśni w parowniku.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do wykrycia problemów z klimatyzacją na wczesnym etapie. Złożone układy klimatyzacji VW T-Roc wymagają corocznych przeglądów obejmujących kontrolę czynnika chłodniczego, wymianę filtra i dezynfekcję parownika. Profesjonalna kontrola może zlokalizować nieszczelności i zapewnić prawidłowe funkcjonowanie wszystkich komponentów, zanim konieczne będą większe naprawy.

VW T-Roc: Problemy z systemem Start-Stop

System Start-Stop w Volkswagenie T-Roc, dostępny we wszystkich wariantach silnikowych od 1.0 TSI do 2.0 TSI 4Motion o mocy 190 KM i 300 KM, wykazuje powtarzające się usterki, które objawiają się całkowitymi awariami systemu lub sporadycznym działaniem. Awarie te występują częściej po przejechaniu od 10 000 do 15 000 kilometrów i nasilają się w niskich temperaturach poniżej 5°C lub po dłuższych przestojach powyżej 24 godzin. System nie reaguje na zaprogramowane warunki aktywacji i nie uruchamia silnika automatycznie po zwolnieniu hamulca, co prowadzi do opóźnień w ruchu drogowym. Ponadto moduł zarządzania akumulatorem często wyświetla komunikaty o błędach, a akumulator AGM przedwcześnie traci pojemność, trwale wyłączając cały system.

Profesjonalna konserwacja jest niezbędna do prawidłowego działania systemu Start-Stop. Zaawansowane systemy zarządzania akumulatorem Volkswagena T-Roc wymagają regularnych pomiarów pojemności co 15 000 km i, w razie potrzeby, ponownej kalibracji jednostki sterującej. Profilaktyczna obróbka zacisków akumulatora i regularne aktualizacje oprogramowania mogą znacznie poprawić niezawodność systemu.

VW T-Roc: Problemy z kamerą cofania i systemem wzywania pomocy

Kamera cofania VW T-Roc, zwłaszcza w modelach z panoramicznym dachem i Travel Assist, wykazuje charakterystyczne słabości z powodu awarii obrazu, zniekształconych wyświetlaczy i całkowitych awarii systemu informacyjno-rozrywkowego. Usterki te często występują po przejechaniu od 5 000 do 15 000 kilometrów i nasilają się pod wpływem wilgoci lub ekstremalnych wahań temperatury w zakresie od -15°C do +40°C. Jednocześnie system wzywania pomocy (eCall) wykazuje problemy z połączeniem z centrum powiadamiania ratunkowego i sporadycznie zgłasza komunikat "System niedostępny", co może znacznie pogorszyć bezpieczeństwo. Ponadto ładowanie indukcyjne często nie działa poprawnie i przerywa proces ładowania w smartfonach różnych producentów, zwłaszcza w nowszych modelach iPhone'a i urządzeniach Samsung Galaxy.

Aby prawidłowo zdiagnozować systemy elektroniczne, wymagana jest profesjonalna inspekcja. Wrażliwe systemy kamer Volkswagena T-Roc wymagają regularnych aktualizacji oprogramowania i kalibracji co 20 000 km, aby zapewnić prawidłowe działanie. Profesjonalna konserwacja może zapobiec uszkodzeniom spowodowanym wilgocią i zapewnić długowieczność podzespołów elektronicznych.

VW T-Roc: problemy z hamulcami i układem kluczyka

Układ hamulcowy VW T-Roc wykazuje przedwczesne zużycie klocków i tarcz hamulcowych, szczególnie w mocniejszych wariantach z silnikiem 2.0 TSI i skrzynią biegów DSG. Oznaki zużycia pojawiają się już po przejechaniu od 25 000 do 35 000 kilometrów, czyli znacznie wcześniej niż w porównywalnych pojazdach tej klasy. Tarcze hamulcowe wykazują pęknięcia i nierównomierne zużycie, a klocki hamulcowe zużywają się bardzo szybko podczas sportowej jazdy. Jednocześnie system kluczyka często zawodzi, a kluczyk nie działa lub jest rozpoznawany sporadycznie. Problemy te dotyczą zarówno pilota zdalnego sterowania, jak i funkcji keyless go i często występują już po 8 000 do 12 000 kilometrów, zwłaszcza przy częstym użytkowaniu i ekstremalnych temperaturach.

Regularna konserwacja jest niezbędna dla bezpieczeństwa i niezawodności pojazdu. Zestresowane układy hamulcowe T-Roc wymagają kontroli co 15 000 km, w tym pomiaru grubości tarcz i klocków hamulcowych, podczas gdy system kluczyka wymaga regularnej wymiany baterii i przeprogramowania w razie potrzeby. Konserwacja zapobiegawcza może zapobiec kosztownym naprawom i wydłużyć żywotność wszystkich komponentów.

VW T-Roc: Problemy z silnikiem i skrzynią biegów

Silnik 1.5 TSI w VW T-Roc wykazuje charakterystyczne słabe punkty ze względu na problemy z łańcuchem rozrządu, nierówną pracę na biegu jałowym i zwiększone zużycie oleju, które objawiają się szczególnie po przejechaniu od 40 000 do 60 000 kilometrów. Manualna skrzynia biegów w wersjach z manualną skrzynią biegów ma tendencję do powolnej zmiany biegów i zużycia pierścienia synchronizatora, podczas gdy wersje z silnikiem wysokoprężnym 2.0 TDI wykazują problemy z filtrem cząstek stałych i wtryskiem AdBlue. Te usterki silnika i skrzyni biegów objawiają się metalicznymi odgłosami z komory silnika, zwiększoną emisją spalin i zmniejszonymi osiągami pod pełnym obciążeniem. Ponadto silnik czasami nie uruchamia się, szczególnie w niskich temperaturach poniżej 0°C lub po długich okresach przestoju trwających ponad 48 godzin.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do wczesnego wykrycia problemów z silnikiem i skrzynią biegów. Złożone jednostki napędowe VW T-Roc wymagają regularnej wymiany oleju co 15 000 km dla silników TSI i co 30 000 km dla wariantów TDI, a także ciągłego monitorowania łańcucha rozrządu i działania skrzyni biegów. Profesjonalna konserwacja może zapobiec poważnym uszkodzeniom silnika i zapewnić niezawodność całego układu napędowego.

VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: LONGLIFE III
  • Seria: FE
  • Numer artykułu: GS55545M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 261,68 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: GS55545M4
261,68 PLN
52,34 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MCV0525 MEYLE 100 498 0305 Zestaw przegubu, półoż napędowa Od strony koła
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Od strony koła
  • Długość [mm]: 79
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 36
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 33
  • Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 59,5
  • Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny
  • Średnica przegubu [mm]: 82,4
  • Średnica [mm]: 82,4
  • Powierzchnia: pokryty proszkowo
  • MEYLE: Zestaw przegubu, półoż napędowa
  • Numer artykułu: 100 498 0305
  • Nasza cena: 161,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MEYLE Zestaw przegubu, półoż napędowa Od strony koła
Numer artykułu: 100 498 0305
161,93 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 148,62 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
148,62 PLN
37,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special G
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 241,44 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
241,44 PLN
48,29 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
118 291 001 TOPRAN 118 291 Zestaw naprawczy, dzwignia zmiany biegów z wyłączaniem, z łożyskiem ślizgowym, z zabezpieczeniem
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z cięgnem włączającym
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem ślizgowym, z zabezpieczeniem
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z wyłączaniem
  • TOPRAN: Zestaw naprawczy, dzwignia zmiany biegów
  • Numer artykułu: 118 291
  • Nasza cena: 87,03 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOPRAN Zestaw naprawczy, dzwignia zmiany biegów z wyłączaniem, z łożyskiem ślizgowym, z zabezpieczeniem
Numer artykułu: 118 291
87,03 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Dodatkowe typowe usterki VW T-Roc

Bazując na doświadczeniach kierowców Volkswagena T-Roc, występują następujące dodatkowe problemy:

 
  • Przecieki dachu panoramicznego: Często występują po przejechaniu 25 000-40 000 km, zwłaszcza przy częstym korzystaniu z funkcji rozsuwania.
  • Niedostępny system Travel Assist: System wspomagania jazdy często ulega awarii po przejechaniu 15 000-30 000 km, zwykle z powodu problemów z kalibracją czujników.
  • Usterki elektroniczne zaczepu przyczepy: Problemy elektroniczne z zaczepem przyczepy występują po przejechaniu 20 000-35 000 km, często z powodu korozji połączeń wtykowych.
  • Mechanizm dachu kabrioletu w T-Roc Cabrio: Problemy z hydrauliką i usterki mechanizmu dachu kabrioletu po 18 000-28 000 km, zwłaszcza przy częstym użytkowaniu.
  • Awarie pompy paliwa w 1.6 TDI: Występują zwykle po 80 000-100 000 km, często z powodu jakości paliwa.
  • Problemy z turbosprężarką w 2.0 TSI 4Motion: Zużycie łożysk turbosprężarki po 60 000-80 000 km, szczególnie przy sportowym stylu jazdy.

Problemy VW T-Roc: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Nowoczesny design i wysoka jakość wykonania Szarpanie i problemy ze zmianą przełożeń skrzyni DSG
Dobre wykorzystanie przestrzeni i pojemność bagażnika Klimatyzacja nie chłodzi prawidłowo
Bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa System Start-Stop nie działa
Wydajna gama silników TSI i TDI Ładowanie indukcyjne nie działa
Wszechstronne warianty wyposażenia Przedwczesne zużycie hamulców
Solidna konfiguracja podwozia Kluczyk nie działa niezawodnie
Dobry stosunek ceny do wydajności Częste usterki elektroniki

Volkswagen T-Roc okazuje się być zasadniczo atrakcyjnym kompaktowym SUV-em o nowoczesnej stylistyce i bogatym wyposażeniu, ale ma kilka charakterystycznych słabych punktów. Najczęstsze problemy dotyczą skrzyni biegów DSG, układu klimatyzacji i różnych systemów elektronicznych, które wymagają regularnej konserwacji i uwagi. W szczególności niezawodność systemów wspomagania i żywotność części zużywających się, takich jak hamulce, wykazują potencjał do poprawy. Konserwacja zapobiegawcza i interwencja w odpowiednim czasie mogą jednak skutecznie rozwiązać większość problemów i zapewnić długowieczność pojazdu.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

ZIMMERMANN BLACK Z 100.3300.53 Tarcza hamulcowa 312x25[mm], 10/5, 5x112, z wentylacją wewnętrzną, szczelinowy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Średnica [mm]: 312
  • Typ tarczy hamulcowej: z wentylacją wewnętrzną, szczelinowy
  • Nawiercane: nie
  • Powierzchnia: pokryty
  • Przetwarzanie: wysoko nawęglany
  • Linia produktów: BLACK Z
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 25
  • Wysokość [mm]: 50
  • Średnica otworu centrującego [mm]: 65
  • Felga, liczba otworów: 5
  • Wzór otworów / liczba otworów: 10 / 5
  • Ø rozmieszczenia otworów [mm]: 112
  • Minimalna grubość [mm]: 22
  • Ciężar [kg]: 8,3
  • Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
  • kierunkowa
  • ZIMMERMANN: Tarcza hamulcowa
  • Numer artykułu: 100.3300.53
  • Stan: nowy
Szczegóły
ZIMMERMANN Tarcza hamulcowa 312x25[mm], 10/5, 5x112, z wentylacją wewnętrzną, szczelinowy
Numer artykułu: 100.3300.53
488,06 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 437,96 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
437,96 PLN
109,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELRING 445.950 Zestaw naprawczy, pompowtryskiwacz (PDE)
Ocen - 1
Informacja o towar
  • dla numeru OE: 04E 906 036 E, 04E 906 036 N, 06G 906 036, 06G 906 036 AF / AK / AJ, 06G 906 036 B / F, 06G 906 036 K / L / Q, 06G 906 036 R / S / T, 06H 906 036 P, 06K 906 036 N, 06L 906 036 AC / AG, 06L 906 036 E / J / L / T
  • Numer taryfy materiału: 8484900000
  • ELRING: Zestaw naprawczy, pompowtryskiwacz (PDE)
  • Numer artykułu: 445.950
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Zestaw naprawczy, pompowtryskiwacz (PDE)
Numer artykułu: 445.950
25,98 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
EL700 (067EFB) EXIDE EFB EL700 Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator EFB
Ocen - 49
Informacja o towar
  • Linia produktów: EFB
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 70
  • Akumulator: Akumulator EFB
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
  • Długość [mm]: 278
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Rodzaj bieguna: 1, 1,EN
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów 0
  • EXIDE: Akumulator
  • Numer artykułu: EL700
  • Nasza cena: 517,77 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EXIDE Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator EFB
Numer artykułu: EL700
517,77 PLN
30,00 PLN Zastaw, Darmowa wysyłka
QUICK BRAKE 113-1306X Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Liczba na oś: 2
  • QUICK BRAKE: Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: 113-1306X
  • Stan: nowy
Szczegóły
QUICK BRAKE Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Numer artykułu: 113-1306X
18,60 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Ambiente 29053 Dywaniki uniwersalne odporny na ślizganie, z przodu, czarny, wielobarwny
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Ilość: 2
  • Kolor: czarny, wielobarwny
  • Kompatybilność: Uniwersalny
  • Długość [mm]: 66
  • Szerokość [mm]: 44
  • Seria: Ambiente
  • odporny na ślizganie: odporny na ślizganie
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z przewodem USB
  • Wskaźnik: z wyświetlaczem LED
  • System zamykania: ze zdalnym sterowaniem
  • WALSER: Dywaniki uniwersalne
  • Numer artykułu: 29053
  • Nasza cena: 182,98 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
WALSER Dywaniki uniwersalne odporny na ślizganie, z przodu, czarny, wielobarwny
Numer artykułu: 29053
182,98 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO 735549 Chłodnica, układ chłodzenia silnika Aluminium, 650 x 449 x 34 [mm], Żebra chłodzące lutowane
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
  • Materiał: Aluminium
  • Ø wylotu [mm]: 26
  • Dolot - Ø [mm]: 26
  • Ciężar [kg]: 5,49
  • Rodzaj korpusu: obudowa z tworzywa sztucznego
  • Ogrzewanie / chłodzenie: dla pojazdów bez chłodnicy oleju
  • Szerokość sieci [mm]: 449
  • Długość sieci [mm]: 650
  • Głębokość sieci [mm]: 34
  • VALEO: Chłodnica, układ chłodzenia silnika
  • Numer artykułu: 735549
  • Nasza cena: 589,86 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Chłodnica, układ chłodzenia silnika Aluminium, 650 x 449 x 34 [mm], Żebra chłodzące lutowane
Numer artykułu: 735549
589,86 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
BOSCH F 00V P01 004 Pierżcień uszczelniający, obudowa wtryskiwacza
Ocen - 27
Informacja o towar
  • System tworzenia mieszanki paliwowej: Common Rail (CR)
  • BOSCH: Pierżcień uszczelniający, obudowa wtryskiwacza
  • Numer artykułu: F 00V P01 004
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Pierżcień uszczelniający, obudowa wtryskiwacza
Numer artykułu: F 00V P01 004
17,75 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SACHS 1874 000 002 Zestaw żrub, sprzęgło
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: 6x M7x14
  • SACHS: Zestaw żrub, sprzęgło
  • Numer artykułu: 1874 000 002
  • Nasza cena: 6,66 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SACHS Zestaw żrub, sprzęgło
Numer artykułu: 1874 000 002
6,66 PLN
Cena za zestaw 6 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
0CQ 598 549 VAICO V10-6603-XXL Kpl. części, wym. oleju-sprzęgło lamelowe (napęd na 4 kola)
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś tylna
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubą spustową oleju, z sitkiem
  • Rodzaj sprzęgła: dla sprzęgła mokrego
  • Rodzaj filtra: Filtr sitowy
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z filtrem, Z ilością oleju dla stand. wymiany oleju
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]: 30000
  • Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]: 3
  • ID sprzęgła: HALDEX GEN V / 5
  • Pojemność [litr]: 0,85
  • Zalecenie producenta oleju: G 060 175 A2
  • VAICO: Kpl. części, wym. oleju-sprzęgło lamelowe (napęd na 4 kola)
  • Numer artykułu: V10-6603-XXL
  • Nasza cena: 482,75 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAICO Kpl. części, wym. oleju-sprzęgło lamelowe (napęd na 4 kola)
Numer artykułu: V10-6603-XXL
Więcej
482,75 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: