• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mercedes-Benz CLK

Spis treści

  1. Mercedes-Benz CLK generacji I (1997-2003)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLK: Generacja I (1997-2003)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLK: Generacja I (1997-2003)
  2. Mercedes-Benz CLK generacji II (2002-2009)
    1. Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLK: Generacja II (2002-2009)
    2. Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLK: Generacja II (2002-2009)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz CLK wszystkich generacji

W latach 1997-2009 seria modeli Mercedes-Benz CLK ugruntowała swoją pozycję jako eleganckie coupé i kabriolet w wyższej klasie średniej i oferowała imponującą gamę silników w ciągu dwóch generacji, od ekonomicznych czterocylindrowych sprężarek po potężne silniki V8. Rozwój technologiczny odzwierciedlał przejście Mercedes od sprawdzonej technologii do innowacyjnych rozwiązań.

Mercedes-Benz CLK generacji I (1997-2003)

Mercedes-Benz CLK generacji I (1997-2003)

Pierwsza generacja CLK charakteryzowała się tradycyjnymi umiejętnościami inżynieryjnymi Mercedes i posiadała solidne, trwałe silniki. Przy prawidłowej konserwacji, przebiegi z łatwością osiągały od 350 000 do 500 000 kilometrów, a silniki wolnossące o dużej pojemności były szczególnie niezawodne. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane tylko między 200 000 a 300 000 kilometrów, głównie w przypadku elementów podatnych na zużycie, takich jak pompy wody lub sprężarki klimatyzacji. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był CLK 430 z 4,3-litrowym V8, który doskonale łączył moc, płynną pracę i niezawodność. Technologia doładowania była jeszcze w powijakach i czasami powodowała problemy z intercoolerem, podczas gdy silniki wolnossące były praktycznie niezniszczalne.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLK: Generacja I (1997-2003)

Gama silników benzynowych Mercedes CLK obejmowała szeroki wybór silników cztero-, sześcio- i ośmiocylindrowych. Podstawowym modelem był CLK 200 z 2,0-litrowym silnikiem czterocylindrowym o mocy 100 kW (136 KM), a następnie CLK 200 Kompressor o mocy 120 kW (163 KM). Te wczesne silniki Mercedes-Benz CLK Kompressor (M 111) czasami wykazywały problemy z intercoolerem i sprzęgłem magnetycznym sprężarki. CLK 230 Kompressor o mocy 142 kW (193 KM) był znacznie bardziej niezawodny i oferował dobrą równowagę między osiągami a zużyciem paliwa. Sześciocylindrowy CLK 320 o mocy 160 kW (218 KM) ze sprawdzonego silnika M 112 zdominował gamę i okazał się wyjątkowo trwały. Ukoronowaniem był CLK 430 o mocy 205 kW (279 KM) i rzadki CLK 55 AMG o mocy 255 kW (347 KM), oba wyposażone w silniki V8, które były praktycznie niezniszczalne.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLK: Generacja I (1997-2003)

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLK to początkowo CLK 200 CDI o mocy 75 kW (102 KM), a później CLK 220 CDI o mocy 92 kW (125 KM). Te wczesne silniki CDI (OM 611 i OM 646) okazały się bardzo ekonomiczne przy zużyciu paliwa wynoszącym około 6,5 litra na 100 km, ale cierpiały na typowe problemy pierwszej generacji CDI: koksowanie wtryskiwaczy, problemy z recyrkulacją spalin i sporadyczne awarie świec żarowych. Mercedes-Benz CLK 270 CDI o mocy 125 kW (170 KM) został dodany dopiero w 2002 roku i oferował znacznie większą moc, ale był również bardziej podatny na uszkodzenia turbosprężarki w przypadku zaniedbania konserwacji.

Silnik Mercedes-Benz CLK Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
CLK 200 136 KM 8,5-9,2 l/100 km Pompa wody, cewki zapłonowe Dobry
CLK 200 Sprężarka 163 KM 8,8-9,5 l/100km Chłodnica międzystopniowa, sprzęgło sprężarki Średnia
CLK 230 Kompressor 193 KM 9,0-9,8 l/100km Solidne, okazjonalne doładowanie Dobry
CLK 320 218 KM 9,5-10,2 l/100km Bardzo wytrzymały, pompa wodna Bardzo dobry
CLK 430 279 KM 11,0-12,5 l/100km Praktycznie niezniszczalny Bardzo dobry
CLK 55 AMG 347 KM 13,5-15,0 l/100km Bardzo wytrzymały, wysokie zużycie paliwa Bardzo dobry
CLK 200 CDI 102 KM 6,0-6,8 l/100km Wtryskiwacze, zawór EGR Średnia
CLK 220 CDI 125 KM 6,2-7,0 l/100km Wtryskiwacze, świece żarowe Średnia
CLK 270 CDI 170 KM 6,8-7,5 l/100km Turbosprężarka, wtryskiwacze Umiarkowany

Mercedes-Benz CLK generacji II (2002-2009)

Mercedes-Benz CLK generacji II (2002-2009)

Druga generacja Mercedes CLK oznaczała skok technologiczny z nowocześniejszymi silnikami i ulepszoną elektroniką, ale przyniosła też nowe wyzwania. Przy przebiegu od 300 000 do 450 000 kilometrów przebiegi utrzymywały się na wysokim poziomie, a zmodyfikowane silniki V6 i V8 były szczególnie trwałe. Poważne uszkodzenia silnika występowały głównie w wysokowydajnych wariantach AMG, jeśli nie przestrzegano terminów konserwacji. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był CLK 350 z 3,5-litrowym V6, który optymalnie łączył osiągi, niezawodność i umiarkowane wartości zużycia paliwa. Problematyczne okazały się natomiast wczesne silniki wysokoprężne CDI z wrażliwymi wtryskiwaczami oraz silniki doładowane ze złożonymi systemami ciśnienia doładowania.

Silniki benzynowe Mercedes-Benz CLK: Generacja II (2002-2009)

Zmieniona gama silników benzynowych Mercedes-Benz CLK rozpoczęła się od modelu CLK 200 Kompressor o mocy 120 kW (163 KM), który został zastąpiony w 2006 r. przez mocniejszy model CLK 200 Kompressor o mocy 135 kW (184 KM). Te silniki Mercedes-Benz CLK (M 271) okazały się znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, ale czasami miały problemy z wałkiem wyrównoważającym i napinaczem łańcucha. CLK 280 o mocy 170 kW (231 KM) i CLK 350 o mocy 200 kW (272 KM) bazowały na sprawdzonym silniku M 272 V6 i były uważane za najbardziej niezawodne silniki benzynowe tej generacji. Wśród silników V8, CLK 500 błyszczał mocą 225 kW (306 KM), podczas gdy warianty AMG CLK 55 AMG o mocy 270 kW (367 KM) i CLK 63 AMG o mocy 354 kW (481 KM) oferowały imponujące osiągi, ale także skutkowały wyższymi kosztami utrzymania.

Silniki wysokoprężne Mercedes-Benz CLK: Generacja II (2002-2009)

Gama silników wysokoprężnych Mercedes-Benz CLK została znacznie rozszerzona o modele CLK 200 CDI o mocy 90 kW (122 KM), CLK 220 CDI o mocy 110 kW (150 KM) i CLK 320 CDI o mocy 165 kW (224 KM). Te nowocześniejsze silniki CDI (OM 646 i OM 642) oferowały znacznie lepsze osiągi i płynniejszą pracę niż ich poprzednicy. Mercedes-Benz CLK 220 CDI stał się najlepszym dieslem tej generacji z doskonałą niezawodnością i zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 5,8-6,5 litra na 100 km. Jednak CLK 320 CDI pozostawał problematyczny ze swoim dieslem V6, który był podatny na problemy z recyrkulacją spalin i filtrem cząstek stałych - szczególnie na krótkich trasach.

Silnik Mercedes-Benz CLK Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
CLK 200 Sprężarka 163-184 KM 8,2-9,0 l/100 km Wałek wyrównoważający, napinacz łańcucha Dobry
CLK 280 231 KM 9,8-10,5 l/100km Bardzo wytrzymały, sporadycznie pompa wody Bardzo dobry
CLK 350 272 KM 10,2-11,0 l/100km Doskonała niezawodność Bardzo dobry
CLK 500 306 KM 11,8-13,2 l/100km Solidny, wyższe koszty utrzymania Dobry
CLK 55 AMG 367 KM 13,0-15,5 l/100 km Złożony, wysoki koszt utrzymania Średni
CLK 63 AMG 481 KM 14,5-17,0 l/100km Bardzo wysokie koszty utrzymania Umiarkowane
CLK 200 CDI 122 KM 5,5-6,2 l/100km Wtryskiwacze, umiarkowana niezawodność Średnia
CLK 220 CDI 150 KM 5,8-6,5 l/100km Bardzo niezawodny, oszczędny Bardzo dobry
CLK 320 CDI 224 KM 6,8-7,8 l/100km Zawór EGR, filtr cząstek stałych Umiarkowany

Wnioski: Najlepsze silniki Mercedes-Benz CLK wszystkich generacji

Rozwój silników Mercedes-Benz CLK wyraźnie pokazuje przejście Mercedes od sprawdzonej technologii silników wolnossących do bardziej złożonych, ale wydajniejszych rozwiązań. Podczas gdy wielkoseryjne silniki wolnossące obu generacji imponowały wyjątkową trwałością, technologie sprężarek i silników wysokoprężnych przyniosły nowe wyzwania. Silniki V6 drugiej generacji stanowiły optymalny kompromis między osiągami, niezawodnością i oszczędnością.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mercedes-Benz CLK:

CLK 350 (272 KM, II generacja) z 3,5-litrowym silnikiem V6 łączy znakomite osiągi z wyjątkową niezawodnością i umiarkowanymi kosztami eksploatacji.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Mercedes-Benz CLK:

CLK 220 CDI (150 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej praktyczności przy zużyciu paliwa na poziomie zaledwie 5,8-6,5 litra na 100 km.

  • Najlepszy wolnossący silnik Mercedes-Benz CLK:

CLK 430 (279 KM, generacja I) z 4,3-litrowym silnikiem V8 jest uważany za praktycznie niezniszczalny i oferuje klasyczne zalety Mercedes, takie jak płynna praca i długowieczność.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mercedes-Benz CLK, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 369,39 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,39 PLN
18,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 179,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
179,58 PLN
35,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 40
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CH-4, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: Extreme
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Nasza cena: 118,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
118,46 PLN
23,69 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Nasza cena: 426,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
426,06 PLN
106,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,16 PLN
71,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 185,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,64 PLN
46,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
Mercedes-Benz Genuine Engine Oil A000989950213AMEE Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.52
  • Linia produktów: Genuine Engine Oil
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Mercedes-Benz: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: A000989950213AMEE
  • Nasza cena: 320,40 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
Mercedes-Benz Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: A000989950213AMEE
Więcej
320,40 PLN
64,08 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 461,26 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
461,26 PLN
23,06 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 192,98 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
192,98 PLN
38,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 109
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3707
  • Nasza cena: 279,28 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
279,28 PLN
Cena za sztukę
55,86 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 157,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
157,58 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • Nasza cena: 476,08 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
476,08 PLN
23,80 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 157,20 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,20 PLN
31,44 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • Nasza cena: 115,01 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
115,01 PLN
28,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN PLUS, API SP
  • Linia produktów: VST
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Nasza cena: 344,87 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
344,87 PLN
68,97 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: