• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Porsche Cayenne

Spis treści

  1. Porsche Cayenne generacji I (2002-2010)
    1. Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja I (2002-2010)
    2. Silniki wysokoprężne Porsche Cayenne: Generacja I (2002-2010)
    3. Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: Generacja I (2002-2010)
  2. Porsche Cayenne generacji II (2010-2017)
    1. Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja II (2010-2017)
    2. Silniki wysokoprężne Porsche Cayenne: Generacja II (2010-2017)
    3. Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: Generacja II (2010-2017)
  3. Porsche Cayenne generacji III (2017-2023)
    1. Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja III (2017-2023)
    2. Silniki wysokoprężne Porsche Cayenne: Generacja III (2017-2023)
    3. Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: Generacja III (2017-2023)
  4. Porsche Cayenne generacji IV (2023 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja IV (2023-dziś)
    2. Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: IV generacja (2023-dziś)
    3. Silniki Porsche Cayenne Turbo: Generacja IV (2023-dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Porsche Cayenne wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2002 roku, Porsche Cayenne z powodzeniem przeniosło DNA sportowych samochodów Porsche do świata SUV-ów i oferuje imponującą gamę silników Porsche Cayenne w czterech generacjach. Od potężnych wolnossących silników V8 po nowoczesne napędy hybrydowe, ewolucja technologiczna odzwierciedla ciągły rozwój marki.

Porsche Cayenne generacji I (2002-2010)

Porsche Cayenne generacji I (2002-2010)

Pierwsza generacja Porsche Cayenne była odważnym krokiem dla tradycyjnej marki i ustanowiła nowe standardy w segmencie SUV-ów premium. Ta pionierska generacja charakteryzowała się solidnymi, ale jeszcze nie w pełni rozwiniętymi silnikami, które z łatwością osiągały od 250 000 do 350 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, przy czym zawieszenie pneumatyczne i układy chłodzenia wymagały szczególnej uwagi. Absolutnie topowym silnikiem tej generacji był 4,8-litrowy V8 Turbo o mocy 500 KM, który pomimo swojej złożoności oferował imponujące połączenie mocy i względnej niezawodności. Do najważniejszych rozwiązań technicznych należało adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne i system Porsche Traction Management, podczas gdy wczesne problemy z plastikowymi elementami układu chłodzenia były typowe dla tej epoki.

Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja I (2002-2010)

Gama silników benzynowych Porsche Cayenne rozpoczynała się od 3,2-litrowego V6 o mocy 184 kW (250 KM), który służył jako podstawowy silnik i charakteryzował się oszczędnością. Popularne Porsche Cayenne S miało 4,5-litrowy silnik V8 o mocy 250 kW (340 KM), który później został zwiększony do 4,8 litra i 283 kW (385 KM). Te silniki Porsche Cayenne były uważane za niezawodne, ale czasami cierpiały na problemy z plastikowymi przewodami wody chłodzącej. Szczytem było Porsche Cayenne Turbo z 4,5-litrowym silnikiem V8 Biturbo (331 kW/450 KM), który został zastąpiony w 2007 roku przez 4,8-litrowy silnik V8 Turbo o mocy 368 kW (500 KM). Te potężne silniki Porsche Cayenne Turbo były technicznymi arcydziełami, ale wymagały intensywnej konserwacji i czasami wykazywały problemy z turbosprężarkami, jeśli zaniedbano opiekę.

Silniki wysokoprężne Porsche Cayenne: Generacja I (2002-2010)

Porsche Cayenne Diesel nie istniało w pierwszej generacji - Porsche odważyło się na ten krok dopiero w drugiej generacji, ponieważ silniki wysokoprężne nie pasowały do ówczesnej filozofii marki.

Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: Generacja I (2002-2010)

Technologia hybrydowa nie była jeszcze dostępna w pierwszej generacji Porsche Cayenne, ponieważ Porsche początkowo koncentrowało się na tworzeniu działu SUV-ów.

Silnik Porsche Cayenne Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
3,2 V6 250 KM 11,9 l/100 km Przewody wody chłodzącej Dobry
4,5 V8 340 KM 13,8 l/100km Układ chłodzenia, zawieszenie pneumatyczne Dobry
4,8 V8 385 KM 14,4 l/100km Układ chłodzenia Bardzo dobry
4,5 V8 Turbo 450 KM 15,7 l/100km Turbosprężarka, układ chłodzenia Średni
4.8 V8 Turbo 500 KM 16,2 l/100km Turbosprężarka, wysokie koszty utrzymania Średnia

Porsche Cayenne generacji II (2010-2017)

Porsche Cayenne generacji II (2010-2017)

Druga generacja Porsche Cayenne oznaczała znaczący skok ewolucyjny i jest uważana za najbardziej zrównoważoną ze wszystkich generacji. Niezawodność znacznie wzrosła, a większość silników z łatwością osiąga od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Poważne uszkodzenia silnika stały się rzadkością, a okresy między przeglądami mogły zostać wydłużone. Absolutnym hitem był 4,8-litrowy V8 Turbo S o mocy 570 KM - techniczne arcydzieło, które optymalnie łączyło moc i wydajność. Technologia diesla również zadebiutowała wraz z 3.0 V6 TDI, a pierwsze Porsche Cayenne Hybrid zostało wprowadzone pod koniec generacji. Automatyczny system start-stop i ulepszona aerodynamika znacznie zmniejszyły zużycie paliwa.

Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja II (2010-2017)

Gama silników benzynowych Porsche Cayenne została gruntownie zmodyfikowana i rozpoczęła się od nowego 3,6-litrowego V6 o mocy 220 kW (300 KM), który zastąpił stare V6 i okazał się bardzo niezawodny. Porsche Cayenne S otrzymało 4,8-litrowy silnik V8 o mocy 294 kW (400 KM), który był znacznie bardziej wydajny dzięki bezpośredniemu wtryskowi i zoptymalizowanemu spalaniu. Te silniki V8 Porsche Cayenne były uważane za najlepsze w swojej klasie i nie wykazywały prawie żadnych problemów produkcyjnych. Porsche Cayenne Turbo z 4,8-litrowym silnikiem V8 Biturbo początkowo produkował 368 kW (500 KM), a następnie został zwiększony do 419 kW (570 KM) jako Turbo S. Te silniki Porsche Cayenne Turbo osiągnęły nowy poziom niezawodności i oferowały akceptowalną trwałość pomimo swoich osiągów.

Silniki wysokoprężne Porsche Cayenne: Generacja II (2010-2017)

Pierwsze Porsche Cayenne Diesel zostało wprowadzone na rynek w 2009 roku z 3,0-litrowym silnikiem V6 TDI od Audi o mocy 176 kW (240 KM). Porsche Cayenne Diesel okazał się zaskakującym sukcesem, oferując doskonałe połączenie osiągów, wydajności i niezawodności. Przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 7,2-8,4 litra na 100 km, było to najbardziej ekonomiczne Porsche Cayenne swoich czasów. Silnik pochodził ze współpracy z Audi i przyniósł ze sobą sprawdzoną niezawodność TDI, ale czasami wykazywał problemy z filtrem cząstek stałych na krótkich trasach. Mimo to, Porsche Cayenne Diesel stało się popularnym samochodem wśród kierowców.

Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: Generacja II (2010-2017)

Od 2010 roku wprowadzono pierwsze Porsche Cayenne Hybrid z 3,0-litrową sprężarką V6 i silnikiem elektrycznym, który oferował moc systemową 279 kW (380 KM). Porsche Cayenne S Hybrid łączyło mechanicznie doładowany silnik benzynowy z silnikiem elektrycznym o mocy 34 kW i było uważane za dojrzałe technicznie, ale skomplikowane. Technologia hybrydowa nie była jeszcze zdolna do podłączenia do sieci, ale już oferowała zauważalne korzyści w zakresie zużycia paliwa i bardzo dobrą niezawodność.

Silnik Porsche Cayenne Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
3,6 V6 300 KM 10,5 l/100 km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
4,8 V8 400 KM 11,5 l/100km Minimalne problemy Bardzo dobry
4,8 V8 Turbo 500 KM 12,8 l/100km Niezawodny Bardzo dobry
4.8 V8 Turbo S 570 KM 13,2 l/100km Wysokie koszty utrzymania Dobry
3.0 V6 TDI 240 KM 7,2-8,4 l/100km Filtr cząstek stałych Bardzo dobry
3.0 V6 Hybrid 380 KM 8,2 l/100km Złożony, ale solidny Dobry

Porsche Cayenne generacji III (2017-2023)

Porsche Cayenne generacji III (2017-2023)

Trzecia generacja Porsche Cayenne reprezentowała szczyt konwencjonalnej technologii napędowej i wyznaczyła nowe standardy w zakresie osiągów i wydajności. Niezawodność osiągnęła nowy poziom, a nawet najmocniejsze silniki były w stanie przejechać ponad 350 000 kilometrów bez żadnych problemów przy odpowiedniej konserwacji. Poważnych napraw można się było spodziewać dopiero po przejechaniu 200 000-250 000 kilometrów. Absolutnie topowym silnikiem był 4,0-litrowy V8 Biturbo w Turbo S E-Hybrid o mocy 680 KM - techniczne arcydzieło, które łączyło osiągi supersportowego samochodu z przydatnością SUV-a do codziennego użytku. Ta generacja wprowadziła zupełnie nowe rodziny silników, znacznie rozszerzyła gamę hybryd plug-in i pożegnała się z napędem diesla. Najważniejsze rozwiązania techniczne obejmowały 48-woltową technologię pokładowego układu elektrycznego i aktywną kontrolę podwozia.

Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja III (2017-2023)

Gama silników benzynowych Porsche Cayenne została całkowicie odnowiona i rozpoczęła się od 3,0-litrowego V6 Turbo o mocy 250 kW (340 KM), który charakteryzował się bezpośrednim wtryskiem i turbosprężarką typu twin-scroll. Ten podstawowy silnik Porsche Cayenne okazał się wyjątkowo niezawodny i ekonomiczny. Porsche Cayenne S otrzymało nowy 2,9-litrowy silnik V6 biturbo o mocy 324 kW (440 KM), który oferował imponujące osiągi pomimo swojej kompaktowej konstrukcji. Te silniki V6 Porsche Cayenne były uważane za najlepsze w swojej klasie. Porsche Cayenne Turbo było wyposażone w zupełnie nowy 4,0-litrowy silnik V8 Biturbo o mocy 404 kW (550 KM), która została później zwiększona do 463 kW (630 KM) w Turbo S. Te silniki Porsche Cayenne V8 ustanowiły nowe standardy wydajności i niezawodności w tym segmencie.

Silniki wysokoprężne Porsche Cayenne: Generacja III (2017-2023)

Wraz z trzecią generacją Porsche całkowicie pożegnało się z silnikami wysokoprężnymi. Porsche Cayenne Diesel zostało wycofane, ponieważ marka skupiła się na elektryfikacji i silnikach benzynowych.

Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: Generacja III (2017-2023)

Gama Porsche Cayenne Hybrid została znacznie rozszerzona. Cayenne E-Hybrid połączyło 3,0-litrowy silnik V6 Turbo z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW, uzyskując 340 kW (462 KM) mocy systemowej. Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid łączyło 4,0-litrowy silnik V8 Biturbo z silnikiem elektrycznym o mocy 100 kW, uzyskując moc systemową 500 kW (680 KM) i było uważane za jeden z najpotężniejszych SUV-ów na świecie. Te hybrydy plug-in Porsche Cayenne oferowały do 47 km zasięgu elektrycznego i łączyły osiągi supersportowego samochodu z codzienną użytecznością. Niezawodność była zaskakująco wysoka pomimo złożoności.

Silnik Porsche Cayenne Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
3.0 V6 Turbo 340 KM 9,2 l/100 km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
2.9 V6 Biturbo 440 KM 9,6 l/100km Minimalne problemy Bardzo dobry
4.0 V8 Turbo 550 KM 11,1 l/100km Niezawodny Bardzo dobry
4.0 V8 Turbo S 630 KM 11,7 l/100km Wysokie koszty utrzymania Dobry
3.0 V6 E-Hybrid 462 KM 3,2 l/100 km + energia elektryczna Złożony, ale solidny Bardzo dobry
4.0 V8 Turbo S E-Hybrid 680 KM 3,7 l/100km + energia elektryczna Bardzo złożony Dobry

Porsche Cayenne generacji IV (2023 - dziś)

Porsche Cayenne generacji IV (2023 - dziś)

Obecna generacja Porsche Cayenne opiera się całkowicie na elektryfikacji i reprezentuje wizję Porsche dotyczącą przyszłości SUV-ów o wysokich osiągach. Wszystkie silniki benzynowe są teraz wyposażone w 48-woltową technologię łagodnej hybrydy, podczas gdy hybrydy plug-in oferują zasięg elektryczny ponad 90 kilometrów. Ponieważ generacja ta jest dostępna na rynku dopiero od 2023 roku, nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujący rozwój. Najwyższej klasy silnikiem jest nowy Turbo S E-Hybrid o mocy ponad 700 KM, który otwiera nowe wymiary osiągów. Technologia 48-woltowa obiecuje zmniejszenie obciążenia silników spalinowych, a tym samym żywotność przekraczającą 400 000 kilometrów. Innowacje techniczne obejmują aktywną aerodynamikę, Torque Vectoring Plus i najnowszą generację Porsche Communication Management.

Silniki benzynowe Porsche Cayenne: Generacja IV (2023-dziś)

Podstawą nowej gamy silników Porsche Cayenne jest zmodyfikowany 3,0-litrowy silnik V6 Turbo z 48-woltową technologią mild hybrid o mocy 260 kW (354 KM). Ten podstawowy silnik Porsche Cayenne korzysta ze wspomagania elektrycznego i jest uważany za szczególnie wydajny i wyrafinowany. W Porsche Cayenne S dostępny jest 2,9-litrowy silnik V6 Biturbo z 48-woltowym układem i mocą 338 kW (460 KM). Te silniki V6 Porsche Cayenne kontynuują tradycję niezawodnych jednostek napędowych klasy średniej i jak dotąd były wolne od problemów produkcyjnych.

Porsche Cayenne z napędem hybrydowym: IV generacja (2023-dziś)

Warianty Porsche Cayenne E-Hybrid zostały gruntownie zmodyfikowane i oferują obecnie moc od 340 kW (462 KM) do ponad 515 kW (700 KM). Nowe Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid o mocy ponad 700 KM wyznacza nowy punkt szczytowy w rozwoju SUV-ów o wysokich osiągach. Te hybrydy plug-in Porsche Cayenne łączą najnowocześniejszą technologię akumulatorową ze sprawdzonymi silnikami spalinowymi i oferują zasięg elektryczny ponad 90 km.

Silniki Porsche Cayenne Turbo: Generacja IV (2023-dziś)

Klasyczne Porsche Cayenne Turbo z 4,0-litrowym silnikiem V8 biturbo będzie nadal oferowane, ale teraz z 48-woltową łagodną hybrydą i zoptymalizowaną mocą 420 kW (571 KM). To Porsche Cayenne V8 korzysta ze wspomagania elektrycznego i wykazuje wczesne oznaki poprawy wydajności przy zachowaniu osiągów.

Silnik Porsche Cayenne Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
3.0 V6 Turbo Mild-Hybrid 354 KM 8,8 l/100km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
2.9 V6 Biturbo Mild-Hybrid 460 KM 9,1 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
4.0 V8 Turbo Mild-Hybrid 571 KM 10,7 l/100km Brak długoterminowych doświadczeń Dobry
Warianty hybrydowe 462-700+ KM 2,7-3,1 l/100 km + energia elektryczna Złożone, ale obiecujące Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Porsche Cayenne wszystkich generacji

Rozwój silników Porsche Cayenne pokazuje ciągłą poprawę niezawodności i wydajności przy jednoczesnym wzroście osiągów. Podczas gdy wczesne generacje wciąż zmagały się z typowymi problemami z ząbkowaniem, nowoczesne silniki Porsche Cayenne rozwinęły się w wyjątkowo niezawodne i mocne jednostki napędowe. Wprowadzenie technologii hybrydowej i łagodnej hybrydy oznacza początek nowej ery, która optymalnie łączy osiągi i zrównoważony rozwój.

  • Najlepszy silnik benzynowy Porsche Cayenne:

4,8-litrowy V8 (400 KM, II generacja) łączy klasyczne osiągi Porsche ze sprawdzoną niezawodnością i jest uważany za najlepszy konwencjonalny silnik benzynowy wszystkich generacji.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Porsche Cayenne:

3.0 V6 TDI (240 KM, II generacja) był jedynym silnikiem wysokoprężnym w gamie Cayenne i imponował wyjątkową wydajnością i niezawodnością - prawdziwa poufna wskazówka dla częstych kierowców.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Porsche Cayenne:

Turbo S E-Hybrid (680 KM, generacja III) oferuje idealną syntezę osiągów supersportowego samochodu i nowoczesnej wydajności i jest uważany za techniczne arcydzieło.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Porsche Cayenne, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

VAG Longlife IV FE GS60577M4 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 74
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: IV FE
  • Numer artykułu: GS60577M4
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 287,58 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: GS60577M4
287,58 PLN
57,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 126,98 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
126,98 PLN
25,40 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 476,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
476,07 PLN
119,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 284,79 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,79 PLN
71,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37725533 PHILIPS Xenon WhiteVision gen2 85415WHV2C1 Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 5000K
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Linia produktów: Xenon WhiteVision gen2
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415WHV2C1
  • Nasza cena: 338,01 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 5000K
Numer artykułu: 85415WHV2C1
338,01 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 138,35 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
138,35 PLN
27,67 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 463,38 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
463,38 PLN
23,17 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 198,18 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
198,18 PLN
39,64 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 158,30 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
158,30 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 157,92 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,92 PLN
31,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN PLUS, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 280,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
280,65 PLN
56,13 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Numer artykułu: 110818
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 459,15 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
459,15 PLN
91,83 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
TotalEnergies Quartz INEO Long Life 2204218 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 76
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, VW 504 00, Porsche C30, VW 507 00, BMW Longlife-04
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: INEO Long Life
  • Numer artykułu: 2204218
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 176,35 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2204218
176,35 PLN
35,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL 1 FS X2 153640 Olej silnikowy 5W-50, 4l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-50
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: 1
  • Seria: FS X2
  • Numer artykułu: 153640
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 215,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-50, 4l
Numer artykułu: 153640
215,68 PLN
53,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 332 PM0332-5 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 75
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-12 FE, Fiat 9.55535-DS1, Fiat 9.55535-GS1, Ford WSS-M2C950-A, Iveco 18-1811 SC1, STJLR.03.5007, MB 229.51, Porsche C30, PSA B71 2290, PSA B71 2312, Renault RN17, Renault RN0710, Renault RN0700, VW 504 00, VW 505 01, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 332
  • Numer artykułu: PM0332-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 111,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: PM0332-5
Więcej
111,65 PLN
22,33 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: