• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Suzuki Grand Vitara

Spis treści

  1. Suzuki Grand Vitara generacji I (1998-2005)
    1. Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: Generacja I (1998-2005)
    2. Silniki wysokoprężne Suzuki Grand Vitara: Generacja I (1998-2005)
  2. Suzuki Grand Vitara generacji II (2005-2015)
    1. Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: Generacja II (2005-2015)
    2. Silniki wysokoprężne Suzuki Grand Vitara: Generacja II (2005-2015)
  3. Suzuki Grand Vitara generacji III (2015-2019)
    1. Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: Generacja III (2015-2019)
    2. Silniki wysokoprężne Suzuki Grand Vitara: Generacja III (2015-2019)
  4. Suzuki Grand Vitara generacji IV (2019-obecnie)
    1. Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: IV generacja (2019-dziś)
    2. Silniki hybrydowe Suzuki Grand Vitara: IV generacja (2019-dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Suzuki Grand Vitara wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1998 roku, Suzuki Grand Vitara stała się solidnym pojazdem terenowym z różnorodną gamą silników w czterech generacjach. Rozwój technologiczny obejmował zarówno proste silniki wolnossące, jak i nowoczesne turbodiesle, odzwierciedlając nacisk Suzuki na niezawodność i możliwości terenowe.

Suzuki Grand Vitara generacji I (1998-2005)

Suzuki Grand Vitara generacji I (1998-2005)

Pierwsza generacja Suzuki Grand Vitara charakteryzowała się sprawdzoną japońską inżynierią i prostymi, ale solidnymi silnikami. Przy odpowiedniej konserwacji pojazdy te regularnie osiągały przebieg od 250 000 do 350 000 kilometrów, a silniki benzynowe imponowały długowiecznością. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane dopiero po 200 000 kilometrów, głównie w przypadku jednostek pomocniczych, takich jak pompa wody lub rozrusznik. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.5 V6 o mocy 144 KM, który optymalnie łączył moc i niezawodność i do dziś jest uważany za jeden z najlepszych silników Suzuki. Pod względem technicznym Suzuki postawiło na sprawdzone silniki wolnossące bez skomplikowanej elektroniki, co tłumaczy wysoki poziom niezawodności. W porównaniu rynkowym Grand Vitara pozycjonowała się jako korzystna alternatywa dla Toyoty RAV4 lub Hondy CR-V, z lepszymi możliwościami terenowymi.

Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: Generacja I (1998-2005)

Gama silników benzynowych Suzuki Grand Vitara obejmowała trzy główne silniki: 1,6-litrowy czterocylindrowy silnik o mocy 94 KM jako silnik podstawowy, który był szczególnie popularny w Europie i charakteryzował się niskim zużyciem paliwa. Czterocylindrowy silnik o pojemności 2,0 litra i mocy 128 KM oferował większą moc do holowania i jazdy w terenie. Najważniejszym silnikiem był jednak 2,5-litrowy silnik V6 o mocy 144 KM, który był dostępny tylko w wersji pięciodrzwiowej. Wszystkie silniki Suzuki Grand Vitara tej generacji były wolnossące z wtryskiem wielopunktowym i charakteryzowały się prostotą. Typowe problemy były rzadkie - sporadycznie cewki zapłonowe lub pompa paliwa zużywały się po dużych przebiegach. Silnik V6 stał się najbardziej niezawodną jednostką napędową całej generacji.

Silniki wysokoprężne Suzuki Grand Vitara: Generacja I (1998-2005)

Silniki wysokoprężne Suzuki Grand Vitara były napędzane wyłącznie 2,0-litrowym turbodieslem o mocy 109 KM, który pochodził od Peugeota i był również stosowany w Peugeocie 406. Silnik ten był solidnie zbudowany, ale cierpiał na typowe problemy francuskich diesli tamtych czasów: pompa wtryskowa była podatna na zużycie, a świece żarowe musiały być regularnie wymieniane. Suzuki Grand Vitara 2.0 TDI był jednak oszczędny w zużyciu paliwa i oferował wystarczający moment obrotowy do jazdy w terenie, ale nigdy nie osiągnął niezawodności silników benzynowych.

Silnik Suzuki Grand Vitara Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 1.6 94 KM 7,8-8,5 l/100 km Cewki zapłonowe, pompa paliwa Dobry
Silnik benzynowy 2.0 128 KM 8,5-9,2 l/100km Pompa wody, termostat Dobry
Silnik benzynowy 2.5 V6 144 KM 9,8-10,5 l/100km Bardzo wytrzymały, rzadko sprawia problemy Bardzo dobry
2.0 TDI 109 KM 6,8-7,5 l/100km Pompa wtryskowa, świece żarowe Średnia

Suzuki Grand Vitara generacji II (2005-2015)

Suzuki Grand Vitara generacji II (2005-2015)

Druga generacja oznaczała znaczący skok technologiczny dzięki nowocześniejszym silnikom i lepszej jakości wykonania. Przebiegi wzrosły do 300 000 do 400 000 kilometrów dla sprawdzonych silników benzynowych, podczas gdy dodano nowe opcje diesla. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane dopiero po 250 000 kilometrów, głównie w przypadku sprzęgła lub amortyzatorów. Absolutnym hitem był diesel 1.9 DDiS o mocy 129 KM, który pochodził od Fiata i okazał się wyjątkowo niezawodny. Jeśli chodzi o technologię, Suzuki po raz pierwszy wprowadziło filtry cząstek stałych i nowoczesny wtrysk common-rail. Grand Vitara nadal pozycjonowała się jako niedroga alternatywa o doskonałych właściwościach terenowych w porównaniu z konkurentami, takimi jak Nissan X-Trail czy Ford Kuga.

Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: Generacja II (2005-2015)

Gama silników benzynowych Suzuki Grand Vitara została całkowicie zmieniona i początkowo obejmowała silnik o pojemności 1,6 litra i mocy 106 KM oraz sprawdzony silnik o pojemności 2,0 litra i mocy 140 KM. Od 2008 roku dodano nowy 2,4-litrowy silnik o mocy 166 KM, który zastąpił silnik V6. Suzuki Grand Vitara 2.4 stał się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji - oferował większą moc niż 2.0-litrowy przy tylko nieznacznie wyższym zużyciu paliwa. Wszystkie silniki posiadały nowoczesny wtrysk wielopunktowy i zmienne fazy rozrządu. Problemy pojawiały się głównie z powodu zaniedbań serwisowych: zanieczyszczonych przepustnic lub wadliwych sond lambda. Silnik o pojemności 1,6 litra okazał się najbardziej problematycznym silnikiem benzynowym z okazjonalnymi problemami z łańcuchem rozrządu.

Silniki wysokoprężne Suzuki Grand Vitara: Generacja II (2005-2015)

Gama silników wysokoprężnych Suzuki Grand Vitara została znacznie rozszerzona. Początkowo nadal dostępny był 2,0-litrowy turbodiesel, ale teraz w ulepszonej wersji o mocy 109 KM. Główną atrakcją był nowy 1.9 DDiS o mocy 129 KM, który pochodził od Fiata i okazał się wyjątkowo niezawodny. Później pojawiły się 2.0 DDiS o mocy 140 KM, a nawet 1.6 DDiS o mocy 90 KM. Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS stał się absolutnie najlepszym silnikiem całej generacji - optymalnie łączył niskie zużycie paliwa, wysoką niezawodność i wystarczającą moc. Wszystkie silniki wysokoprężne miały wtrysk common-rail i filtry cząstek stałych, co czasami prowadziło do problemów na krótkich trasach.

Silnik Suzuki Grand Vitara Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 1.6 106 KM 7,5-8,2 l/100 km Łańcuch rozrządu, przepustnica Średnia
Silnik benzynowy 2.0 140 KM 8,2-8,9 l/100km Sondy lambda, cewki zapłonowe Dobry
Silnik benzynowy 2.4 166 KM 8,8-9,5 l/100km Bardzo wytrzymały, sprawdzony Bardzo dobry
1.6 DDiS 90 KM 5,8-6,5 l/100km Niezbyt powszechne Średnia
1.9 DDiS 129 KM 6,2-6,8 l/100km Wyjątkowo niezawodny Bardzo dobry
2.0 DDiS 140 KM 6,5-7,2 l/100km Filtr cząstek stałych na krótkich trasach Dobry

Suzuki Grand Vitara generacji III (2015-2019)

Trzecia generacja Suzuki Grand Vitara była dostępna na rynku europejskim tylko przez krótki czas i stanowiła krok wstecz w gamie modelowej. Pojazdy nadal osiągały przebieg od 250 000 do 350 000 kilometrów, ale z ograniczonym wyborem silników. Poważne naprawy zdarzały się zwykle po przejechaniu 200 000 kilometrów i dotyczyły głównie podzespołów elektronicznych. Jedynym dostępnym silnikiem był 1,6-litrowy silnik benzynowy o mocy 117 KM, który okazał się solidny, ale nie wybitny. Pod względem technicznym ta generacja była krokiem wstecz, ponieważ Suzuki polegało na sprawdzonej, ale przestarzałej technologii. Grand Vitara straciła już pozycję na rynku, ponieważ konkurenci, tacy jak Dacia Duster czy Renault Captur, oferowali lepszy stosunek jakości do ceny.

Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: Generacja III (2015-2019)

Gama silników Suzuki Grand Vitara zmniejszyła się do jednego silnika benzynowego o pojemności 1,6 litra i mocy 117 KM. Silnik ten bazował na sprawdzonej technologii Suzuki, ale nie oferował nowoczesnych funkcji, takich jak bezpośredni wtrysk paliwa czy turbodoładowanie. Suzuki Grand Vitara 1.6 był niezawodny, ale technicznie przestarzały i zużywał dużo paliwa w porównaniu do konkurencji. Typowe problemy ograniczały się do części ulegających normalnemu zużyciu, takich jak świece zapłonowe czy filtry powietrza. Ze względu na brak alternatyw, silnik ten stał się standardem generacji, ale nie był w stanie dotrzymać kroku nowoczesnym konkurentom.

Silniki wysokoprężne Suzuki Grand Vitara: Generacja III (2015-2019)

Silniki wysokoprężne nie były już oferowane w trzeciej generacji, co było znaczącą wadą na rynku europejskim i przyczyniło się do krótkiej żywotności tej generacji.

Silnik Suzuki Grand Vitara Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 1.6 117 KM 8,5-9,2 l/100 km Wysokie zużycie paliwa, przestarzały Średnia

Suzuki Grand Vitara generacji IV (2019-obecnie)

Obecna generacja Suzuki Grand Vitara powraca do mocnych stron marki i po raz kolejny oferuje zróżnicowaną gamę silników z nowoczesnymi technologiami. Ponieważ generacja jest dostępna dopiero od 2019 roku, nie ma jeszcze długoterminowych doświadczeń, ale pierwsze kilka lat pokazuje obiecujące oznaki z oczekiwanymi przebiegami ponad 300 000 kilometrów. Pierwsza poważna konserwacja spodziewana jest dopiero po przejechaniu 150 000 kilometrów. Topowym silnikiem jest 1.4 Boosterjet o mocy 129 KM, który łączy nowoczesną technologię turbo ze sprawdzoną niezawodnością Suzuki. Pod względem technologicznym Suzuki stawia na łagodne systemy hybrydowe i nowoczesne silniki benzynowe turbo. Na rynku nowa Grand Vitara pozycjonuje się jako atrakcyjna alternatywa dla uznanych konkurentów, takich jak Toyota C-HR czy Nissan Juke.

Silniki benzynowe Suzuki Grand Vitara: IV generacja (2019-dziś)

Gama silników benzynowych nowego Suzuki Grand Vitara obejmuje 1,0-litrową jednostkę turbo o mocy 112 KM oraz 1,4-litrową jednostkę turbo (Boosterjet) o mocy 129 KM. Oba silniki wyposażone są w nowoczesny bezpośredni wtrysk paliwa i turbodoładowanie. Suzuki Grand Vitara 1.4 Boosterjet staje się najlepszym silnikiem tej generacji - oferuje zrównoważone połączenie osiągów, oszczędności paliwa i właściwości jezdnych. Mniejszy silnik o pojemności 1,0 litra jest bardziej ekonomiczny, ale mniej wydajny. Oba silniki Suzuki Grand Vitara były dotychczas wolne od poważnych problemów produkcyjnych, ale okazjonalnie wykazywały problemy z bezpośrednim wtryskiem paliwa na krótkich trasach.

Silniki hybrydowe Suzuki Grand Vitara: IV generacja (2019-dziś)

Po raz pierwszy Suzuki oferuje również łagodne warianty hybrydowe. System łączy silniki benzynowe z 12-woltowym łagodnym układem hybrydowym, który zmniejsza zużycie paliwa o około 10%. Te silniki hybrydowe Suzuki Grand Vitara nie są jeszcze dojrzałe technicznie, ale oferują przedsmak przyszłości marki.

Silnik Suzuki Grand Vitara Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.0 Turbo 112 KM 6,2-6,8 l/100 km Bezpośredni wtrysk na krótkich dystansach Dobry
1.4 Boosterjet 129 KM 6,5-7,2 l/100km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
1.0/1.4 mild hybrid 112-129 KM 5,8-6,5 l/100km Jeszcze nie w pełni rozwinięty Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Suzuki Grand Vitara wszystkich generacji

Rozwój silników Suzuki Grand Vitara pokazuje mocne strony japońskiej inżynierii - niezawodność i trwałość zawsze były na pierwszym miejscu. Podczas gdy pierwsze dwie generacje imponowały solidnymi silnikami wolnossącymi, obecna generacja łączy nowoczesną technologię turbo ze sprawdzoną jakością Suzuki. Trzecia generacja pozostaje wyjątkiem w skądinąd pozytywnej historii rozwoju.

  • Najlepszy silnik benzynowy Suzuki Grand Vitara:

2.5 V6 (144 KM, I generacja) pozostaje niedościgniony pod względem niezawodności i trwałości, a tuż za nim plasuje się nowoczesny 1.4 Boosterjet obecnej generacji.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Suzuki Grand Vitara:

1.9 DDiS Fiata (129 KM, II generacja) okazał się wyjątkowo niezawodny i ekonomiczny - najlepszy diesel w historii Grand Vitary.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Suzuki Grand Vitara:

System 1.4 mild-hybrid IV generacji jest obiecujący, ale wymaga dalszych prac rozwojowych, aby uzyskać ostateczną ocenę.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Suzuki Grand Vitara, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 369,39 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,39 PLN
18,47 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra Professional AS-L 550055736 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Volvo VCC RBS0-2AE
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN
  • Linia produktów: Helix Ultra
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Professional AS-L
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550055736
  • Nasza cena: 264,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550055736
264,58 PLN
52,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 59
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2217610
  • Nasza cena: 233,84 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
233,84 PLN
46,77 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Nasza cena: 267,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,05 PLN
53,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SP, ACEA C2
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 4200
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3715
  • Nasza cena: 284,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,16 PLN
71,04 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 81
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: ACEA C3
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: LL
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Nasza cena: 185,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,64 PLN
46,41 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 10
  • Specyfikacja: API SN, JASO MA, JASO MA2
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Nasza cena: 270,62 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
270,62 PLN
27,06 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Nasza cena: 461,26 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
461,26 PLN
23,06 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN, API CF
  • Linia produktów: SynPower
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 872382
  • Nasza cena: 192,98 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
192,98 PLN
38,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6A, API SN RC
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: DX1
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3766
  • Nasza cena: 188,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
188,80 PLN
37,76 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 157,58 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
157,58 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • Nasza cena: 476,08 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
476,08 PLN
23,80 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 214,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,05 PLN
42,81 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • Nasza cena: 115,01 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
115,01 PLN
28,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN PLUS, API SP
  • Linia produktów: VST
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Nasza cena: 344,87 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
344,87 PLN
68,97 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: