• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Subaru Forester

Spis treści

  1. Subaru Forester generacji I i II - generacje historyczne (1997-2007)
    1. Silniki benzynowe Subaru Forester: Historyczne generacje (1997-2007)
  2. Subaru Forester generacji III (2008-2012)
    1. Silniki benzynowe Subaru Forester: Generacja III (2008-2012)
  3. Subaru Forester generacji IV (2013-2019)
    1. Silniki benzynowe Subaru Forester: IV generacja (2013-2019)
  4. Subaru Forester generacji V (2019 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Subaru Forester: Generacja V (2019-dziś)
    2. Subaru Forester z napędem hybrydowym: Generacja V (2019-dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Subaru Forester wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1997 roku, Subaru Forester ugruntował swoją pozycję jako solidny SUV z napędem na wszystkie koła z charakterystycznymi silnikami typu bokser i oferuje zróżnicowaną gamę silników Subaru Forester w ciągu pięciu generacji. Ewolucja technologiczna sięga od wolnossących silników atmosferycznych po nowoczesne silniki turbodoładowane i hybrydowe układy napędowe, przy czym legendarny silnik typu bokser zawsze pozostaje w centrum.

Subaru Forester generacji I i II - generacje historyczne (1997-2007)

Subaru Forester generacji I i II - generacje historyczne (1997-2007)

Pierwsze dwie generacje Subaru Forester położyły podwaliny pod sukces serii i charakteryzowały się wyjątkowo mocnymi silnikami typu bokser. Te wczesne silniki Subaru Forester z łatwością osiągały przebieg od 400 000 do 500 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, a seria EJ była uważana za praktycznie niezniszczalną. Typowe naprawy były wymagane dopiero po 200 000 do 250 000 kilometrów - głównie uszczelki głowicy i pompy wody. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był EJ255 2.5 Turbo o mocy 230 KM drugiej generacji, który doskonale łączył moc i niezawodność. Pierwsza generacja (1997-2002) początkowo oferowała wyłącznie silniki atmosferyczne, podczas gdy druga generacja (2002-2007) po raz pierwszy wprowadziła warianty turbo, kładąc podwaliny pod sportowe Subaru Forestery.

Silniki benzynowe Subaru Forester: Historyczne generacje (1997-2007)

Gama silników benzynowych Subaru Forester pierwszej generacji obejmowała sprawdzony 2,0-litrowy silnik typu bokser EJ20 o mocy 125 KM oraz większy 2,5-litrowy silnik EJ25 o mocy 165 KM. Te wczesne silniki Subaru Forester były bez wyjątku silnikami wolnossącymi o charakterystycznym dźwięku boxera. EJ20 okazał się szczególnie trwały, podczas gdy EJ25 sporadycznie wykazywał problemy z uszczelkami głowicy. Druga generacja przyniosła rewolucyjną jednostkę EJ255 2.5 turbo o mocy 230 KM, która pochodziła z WRX STI i uczyniła Subaru Forester XT jednym z najszybszych SUV-ów swoich czasów. Ponadto nadal dostępne były sprawdzone silniki wolnossące EJ20 (150 KM) i EJ25 (173 KM), które charakteryzowały się solidnością.

Silnik Subaru Forester Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
EJ20 2.0 wolnossący 125-150 KM 8,5-9,2 l/100 km Bardzo wytrzymały, prawie żadnych problemów Bardzo dobry
EJ25 2.5 wolnossący 165-173 KM 9,0-9,8 l/100km Sporadyczne uszczelki głowicy Dobry
EJ255 2.5 Turbo 230 KM 10,5-11,2 l/100km Zaniedbane łożyska turbo Bardzo dobry

Subaru Forester generacji III (2008-2012)

Subaru Forester generacji III (2008-2012)

Trzecia generacja Subaru Forester stanowiła punkt zwrotny w rozwoju silnika i przyniosła ze sobą zarówno postęp, jak i nowe wyzwania. Przebiegi utrzymywały się na wysokim poziomie od 300 000 do 400 000 kilometrów, ale po raz pierwszy pojawiły się systematyczne problemy: Nowy silnik EJ253 cierpiał na awarie uszczelki głowicy między 100 000 a 150 000 kilometrów, podczas gdy silniki turbo stały się bardziej podatne na zużycie oleju. Poważne naprawy były zwykle wymagane między 120 000 a 200 000 kilometrów. Najlepszym silnikiem tej generacji był poprawiony EJ255 Turbo o mocy 241 KM, który był bardziej niezawodny niż jego poprzednik pomimo wyższej mocy. W tej generacji po raz pierwszy wprowadzono również bezstopniową przekładnię CVT, która zmieniła charakterystykę silników Subaru Forester.

Silniki benzynowe Subaru Forester: Generacja III (2008-2012)

Gama silników Subaru Forester koncentrowała się na dwóch głównych wariantach: 2,5-litrowym silniku wolnossącym EJ253 o mocy 170 KM i 2,5-litrowym silniku turbo EJ255 o mocy 241 KM w modelu Forester XT. EJ253 zastąpił wypróbowany i przetestowany EJ25 i przyniósł więcej mocy, ale także nowe problemy. Silniki Subaru Forester były podatne na przedwczesne zużycie uszczelek głowicy, szczególnie w pojazdach o dużym przebiegu lub nieregularnie serwisowanych. Subaru Forester XT z turbosprężarką EJ255 oferował imponujące osiągi, ale cierpiał z powodu zwiększonego zużycia oleju i sporadycznych problemów z turbosprężarką podczas sportowej jazdy. Oba silniki były dostępne tylko z nową przekładnią CVT lub 5-biegową manualną skrzynią biegów.

Silnik Subaru Forester Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
EJ253 2.5 wolnossący 170 KM 8,8-9,5 l/100 km Uszczelki głowicy, zużycie oleju Średnia
EJ255 2.5 Turbo 241 KM 10,8-11,5 l/100km Zużycie oleju, łożyska turbo Dobry

Subaru Forester generacji IV (2013-2019)

Subaru Forester generacji IV (2013-2019)

Czwarta generacja Subaru Forester przyniosła ze sobą całkowitą rewolucję silnikową i wprowadziła nową serię FB, która charakteryzowała się znacznie lepszą wydajnością. Niezawodność powróciła do poziomu wczesnych generacji z przebiegami od 350 000 do 450 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji. Typowe okresy między naprawami przesunęły się do 180 000 - 250 000 kilometrów, co dotyczyło głównie części zużywających się, takich jak pompy wody i paski rozrządu. Absolutnym hitem był 2,0-litrowy silnik turbo FA20DIT o mocy 241 KM, który łączył najnowocześniejszą technologię ze sprawdzoną konstrukcją typu bokser. Ta generacja była pierwszą, w której całkowicie zrezygnowano z dużych silników wolnossących i postawiono na downsizing z turbodoładowaniem lub większe, ale bardziej wydajne silniki wolnossące.

Silniki benzynowe Subaru Forester: IV generacja (2013-2019)

Gama silników Subaru Forester obejmowała nowy 2,5-litrowy silnik wolnossący FB25 o mocy 170 KM jako silnik podstawowy oraz ultranowoczesny 2,0-litrowy silnik turbo FA20DIT o mocy 241 KM w modelu Forester XT. FB25 okazał się znaczącym ulepszeniem w stosunku do swojego poprzednika EJ253, oferując lepszą oszczędność paliwa w połączeniu z większą niezawodnością. Silniki Subaru Forester wyposażono w bezpośredni wtrysk paliwa i zoptymalizowaną geometrię komory spalania. FA20DIT w Foresterze XT był technicznym arcydziełem z bezpośrednim wtryskiem, turbodoładowaniem i zmiennymi fazami rozrządu - był uważany za jeden z najbardziej zaawansowanych silników typu bokser swoich czasów. Oba silniki były standardowo sparowane z poprawioną przekładnią CVT, która działała znacznie bardziej harmonijnie niż jej poprzednik.

Silnik Subaru Forester Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
FB25 2.5 wolnossący 170 KM 7,8-8,4 l/100 km Bardzo solidny, prawie żadnych problemów Bardzo dobry
FA20DIT 2.0 Turbo 241 KM 8,9-9,6 l/100km Sporadyczne koksowanie wtrysku bezpośredniego Bardzo dobry

Subaru Forester generacji V (2019 - dziś)

Subaru Forester generacji V (2019 - dziś)

Obecna, piąta generacja Subaru Forester konsekwentnie koncentruje się na wydajności i zrównoważeniu środowiskowym, po raz pierwszy wykorzystując technologię hybrydową. Niezawodność pozostaje na wysokim poziomie z oczekiwanymi przebiegami od 300 000 do 400 000 kilometrów, chociaż komponenty hybrydowe nie pozwalają jeszcze na długoterminowe doświadczenie. Poważne prace konserwacyjne są zazwyczaj wymagane dopiero po przejechaniu 200 000 kilometrów. Najwyższej klasy silnikiem tej generacji jest e-Boxer Hybrid o mocy 150 KM, który optymalnie łączy wydajność i przydatność do codziennego użytku. W tej generacji całkowicie zrezygnowano z silników turbodoładowanych i zamiast tego postawiono na zoptymalizowane silniki wolnossące z opcjonalnym wsparciem hybrydowym, co zmniejsza złożoność i zwiększa niezawodność.

Silniki benzynowe Subaru Forester: Generacja V (2019-dziś)

Podstawą obecnej gamy silników Subaru Forester jest udoskonalony 2,5-litrowy silnik wolnossący FB25 o mocy 185 KM, który zyskał jeszcze więcej mocy i wydajności w porównaniu do swojego poprzednika. Ten silnik Subaru Forester ma zoptymalizowany wtrysk bezpośredni i ulepszoną geometrię komory spalania. Warianty turbo zostały wycofane, ponieważ Subaru skupiło się na niezawodności i przyjazności dla środowiska. FB25 jest uważany za jeden z najbardziej wyrafinowanych silników typu bokser w historii i jak dotąd nie wykazał żadnych systematycznych słabości. Przekładnia CVT została ponownie zmodyfikowana i oferuje teraz jeszcze bardziej harmonijne przenoszenie mocy z symulowanymi biegami, co zapewnia bardziej sportowe wrażenia z jazdy.

Subaru Forester z napędem hybrydowym: Generacja V (2019-dziś)

Subaru Forester e-Boxer łączy 2,0-litrowy silnik wolnossący FB20 o mocy 145 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 12,3 kW, uzyskując moc systemową 150 KM. Ten hybrydowy Subaru Forester jest szczególnie dostępny w Japonii i Europie i oferuje znacznie niższe zużycie paliwa oraz lepszą charakterystykę rozruchu. Technologia hybrydowa jest celowo utrzymywana w prostocie - jest to łagodny system hybrydowy bez opcji zewnętrznego ładowania, co minimalizuje złożoność i podatność na uszkodzenia. E-Boxer jest uważany za bardzo niezawodny, choć długoterminowe doświadczenie wciąż nie zostało potwierdzone.

Silnik Subaru Forester Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
FB25 2.5 wolnossący 185 KM 7,2-7,8 l/100km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
FB20 e-Boxer Hybrid 150 KM 5,8-6,4 l/100km Brak długoterminowego doświadczenia Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Subaru Forester wszystkich generacji

Rozwój silników Subaru Forester wykazuje ciągłą poprawę pod względem wydajności i przyjazności dla środowiska, podczas gdy legendarna niezawodność silników typu bokser została w dużej mierze zachowana. Podczas gdy wczesne silniki EJ imponowały solidnością, nowoczesne silniki FB oferują optymalną równowagę między osiągami, zużyciem paliwa i niezawodnością. Wprowadzenie technologii hybrydowej pokazuje drogę Subaru do bardziej ekologicznej przyszłości bez poświęcania charakterystycznych cech marki.

  • Najlepszy silnik benzynowy Subaru Forester:

2,5-litrowy silnik wolnossący FB25 (185 KM, generacja V) łączy nowoczesną technologię ze sprawdzoną niezawodnością boxera, oferując najlepszą równowagę między osiągami i wydajnością.

  • Najlepszy silnik turbo Subaru Forester:

2,0-litrowy silnik turbo FA20DIT (241 KM, IV generacja) był najbardziej zaawansowanym technologicznie i niezawodnym silnikiem z turbodoładowaniem w historii Subaru Forester.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Subaru Forester:

FB20 e-Boxer Hybrid (150 KM, generacja V) oferuje wyjątkową wydajność przy sprawdzonej niezawodności Subaru i prostej technologii hybrydowej.

W zakresie obsługi technicznej i części zamiennych do wszystkich generacji Subaru Forester, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą, specjalnie dostosowanych do specjalnych wymagań silników typu bokser.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,55 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,55 PLN
18,48 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 42
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 123,44 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
123,44 PLN
24,69 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Numer artykułu: 550056348
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 268,87 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
268,87 PLN
53,77 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,16 PLN
53,43 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 281,42 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
281,42 PLN
70,36 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 95
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 185,72 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,72 PLN
46,43 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 137,77 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
137,77 PLN
27,55 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Titan
  • Seria: GT1 Pro C-3
  • Numer artykułu: 601426384
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 227,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
227,46 PLN
45,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Numer artykułu: 214314
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 293,70 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
293,70 PLN
58,74 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 62
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • API: API SP, API SN-RC
  • ILSAC: ILSAC GF-6A
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: DX1
  • Numer artykułu: 3766
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 188,88 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
188,88 PLN
37,78 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Kod silnika: A20DTE (LHV)
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 231,37 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
231,37 PLN
46,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional H 157B8F Olej silnikowy 0W-20, 1l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Pojemność [litr]: 1
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: H
  • Numer artykułu: 157B8F
  • Zalecenie producenta oleju: Honda
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 107,51 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 1l
Numer artykułu: 157B8F
107,51 PLN
107,51 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 115,06 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
115,06 PLN
28,77 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN Plus, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 296,80 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
296,80 PLN
59,36 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 188,24 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
188,24 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: