• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki VW Up

Spis treści

  1. VW Up generacji I (2011-2019)
    1. Silniki benzynowe VW Up: Generacja I (2011-2019)
    2. Silnik VW Up na gaz ziemny: Generacja I (2011-2019)
    3. VW e-Up: Generacja I (2013-2019)
  2. VW Up generacji II (2019 - dziś)
    1. Silnik benzynowy VW Up: Generacja II (2019-dziś)
    2. VW e-Up: II generacja (2019-dziś)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki VW Up wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2011 roku, VW Up stał się innowacyjnym samochodem kompaktowym i oferuje kompaktową, ale wyrafinowaną gamę silników we wszystkich generacjach. Rozwój technologiczny silników VW Up odzwierciedla przejście Volkswagena od konwencjonalnych silników spalinowych do elektromobilności.

VW Up generacji I (2011-2019)

VW Up generacji I (2011-2019)

Pierwsza generacja VW Up była pionierskim osiągnięciem w segmencie subkompaktów i charakteryzowała się oszczędnymi, ale prosto zaprojektowanymi silnikami. Przy prawidłowej konserwacji przebiegi sięgały zwykle od 200 000 do 280 000 kilometrów, przy czym silniki 1.0 MPI były uważane za szczególnie trwałe. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane dopiero po przejechaniu od 150 000 do 200 000 kilometrów, głównie w przypadku części zużywających się, takich jak sprzęgło lub podwozie. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.0 TSI o mocy 90 KM, który pozostawał zaskakująco niezawodny pomimo turbodoładowania i łączył sportowe osiągi z akceptowalnym zużyciem paliwa. Pod względem technicznym VW polegał na sprawdzonych, prostych konstrukcjach bez skomplikowanych systemów, co wyjaśnia wysoki poziom niezawodności. W porównaniu rynkowym VW Up pozycjonował się jako kompaktowy samochód klasy premium w stosunku do takich konkurentów jak Ford Ka czy Peugeot 108.

Silniki benzynowe VW Up: Generacja I (2011-2019)

Gama silników benzynowych VW Up opierała się głównie na trzycylindrowym silniku o pojemności 1,0 litra w różnych wersjach. Podstawowym silnikiem był 1.0 MPI (wolnossący) o mocy 44 kW (60 KM), który został później uzupełniony o mocniejszą wersję o mocy 55 kW (75 KM). Te silniki VW Up okazały się wyjątkowo niezawodne i ekonomiczne, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,1-4,8 litra na 100 km. Od 2016 r. wprowadzono bardziej sportowy silnik 1.0 TSI o mocy 66 kW (90 KM), który działał zaskakująco płynnie pomimo turbodoładowania. Wszystkie silniki benzynowe VW Up miały prostą technologię wtrysku wielopunktowego (MPI) lub TSI i charakteryzowały się niskimi kosztami utrzymania. Typowe niedociągnięcia ograniczały się do związanego z wiekiem zużycia cewek zapłonowych i sporadycznych problemów z pompą paliwa po dużych przebiegach.

Silnik VW Up na gaz ziemny: Generacja I (2011-2019)

Szczególną cechą był VW eco Up z silnikiem 1.0 MPI CNG (50 kW/68 KM), który mógł być zasilany zarówno gazem ziemnym, jak i benzyną. Ten silnik VW Up oferował wyjątkowo niskie koszty eksploatacji i niską emisję CO2, ale nie był szeroko stosowany ze względu na ograniczoną infrastrukturę stacji benzynowych. Niezawodność dorównywała zwykłemu silnikowi MPI, a jedynie system gazu ziemnego wymagał specjalnej konserwacji.

VW e-Up: Generacja I (2013-2019)

VW e-Up był jednym z pierwszych przystępnych cenowo małych samochodów elektrycznych z silnikiem elektrycznym o mocy 60 kW (82 KM). Zasięg wynosił około 160 kilometrów zgodnie z normą NEDC, co było wystarczające do jazdy po mieście. Wersja elektryczna VW Up okazała się niezawodna, ale cierpiała z powodu ograniczonej infrastruktury ładowania i długiego czasu ładowania.

Silnik VW Up Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.0 MPI 60-75 KM 4,1-4,8 l/100km Cewki zapłonowe, pompa paliwa Bardzo dobry
1.0 TSI 90 KM 4,7-5,2 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
1.0 CNG 68 KM 2,9 kg/100km System gazu ziemnego wymagający konserwacji Dobry
Silnik elektryczny 82 KM 11,7 kWh/100 km Ograniczony zasięg Dobry

VW Up generacji II (2019 - dziś)

VW Up generacji II (2019 - dziś)

Druga generacja VW Up oznaczała radykalne uproszczenie gamy silników i przejście na elektromobilność. Volkswagen skoncentrował się tylko na dwóch koncepcjach napędu: poprawionym silniku benzynowym 1.0 MPI i znacznie ulepszonym e-Up. Niezawodność pozostała na wysokim poziomie pierwszej generacji, z oczekiwanymi przebiegami od 250 000 do 300 000 kilometrów dla silnika benzynowego. Ponieważ ta generacja jest dostępna dopiero od 2019 roku, długoterminowe doświadczenia nie są jeszcze dostępne, ale pierwsze kilka lat pokazuje doskonałą jakość. Absolutną atrakcją jest nowy e-Up o mocy 61 kW (83 KM) i zasięgu 260 kilometrów, który stał się jednym z najlepszych małych samochodów elektrycznych. Pod względem technicznym VW polegał na sprawdzonych, ale zoptymalizowanych systemach i pozycjonował Up jako czysty samochód miejski i krótkodystansowy w stosunku do konkurentów, takich jak Seat Mii electric czy Skoda Citigo.

Silnik benzynowy VW Up: Generacja II (2019-dziś)

Jedynym dostępnym silnikiem benzynowym VW Up jest zmodyfikowany 1.0 MPI o mocy 55 kW (75 KM), który łączy sprawdzoną charakterystykę swojego poprzednika z lepszą wydajnością. Ten silnik VW Up spełnia normę Euro 6d-TEMP i oferuje standardowe zużycie paliwa na poziomie 4,4-4,7 litra na 100 km. Konstrukcja została celowo utrzymana w prostocie - silnik wolnossący bez turbodoładowania, sprawdzony wtrysk wielopunktowy i solidna konstrukcja. Do tej pory nie odnotowano żadnych znanych problemów, a nieliczne dostępne długoterminowe doświadczenia potwierdzają wysoką niezawodność pierwszej generacji.

VW e-Up: II generacja (2019-dziś)

Zmieniony VW e-Up otrzymał mocniejszy silnik elektryczny o mocy 61 kW (83 KM), a przede wszystkim znacznie większy akumulator o pojemności użytkowej 32,3 kWh. Zasięg został zwiększony do 260 kilometrów zgodnie z normą WLTP, dzięki czemu e-Up nadaje się na dłuższe dystanse. Wersja elektryczna VW Up obsługuje szybkie ładowanie prądem stałym o mocy do 40 kW i może być ładowana od 5 do 80 procent w około godzinę. Problemy techniczne są rzadkie, czasami występują problemy z oprogramowaniem systemu ładowania, ale zwykle można je naprawić za pomocą aktualizacji.

Silnik VW Up Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.0 MPI 75 KM 4,4-4,7 l/100km Dotychczas nieznane Bardzo dobry
Silnik elektryczny 83 KM 12,9 kWh/100km Sporadyczne aktualizacje oprogramowania Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki VW Up wszystkich generacji

Rozwój silników VW Up pokazuje konsekwentny nacisk na prostotę i niezawodność. Podczas gdy inni producenci decydowali się na skomplikowane koncepcje downsizingu, Volkswagen trzymał się sprawdzonych projektów, co znajduje odzwierciedlenie w wyjątkowo wysokiej niezawodności. Przejście na mobilność elektryczną w drugiej generacji zakończyło się sukcesem i pozycjonuje e-Up jako jeden z najlepszych małych samochodów elektrycznych na rynku.

  • Najlepszy silnik benzynowy VW Up:

VW Up 1.0 TSI (90 PS, generacja I) oferuje najlepsze połączenie osiągów, oszczędności paliwa i niezawodności dla kierowców, którzy okazjonalnie wybierają się na wycieczki autostradowe.

  • Najlepszy napęd elektryczny VW Up:

VW e-Up (83 KM, generacja II) z zasięgiem 260 km i możliwością szybkiego ładowania jest idealny dla świadomych ekologicznie kierowców miejskich.

  • Najlepszy wszechstronny VW Up:

VW Up 1.0 MPI (75 KM, obie generacje) imponuje wyjątkową niezawodnością, niskimi kosztami eksploatacji i łatwą konserwacją.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji VW Up, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 371,09 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,09 PLN
18,55 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 148,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
148,89 PLN
37,22 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special G
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 232,01 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
232,01 PLN
46,40 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 438,73 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
438,73 PLN
109,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 284,79 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
284,79 PLN
71,20 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 90
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 186,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
186,49 PLN
46,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 138,35 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
138,35 PLN
27,67 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Titan
  • Seria: GT1 Pro C-3
  • Numer artykułu: 601426384
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 228,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
228,41 PLN
45,68 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 116
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3707
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 280,56 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
280,56 PLN
Cena za sztukę
56,11 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 158,30 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
158,30 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Seria: High Tech
  • Numer artykułu: 3864
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 215,03 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
215,03 PLN
43,01 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 115,53 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
115,53 PLN
28,88 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN PLUS, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 280,65 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
280,65 PLN
56,13 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 29
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS GEN2
  • Numer artykułu: 109775
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 188,48 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 109775
188,48 PLN
47,12 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 78
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4100
  • Numer artykułu: 3701
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 255,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
255,16 PLN
51,03 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: