• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Peugeot Boxer

Spis treści

  1. Peugeot Boxer generacji I (1994-2006)
    1. Silniki wysokoprężne Peugeot Boxer: Generacja I (1994-2006)
    2. Silniki benzynowe Peugeot Boxer: Generacja I (1994-2006)
  2. Peugeot Boxer generacji II (2006-2014)
    1. Silniki wysokoprężne Peugeot Boxer: Generacja II (2006-2014)
    2. Silniki benzynowe Peugeot Boxer: Generacja II (2006-2014)
  3. Peugeot Boxer generacji III (2014-dziś)
    1. Silniki wysokoprężne Peugeot Boxer: Generacja III (2014 - dziś)
    2. Peugeot Boxer z napędem elektrycznym: Generacja III (2021-dziś)
    3. Silniki benzynowe Peugeot Boxer: Generacja III (2014-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot Boxer wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1994 roku, Peugeot Boxer ugruntował swoją pozycję jako niezawodny samochód dostawczy i oferuje zróżnicowaną gamę silników Peugeot Boxer w trzech generacjach. Rozwój technologiczny od prostych wolnossących silników wysokoprężnych do nowoczesnych systemów common-rail z katalizatorem SCR pokazuje ciągły rozwój układów napędowych.

Peugeot Boxer generacji I (1994-2006)

Peugeot Boxer generacji I (1994-2006)

Pierwsza generacja Peugeot Boxer charakteryzowała się solidnymi, ale technicznie wciąż prostymi silnikami wysokoprężnymi, które z łatwością osiągały przebieg od 400 000 do 600 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji. Poważne uszkodzenia silnika były rzadkie, ale silniki wymagały regularnej konserwacji co 15 000 do 20 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.8 HDi o mocy 128 KM, który optymalnie łączył moc i niezawodność i okazał się szczególnie skuteczny przy dużych obciążeniach. Wczesne silniki nadal miały mechaniczne pompy wtryskowe, które wymagały konserwacji, ale były niezwykle trwałe. W porównaniu do konkurentów, takich jak Ford Transit czy Mercedes Sprinter, Peugeot Boxer oferował doskonały stosunek jakości do ceny i solidne wykonanie.

Silniki wysokoprężne Peugeot Boxer: Generacja I (1994-2006)

Gama silników wysokoprężnych Peugeot Boxer obejmowała różne warianty pojemności skokowej. Podstawowym silnikiem był 1.9 TDI o mocy 69 KM, ale był on stosowany tylko w najlżejszych wariantach. Znacznie bardziej rozpowszechniony był 2.5 TDI o mocy 79 KM (1994-1999), który imponował prostotą i solidnością. Od 1999 roku pojawił się nowocześniejszy 2.0 HDi o mocy 84 KM, który posiadał już wtrysk common-rail. Najmocniejszym silnikiem był 2.8 HDi o mocy 94 KM (od 1999 r.), a później 128 KM (od 2002 r.), który okazał się najbardziej niezawodnym i najmocniejszym silnikiem tej generacji. Te silniki Peugeot Boxer charakteryzowały się niezniszczalnością, ale wymagały regularnej konserwacji pompy wtryskowej i paska rozrządu.

Silniki benzynowe Peugeot Boxer: Generacja I (1994-2006)

Silniki benzynowe odgrywały podrzędną rolę w Peugeot Boxer. Dostępny był tylko 2,0-litrowy silnik benzynowy o mocy 109 KM, ale był on rzadko wybierany ze względu na wysokie zużycie paliwa i niską siłę uciągu. Ten silnik benzynowy Peugeot Boxer był przeznaczony głównie na rynek włoski, gdzie istniały korzyści podatkowe dla silników benzynowych.

Silnik Peugeot Boxer Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.9 TD 69 KM 8,5-9,2 l/100 km Słabo zmotoryzowany Średnia
2.5 TDI 79 KM 8,8-9,5 l/100km Pasek rozrządu, pompa wtryskowa Dobry
2.0 HDi 84 KM 7,8-8,4 l/100km Turbosprężarka, dysze wtryskowe Dobry
2.8 HDi 94-128 KM 8,2-9,1 l/100km Bardzo solidna, okazjonalna turbosprężarka Bardzo dobry
Silnik benzynowy 2.0 109 KM 12,5-14,0 l/100km Wysokie zużycie paliwa, niski moment obrotowy Umiarkowane

Peugeot Boxer generacji II (2006-2014)

Peugeot Boxer generacji II (2006-2014)

Druga generacja Peugeot Boxer oznaczała znaczący skok technologiczny dzięki nowoczesnym silnikom wysokoprężnym common-rail i zwiększonej wydajności. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji osiąga przebieg od 350 000 do 500 000 kilometrów, przy czym silniki 2.2 HDi są uważane za szczególnie trwałe. Z drugiej strony, wczesne silniki 3.0 HDi były problematyczne ze względu na problemy z filtrem cząstek stałych i sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki. Absolutnym hitem był 2.2 HDi o mocy 130 KM - dobrze wyważony silnik o dobrych osiągach i wysokiej niezawodności. Po raz pierwszy spełniono również normy emisji spalin Euro 4 i Euro 5, co kwalifikowało Peugeot Boxer do stref ekologicznych i wzmocniło jego pozycję rynkową wobec konkurentów, takich jak Iveco Daily.

Silniki wysokoprężne Peugeot Boxer: Generacja II (2006-2014)

Gama silników wysokoprężnych Peugeot Boxer była oparta na nowej technologii HDi z wtryskiem common rail. Podstawowym silnikiem był 2.2 HDi o mocy 100 KM, który okazał się bardzo niezawodny. Mocniejsze warianty 2.2 HDi produkowały 110 KM (od 2008 r.) i 130 KM (od 2011 r.). Do ciężkich zastosowań przeznaczony był 3.0 HDi o mocy 146 KM (2006-2011), a później 160 KM (od 2011). Peugeot Boxer 2.2 HDi o mocy 130 KM stał się najlepszym silnikiem tej generacji - oferował wystarczającą moc do wszystkich zastosowań, a jednocześnie wysoką niezawodność i umiarkowane zużycie paliwa. Chociaż silniki 3.0 HDi były mocne, cierpiały na problemy z filtrem cząstek stałych i sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki, szczególnie w częstym ruchu miejskim.

Silniki benzynowe Peugeot Boxer: Generacja II (2006-2014)

Silniki benzynowe pozostały marginalnym zjawiskiem w drugiej generacji. Dostępny był 3,0-litrowy silnik benzynowy V6 o mocy 156 KM, ale znalazł niewielu nabywców ze względu na ekstremalne zużycie paliwa wynoszące ponad 15 litrów na 100 kilometrów.

Silnik Peugeot Boxer Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
2.2 HDi 100 KM 7,2-7,8 l/100 km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
2.2 HDi 110 KM 7,4-8,0 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
2.2 HDi 130 KM 7,6-8,2 l/100km Bardzo wytrzymały, najlepszy silnik Bardzo dobry
3.0 HDi 146 KM 8,5-9,2 l/100km Filtr cząstek stałych, turbosprężarka Umiarkowany
3.0 HDi 160 KM 8,8-9,5 l/100km Filtr cząstek stałych, turbosprężarka Umiarkowany
Silnik benzynowy 3.0 V6 156 KM 15,2-16,8 l/100km Ekstremalne zużycie paliwa Problematyczne

Peugeot Boxer generacji III (2014-dziś)

Peugeot Boxer generacji III (2014-dziś)

Obecna generacja Peugeot Boxer opiera się na najnowszej technologii diesla Euro 6 z katalizatorem SCR i wtryskiem AdBlue. Przy prawidłowej konserwacji silniki mogą przejechać od 300 000 do 450 000 kilometrów, chociaż technologia AdBlue wiąże się z dodatkowymi kosztami konserwacji. Złożone systemy oczyszczania spalin z problemami z regeneracją filtrów DPF i usterkami pompy AdBlue są czasami problematyczne. Absolutnie topowym silnikiem jest 2.0 BlueHDi o mocy 165 KM - nowoczesny, wydajny silnik z doskonałym oddawaniem mocy. Od 2021 r. po raz pierwszy dodano również w pełni elektryczny e-Boxer, wyznaczając nowe standardy dla bezemisyjnych pojazdów użytkowych. Generacja ta z powodzeniem pozycjonuje się na tle konkurentów, takich jak nowy Ford Transit i Mercedes Sprinter, dzięki zrównoważonemu połączeniu technologii i ceny.

Silniki wysokoprężne Peugeot Boxer: Generacja III (2014 - dziś)

Gama silników wysokoprężnych Peugeot Boxer opiera się w całości na technologii BlueHDi o pojemności skokowej 2,0 litra. Dostępne są poziomy mocy 110 KM, 130 KM, 140 KM i 165 KM. Wszystkie silniki wyposażone są w najnowszej generacji wtrysk common-rail, katalizator SCR z wtryskiem AdBlue i filtr cząstek stałych. Peugeot Boxer 2.0 BlueHDi o mocy 165 KM to najmocniejszy i najnowocześniejszy silnik, charakteryzujący się doskonałymi właściwościami jezdnymi i stosunkowo niskim zużyciem paliwa. Słabsze warianty o mocy 110 KM i 130 KM są uważane za szczególnie niezawodne i ekonomiczne. Złożone układy oczyszczania spalin okazjonalnie sprawiają problemy we wszystkich wariantach - problemy z regeneracją filtrów DPF przy częstej jeździe na krótkich dystansach oraz uszkodzone pompy AdBlue mogą być przyczyną kosztownych napraw.

Peugeot Boxer z napędem elektrycznym: Generacja III (2021-dziś)

Peugeot e-Boxer został wprowadzony w 2021 roku i oferuje moc systemową 90 kW (122 KM) z zasięgiem do 340 kilometrów. Silnik elektryczny rozwija moment obrotowy 260 Nm i umożliwia osiągnięcie prędkości maksymalnej 100 km/h. Akumulator ma pojemność 70 kWh i można go naładować do 80 procent w 45 minut na stacjach szybkiego ładowania. Peugeot e-Boxer jest szczególnie przydatny w ruchu dostawczym w centrum miasta i strefach ekologicznych o surowych przepisach dotyczących emisji.

Silniki benzynowe Peugeot Boxer: Generacja III (2014-dziś)

Silniki benzynowe nie są już oferowane w trzeciej generacji, ponieważ skupiono się całkowicie na wydajności oleju napędowego i elektromobilności.

Silnik Peugeot Boxer Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 BlueHDi 110 KM 6,8-7,4 l/100km Regeneracja DPF, pompa AdBlue Dobry
2.0 BlueHDi 130 KM 7,0-7,6 l/100km Regeneracja DPF, pompa AdBlue Dobry
2.0 BlueHDi 140 KM 7,2-7,8 l/100km Regeneracja DPF, pompa AdBlue Dobry
2.0 BlueHDi 165 KM 7,4-8,0 l/100km Regeneracja DPF, pompa AdBlue Bardzo dobry
e-Boxer 122 KM 28-32 kWh/100 km Wysokie koszty zakupu, ograniczony zasięg Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Peugeot Boxer wszystkich generacji

Rozwój silników Peugeot Boxer pokazuje ciągłą poprawę wydajności i przyjazności dla środowiska przy jednoczesnym zachowaniu wysokiego poziomu niezawodności. Podczas gdy wczesne generacje imponowały prostotą i solidnością, nowoczesne silniki BlueHDi oferują doskonałe połączenie osiągów, wydajności i przyjazności dla środowiska. Elektryfikacja z e-Boxer również wskazuje drogę do bezemisyjnej przyszłości segmentu pojazdów użytkowych.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Peugeot Boxer:

Peugeot Boxer 2.0 BlueHDi (165 KM, III generacja) łączy najnowocześniejszą technologię z wysokimi osiągami i dobrą wydajnością z akceptowalną niezawodnością.

  • Najbardziej niezawodny silnik Peugeot Boxer:

Peugeot Boxer 2.2 HDi (130 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy napęd elektryczny Peugeot Boxer:

Peugeot e-Boxer (122 KM, generacja III) z zasięgiem 340 km i opcjami szybkiego ładowania do bezemisyjnej jazdy po mieście.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Peugeot Boxer, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

RIDEX 106B0002 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Kolor żarówki: transparentny
  • Temperatura koloru [K]: 4000
  • Natężenie światła [lm]: 1500
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • RIDEX: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 106B0002
  • Stan: nowy
Szczegóły
RIDEX Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4000K, Halogen, transparentny
Numer artykułu: 106B0002
10,68 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 102870
  • Nasza cena: 149,96 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
149,96 PLN
29,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 215,33 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
215,33 PLN
43,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PETRONAS Paraflu UP Ready 76227GC5EU Płyn chłodniczy ASTM D3306-CUNA 956-16, Czerwony, 2l, Gotowa mieszanka, zawierający fosforany-zawierający silikat
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Właściwości: Gotowa mieszanka
  • Kolor: Czerwony
  • Linia produktów: Paraflu
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55523, Chrysler MS-50203, Chrysler MS-12106, Iveco 18-1830, PSA B71 5110
  • Specyfikacja: ASTM D3306, ASTM D6210, CUNA 956-16
  • Pojemność [litr]: 2
  • Seria: UP Ready
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Cecha chemiczna: zawierający nitrit, zawierający fosforany, zawierający silikat
  • Temperatura otoczenia od [°C]: -40
  • Temperatura robocza do [°C]: +125
  • PETRONAS: Płyn chłodniczy
  • Numer artykułu: 76227GC5EU
  • Nasza cena: 68,52 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PETRONAS Płyn chłodniczy ASTM D3306-CUNA 956-16, Czerwony, 2l, Gotowa mieszanka, zawierający fosforany-zawierający silikat
Numer artykułu: 76227GC5EU
Więcej
68,52 PLN
34,26 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS GEN2 109775 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-CESS GEN2
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109775
  • Nasza cena: 188,74 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 109775
188,74 PLN
47,19 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4100 3701 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4100
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3701
  • Nasza cena: 253,23 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 3701
253,23 PLN
50,65 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 2000 X1 150865 Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 32
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.1, VW 501 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B3, API SL, API CF
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 10W-40
  • Seria: 2000 X1
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Specyfikacja wg API: CF, SL
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 150865
  • Nasza cena: 118,41 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 10W-40, 4l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: 150865
118,41 PLN
29,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL 1 FS X2 153640 Olej silnikowy 5W-50, 4l
Ocen - 59
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: MB 229.3, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SP, ACEA A3 / B4, API CF
  • Linia produktów: 1
  • Klasa lepkości SAE: 5W-50
  • Seria: FS X2
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 153640
  • Nasza cena: 215,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-50, 4l
Numer artykułu: 153640
215,99 PLN
54,00 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-cess 109228 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2296, VW 505 00
  • Specyfikacja: API CF, API SN, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-cess
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109228
  • Nasza cena: 198,63 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109228
198,63 PLN
39,73 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 XE 150944 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 2, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Ford WSS-M2C917-A, VW 505 00, VW 505 01
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 3000 XE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 150944
  • Nasza cena: 190,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 150944
190,89 PLN
38,18 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-clean 109226 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 64
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, DEXOS 2, MB 229.51, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, Chrysler MS-12991, VW 505 00, VW 505 01, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN, API CF
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: X-clean
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109226
  • Nasza cena: 202,02 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 109226
202,02 PLN
40,40 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Energy Formula OP MN7701-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 87
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2297, VW 505 01, VW 505 00, BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, DEXOS 2, Porsche C30, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3, Renault RN17, PSA B71 2290, Toyota 08880-83388, Toyota 08880-83389, Iveco 18-1811 SC1
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SP
  • Linia produktów: Energy
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: Formula OP
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7701-20
  • Nasza cena: 405,57 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7701-20
Więcej
405,57 PLN
20,28 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Top Tec 4100 9511 Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Ocen - 87
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, Ford WSS-M2C917-A, MB 229.31, Porsche A40, DEXOS 2, VW 505 01, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-S2, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 505 00
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA C3
  • Linia produktów: Top Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 4100
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 9511
  • Nasza cena: 269,95 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 9511
269,95 PLN
53,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CLEAN EFE 109456 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.52, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S2, MB 229.51, VW 505 01, VW 505 00
  • Specyfikacja: ACEA C2, ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: 8100
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: X-CLEAN EFE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 109456
  • Nasza cena: 245,57 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 109456
245,57 PLN
49,11 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO AQUA VISION 032523 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogen
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Linia produktów: AQUA VISION
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 3000
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • VALEO: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 032523
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 3000K, Halogen
Numer artykułu: 032523
31,46 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: