• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Ford C-Max

Spis treści

  1. Silniki Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)
    1. Silniki benzynowe Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)
    2. Silniki wysokoprężne Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)
    3. Napęd hybrydowy Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)
  2. Silniki Ford C-Max: III generacja (2019-2023)
    1. Silniki benzynowe Ford C-Max: III generacja (2019-2023)
    2. Silniki wysokoprężne Ford C-Max: Generacja III (2019-2023)
    3. Silniki hybrydowe Ford C-Max: Generacja III (2019-2023)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki Ford C-Max wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2003 roku, Ford C-Max stał się wszechstronnym kompaktowym vanem i przeszedł przez trzy generacje z szeroką gamą silników. Od wczesnych silników benzynowych Duratec po nowoczesne jednostki EcoBoost, rozwój technologiczny odzwierciedla zwrot Ford w kierunku wydajności.

Silniki Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)

Silniki Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)

Pierwsze dwie generacje Ford C-Max kształtowały segment kompaktowych vanów przez 16 lat i oferowały wyjątkowo zróżnicowaną gamę silników. Podczas gdy wypróbowane i przetestowane silniki wysokoprężne Ford C-Max TDCi z łatwością osiągały przebieg od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki benzynowe Duratec wykazywały pierwsze oznaki zużycia zaworów i łańcucha rozrządu już między 150 000 a 200 000 kilometrów. Silniki EcoBoost drugiej generacji przyniosły więcej mocy, ale także nowe problemy. Absolutnie najlepszym silnikiem obu generacji był 2.0 TDCi o mocy 163 KM z drugiej generacji, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność. Poważne awarie silników Ford C-Max były rzadkością, ale bardziej złożone jednostki EcoBoost wymagały bardziej skrupulatnej konserwacji od 2010 roku.

Silniki benzynowe Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)

Gama silników benzynowych Ford C-Max rozpoczęła się w 2003 roku od wypróbowanego i przetestowanego 1.6 Duratec o mocy 100 KM, który stał się niezawodnym silnikiem podstawowym. Po nim w 2004 roku pojawił się 1.8 Duratec o mocy 125 KM, który stał się najlepiej sprzedającym się silnikiem benzynowym Ford C-Max pierwszej generacji. Te wczesne silniki Ford C-Max charakteryzowały się prostą technologią i umiarkowanymi kosztami napraw, ale były podatne na koksowanie zaworów na krótkich trasach. Ford wprowadził technologię EcoBoost wraz z drugą generacją w 2010 roku: 1.0 EcoBoost o mocy 100-125 KM zrewolucjonizował klasę, ale cierpiał z powodu problemów z układem chłodzenia i łańcuchem rozrządu. 1.6 EcoBoost o mocy 150-182 KM oferował sportowe osiągi, ale stał się najbardziej problematycznym silnikiem Ford C-Max z częstymi uszkodzeniami turbosprężarki i tendencją do przegrzewania się. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Ford C-Max był 2.0 Duratec o mocy 145 KM (2003-2010), który oferował dobrą równowagę między osiągami i niezawodnością.

Silniki wysokoprężne Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)

Silniki wysokoprężne Ford C-Max były zdominowane przez rodzinę TDCi z wtryskiem common-rail. Silnik 1.6 TDCi wystartował w 2003 roku z mocą 90 KM i był stale rozwijany do 115 KM w drugiej generacji. Te mniejsze silniki Ford C-Max TDCi okazały się ekonomiczne i niezawodne, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km. 1.8 TDCi o mocy 115 KM (2003-2010) oferował większy moment obrotowy, ale był mniej popularny. Najwyższym punktem był 2.0 TDCi, który zaczynał od 136 KM w pierwszej generacji i wzrósł do 163 KM w drugiej generacji. Ford C-Max 2.0 TDCi stał się najbardziej niezawodnym i najmocniejszym silnikiem wysokoprężnym - zwłaszcza warianty produkowane od 2010 roku z ulepszoną kontrolą emisji i filtrem cząstek stałych w standardzie były uważane za niemal niezniszczalne. Wszystkie silniki Ford C-Max TDCi miały solidne napędy paska rozrządu, które przy odpowiedniej konserwacji z łatwością osiągały żywotność co 150 000 km.

Napęd hybrydowy Ford C-Max: Historyczne generacje I i II (2003-2019)

Od 2013 roku Ford po raz pierwszy zaoferował Ford C-Max Hybrid o mocy 188 KM, który łączył silnik benzynowy 2.0 Atkinsona z silnikiem elektrycznym. Ford C-Max Hybrid osiągał imponujące zużycie paliwa na poziomie 4,1 l/100 km, ale cierpiał z powodu skomplikowanej technologii i wysokich kosztów napraw. Wariant hybrydowy plug-in Ford C-Max Energi oferował 35 km zasięgu elektrycznego, ale był dostępny tylko na kilku rynkach.

Silnik Ford C-Max Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 Duratec 100 KM 7,2-7,8 l/100 km Koksowanie zaworów na krótkich trasach Dobry
1.8 Duratec 125 KM 7,5-8,2 l/100km Solidny, sprawdzony Bardzo dobry
2.0 Duratec 145 KM 8,1-8,7 l/100km Sporadyczny łańcuch rozrządu Dobry
1.0 EcoBoost 100-125 KM 5,7-6,4 l/100km Układ chłodzenia, łańcuch rozrządu Umiarkowany
1.6 EcoBoost 150-182 KM 6,8-7,5 l/100km Turbosprężarka, przegrzanie Problematyczne
1.6 TDCi 90-115 KM 4,2-4,8 l/100km Bardzo oszczędny i wytrzymały Bardzo dobry
1.8 TDCi 115 KM 4,5-5,1 l/100km Niezbyt często Średnia
2.0 TDCi 136-163 KM 4,8-5,4 l/100km Wyjątkowo niezawodny Bardzo dobry
2.0 Hybrid 188 KM 4,1 l/100km Złożona technologia, droga Średnia

Silniki Ford C-Max: III generacja (2019-2023)

Trzecia generacja Ford C-Max oznaczała koniec pewnej ery, ponieważ Ford zaprzestał produkcji w 2023 roku. Ta ostatnia generacja koncentrowała się na wydajności i zrównoważeniu środowiskowym przy znacznie zmniejszonym zakresie silników. Większość silników tej generacji osiągnęła przebieg od 250 000 do 300 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym warianty z łagodną hybrydą były uważane za szczególnie trwałe. Poważne awarie silnika były rzadkie, tylko 1.5 EcoBoost nadal wykazywał słabości w układzie chłodzenia. Absolutnym hitem był 1.0 EcoBoost mHEV o mocy 155 KM - technicznie dojrzały trzycylindrowiec z łagodnym wsparciem hybrydowym, który w dużej mierze wyeliminował problemy swoich poprzedników. W tej generacji po raz pierwszy wprowadzono również technologię 48-woltową, która znacznie obniżyła zużycie paliwa.

Silniki benzynowe Ford C-Max: III generacja (2019-2023)

Gama silników benzynowych Ford C-Max została drastycznie zredukowana i skoncentrowana na sprawdzonej technologii EcoBoost. Silnik 1.0 EcoBoost był dostępny w różnych poziomach mocy od 100 do 155 KM, z mocniejszymi wariantami wyposażonymi w technologię mild hybrid (mHEV). Silniki Ford C-Max EcoBoost trzeciej generacji okazały się znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, z jedynie sporadycznymi problemami z układem chłodzenia we wczesnych latach produkcji. Ford C-Max 1.0 EcoBoost o mocy 125 KM stał się najbardziej zrównoważonym silnikiem tej generacji - oferował dobrą równowagę między osiągami, zużyciem paliwa i niezawodnością. Dla kierowców o sportowym zacięciu przeznaczony był silnik 1.5 EcoBoost o mocy 150 KM, który jednak nadal był podatny na problemy z układem chłodzenia i stał się najbardziej problematycznym silnikiem Ford C-Max tej generacji.

Silniki wysokoprężne Ford C-Max: Generacja III (2019-2023)

Ford C-Max 1.5 TDCi o mocy 120 KM był jedynym silnikiem wysokoprężnym dostępnym w trzeciej generacji. Ten Ford C-Max TDCi był oparty na sprawdzonym 1.6 TDCi, ale został zmniejszony do 1,5 litra pojemności skokowej i wyposażony w najnowocześniejszą kontrolę emisji. Ford C-Max 1.5 TDCi okazał się ekonomicznym i niezawodnym silnikiem o zużyciu testowym wynoszącym zaledwie 4,0-4,5 litra na 100 km. Pomimo zmniejszenia pojemności skokowej, oferował wystarczający moment obrotowy do codziennego użytku i został uznany za najbardziej ekonomiczny silnik Ford C-Max wszechczasów.

Silniki hybrydowe Ford C-Max: Generacja III (2019-2023)

Od 2020 roku Ford wprowadził technologię mild hybrid (mHEV) z 48-woltowym systemem. Ford C-Max 1.0 EcoBoost mHEV o mocy 125 i 155 KM łączył sprawdzony trzycylindrowy silnik ze wspomaganiem elektrycznym. Te silniki Ford C-Max mHEV oferowały lepsze dostarczanie mocy w dolnym zakresie obrotów i zmniejszały zużycie paliwa nawet o 0,5 l/100 km. Rozrusznik paskowy wspomagał rozruch i umożliwiał dłuższe fazy wybiegu, co było szczególnie korzystne w ruchu miejskim.

Silnik Ford C-Max Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.0 EcoBoost 100-125 KM 5,4-6,1 l/100 km Okazjonalny układ chłodzenia Dobry
1.0 EcoBoost mHEV 125-155 KM 5,0-5,7 l/100km Bardzo dojrzały Bardzo dobry
1.5 EcoBoost 150 KM 6,2-6,8 l/100km Problemy z układem chłodzenia Umiarkowane
1.5 TDCi 120 KM 4,0-4,5 l/100km Wyjątkowo oszczędny Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Ford C-Max wszystkich generacji

Rozwój silników Ford C-Max wyraźnie pokazuje przejście Ford od konwencjonalnych silników wolnossących do wydajnych jednostek turbo i hybrydowych. Podczas gdy silniki wysokoprężne Ford C-Max TDCi imponowały wyjątkową niezawodnością i oszczędnością we wszystkich generacjach, potężne silniki benzynowe EcoBoost przez długi czas zmagały się z problemami ząbkowania. Technologia łagodnej hybrydy trzeciej generacji stanowiła szczyt rozwoju i w końcu zaoferowała oczekiwane połączenie osiągów, wydajności i niezawodności.

  • Najlepszy silnik benzynowy Ford C-Max:

Ford C-Max 1.0 EcoBoost mHEV (155 KM, III generacja) łączy nowoczesną technologię mild-hybrid z wysoką wydajnością i doskonałą niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Ford C-Max:

Ford C-Max 2.0 TDCi (163 KM, II generacja) oferuje najlepsze połączenie osiągów, niezawodności i trwałości we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Ford C-Max:

Ford C-Max 1.0 EcoBoost mHEV (155 KM, generacja III) z technologią 48 V i najniższym zużyciem paliwa w połączeniu z wysoką użytecznością na co dzień.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Ford C-Max, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 189,03 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
189,03 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540XXL EIBACH VT540-XXL Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 690
  • Szerokość [mm]: 20
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-XXL
  • Nasza cena: 414,61 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna
Numer artykułu: VT540-XXL
414,61 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MAXGEAR 78-0114 Żarówka xenon D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Ocen - 57
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85, 24
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Temperatura koloru [K]: 6000
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Opakowanie dostosowane do sprzedaży samoobsł. patrz wykaz
  • Projekt lampy: Bi-ksenon, ksenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 78-0114
  • Nasza cena: 102,94 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka xenon D1S, 85, 24V, 35W, 6000K
Numer artykułu: 78-0114
102,94 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H7 BOSCH 1 987 302 804 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4200K, Halogen
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 4200
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • BOSCH: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 1 987 302 804
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 4200K, Halogen
Numer artykułu: 1 987 302 804
12,94 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 78-0113 Żarówka xenon D1S, 85, 12, 24V, 35W
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85, 12, 24
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Projekt lampy: Bi-ksenon, ksenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 78-0113
  • Nasza cena: 140,03 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka xenon D1S, 85, 12, 24V, 35W
Numer artykułu: 78-0113
140,03 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
D1S BOSCH 1 987 302 905 Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 4300K
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Temperatura koloru [K]: 4300
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • BOSCH: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 1 987 302 905
  • Nasza cena: 203,19 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 4300K
Numer artykułu: 1 987 302 905
203,19 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H7 NEOLUX® BlueLight N499B Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Linia produktów: BlueLight
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Rodzaj połączenia: Pudełko
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • NEOLUX®: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: N499B
  • Stan: nowy
Szczegóły
NEOLUX® Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Numer artykułu: N499B
27,69 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
082034 BOSCH 1 987 302 777 Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Ocen - 49
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • BOSCH: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 1 987 302 777
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Numer artykułu: 1 987 302 777
15,98 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER 20094 Pokrowce na fotele beżowy, Poliester, z przodu
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 2
  • Materiał: Poliester
  • Kolor: beżowy
  • Parametr: faux fur
  • Udział poliestru [%]: 100
  • Specyfikacja: TÜV
  • Masa [g]: 640
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20094
  • Nasza cena: 147,10 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele beżowy, Poliester, z przodu
Numer artykułu: 20094
147,10 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 78-0106 Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 4300K
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D3S
  • Napięcie [V]: 42
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Temperatura koloru [K]: 4300
  • Żarówka z cokołem: PK32d-5
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • MAXGEAR: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 78-0106
  • Nasza cena: 101,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Żarówka xenon D3S, 42V, 35W, 4300K
Numer artykułu: 78-0106
101,11 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
H7 OSRAM COOL BLUE INTENSE next Generation 64210CBN-HCB Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Ocen - 65
Informacja o towar
  • Linia produktów: COOL BLUE INTENSE next Generation
  • Rodzaj lampy: H7
  • Projekt lampy: Halogen
  • Moc znamionowa [W]: 55
  • Napięcie [V]: 12
  • Temperatura koloru [K]: 5000
  • Żarówka z cokołem: PX26d
  • OSRAM: Żarówka, reflektor dalekosiężny
  • Numer artykułu: 64210CBN-HCB
  • Stan: nowy
Szczegóły
OSRAM Żarówka, reflektor dalekosiężny H7 12V 55W PX26d, 5000K, Halogen
Numer artykułu: 64210CBN-HCB
68,13 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
37250233 PHILIPS Xenon LongerLife 85415SYC1 Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 4300K
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Rodzaj lampy: D1S
  • Napięcie [V]: 85
  • Moc znamionowa [W]: 35
  • Żarówka z cokołem: Pk32d-2
  • Linia produktów: Xenon LongerLife
  • Temperatura koloru [K]: 4300
  • Projekt lampy: ksenon
  • XenonLight: 1
  • PHILIPS: Żarówka xenon
  • Numer artykułu: 85415SYC1
  • Nasza cena: 377,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka xenon D1S, 85V, 35W, 4300K
Numer artykułu: 85415SYC1
377,50 PLN
Cena za sztukę
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
31117730 PHILIPS SilverVision 12496SVB2 Żarówka, lampa kierunkowskazu srebrny 12V 21W, PY21W, Żarówka kulista, z przodu, z tyłu
Ocen - 34
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu, z tyłu
  • Linia produktów: SilverVision
  • Rodzaj lampy: PY21W, Żarówka kulista
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 21
  • Kolor żarówki: srebrny
  • Rodzaj połączenia: Blister
  • Żarówka z cokołem: BAU15s
  • PHILIPS: Żarówka, lampa kierunkowskazu
  • Numer artykułu: 12496SVB2
  • Stan: nowy
Szczegóły
PHILIPS Żarówka, lampa kierunkowskazu srebrny 12V 21W, PY21W, Żarówka kulista, z przodu, z tyłu
Numer artykułu: 12496SVB2
59,67 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAICO V60-0018 Olej do hydrauliki centralnej Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
Ocen - 29
Informacja o towar
  • informacja uzupełniająca: Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
  • Specyfikacja: AUDI-VW TL 52 146, VOLVO 1161529, Porsche 000 043 203, Opel 1940 766, Opel 1940 715, BMW 83 29 0 429 576, Ford WSS-M2C204-A, PSA 9730,A5, Mercedes Benz 345,0, Opel B 040 00 70, BMW 81 22 9 407 758, PSA S71 2710
  • Kolor: zielony
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • Cecha chemiczna: syntetyczny
  • Przestrzegać ilości napełnienia systemu
  • Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
  • Wysokość [mm]: 225
  • Szerokość [mm]: 115
  • Pojemność [litr]: 1
  • Ciężar [kg]: 0,94
  • Długość [mm]: 60
  • Klasa lepkości SAE: VA-002-SYNT
  • VAICO: Olej do hydrauliki centralnej
  • Numer artykułu: V60-0018
  • Nasza cena: 90,53 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAICO Olej do hydrauliki centralnej Q+, original equipment manufacturer quality MADE IN GERMANY
Numer artykułu: V60-0018
Więcej
90,53 PLN
Cena za sztukę
90,53 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO 032108 Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 21W, PY21W, z tyłu, z przodu
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu, z przodu
  • informacja uzupełniająca: ESSENTIAL
  • Rodzaj lampy: PY21W
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 21
  • Rodzaj połączenia: Blister
  • Żarówka z cokołem: BAU15s
  • VALEO: Żarówka, lampa kierunkowskazu
  • Numer artykułu: 032108
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Żarówka, lampa kierunkowskazu 12V 21W, PY21W, z tyłu, z przodu
Numer artykułu: 032108
15,18 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: