• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Dacia Sandero

Spis treści

  1. Dacia Sandero generacji I (2008-2012)
    1. Silniki benzynowe Dacia Sandero: Generacja I (2008-2012)
    2. Silniki wysokoprężne Dacia Sandero: Generacja I (2008-2012)
  2. Dacia Sandero generacji II (2012-2020)
    1. Silniki benzynowe Dacia Sandero: Generacja II (2012-2020)
    2. Silniki wysokoprężne Dacia Sandero: Generacja II (2012-2020)
  3. Dacia Sandero generacji III (2020 - dziś)
    1. Silniki benzynowe Dacia Sandero: Generacja III (2020 - dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Dacia Sandero: Generacja III (2020 - dziś)
    3. Silniki Dacia Sandero LPG: Generacja III (2020-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Dacia Sandero wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2008 roku, Dacia Sandero stała się przystępnym cenowo małym samochodem o solidnej konstrukcji, oferującym sprawdzoną gamę silników w trzech generacjach. Każda generacja oferuje ulepszenia techniczne przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów utrzymania.

Dacia Sandero generacji I (2008-2012)

Dacia Sandero generacji I (2008-2012)

Pierwsza generacja Dacii Sandero bazowała na sprawdzonej platformie Renault Clio i opierała się na wypróbowanych i przetestowanych silnikach Renault, które sprawdziły się już miliony razy. Przy odpowiednim serwisowaniu, przebiegi osiągały od 250 000 do 300 000 kilometrów, a silniki wysokoprężne nawet do 400 000 kilometrów. Poważniejsze naprawy były zwykle konieczne dopiero po przejechaniu od 150 000 do 200 000 kilometrów, głównie w przypadku sprzęgła i podwozia. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.5 dCi o mocy 70 KM, który doskonale łączył oszczędność, niezawodność i niskie koszty utrzymania. Silniki Dacia Sandero tej generacji charakteryzowały się prostotą i solidnością - celowo unikano skomplikowanej technologii, co skutkowało niskimi kosztami napraw.

Silniki benzynowe Dacia Sandero: Generacja I (2008-2012)

Gama silników benzynowych Dacia Sandero obejmowała głównie wypróbowany i przetestowany silnik 1.4 MPI o mocy 55 kW (75 KM) oraz 1.6 MPI o mocy 64 kW (87 KM). Te silniki Dacia Sandero bazowały na solidnej serii Renault K i celowo zrezygnowały z turbodoładowania lub złożonej technologii wtrysku. 1.4 MPI stał się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym pierwszej generacji - był praktycznie niezniszczalny, wymagał jedynie podstawowej konserwacji i osiągał testowe zużycie paliwa na poziomie 6,5-7,2 litra na 100 km. Typowe problemy ograniczały się do zużytych cewek zapłonowych po przejechaniu 100 000 kilometrów i sporadycznych problemów z przepustnicą, które były niedrogie w naprawie.

Silniki wysokoprężne Dacia Sandero: Generacja I (2008-2012)

Dacia Sandero 1.5 dCi o mocy 50 kW (68 KM), a później 51 kW (70 KM) pochodziła ze sprawdzonej rodziny silników wysokoprężnych Renault i była uważana za jeden z najbardziej ekonomicznych silników w swojej klasie. Te silniki wysokoprężne Dacia Sandero osiągnęły testowe zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i okazały się niezwykle trwałe. Jednostka 1.5 dCi była wyposażona w prostą turbosprężarkę i bezpośredni wtrysk paliwa, ale nie posiadała skomplikowanego systemu oczyszczania spalin. Typowe słabości ujawniały się dopiero po dużym przebiegu: Turbosprężarka mogła zużyć się po przejechaniu 200 000 kilometrów, a dysze wtryskowe od czasu do czasu wymagały czyszczenia. Niemniej jednak, Dacia Sandero 1.5 dCi była uważana za jeden z najbardziej niezawodnych silników wysokoprężnych swoich czasów.

Silnik Dacia Sandero Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.4 MPI 75 KM 6,5-7,2 l/100 km Cewki zapłonowe, przepustnica Bardzo dobry
1.6 MPI 87 KM 7,0-7,8 l/100km Solidny, niezbyt powszechny Dobry
1.5 dCi 68-70 KM 4,2-4,8 l/100 km Turbosprężarka po 200 000 km Bardzo dobry

Dacia Sandero generacji II (2012-2020)

Dacia Sandero generacji II (2012-2020)

Druga generacja Dacii Sandero kontynuowała tradycję niezawodnych i oszczędnych silników, ale po raz pierwszy wprowadziła nowoczesne technologie, takie jak systemy start-stop i ulepszona kontrola emisji. Przebiegi pozostały na wysokim poziomie od 250 000 do 350 000 kilometrów, a poprawione silniki wysokoprężne stały się jeszcze trwalsze. Poważne uszkodzenia silnika pozostały rzadkie, a koszty konserwacji wzrosły tylko minimalnie. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był 0.9 TCe o mocy 90 KM - mały trzycylindrowy silnik turbo, który był zaskakująco niezawodny i ekonomiczny pomimo swoich niewielkich rozmiarów. Druga generacja silników Dacia Sandero korzystała z dalszego rozwoju technologii Renault, ale nadal koncentrowała się na prostocie i niskich kosztach eksploatacji.

Silniki benzynowe Dacia Sandero: Generacja II (2012-2020)

Gama silników benzynowych Dacia Sandero została rozszerzona o innowacyjny 0.9 TCe o mocy 66 kW (90 KM), podczas gdy podstawę stanowiły sprawdzone silniki 1.2 MPI o mocy 55 kW (75 KM). Dacia Sandero 0.9 TCe zaskoczyła swoją niezawodnością pomimo turbodoładowania i osiągnęła testowe zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,8-5,4 litra na 100 km. Ten mały trzycylindrowy silnik okazał się technicznym majstersztykiem - oferował więcej mocy niż 1.4 MPI pierwszej generacji przy znacznie niższym zużyciu paliwa. Typowe problemy ograniczały się do sporadycznych wymian cewki zapłonowej i rzadkich uszkodzeń turbosprężarki po bardzo dużych przebiegach. Silnik 1.2 MPI pozostał dostępny jako tania alternatywa i okazał się praktycznie niezniszczalny.

Silniki wysokoprężne Dacia Sandero: Generacja II (2012-2020)

Zmieniona Dacia Sandero 1.5 dCi była oferowana w dwóch poziomach mocy: 66 kW (90 KM) i 55 kW (75 KM). Te silniki wysokoprężne Dacia Sandero otrzymały ulepszoną kontrolę emisji z filtrami cząstek stałych i były zgodne z normą Euro 5. Silnik 1.5 dCi o mocy 90 KM stał się najlepszym silnikiem wysokoprężnym drugiej generacji - oferował zrównoważone połączenie osiągów, oszczędności (4,0-4,5 l/100 km) i niezawodności. Silniki korzystały z ulepszonej technologii wtrysku i bardziej wytrzymałych turbosprężarek, co dodatkowo zwiększało ich trwałość. Problemy wynikały głównie z zaniedbań serwisowych, zwłaszcza w przypadku filtra cząstek stałych, który wymagał regularnej jazdy po autostradzie.

Silnik Dacia Sandero Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.2 MPI 75 KM 6,8-7,5 l/100km Praktycznie bezawaryjny Bardzo dobry
0.9 TCe 90 KM 4,8-5,4 l/100km Rzadkie uszkodzenia turbosprężarki Bardzo dobry
1.5 dCi 75-90 KM 4,0-4,5 l/100km Filtr cząstek stałych na krótkich dystansach Bardzo dobry

Dacia Sandero generacji III (2020 - dziś)

Dacia Sandero generacji III (2020 - dziś)

Obecna generacja Dacii Sandero konsekwentnie opiera się na sprawdzonej technologii i celowo rezygnuje ze złożonej elektryfikacji, aby utrzymać koszty na niskim poziomie. Gama silników została uproszczona i koncentruje się na najbardziej udanych jednostkach z poprzedniej generacji. Pierwsze doświadczenia pokazują przebiegi ponad 300 000 kilometrów dla silników wysokoprężnych, podczas gdy silniki benzynowe nadal udowadniają swoją niezawodność. Najlepszym silnikiem jest zmodyfikowany 1.0 TCe o mocy 100 KM, który zastępuje sprawdzony 0.9 TCe i jest jeszcze bardziej ekonomiczny i mocniejszy. Silniki Dacia Sandero trzeciej generacji korzystają z dziesięcioleci prac rozwojowych i są uważane za dojrzałe i niezawodne.

Silniki benzynowe Dacia Sandero: Generacja III (2020 - dziś)

Gama silników benzynowych Dacia Sandero opiera się na silniku 1.0 TCe o dwóch poziomach mocy: 67 kW (91 KM) i 74 kW (100 KM). Te silniki Dacia Sandero są dalszym rozwinięciem sprawdzonego 0.9 TCe i oferują lepszą wydajność w połączeniu z wyższymi osiągami. Silnik 1.0 TCe o mocy 100 KM jest uważany za najlepszy silnik benzynowy trzeciej generacji - osiąga testowe zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,7-5,2 litra na 100 km i oferuje wystarczającą moc w każdej sytuacji na drodze. Silniki wyposażone są w nowoczesny wtrysk bezpośredni i zmienne sterowanie zaworami, ale pozostają celowo proste w konstrukcji. Jak dotąd nie odnotowano poważniejszych problemów z seryjnymi egzemplarzami, a jedynie cewki zapłonowe wymagały wymiany po przejechaniu około 80 000 kilometrów.

Silniki wysokoprężne Dacia Sandero: Generacja III (2020 - dziś)

Dacia Sandero 1.5 Blue dCi o mocy 67 kW (91 KM) i 85 kW (115 KM) reprezentuje najnowszą generację sprawdzonej technologii diesla. Te silniki wysokoprężne Dacia Sandero spełniają normę Euro 6d i są wyposażone w nowoczesny układ oczyszczania spalin SCR z wtryskiem AdBlue. Jednostka 1.5 Blue dCi o mocy 115 KM to najlepszy silnik wysokoprężny spośród wszystkich generacji Dacii Sandero, oferujący doskonałe połączenie osiągów, oszczędności (3,8-4,2 l/100 km) i niezawodności. Silniki korzystają z ulepszonej jakości materiałów i zoptymalizowanego zarządzania spalaniem, co dodatkowo zwiększa ich trwałość. Jedyną słabością jest bardziej złożony system oczyszczania spalin, który wymaga regularnej konserwacji i okazjonalnego uzupełniania AdBlue.

Silniki Dacia Sandero LPG: Generacja III (2020-dziś)

Jako specjalną cechę, Dacia oferuje również Sandero z silnikiem LPG. Jednostka 1.0 TCe Eco-G o mocy 74 kW (100 KM) może być zasilana zarówno benzyną, jak i LPG, dzięki czemu oferuje szczególnie niskie koszty paliwa. Ten silnik Dacia Sandero LPG osiąga zużycie około 6,5-7,0 litrów na 100 km w trybie gazowym przy znacznie niższych kosztach paliwa. Technologia ta jest niezawodna, ale wymaga specjalnej konserwacji instalacji gazowej co 20 000 kilometrów.

Silnik Dacia Sandero Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.0 TCe 91-100 KM 4,7-5,2 l/100 km Cewki zapłonowe po 80 000 km Bardzo dobry
1.0 TCe Eco-G 100 KM 6,5-7,0 l LPG/100km Konserwacja instalacji gazowej Dobry
1.5 Blue dCi 91-115 KM 3,8-4,2 l/100km System AdBlue Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Dacia Sandero wszystkich generacji

Rozwój silników Dacia Sandero pokazuje konsekwentny nacisk na niezawodność, niskie koszty eksploatacji i sprawdzoną technologię. Podczas gdy inni producenci koncentrują się na złożonej elektryfikacji, Dacia pozostaje wierna swojej koncepcji prostych i solidnych silników. Silniki wysokoprężne ugruntowały swoją pozycję we wszystkich generacjach jako szczególnie ekonomiczne i trwałe, podczas gdy nowoczesne silniki benzynowe z turbodoładowaniem są zaskakująco niezawodne.

  • Najlepszy silnik benzynowy Dacia Sandero:

1.0 TCe o mocy 100 KM (generacja III) oferuje najlepsze połączenie osiągów, oszczędności i niezawodności przy niskich kosztach utrzymania.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Dacia Sandero:

1.5 Blue dCi o mocy 115 KM (III generacja) imponuje doskonałą ekonomicznością, wysoką niezawodnością i wystarczającą mocą w każdej sytuacji na drodze.

  • Najlepszy alternatywny napęd Dacia Sandero:

1.0 TCe Eco-G z instalacją LPG (III generacja) umożliwia szczególnie niskie koszty paliwa dzięki sprawdzonej technologii.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Dacia Sandero, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i niskimi cenami.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 331,00 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
331,00 PLN
16,55 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Numer artykułu: 2217610
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 259,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
259,50 PLN
51,90 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 159,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
159,99 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,50 PLN
53,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 96,49 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
96,49 PLN
19,30 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 Formula V
  • Numer artykułu: 155856
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 169,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
169,49 PLN
42,37 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 413,00 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
413,00 PLN
20,65 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 197,49 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
197,49 PLN
39,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 196,49 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
196,49 PLN
19,65 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 239,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
239,00 PLN
47,80 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 167,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
167,99 PLN
33,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO TSE FF6501-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 502 00, VW 503 01, VW 505 00, MB 229.3, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C913-B
  • Pojemność [litr]: 5
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: TSE
  • Numer artykułu: FF6501-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FANFARO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 133,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FANFARO Olej silnikowy 5W-30, 5l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: FF6501-5
Więcej
133,49 PLN
26,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 76
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Numer artykułu: 151528
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 150,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
150,49 PLN
37,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
WALSER Trish 20038 Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z przodu
  • Liczba części [-częściowy]: 1
  • Materiał: Skóra owcza
  • Kolor: antracytowy
  • Rodzaj pojazdu: Samochody osobowe
  • Jednostka ilości: Sztuka
  • Uniwersalny: Tak
  • Seria: Trish
  • WALSER: Pokrowce na fotele
  • Numer artykułu: 20038
  • Nasza cena: 188,49 PLN
Szczegóły
WALSER Pokrowce na fotele antracytowy, Skóra owcza, z przodu
Numer artykułu: 20038
188,49 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Numer artykułu: 110818
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 457,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
457,50 PLN
91,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: