• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Silniki Mazda 3

Spis treści

  1. Silniki Mazda 3: Historyczne generacje I i II (2003-2013)
    1. Silniki benzynowe Mazda 3: Historyczne generacje I i II (2003-2013)
    2. Silniki wysokoprężne Mazda 3: Historyczne generacje I i II (2003-2013)
  2. Silniki Mazda 3: III generacja (2013-2019)
    1. Silniki benzynowe Mazda 3: Generacja III (2013-2019)
    2. Silniki wysokoprężne Mazda 3: Generacja III (2013-2019)
  3. Silniki Mazda 3: IV generacja (2019-dziś)
    1. Mazda 3 SKYACTIV-X: IV generacja (2019-dziś)
    2. Silniki benzynowe Mazda 3: IV generacja (2019-dziś)
    3. Silniki wysokoprężne Mazda 3: IV generacja (2019-obecnie)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Mazda 3 wszystkich generacji

Mazda 3 ugruntowała swoją pozycję jako niezawodny samochód kompaktowy od momentu wprowadzenia na rynek w 2003 roku, oferując wyrafinowaną gamę silników Mazda 3 w czterech generacjach. Każda generacja przyniosła innowacyjne technologie, takie jak SKYACTIV i rewolucyjny zapłon samoczynny, czyniąc Mazdę 3 pionierem technologicznym.

Silniki Mazda 3: Historyczne generacje I i II (2003-2013)

Silniki Mazda 3: Historyczne generacje I i II (2003-2013)

Pierwsze dwie generacje Mazda 3 położyły podwaliny pod markę w segmencie kompaktowym i charakteryzowały się solidnymi, ale jeszcze nie ultranowoczesnymi silnikami. Przy prawidłowej konserwacji, przebiegi osiągały średnio od 250 000 do 350 000 kilometrów, przy czym 2,0-litrowe silniki benzynowe były szczególnie trwałe. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, głównie w przypadku cewek zapłonowych i zaworów wtryskowych. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był 2.0 MZR o mocy 150 KM drugiej generacji (2009-2013), który łączył niezawodność ze zrównoważonymi osiągami. Najważniejszymi rozwiązaniami technicznymi była rodzina silników MZR i pierwsze podejście do wtrysku bezpośredniego, podczas gdy silniki wysokoprężne nie miały jeszcze późniejszego udoskonalenia SKYACTIV.

Silniki benzynowe Mazda 3: Historyczne generacje I i II (2003-2013)

Gama silników benzynowych Mazda 3 pierwszej generacji (2003-2009) obejmowała głównie silniki MZ o pojemności 1,4 litra (84 KM), 1,6 litra (105 KM) i 2,0 litra (150 KM). Mazda 3 2.0 MZ stała się najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym tamtych czasów. Druga generacja (2009-2013) przyniosła nowocześniejsze silniki MZR o zwiększonej wydajności: 1.6 MZR (105 KM), 2.0 MZR (150 KM) i sportowy 2.3 MZR Turbo (260 KM) w modelu MPS. Te silniki Mazda 3 czasami cierpiały na problemy z cewkami zapłonowymi i zaworami wtryskowymi, ale ogólnie były bardzo niezawodne. Chociaż 2.3 MZR Turbo był mocny, był podatny na zwiększone zużycie oleju i uszkodzenia turbosprężarki podczas sportowej jazdy.

Silniki wysokoprężne Mazda 3: Historyczne generacje I i II (2003-2013)

Silniki wysokoprężne Mazda 3 były zdominowane przez 1.6 MZ-CD o różnych poziomach mocy od 90 do 115 KM. Silnik 2.0 MZ-CD o mocy 143 KM został dodany później. Te wczesne silniki wysokoprężne Mazda 3 były solidnie zbudowane, ale cierpiały na typowe problemy tamtych czasów: głośną pracę, powolną reakcję przepustnicy i sporadyczne problemy z filtrem cząstek stałych. Mazda 3 2.0 MZ-CD o mocy 143 KM okazała się najlepszym dieslem tej generacji - szczególnie warianty produkowane od 2009 roku z ulepszonym wtryskiem common rail oferowały dobre połączenie osiągów i oszczędności.

Silnik Mazda 3 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.4 MZ 84 KM 6,8-7,2 l/100 km Słaba klatka piersiowa, cewki zapłonowe Średnia
1.6 MZ/MZR 105 KM 6,5-7,0 l/100km Cewki zapłonowe, wtryskiwacze Dobry
2.0 MZ/MZR 150 KM 7,2-7,8 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
2.3 MZR Turbo 260 KM 9,5-10,2 l/100km Zużycie oleju, uszkodzenie turbosprężarki Umiarkowane
1.6 MZ-CD 90-115 KM 5,0-5,8 l/100km Głośny, filtr cząstek stałych Średni
2.0 MZ-CD 143 KM 5,5-6,2 l/100km Solidny, dobre osiągi Dobre

Silniki Mazda 3: III generacja (2013-2019)

Silniki Mazda 3: III generacja (2013-2019)

Trzecia generacja Mazda 3 oznaczała rewolucję wraz z wprowadzeniem technologii SKYACTIV i jest uważana za przełom w nowoczesnej technologii silników. Większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, a silniki benzynowe SKYACTIV-G są szczególnie wydajne dzięki wysokiemu sprężaniu i bezpośredniemu wtryskowi. Poważne uszkodzenia silnika zdarzają się niezwykle rzadko, a problemy z zaworami wtryskowymi i pompami wysokiego ciśnienia występują sporadycznie. Absolutnym hitem był SKYACTIV-G 2.0 o mocy 165 KM - techniczne arcydzieło z kompresją 14:1, które doskonale równoważyło wydajność i osiągi. Silniki wysokoprężne SKYACTIV-D wyznaczają nowe standardy czystego spalania bez systemu AdBlue.

Silniki benzynowe Mazda 3: Generacja III (2013-2019)

Gama silników benzynowych Mazda 3 była w całości oparta na technologii SKYACTIV-G z silnikami o pojemności 1,5 litra (100 KM), 2,0 litra (120/165 KM) i 2,5 litra (184 KM). Silniki Mazda 3 SKYACTIV-G zrewolucjonizowały branżę dzięki wysokiemu stopniowi sprężania 14:1 i bezpośredniemu wtryskowi paliwa. Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 o mocy 165 KM stała się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji, z doskonałą wydajnością i niezawodnością. Problemy ograniczały się głównie do sporadycznego zakoksowania wtryskiwaczy na krótkich trasach i rzadkich awarii pompy wysokiego ciśnienia. Silnik o pojemności 2,5 litra był mniej powszechny, ale równie niezawodny.

Silniki wysokoprężne Mazda 3: Generacja III (2013-2019)

Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2 była oferowana z różnymi mocami od 150 do 175 KM. Ten rewolucyjny silnik wysokoprężny Mazda 3 działał bez systemu AdBlue i nadal spełniał normy Euro 6 dzięki innowacyjnemu spalaniu o niskim stopniu sprężania (14:1 zamiast zwykłego 16:1). Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2 o mocy 150 KM okazała się najbardziej niezawodnym dieslem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i wyjątkowo płynną pracą. Rzadkie problemy dotyczyły głównie skomplikowanego układu recyrkulacji spalin i sporadycznej regeneracji filtra cząstek stałych.

Silnik Mazda 3 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
SKYACTIV-G 1.5 100 KM 5,2-5,8 l/100 km Słaby przy pełnym obciążeniu Dobry
SKYACTIV-G 2.0 120-165 KM 5,8-6,4 l/100km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Bardzo dobry
SKYACTIV-G 2.5 184 KM 6,8-7,2 l/100km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
SKYACTIV-D 2.2 150-175 KM 4,2-4,8 l/100km Złożony EGR, filtr cząstek stałych Bardzo dobry

Silniki Mazda 3: IV generacja (2019-dziś)

Silniki Mazda 3: IV generacja (2019-dziś)

Obecna generacja Mazda 3 reprezentuje szczyt technologii silnikowej dzięki globalnej premierze zapłonu samoczynnego SKYACTIV-X. Ta rewolucyjna technologia łączy w sobie zalety silników benzynowych i wysokoprężnych i obiecuje żywotność ponad 400 000 kilometrów dzięki łagodnemu spalaniu. Najwyższej klasy silnikiem jest SKYACTIV-X 2.0 o mocy 180 KM, który jest uważany za techniczne arcydzieło i oferuje zarówno wydajność, jak i przyjemność z jazdy. Sprawdzone silniki SKYACTIV-G zostały dopracowane i oferują jeszcze lepszą wydajność. Ponieważ generacja ta jest dostępna dopiero od 2019 roku, długoterminowe doświadczenia nie są jeszcze dostępne, ale pierwsze pięć lat pokazuje obiecujące wartości niezawodności.

Mazda 3 SKYACTIV-X: IV generacja (2019-dziś)

Rewolucyjna Mazda 3 SKYACTIV-X 2.0 o mocy 180 KM stanowi kamień milowy w technologii silników. Te silniki Mazda 3 wykorzystują zapłon samoczynny jak diesel, ale spalają benzynę i są wspomagane przez doładowanie. Mazda 3 SKYACTIV-X zapowiada się na najbardziej innowacyjny silnik tej generacji - oferuje wyjątkowo płynne dostarczanie mocy i jak dotąd obyło się bez większych problemów produkcyjnych. Złożona technologia z łagodnym układem hybrydowym i sprężarką sprawia jednak, że jest on bardziej wymagający w utrzymaniu niż konwencjonalne silniki.

Silniki benzynowe Mazda 3: IV generacja (2019-dziś)

Sprawdzone silniki Mazda 3 SKYACTIV-G zostały dopracowane i są dostępne w wersjach 1,5-litrowej (90 KM), 2,0-litrowej (122 KM) i 2,5-litrowej (186 KM). Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 o mocy 122 KM jest uważana za szczególnie udaną i staje się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji - oferuje sprawdzoną technologię o zwiększonej wydajności i jest praktycznie wolna od problemów seryjnych. Wersja 2,5-litrowa jest dostępna głównie w Ameryce Północnej.

Silniki wysokoprężne Mazda 3: IV generacja (2019-obecnie)

Mazda 3 SKYACTIV-D 1.8 o mocy 116 KM zastępuje większy silnik 2,2-litrowy i kontynuuje tradycję czystych diesli bez AdBlue. Ten nowy silnik wysokoprężny Mazda 3 oferuje lepszą wydajność przy mniejszej złożoności, stając się najbardziej ekonomicznym silnikiem w gamie przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 3,8-4,2 litra na 100 km.

Silnik Mazda 3 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
SKYACTIV-G 1.5 90 KM 5,7-6,2 l/100 km Wystarczające do jazdy miejskiej Dobry do miasta
SKYACTIV-G 2.0 122 KM 5,4-6,0 l/100km Bardzo niezawodny, sprawdzony Bardzo dobry
SKYACTIV-G 2.5 186 KM 6,5-7,1 l/100km Mocny, niezawodny Bardzo dobry
SKYACTIV-X 2.0 180 KM 5,2-5,8 l/100km Złożony, wymagający konserwacji Dobry
SKYACTIV-D 1.8 116 KM 3,8-4,2 l/100km Nowa technologia, wciąż nieznana Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Mazda 3 wszystkich generacji

Rozwój silników Mazda 3 wykazuje ciągłą poprawę we wszystkich generacjach. Podczas gdy wczesne silniki MZ i MZR były już niezawodne, technologia SKYACTIV zrewolucjonizowała wydajność i niezawodność. Najnowsza generacja SKYACTIV-X stanowi przełom technologiczny, który może kształtować przyszłość silników spalinowych.

  • Najlepszy silnik benzynowy Mazda 3:

Mazda 3 SKYACTIV-G 2.0 (165 KM, III generacja) łączy sprawdzoną niezawodność z wyjątkową wydajnością i zrównoważonymi osiągami.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Mazda 3:

Mazda 3 SKYACTIV-D 2.2 (150 KM, III generacja) oferuje najlepsze połączenie oszczędności, płynności i niezawodności bez układu AdBlue.

  • Najbardziej innowacyjny silnik Mazda 3:

Mazda 3 SKYACTIV-X 2.0 (180 KM, IV generacja) z rewolucyjnym zapłonem samoczynnym łączącym technologię benzynową i wysokoprężną.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Mazda 3, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 356,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
356,50 zł
17,83 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 142,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
142,99 zł
35,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 263,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
263,50 zł
52,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 250,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
250,50 zł
62,63 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 103
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 193,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
193,49 zł
48,37 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 127,99 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
127,99 zł
25,60 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS Titan GT1 Pro C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Titan
  • Seria: GT1 Pro C-3
  • Numer artykułu: 601426384
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 210,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
210,00 zł
42,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Numer artykułu: 214314
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 291,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
291,50 zł
58,30 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • API: API SP, API SN-RC
  • ILSAC: ILSAC GF-6A
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: DX1
  • Numer artykułu: 3766
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 183,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
183,99 zł
36,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 155,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
155,49 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional H 157B8F Olej silnikowy 0W-20, 1l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Pojemność [litr]: 1
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: H
  • Numer artykułu: 157B8F
  • Zalecenie producenta oleju: Honda
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 107,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 1l
Numer artykułu: 157B8F
107,49 zł
107,49 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 58
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 160,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
160,99 zł
32,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 110,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
110,99 zł
27,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 76
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Numer artykułu: 151528
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 144,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
144,99 zł
36,25 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 284,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
284,50 zł
56,90 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: