• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Hyundai Tucson

Spis treści

  1. Hyundai Tucson generacji I (2004-2010)
    1. Silniki benzynowe Hyundai Tucson: Generacja I (2004-2010)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja I (2004-2010)
  2. Hyundai Tucson generacji II (2010-2015)
    1. Silniki benzynowe Hyundai Tucson: Generacja II (2010-2015)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja II (2010-2015)
  3. Hyundai Tucson generacji III (2015-2021)
    1. Silniki benzynowe Hyundai Tucson: Generacja III (2015-2021)
    2. Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja III (2015-2021)
  4. Hyundai Tucson generacji IV (2021 - dziś)
    1. Hyundai Tucson z silnikiem benzynowym typu mild hybrid: IV generacja (2021-dziś)
    2. Hyundai Tucson plug-in hybrid: IV generacja (2021 - dziś)
    3. Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja IV (2021-dziś)
  5. Wnioski: Najlepsze silniki Hyundai Tucson wszystkich generacji

Hyundai Tucson stał się jednym z najbardziej udanych kompaktowych SUV-ów od czasu jego premiery w 2004 roku, oferując zróżnicowaną gamę silników Hyundai Tucson w czterech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, z ewolucją technologiczną od prostych silników wolnossących po nowoczesne hybrydowe układy napędowe.

Hyundai Tucson generacji I (2004-2010)

Hyundai Tucson generacji I (2004-2010)

Pierwsza generacja Hyundai Tucson ugruntowała pozycję modelu jako solidnego kompaktowego SUV-a ze sprawdzonymi, ale wciąż prostymi technicznie silnikami. Przy prawidłowej konserwacji przebiegi sięgały zazwyczaj od 250 000 do 350 000 kilometrów, a silniki benzynowe wymagały zazwyczaj poważnych napraw między 180 000 a 250 000 kilometrów. Poważne uszkodzenia silnika były rzadkie, ale łańcuchy rozrządu i wałki rozrządu wymagały regularnej uwagi. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.7 V6 o mocy 175 KM, który optymalnie łączył moc i niezawodność i do dziś jest uważany za jeden z najlepszych silników Hyundai Tucson.

Silniki benzynowe Hyundai Tucson: Generacja I (2004-2010)

Gama silników benzynowych Hyundai Tucson obejmowała trzy główne silniki: 2,0-litrowy czterocylindrowy silnik o mocy 104 kW (141 KM), mocniejszy wariant o mocy 112 kW (152 KM) oraz 2,7-litrowy silnik V6 o mocy 129 kW (175 KM). 2,0-litrowy Hyundai Tucson okazał się niezawodnym silnikiem o umiarkowanym zużyciu paliwa, ale cierpiał na sporadyczne problemy z cewkami zapłonowymi i sondami lambda. Hyundai Tucson 2.7 V6 oferował doskonałą płynność i wysoką niezawodność, ale był znacznie bardziej spragniony. Wszystkie silniki posiadały wtrysk do kolektora dolotowego i były połączone z manualnymi pięciobiegowymi lub czterobiegowymi automatycznymi skrzyniami biegów.

Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja I (2004-2010)

Jedynym silnikiem wysokoprężnym Hyundai Tucson był 2,0-litrowy CRDi o mocy od 83 kW (113 KM) do 103 kW (140 KM), który był oferowany w latach 2004-2010. Ten silnik TDI Hyundai Tucson był oparty na sprawdzonej technologii common rail i okazał się bardzo ekonomiczny przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 6,5-7,2 litra na 100 km. Niezawodność była doskonała, a jedynie pompa wtryskowa i turbosprężarka wymagały sporadycznej uwagi po około 200 000 kilometrów. Silnik spełniał normę Euro 4 i oferował dobrą równowagę między osiągami a wydajnością.

Silnik Hyundai Tucson Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 2.0 141-152 KM 8,5-9,2 l/100 km Cewki zapłonowe, sondy lambda Dobry
2,7 V6 175 KM 10,1-11,4 l/100km Wysokie zużycie paliwa Bardzo dobre
2.0 CRDi 113-140 KM 6,5-7,2 l/100km Pompa wtryskowa, turbosprężarka Bardzo dobry

Hyundai Tucson generacji II (2010-2015)

Druga generacja Hyundai Tucson oznaczała znaczący skok technologiczny dzięki nowoczesnym silnikom z bezpośrednim wtryskiem paliwa i zwiększonej wydajności. Większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć przebieg od 280 000 do 380 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym 2,0-litrowe silniki wysokoprężne są uważane za szczególnie trwałe. Poważne naprawy są zwykle wymagane między 150 000 a 220 000 kilometrów, głównie w przypadku turbosprężarek i pomp wysokociśnieniowych. Absolutnym hitem był 2.0 CRDi o mocy 184 KM - mocny i wydajny silnik, który z łatwością radził sobie również z ciężkimi przyczepami. W tej generacji po raz pierwszy wprowadzono również rodzinę silników Gamma, która charakteryzowała się kompaktową konstrukcją i dobrą wydajnością.

Silniki benzynowe Hyundai Tucson: Generacja II (2010-2015)

Gama silników benzynowych Hyundai Tucson została całkowicie odnowiona i obejmowała 1,6-litrowy silnik GDI o mocy 99 kW (135 KM) oraz 2,0-litrowy silnik GDI o mocy 122 kW (166 KM). Oba silniki Hyundai Tucson posiadały bezpośredni wtrysk paliwa (GDI) i zmienne fazy rozrządu. Hyundai Tucson 1.6 GDI okazał się ekonomicznym silnikiem miejskim, ale miał problemy z koksowaniem zaworów dolotowych z powodu bezpośredniego wtrysku. Hyundai Tucson 2.0 GDI oferował większą moc i lepsze właściwości na autostradzie, ale cierpiał na podobne problemy oraz sporadyczne usterki pompy wysokiego ciśnienia. Oba silniki były dostępne z sześciobiegową manualną lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja II (2010-2015)

Hyundai Tucson 2.0 CRDi był oferowany w dwóch poziomach mocy: 136 KM i 184 KM. Oba warianty bazowały na sprawdzonym silniku R trzeciej generacji z wtryskiem common-rail. Hyundai Tucson 2.0 CRDi o mocy 136 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji o zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 5,8-6,4 litra na 100 km. Mocniejsza wersja o mocy 184 KM oferowała doskonałe właściwości jezdne, ale była bardziej podatna na uszkodzenia turbosprężarki podczas sportowej jazdy. Oba silniki spełniały normę Euro 5 i posiadały filtr cząstek stałych.

Silnik Hyundai Tucson Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 GDI 135 KM 7,1-7,8 l/100 km Koksowanie zaworów Średnia
2.0 GDI 166 KM 7,8-8,5 l/100km Koksowanie zaworów, pompa wysokociśnieniowa Umiarkowany
2.0 CRDi 136 KM 5,8-6,4 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
2.0 CRDi 184 KM 6,2-6,8 l/100km Uszkodzenie turbosprężarki Dobry

Hyundai Tucson generacji III (2015-2021)

Hyundai Tucson generacji III (2015-2021)

Trzecia generacja Hyundai Tucson przyniosła całkowicie nową gamę silników z najnowocześniejszą technologią i znacznie poprawioną wydajnością. Niezawodność osiągnęła nowe szczyty z typowymi przebiegami od 300 000 do 450 000 kilometrów dla silników wysokoprężnych. Poważne awarie silnika stały się rzadkością, a jedynie silniki turbo o pojemności 1,6 litra wykazywały sporadyczne słabości łańcucha rozrządu. Absolutnie najlepszym silnikiem był 2.0 CRDi o mocy 185 KM, który doskonale łączył moc, wydajność i niezawodność. W tej generacji po raz pierwszy wprowadzono również mniejsze silniki z turbodoładowaniem, które oferowały wysokie osiągi pomimo mniejszej pojemności skokowej.

Silniki benzynowe Hyundai Tucson: Generacja III (2015-2021)

Gama silników benzynowych Hyundai Tucson obejmowała 1,6-litrowy silnik wolnossący o mocy 97 kW (132 KM), 1,6-litrowy silnik turbo o mocy 130 kW (177 KM) oraz 2,0-litrowy silnik wolnossący o mocy 122 kW (166 KM). Silnik wolnossący Hyundai Tucson 1.6 okazał się bardzo niezawodny, ale miał zbyt małą masę w stosunku do masy pojazdu. Hyundai Tucson 1.6 Turbo oferował znacznie lepsze osiągi, ale miał problemy z łańcuchem rozrządu i sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki. Silnik wolnossący Hyundai Tucson 2.0 był dobrym kompromisem, ale był mniej ekonomiczny niż wersja turbo. Wszystkie silniki posiadały nowoczesne systemy zarządzania silnikiem i były połączone z sześciobiegową manualną lub sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów.

Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja III (2015-2021)

Hyundai Tucson 1.7 CRDi o mocy 85 kW (115 KM) i 104 kW (141 KM) oraz 2.0 CRDi o mocy 136 kW (185 KM) stanowiły gamę silników wysokoprężnych. Hyundai Tucson 1.7 CRDi stał się najbardziej ekonomicznym silnikiem w gamie, zużywając zaledwie 4,7-5,3 litra na 100 km, ale był mniej odpowiedni do holowania przyczepy. Hyundai Tucson 2.0 CRDi o mocy 185 KM oferował doskonałe właściwości jezdne i wysoką niezawodność, z jedynie sporadycznymi problemami z zaworem EGR. Wszystkie silniki wysokoprężne spełniały normę Euro 6 i były wyposażone w katalizatory SCR.

Silnik Hyundai Tucson Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik wolnossący 1.6 132 KM 7,3-8,1 l/100 km Słaba klatka piersiowa Średnia
1.6 Turbo 177 KM 6,8-7,5 l/100km Łańcuch rozrządu, turbosprężarka Umiarkowany
Silnik wolnossący 2.0 166 KM 7,9-8,6 l/100km Wysokie zużycie paliwa Dobre
1.7 CRDi 115-141 KM 4,7-5,3 l/100km Słaby podczas holowania przyczepy Bardzo dobry
2.0 CRDi 185 KM 5,4-6,1 l/100km Zawór EGR Bardzo dobry

Hyundai Tucson generacji IV (2021 - dziś)

Hyundai Tucson generacji IV (2021 - dziś)

Obecna generacja Hyundai Tucson reprezentuje technologiczny szczyt serii z całkowitą elektryfikacją wszystkich układów napędowych. Wszystkie silniki benzynowe są teraz wyposażone w technologię mild hybrid, a także potężne hybrydy plug-in o zasięgu elektrycznym ponad 60 kilometrów. Ponieważ generacja ta jest dostępna dopiero od 2021 roku, nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem jest 1.6 T-GDI plug-in hybrid o mocy 265 KM, który łączy sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Technologia mild hybrid obiecuje żywotność ponad 350 000 kilometrów, ponieważ wsparcie elektryczne odciąża silnik spalinowy.

Hyundai Tucson z silnikiem benzynowym typu mild hybrid: IV generacja (2021-dziś)

Gama silników Hyundai Tucson opiera się na dwóch 1,6-litrowych silnikach turbo o mocy 110 kW (150 KM) i 132 kW (180 KM), oba z 48-woltową technologią mild hybrid. Hyundai Tucson 1.6 T-GDI o mocy 150 KM jest uważany za szczególnie udany i staje się najbardziej zrównoważonym silnikiem tej generacji - oferuje płynne dostarczanie mocy i jak dotąd był wolny od większych problemów z produkcją seryjną. Mocniejszy silnik o mocy 180 KM oferuje więcej mocy, ale wykazuje już pierwsze oznaki problemów z łańcuchem rozrządu przy dużych przebiegach.

Hyundai Tucson plug-in hybrid: IV generacja (2021 - dziś)

Hyundai Tucson w wersji hybrydowej plug-in oferuje moc 195 kW (265 KM) i zasięg elektryczny do 62 km. Te silniki Hyundai Tucson łączą silnik 1.6 T-GDI z silnikiem elektrycznym o mocy 66,9 kW i akumulatorem o pojemności 13,8 kWh. Hyundai Tucson PHEV wykazał się jak dotąd dobrą niezawodnością, ale jest skomplikowany technicznie i wymaga specjalistycznej konserwacji.

Silniki wysokoprężne Hyundai Tucson: Generacja IV (2021-dziś)

Dostępny jest pojedynczy Hyundai Tucson 1.6 CRDi o mocy 85 kW (115 KM) z 48-woltowym łagodnym układem hybrydowym. Silnik ten kontynuuje tradycję oszczędnych diesli Hyundai Tucson, oferując zużycie paliwa na poziomie zaledwie 4,9-5,4 litra na 100 km. Niezawodność wydaje się być na tym samym wysokim poziomie, co w poprzedniej generacji.

Silnik Hyundai Tucson Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.6 T-GDI MHEV 150 KM 6,3-6,9 l/100 km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
1.6 T-GDI MHEV 180 KM 6,7-7,3 l/100km Łańcuch rozrządu przy dużym przebiegu Dobry
1.6 CRDi MHEV 115 KM 4,9-5,4 l/100km Solidny, sprawdzony Bardzo dobry
1.6 T-GDI PHEV 265 KM 1,6 l/100 km + energia elektryczna Złożony, ale wydajny Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Hyundai Tucson wszystkich generacji

Rozwój silników Hyundai Tucson wykazuje stałą poprawę niezawodności i wydajności. Podczas gdy wczesne generacje wciąż zmagały się z klasycznymi problemami, nowoczesne napędy hybrydowe okazały się bardzo obiecujące. Silniki wysokoprężne pozostały najbardziej niezawodnymi jednostkami napędowymi we wszystkich generacjach, podczas gdy silniki benzynowe osiągnęły pełną dojrzałość dopiero w czwartej generacji.

  • Najlepszy silnik benzynowy Hyundai Tucson:

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI MHEV (150 PS, IV generacja) łączy nowoczesną technologię mild-hybrid z wysoką wydajnością i doskonałą niezawodnością do tej pory.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Hyundai Tucson:

Hyundai Tucson 2.0 CRDi (185 KM, III generacja) oferuje najlepsze połączenie osiągów, niezawodności i oszczędności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Hyundai Tucson:

Hyundai Tucson 1.6 T-GDI PHEV (265 KM, IV generacja) z dużym zasięgiem elektrycznym wynoszącym 62 km i niskim zużyciem paliwa.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Hyundai Tucson, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,61 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,61 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra Professional AS-L 550055736 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Volvo VCC RBS0-2AE
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN
  • Linia produktów: Helix Ultra
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Professional AS-L
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550055736
  • Nasza cena: 266,16 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550055736
266,16 PLN
53,23 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550056348
  • Nasza cena: 271,44 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
271,44 PLN
54,29 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Nasza cena: 439,26 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
439,26 PLN
109,82 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 177,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
177,11 PLN
44,28 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046685
  • Nasza cena: 196,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,46 PLN
49,12 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: 3000 Formula V
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 155856
  • Nasza cena: 170,08 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
170,08 PLN
42,52 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Nasza cena: 127,82 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
127,82 PLN
25,56 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: TITAN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: GT1 PRO C-3
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 601426384
  • Nasza cena: 228,73 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
228,73 PLN
45,75 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Quartz
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 214314
  • Nasza cena: 221,68 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
221,68 PLN
44,34 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6A, API SN RC
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: DX1
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3766
  • Nasza cena: 189,93 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
189,93 PLN
37,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 158,52 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
158,52 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • Nasza cena: 478,93 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
478,93 PLN
23,95 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API SP
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: High Tech
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3864
  • Nasza cena: 215,33 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
215,33 PLN
43,07 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 66
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Specyfikacja: API SN, API CH-4, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • Nasza cena: 115,70 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
115,70 PLN
28,93 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: