• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Nissan X-Trail

Spis treści

  1. Silniki Nissan X-Trail: Historyczne generacje I i II (2001-2014)
    1. Silniki benzynowe Nissan X-Trail: Historyczne generacje I i II (2001-2014)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan X-Trail: Historyczne generacje I i II (2001-2014)
  2. Silniki Nissan X-Trail: Generacja III (2014-2022)
    1. Silniki benzynowe Nissan X-Trail: Generacja III (2014-2022)
    2. Silniki wysokoprężne Nissan X-Trail: Generacja III (2014-2022)
  3. Silniki Nissan X-Trail: IV generacja (2022-dziś)
    1. Nissan X-Trail z napędem hybrydowym e-Power: IV generacja (2022-dziś)
    2. Łagodny hybrydowy silnik benzynowy Nissan X-Trail: IV generacja (2022-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Nissan X-Trail wszystkich generacji

Nissan X-Trail ugruntował swoją pozycję jako wszechstronny kompaktowy SUV od momentu wprowadzenia na rynek w 2001 roku i oferuje szeroką gamę silników Nissan X-Trail w czterech generacjach. Rozwój technologiczny prowadził od solidnych silników wolnossących do nowoczesnych silników turbo i wreszcie do innowacyjnych systemów hybrydowych e-Power.

Silniki Nissan X-Trail: Historyczne generacje I i II (2001-2014)

Silniki Nissan X-Trail: Historyczne generacje I i II (2001-2014)

Pierwsze dwie generacje Nissan X-Trail charakteryzowały wczesne lata modelu i charakteryzowały się solidnymi, ale prostymi technicznie silnikami. Generacja I (2001-2007) i generacja II (2007-2014) miały podobne konstrukcje silników, z przebiegami od 250 000 do 350 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane między 150 000 a 200 000 kilometrów, głównie w przypadku łańcucha rozrządu, pompy wodnej i turbosprężarki w silnikach wysokoprężnych. Absolutnie najlepszym silnikiem tych historycznych generacji był 2.0 dCi o mocy 150 KM z generacji II, który optymalnie łączył moc, niezawodność i akceptowalne wartości zużycia paliwa. Wczesne silniki Nissan X-Trail były nadal wolne od skomplikowanej elektroniki, co czyniło je łatwymi w utrzymaniu, ale mniej wydajnymi.

Silniki benzynowe Nissan X-Trail: Historyczne generacje I i II (2001-2014)

Gama silników benzynowych Nissan X-Trail obejmowała głównie silniki wolnossące z serii QR. Generacja I była zdominowana przez 2,5-litrowy QR25DE o mocy 165 KM, uzupełniony o mniejszy 2,0-litrowy QR20DE o mocy 140 KM. Generacja II przyniosła poprawiony QR25DE o mocy 169 KM i 2,0-litrowy MR20DE o mocy 141 KM. Te silniki Nissan X-Trail były uważane za niezawodne, ale spragnione - zużycie paliwa na poziomie 9-11 litrów było normą. Najlepszym silnikiem benzynowym był QR25DE z II generacji, który imponował płynną pracą i trwałością, podczas gdy MR20DE był uważany za najsłabszy silnik, ponieważ miał zbyt małą moc w stosunku do masy pojazdu.

Silniki wysokoprężne Nissan X-Trail: Historyczne generacje I i II (2001-2014)

Silnik 2.2 dCi (YD22DDTi) o mocy 114-136 KM był początkowo stosowany w Nissanch X-Trail I generacji, ale był uważany za problematyczny ze względu na problemy z turbosprężarką i wysokie zużycie. Druga generacja przyniosła znacznie lepszy silnik 2.0 dCi (M9R) o mocy 150-173 KM, który stał się najbardziej niezawodnym silnikiem obu generacji. Ten silnik Nissan X-Trail dCi oferował doskonałe połączenie osiągów (moment obrotowy 400 Nm), zużycia paliwa (6,5-7,5 l/100 km) i niezawodności, a jedynie łańcuch rozrządu wymagał regularnych przeglądów.

Silnik Nissan X-Trail Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
QR20DE (Gen I) 140 KM 9,5-10,5 l/100 km Niewystarczająca moc, duże pragnienie Umiarkowany
QR25DE (Gen I) 165 KM 10,0-11,0 l/100km Wysokie zużycie paliwa Średnie
MR20DE (Gen II) 141 KM 8,5-9,5 l/100 km Słaby jak na masę pojazdu Umiarkowany
QR25DE (Gen II) 169 KM 9,0-10,0 l/100 km Zużycie, ale solidne Dobre
2.2 dCi (Gen I) 114-136 KM 7,0-8,0 l/100km Turbosprężarka, zużycie Problematyczne
2.0 dCi (Gen II) 150-173 KM 6,5-7,5 l/100km Łańcuch rozrządu Bardzo dobry

Silniki Nissan X-Trail: Generacja III (2014-2022)

Silniki Nissan X-Trail: Generacja III (2014-2022)

Trzecia generacja Nissan X-Trail oznaczała przejście na nowoczesne, wydajne silniki i po raz pierwszy wprowadziła przekładnie CVT jako standard. Przy prawidłowej konserwacji przebiegi sięgały od 200 000 do 300 000 kilometrów, przy czym silniki wysokoprężne nadal wykazywały najwyższą trwałość. Krytyczne naprawy występowały zwykle między 120 000 a 180 000 kilometrów, głównie w przypadku przekładni CVT, turbosprężarki i układu wtryskowego. Absolutnym hitem był 1.6 dCi o mocy 130 KM - ekonomiczny i niezawodny silnik, który idealnie pasował do charakterystyki pojazdu. Jednak ta generacja ucierpiała z powodu wprowadzenia przekładni CVT, która pogorszyła dynamikę jazdy i została uznana za słaby punkt.

Silniki benzynowe Nissan X-Trail: Generacja III (2014-2022)

Gama silników benzynowych Nissan X-Trail została zredukowana do dwóch głównych silników: 1.6 DIG-T (Turbo) o mocy 163 KM i 2.0-litrowego MR20DD o mocy 144 KM. Nissan X-Trail 1.6 DIG-T oferował przyzwoite osiągi przy akceptowalnym zużyciu paliwa (7,0-8,5 l/100 km), ale cierpiał na sporadyczne problemy z turbosprężarką i koksowanie zaworów dolotowych. 2,0-litrowy silnik wolnossący okazał się bardziej niezawodny, ale miał zbyt niską moc w stosunku do masy pojazdu. Oba silniki Nissan X-Trail zmagały się z ospałą przekładnią CVT, co znacząco wpływało na dynamikę jazdy.

Silniki wysokoprężne Nissan X-Trail: Generacja III (2014-2022)

Nissan X-Trail 1.6 dCi (R9M) o mocy 130 KM zdominował gamę silników wysokoprężnych i stał się najlepszym silnikiem tej generacji. Dzięki zużyciu paliwa wynoszącemu zaledwie 4,8-5,8 l/100 km i wysokiej niezawodności był idealny dla częstych kierowców. Jego uzupełnieniem był 1.7 dCi o mocy 150 KM, choć był on oferowany rzadziej. Oba silniki Nissan X-Trail dCi były wyposażone w nowoczesny wtrysk common-rail i katalizatory SCR, ale czasami miały problemy z zatykającymi się filtrami cząstek stałych na krótkich trasach.

Silnik Nissan X-Trail Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 MR20DD 144 KM 7,5-8,5 l/100 km Niewystarczająca moc, powolna przekładnia CVT Umiarkowany
1.6 DIG-T 163 KM 7,0-8,5 l/100km Turbosprężarka, koksowanie zaworów Średni
1.6 dCi 130 KM 4,8-5,8 l/100km Filtr cząstek stałych na krótkich trasach Bardzo dobry
1.7 dCi 150 KM 5,2-6,0 l/100km Rzadko, filtr cząstek stałych Dobry

Silniki Nissan X-Trail: IV generacja (2022-dziś)

Obecna generacja Nissan X-Trail zrewolucjonizowała koncepcję napędu, wprowadzając technologię e-Power jako główny napęd. To innowacyjne rozwiązanie łączy silnik benzynowy jako generator z silnikiem elektrycznym do napędu i obiecuje przebiegi ponad 300 000 kilometrów dzięki odciążeniu silnika spalinowego. Ponieważ generacja ta jest dostępna dopiero od 2022 roku, nie ma jeszcze długoterminowego doświadczenia, ale wstępne testy pokazują obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem jest system e-Power o mocy 204 KM, który łączy elektryczną dynamikę jazdy z zasięgiem silnika benzynowego. Złożona technologia może jednak prowadzić do wyższych kosztów napraw.

Nissan X-Trail z napędem hybrydowym e-Power: IV generacja (2022-dziś)

System Nissan X-Trail e-Power składa się z 1,5-litrowego silnika benzynowego (157 KM) jako generatora i silnika elektrycznego (204 KM) do napędu. Ta innowacyjna koncepcja umożliwia czysto elektryczną jazdę z nieograniczonym zasięgiem. Nissan X-Trail e-Power oferuje płynne dostarczanie mocy bez zmiany biegów i zużycie paliwa na poziomie 5,8-6,8 l/100 km. Jako jedyny dostępny układ napędowy IV generacji, system e-Power staje się charakterystycznym silnikiem tej generacji, choć jego złożoność rodzi pytania o długoterminową niezawodność.

Łagodny hybrydowy silnik benzynowy Nissan X-Trail: IV generacja (2022-dziś)

Oprócz systemu e-Power Nissan oferuje na niektórych rynkach 1,5-litrowy silnik turbo z technologią mild hybrid o mocy 163 KM. Ten silnik Nissan X-Trail łączy bezpośredni napęd mechaniczny ze wspomaganiem elektrycznym, ale jest znacznie mniej powszechny niż system e-Power.

Silnik Nissan X-Trail Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
e-Power (1.5 + silnik elektryczny) 204 KM 5,8-6,8 l/100 km Złożona technologia, nieznana Dobry
1.5 Turbo Mild-Hybrid 163 KM 6,5-7,5 l/100 km Rzadko dostępny Średnia

Wnioski: Najlepsze silniki Nissan X-Trail wszystkich generacji

Rozwój silników Nissan X-Trail pokazuje wyraźne przejście od konwencjonalnych układów napędowych do innowacyjnych rozwiązań hybrydowych. Podczas gdy wczesne generacje charakteryzowały się mocnymi, ale spragnionymi silnikami, obecna generacja opiera się całkowicie na elektryfikacji. Silniki wysokoprężne pozostały najbardziej niezawodnymi jednostkami napędowymi przez trzy generacje, podczas gdy silniki benzynowe oferują przekonującą alternatywę tylko z technologią e-Power.

  • Najlepszy silnik benzynowy Nissan X-Trail:

System Nissan X-Trail e-Power (204 KM, IV generacja) łączy elektryczną dynamikę jazdy z zasięgiem silnika benzynowego i rewolucjonizuje koncepcję napędu.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Nissan X-Trail:

Nissan X-Trail 1.6 dCi (130 KM, III generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Nissan X-Trail:

System Nissan X-Trail e-Power (IV generacja) jest jedynym dostępnym hybrydowym układem napędowym i wyznacza nowe standardy wydajności i komfortu jazdy.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Nissan X-Trail, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 330,50 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
330,50 PLN
16,53 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution R-Tech ELITE 2217610 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 60
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2, ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 226.52, Renault RN0710, Renault RN17
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: R-Tech ELITE
  • Numer artykułu: 2217610
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 259,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 2217610
259,50 PLN
51,90 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 159,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
159,99 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,50 PLN
53,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 281,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
281,50 PLN
70,38 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE LL 15F7E5 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 97
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: LL
  • Numer artykułu: 15F7E5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 185,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 15F7E5
185,99 PLN
46,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL 4-Takt Motorbike HD MN7830-10 Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 20W-50
  • API: API SN
  • JASO: JASO MA, JASO MA2
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Seria: 4-Takt Motorbike HD
  • Numer artykułu: MN7830-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Ciężarówki
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 271,00 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 20W-50, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7830-10
Więcej
271,00 PLN
27,10 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 412,50 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
412,50 PLN
20,63 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 197,49 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
197,49 PLN
39,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4200 3707 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 117
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3707
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 233,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3707
233,50 PLN
Cena za sztukę
46,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 196,49 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
196,49 PLN
19,65 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Top Tec 4110 21479 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, Porsche C40, VW 511 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4110
  • Numer artykułu: 21479
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 238,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 21479
238,00 PLN
47,60 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 72
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Seria: High Tech
  • Numer artykułu: 3864
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 214,50 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,50 PLN
42,90 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
REINZ 70-31414-10 Substancja uszczelniająca Tubka, Silikon, Pojemność: 70ml, niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany, czarny, REINZOSIL
Ocen - 88
Informacja o towar
  • Materiał: Silikon
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany
  • Kolor: czarny
  • Pojemność [ml]: 70
  • Zakres temperatury od [°C]: 50
  • Zakres temperatury do [°C]: 320
  • Rodzaj połączenia: Tubka
  • Tylko w połączeniu z: 70-31415-00
  • informacja uzupełniająca: REINZOSIL
  • REINZ: Substancja uszczelniająca
  • Numer artykułu: 70-31414-10
  • Nasza cena: 26,99 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
REINZ Substancja uszczelniająca Tubka, Silikon, Pojemność: 70ml, niezawierający rozpuszczalnika, trwały elastycznie, utwardzany, czarny, REINZOSIL
Numer artykułu: 70-31414-10
26,99 PLN
385,57 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN Plus, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 297,00 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
297,00 PLN
59,40 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: