• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Toyota Auris

Spis treści

  1. Toyota Auris generacji I (2006-2012)
    1. Silniki benzynowe Toyota Auris: Generacja I (2006-2012)
    2. Silniki wysokoprężne Toyota Auris: Generacja I (2006-2012)
  2. Toyota Auris generacji II (2012-2018)
    1. Silniki benzynowe Toyota Auris: Generacja II (2012-2018)
    2. Napęd hybrydowy Toyota Auris: Generacja II (2012-2018)
    3. Silniki wysokoprężne Toyota Auris: Generacja II (2012-2018)
  3. Toyota Auris generacji III (2018-2019)
    1. Silniki benzynowe Toyota Auris: III generacja (2018-2019)
    2. Napędy hybrydowe Toyota Auris: III generacja (2018-2019)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Toyota Auris wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2006 roku, Toyota Auris stała się niezawodnym samochodem kompaktowym, oferującym zaawansowaną gamę silników Toyota Auris w trzech generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie hybrydowe i sprawdzone silniki benzynowe znane z wyjątkowej trwałości.

Toyota Auris generacji I (2006-2012)

Toyota Auris generacji I (2006-2012)

Pierwsza generacja Toyota Auris charakteryzowała się sprawdzoną japońską inżynierią i wyjątkowo niezawodnymi silnikami. Przebiegi regularnie sięgały od 400 000 do 500 000 kilometrów przy odpowiednim serwisowaniu, przy czym silniki benzynowe 1.6 VVT-i były szczególnie trwałe. Poważne uszkodzenia silnika były praktycznie niespotykane, a tylko drobne części zużywające się, takie jak cewki zapłonowe lub pompy wodne, wymagały uwagi między 150 000 a 200 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.6 VVT-i o mocy 132 KM, który optymalnie łączył niezawodność, umiarkowane osiągi i dobre zużycie paliwa. W tej generacji całkowicie zrezygnowano z turbodoładowania i postawiono na silniki wolnossące ze sprawdzoną technologią VVT-i Toyota.

Silniki benzynowe Toyota Auris: Generacja I (2006-2012)

Gama silników benzynowych Toyota Auris obejmowała trzy sprawdzone silniki VVT-i. 1.4 VVT-i (1NZ-FE) o mocy 71 kW (97 KM) służył jako ekonomiczny silnik podstawowy i okazał się praktycznie niezniszczalny - nawet przy zaniedbanej konserwacji z łatwością osiągnął 300 000 kilometrów. 1.6 VVT-i (1ZR-FE) o mocy 97 kW (132 KM) stał się bestsellerem serii i był uważany za jeden z najbardziej niezawodnych silników w swojej klasie. Najmocniejszym silnikiem benzynowym Toyota Auris był 1.8 VVT-i (2ZR-FE) o mocy 108 kW (147 KM), który był montowany głównie w wersji sportowej TS. Wszystkie silniki Toyota Auris tej generacji charakteryzowały się łatwą konserwacją, niskimi kosztami eksploatacji i praktyczną niezniszczalnością.

Silniki wysokoprężne Toyota Auris: Generacja I (2006-2012)

Toyota postawiła na sprawdzoną technologię D-4D w silnikach wysokoprężnych Toyota Auris. Model 1.4 D-4D (1ND-TV) o mocy 66 kW (90 KM) był najmniejszym silnikiem wysokoprężnym i oferował dobrą ekonomię, ale cierpiał na typowe dla małych silników problemy, takie jak zapychanie się filtra cząstek sadzy na krótkich trasach. 2.0 D-4D (1AD-FTV) o mocy 93 kW (126 KM) stał się najbardziej niezawodnym dieslem tej generacji - ten silnik Toyota Auris TDI spełniał już normę Euro 4 i oferował doskonałe połączenie osiągów i oszczędności. Później dodano wariant 2.2 D-4D o mocy 130 kW (177 KM), ale był on montowany rzadziej.

Silnik Toyota Auris Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.4 VVT-i 97 KM 6,2-6,8 l/100km Praktycznie brak Bardzo dobry
1.6 VVT-i 132 KM 6,8-7,4 l/100km Sporadyczne cewki zapłonowe Bardzo dobry
1.8 VVT-i 147 KM 7,1-7,8 l/100km Rzadko, bardzo solidny Bardzo dobry
1.4 D-4D 90 KM 4,5-5,2 l/100km Zatykanie DPF na krótkich trasach Dobry
2.0 D-4D 126 KM 5,1-5,8 l/100km Bardzo solidny i ekonomiczny Bardzo dobry

Toyota Auris generacji II (2012-2018)

Toyota Auris generacji II (2012-2018)

Druga generacja Toyota Auris oznaczała wejście w technologię hybrydową i pozostała wierna swojej sprawdzonej niezawodności. Przy odpowiedniej konserwacji większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć przebieg od 350 000 do 450 000 kilometrów, przy czym napędy hybrydowe są uważane za szczególnie trwałe. Uszkodzenia silnika pozostały praktycznie nieznane, a jedynie akumulatory hybrydowe sporadycznie wymagały wymiany po 8-12 latach. Absolutnym hitem była hybryda 1.8 o mocy 136 KM - techniczne arcydzieło, które zademonstrowało hybrydową wiedzę Toyota. Ta generacja wprowadziła również po raz pierwszy nowoczesne silniki turbo, ale zachowała sprawdzone silniki wolnossące.

Silniki benzynowe Toyota Auris: Generacja II (2012-2018)

Gama silników benzynowych Toyota Auris została zmodernizowana i nadal obejmowała sprawdzony silnik 1.6 VVT-i (1ZR-FE) o mocy 97 kW (132 KM), który zachował swoją niezawodność z pierwszej generacji. Nowością był 1.2 Turbo (8NR-FTS) o mocy 85 kW (116 KM) - pierwszy silnik turbo Toyota w serii Auris. Ta Toyota Auris Turbo okazała się znacznie bardziej ekonomiczna niż silniki wolnossące, ale czasami miała problemy z recyrkulacją spalin i wymagała więcej konserwacji. 1.6 VVT-i pozostał najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym tej generacji i był szczególnie popularny wśród kierowców często podróżujących.

Napęd hybrydowy Toyota Auris: Generacja II (2012-2018)

Toyota Auris Hybrid łączyła 1,8-litrowy silnik benzynowy (2ZR-FXE) z silnikiem elektrycznym, wytwarzając 100 kW (136 KM) mocy systemowej. Ten system hybrydowy Toyota (THS II) okazał się wyjątkowo niezawodny i ekonomiczny, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 3,8-4,2 litra na 100 km. Akumulator hybrydowy wytrzymywał zwykle 10-15 lat, a silnik benzynowy działał praktycznie bezobsługowo. Toyota Auris Hybrid stała się bestsellerem tej generacji i wyznaczyła nowe standardy wydajności i niezawodności.

Silniki wysokoprężne Toyota Auris: Generacja II (2012-2018)

Sprawdzony silnik 1.4 D-4D (1ND-TV) został zmodyfikowany i dostosowany do normy Euro 5, ale zachował swoje podstawowe właściwości. Silnik 2.0 D-4D (1AD-FTV) został zastąpiony nowocześniejszym 1.6 D-4D (1WW) o mocy 82 kW (112 KM), który był znacznie bardziej ekonomiczny, ale czasami miał problemy z filtrem cząstek stałych na krótkich trasach.

Silnik Toyota Auris Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.2 Turbo 116 KM 5,6-6,2 l/100 km Zawór EGR, wysokie koszty utrzymania Dobry
1.6 VVT-i 132 KM 6,5-7,1 l/100km Praktycznie brak Bardzo dobry
1.8 Hybrid 136 KM 3,8-4,2 l/100km Akumulator hybrydowy po 10-15 latach Bardzo dobry
1.4 D-4D 90 KM 4,2-4,8 l/100km Problemy z DPF na krótkich trasach Dobry
1.6 D-4D 112 KM 4,0-4,6 l/100km Sporadyczne zatykanie DPF Dobry

Toyota Auris generacji III (2018-2019)

Trzecia generacja Toyota Auris miała krótką, dwuletnią żywotność, zanim została zastąpiona przez Corollę. Ta generacja całkowicie polegała na technologii hybrydowej i nowoczesnych silnikach turbo, ale całkowicie zrezygnowała z silników wysokoprężnych. Ponieważ generacja ta była obecna na rynku tylko przez krótki czas, długoterminowe doświadczenie jest ograniczone, ale wstępne testy wykazały obiecujące podejście. Najwyższej klasy silnikiem był 2.0 hybrid o mocy 184 KM, który łączył sportowe osiągi z wysoką wydajnością. Technologia łagodnej hybrydy nie była jeszcze dostępna, więc Toyota zdecydowała się na sprawdzoną technologię pełnej hybrydy czwartej generacji.

Silniki benzynowe Toyota Auris: III generacja (2018-2019)

Podstawą gamy silników Toyota Auris była jednostka 1.2 Turbo (8NR-FTS) o mocy 85 kW (116 KM), która została przeniesiona z poprzedniej generacji. Jednak ten silnik Toyota Auris został ponownie poprawiony i był bardziej niezawodny niż jego poprzednik. Problemy z recyrkulacją spalin występowały rzadziej, a okresy międzyprzeglądowe można było wydłużyć.

Napędy hybrydowe Toyota Auris: III generacja (2018-2019)

Warianty Toyota Auris Hybrid oferowały dwie moce systemowe: 90 kW (122 KM) z 1,8-litrową hybrydą i 135 kW (184 KM) z nową 2,0-litrową hybrydą. Hybryda 1.8 (2ZR-FXE) stanowiła rozwinięcie sprawdzonego systemu II generacji i oferowała jeszcze lepszą wydajność. 2.0 Hybrid (M20A-FXS) był całkowicie nowym rozwiązaniem, łączącym wysoce wydajny silnik pracujący w cyklu Atkinsona z potężnym silnikiem elektrycznym. Te hybrydowe silniki Toyota Auris wyznaczają nowe standardy wydajności i osiągów.

Silnik Toyota Auris Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1.2 Turbo 116 KM 5,4-6,0 l/100 km Rzadkie problemy z EGR Dobry
1.8 Hybrid 122 KM 3,5-3,9 l/100km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
2.0 Hybrid 184 KM 4,1-4,5 l/100km Brak długoterminowych doświadczeń Bardzo dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Toyota Auris wszystkich generacji

Rozwój silników Toyota Auris wyraźnie pokazuje, że Toyota koncentruje się na niezawodności i wydajności. Podczas gdy silniki benzynowe Toyota Auris pozostały wyjątkowo niezawodne we wszystkich generacjach, hybrydowe układy napędowe ewoluowały w najbardziej wydajne i zaawansowane rozwiązania swoich czasów. Silniki wysokoprężne zostały porzucone na rzecz technologii hybrydowej, odzwierciedlając strategię elektryfikacji Toyota.

  • Najlepszy silnik benzynowy Toyota Auris:

Toyota Auris 1.6 VVT-i (132 KM, generacja I i II) łączy sprawdzoną technologię z wyjątkową niezawodnością, z łatwością osiągając przebieg ponad 400 000 kilometrów.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Toyota Auris:

Toyota Auris 2.0 D-4D (126 KM, generacja I) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności spośród wszystkich generacji silników wysokoprężnych.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Toyota Auris:

Toyota Auris 1.8 Hybrid (136 KM, II generacja) ze sprawdzoną technologią THS II i wyjątkową trwałością przy minimalnym zużyciu paliwa.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Toyota Auris, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Specyfikacja: ACEA A3 / B4, API CH-4, API SN
  • Linia produktów: ENERGY
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • Nasza cena: 371,52 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,52 PLN
18,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550056348
  • Nasza cena: 268,69 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
268,69 PLN
53,74 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 158,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
158,49 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 25
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Specyfikacja: ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: C5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Nasza cena: 177,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
177,07 PLN
44,27 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra A5/B5 550046685 Olej silnikowy 0W-30, 4l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Zalecenie producenta oleju: Ford, Volvo
  • Specyfikacja: API SL, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Helix
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • Seria: Ultra A5 / B5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 550046685
  • Nasza cena: 196,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-30, 4l
Numer artykułu: 550046685
196,07 PLN
49,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: 3000 Formula V
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 155856
  • Nasza cena: 170,04 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
170,04 PLN
42,51 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 68
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Specyfikacja: API SN, ACEA C3
  • Linia produktów: Longlife
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 504 / 507
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Nasza cena: 131,89 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
131,89 PLN
26,38 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 601426384 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 24
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, MB 229.51, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, Chrysler MS-11106, Fiat 9.55535-S3
  • Specyfikacja: ACEA C3, API SN
  • Linia produktów: TITAN
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: GT1 PRO C-3
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Pojemność napełnienia [l]: 4
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • FUCHS: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 601426384
  • Nasza cena: 228,67 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
FUCHS Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 601426384
228,67 PLN
45,73 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Specyfikacja: ACEA C5, API SN PLUS
  • Linia produktów: Quartz
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 214314
  • Nasza cena: 221,62 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
221,62 PLN
44,32 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6A, API SN RC
  • Linia produktów: Special Tec
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: DX1
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Kod silnika: 1.8 DOHC
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 3766
  • Nasza cena: 189,88 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
189,88 PLN
37,98 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Ocen - 36
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 158,49 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
158,49 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional H 157B8F Olej silnikowy 0W-20, 1l
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 1
  • Zalecenie producenta oleju: Honda
  • Specyfikacja: API SP, ILSAC GF-6
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Seria: H
  • Rodzaj połączenia: Butelka
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 157B8F
  • Nasza cena: 106,92 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 1l
Numer artykułu: 157B8F
106,92 PLN
106,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A3 / B4
  • Linia produktów: Evolution
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Seria: 900 SXR
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 2198388
  • Nasza cena: 158,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
158,11 PLN
31,62 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Specyfikacja: API CH-4, ACEA A3 / B4, API SN
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • Olej: Olej syntetyczny
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • Nasza cena: 115,67 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
115,67 PLN
28,92 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 X1 Formula FE 151528 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 73
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-D
  • Specyfikacja: API SN, API CF, ACEA A5 / B5
  • Linia produktów: Super
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • Seria: 3000 X1 Formula FE
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Numer artykułu: 151528
  • Nasza cena: 150,78 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 151528
150,78 PLN
37,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: