• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Problemy z Toyota C-HR

Spis treści

  1. Toyota C-HR: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu
  2. Toyota C-HR: Problemy z brakiem rozruchu hybrydy i błędami systemu BSM/PCS
  3. Toyota C-HR: Problemy z akumulatorem hybrydowym 12V
  4. Toyota C-HR: Problemy z elektronicznym hamulcem postojowym EPB
  5. Toyota C-HR: Problemy z układem klimatyzacji
  6. Toyota C-HR: Problemy z silnikiem 1.2 Turbo
  7. Dodatkowe typowe usterki Toyoty C-HR
  8. Toyota C-HR: słabe i mocne strony

Toyota C-HR: typowe usterki, awarie i problemy oraz wady i zalety modelu

 
  • Hybryda nie uruchamia się - usterki systemów BSM i PCS: Modele 2019 Toyota C-HR z napędem 2.0 Hybrid i 1.8 Hybrid często wykazują problemy z uruchomieniem spowodowane wadliwymi czujnikami BSM (Blind Spot Monitor) i PCS (Pre-Collision System). Objawy te często występują między 25 000 a 40 000 km.
  • Problemy z akumulatorem hybrydowym 12V: Akumulator 12V w pojazdach hybrydowych często ulega awarii wcześniej niż oczekiwano, zazwyczaj między 30 000-50 000 km. Powoduje to, że hybryda nie wyskakuje, a różne systemy elektroniczne nie działają prawidłowo.
  • Błąd elektronicznego hamulca postojowego EPB: Elektroniczny hamulec postojowy nie przełącza się prawidłowo i wyświetla komunikaty o błędach już przy przebiegu 20 000 km. Dolegliwości te występują szczególnie w niskich temperaturach.
  • Utrata wydajności klimatyzacji: Układ klimatyzacji często traci wydajność chłodzenia już po 15 000-25 000 km, co prowadzi do utraty komfortu i możliwego uszkodzenia sprężarki.

Toyota C-HR: Problemy z brakiem rozruchu hybrydy i błędami systemu BSM/PCS

Najczęstsze awarie Toyoty C-HR dotyczą układu hybrydowego, zwłaszcza gdy silnik nie uruchamia się lub cały system działa nieprawidłowo. Modele 2019 z układami napędowymi 2.0 Hybrid i 1.8 Hybrid wykazują charakterystyczne objawy, takie jak komunikaty o błędach w BSM (Blind Spot Monitor) i PCS (Pre-Collision System). Te słabe punkty objawiają się lampkami ostrzegawczymi na desce rozdzielczej, które mogą pojawić się między 25 000-40 000 km. W skrajnych przypadkach pojazd może ulec całkowitej awarii, co stawia pod znakiem zapytania niezawodność systemu hybrydowego. Żywotność czujników wykazuje wyraźne wady w pierwszej fazie produkcji.

Systematyczna kontrola jest niezbędna do prawidłowego zdiagnozowania tych złożonych problemów. Czułe czujniki BSM Toyoty C-HR wymagają specjalnej kalibracji za pomocą sprzętu diagnostycznego, który może odczytywać kody usterek P0A80, P3191 i P3192. Profesjonalna kontrola powinna być przeprowadzana co 15 000 km, aby podjąć środki zapobiegawcze i uniknąć poważnych awarii systemu.

Toyota C-HR: Problemy z akumulatorem hybrydowym 12V

Toyota C-HR: Problemy z akumulatorem hybrydowym 12V

Akumulator 12V w modelach hybrydowych Toyota C-HR wykazuje wyraźne słabości pod względem żywotności i niezawodności. Typowe dolegliwości pojawiają się między 30 000 a 50 000 km, kiedy akumulator hybrydowy traci pojemność, a system nie przełącza prawidłowo biegów. Najczęstszymi objawami są problemy z porannym rozruchem, gdy hybryda nie chce się uruchomić, oraz komunikaty o błędach dotyczące poziomu naładowania akumulatora. Usterki te skutkują nieprawidłowym działaniem systemów elektronicznych, takich jak nawigacja, klimatyzacja i systemy bezpieczeństwa. W modelach 2019 z napędem hybrydowym 2.0 odnotowano rosnącą liczbę awarii, które wskazują na niewystarczającą jakość akumulatora.

Regularna konserwacja ma kluczowe znaczenie dla długowieczności akumulatora hybrydowego. Systemy akumulatorów Toyota C-HR 12V wymagają pomiaru napięcia i sprawdzenia pojemności co 20 000 km, aby zapobiec przedwczesnej awarii. Profesjonalna konserwacja za pomocą specjalnych ładowarek może wydłużyć żywotność nawet o 40% i zapobiec kosztownym naprawom.

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 365,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
365,50 zł
18,28 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 15
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 90,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
90,49 zł
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra ECT C5 550056348 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-17 FE+, MB 229.71
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra ECT C5
  • Numer artykułu: 550056348
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 265,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 550056348
265,00 zł
53,00 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO 632203 Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Kolor: czarny, matowy
  • Zestaw zaczepu przyczepy: z automatycznym odłączaniem asystenta parkowania
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
  • DIN / ISO: 17386
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Wskaźnik: bez wskaźnika
  • Ciężar [kg]: 1,2
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
  • Kąt wiązki czujnika asystenta parkowania: Kąt wiązki czujnika: 0 do 5 stopni
  • Regulacja wysokości do [cm]: 65
  • Aktywacja asystenta parkowania: z akustyczną funkcją ostrzegania, z wyciszeniem radia, Aktywacja opcjonalna włącznikiem, Aktywacja biegiem wstecznym
  • Programowanie parametrów, PPS (asystent parkowania): z programowaniem parametrów, PPS
  • dla pojazdów o szerokośći do [m]: 2,2
  • Zasięg do [m]: 1,7
  • Zasięg od [m]: 0,1
  • Regulacja wysokości od [cm]: 40
  • Czas montażu (w godz.): 1,5
  • Liczba czujników: 4
  • VALEO: Czujniki parkowania
  • Numer artykułu: 632203
  • Nasza cena: 422,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Numer artykułu: 632203
422,00 zł
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
CASTROL EDGE C5 15F6E9 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5, ACEA C6
  • API: API SP
  • ILSAC: ILSAC GF-6
  • Rekomendacje producenta: DEXOS 1 GEN 3, STJLR.03.5006, MB 229.71, OV0401547-A20, Chrysler MS-6395, Fiat 9.55535-CR1, Fiat 9.55535-GSX, Ford WSS-M2C947-A, Ford WSS-M2C947-B1, Ford WSS-M2C962-A1
  • Linia produktów: EDGE
  • Seria: C5
  • Numer artykułu: 15F6E9
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 188,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 15F6E9
188,49 zł
47,12 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Toyota C-HR: Problemy z elektronicznym hamulcem postojowym EPB

Elektroniczny hamulec postojowy (EPB) Toyoty C-HR wykazuje charakterystyczne usterki, które wpływają na niezawodność pojazdu. Już przy przebiegu 20 000 km pojawiają się objawy, w których EPB nie włącza się prawidłowo lub blokuje się w pozycji aktywnej. Szczególnie w niskich temperaturach poniżej -10°C system nie działa prawidłowo, co może prowadzić do problemów z bezpieczeństwem. Najczęstsze skargi dotyczą zablokowanych zacisków hamulcowych i uszkodzonych siłowników, które objawiają się w postaci odgłosów zgrzytania i komunikatów ostrzegawczych na wyświetlaczu. W modelach z 2019 r. udokumentowano więcej awarii, w których hamulec postojowy został aktywowany podczas jazdy. Żywotność komponentów EPB wykazuje wyraźne słabości w pierwszej generacji produkcyjnej.

Do prawidłowej konserwacji systemu EPB wymagana jest profesjonalna kontrola. Układy hamulca postojowego Toyoty C-HR wymagają kalibracji i czyszczenia siłowników co 25 000 km, aby zapobiec zużyciu i korozji. Profilaktyczna obróbka specjalnymi środkami smarnymi zapobiega poważnym uszkodzeniom i zapewnia optymalne działanie hamulców.

Toyota C-HR: Problemy z układem klimatyzacji

Toyota C-HR: Problemy z układem klimatyzacji

Układ klimatyzacji Toyoty C-HR ma znaczne braki pod względem wydajności chłodzenia i niezawodności. Po przejechaniu zaledwie 15 000-25 000 km kierowcy zgłaszają znaczną utratę wydajności, a system nie działa już z pełną wydajnością. Najczęstszymi objawami są niewystarczające chłodzenie przy temperaturach zewnętrznych powyżej 25°C, nietypowe odgłosy pracy kompresora oraz zaparowane szyby pomimo włączonego osuszania. W przypadku wariantów z silnikiem 1.2 Turbo dodatkowe problemy pojawiają się ze skraplaczem, który ulega uszkodzeniu przez odpryski kamieni i korozję. Słabe punkty objawiają się również wyciekami czynnika chłodniczego R134a, co może doprowadzić do całkowitej awarii układu. Żywotność sprężarki klimatyzacji wykazuje wyraźne problemy jakościowe w modelach z 2019 roku.

Profesjonalna konserwacja jest niezbędna, aby układ klimatyzacji działał optymalnie. Układy klimatyzacji Toyoty C-HR wymagają kompletnego przeglądu z kontrolą czynnika chłodniczego i diagnostyką sprężarki co 30 000 km. Regularna dezynfekcja i czyszczenie filtrów zapobiega skażeniu bakteryjnemu i zapewnia długowieczność całego układu.

LIQUI MOLY Top Tec 4200 3715 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3, ACEA C2
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: MB 229.31, MB 229.51, MB 229.52, OV0401547-G30, OV0401547-D30, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00, BMW Longlife-04, BMW Longlife-01 FE , VW 505 00, VW 505 01, VW 506 00, VW 506 01
  • Linia produktów: Top Tec
  • Seria: 4200
  • Numer artykułu: 3715
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • nie dla producentów silników: TDI R5, VAG: V10
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 263,50 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 3715
263,50 zł
65,88 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
12V 10W PURE LIGHT BOSCH 1 987 302 227 Żarówka 12V 10W
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Napięcie [V]: 12
  • Moc znamionowa [W]: 10
  • Żarówka z cokołem: SV8.5-8
  • BOSCH: Żarówka
  • Numer artykułu: 1 987 302 227
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Żarówka 12V 10W
Numer artykułu: 1 987 302 227
4,99 zł
Cena za sztukę
9,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VKN 402 SKF VKJP 01001 Zestaw osłon, półoż napędowa 146 [mm], z opaskami zaciskowymi
Ocen - 86
Informacja o towar
  • Wysokość [mm]: 146
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 22, 86
  • Rodzaj przegubu: Przegub krzyżowy
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z opaskami zaciskowymi
  • SKF: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: VKJP 01001
  • Stan: nowy
Szczegóły
SKF Zestaw osłon, półoż napędowa 146 [mm], z opaskami zaciskowymi
Numer artykułu: VKJP 01001
44,99 zł
89,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 78
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 130,99 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: MN7715-5
Więcej
130,99 zł
26,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TRW ST1654 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Ograniczenia producenta: BOSCH
  • Średnica sworznia [mm]: 9,9
  • Długość trzpienia [mm]: 77
  • TRW: Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
  • Numer artykułu: ST1654
  • Stan: nowy
Szczegóły
TRW Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
Numer artykułu: ST1654
55,49 zł
110,98 zł / cena za 2 szt.
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Toyota C-HR: Problemy z silnikiem 1.2 Turbo

Silnik 1.2 Turbo w Toyocie C-HR wykazuje specyficzne słabe punkty, które wpływają na niezawodność i trwałość. Typowe reklamacje występują między 40 000-60 000 km i dotyczą głównie turbosprężarki i układu wtrysku paliwa. Najczęstsze objawy to utrata mocy, zwiększone zużycie oleju i nieregularna praca silnika. Gdy silnik jest zimny, pojazd nie uruchamia się od razu, co wskazuje na problemy z pompą wysokiego ciśnienia. Ponadto udokumentowano usterki łańcucha rozrządu, wykazującego oznaki zużycia już po 50 000 km. Niezawodność silnika 1.2 Turbo pogarszają częste awarie podczas jazdy po autostradach ze stale wysokim obciążeniem. Szczególnie problematyczne są wadliwe zawory wastegate, które prowadzą do niekontrolowanego ciśnienia doładowania.

Systematyczna kontrola ma kluczowe znaczenie dla wczesnego wykrywania problemów z silnikiem. Układy turbodoładowania Toyoty C-HR wymagają kontroli przewodów chłodzących i ciśnieniowych powietrza doładowującego co 20 000 km, aby zapobiec kosztownym naprawom. Regularne stosowanie wysokiej jakości olejów silnikowych o specyfikacji 0W-20 wydłuża żywotność i zapobiega przedwczesnemu zużyciu elementów turbosprężarki.

Dodatkowe typowe usterki Toyoty C-HR

Z doświadczeń kierowców Toyoty C-HR wynika, że występują również następujące problemy:

 
  • CVT transmission judder: Zwykle występuje między 35 000-50 000 km, spowodowane zużyciem paska wariatora i problemami hydraulicznymi.
  • Kondensacja w reflektorach LED: Gromadzenie się wilgoci w reflektorach już od 10 000 km, szczególnie przy częstych zmianach temperatury.
  • Zamarzanie systemu informacyjno-rozrywkowego: Awarie oprogramowania systemu multimedialnego często występujące po przejechaniu 20 000 km, wymagają regularnych aktualizacji.
  • Uszkodzone czujniki klamki drzwi: Czujniki otwierania bezkluczykowego często ulegają awarii po przejechaniu 25 000-40 000 km, zwłaszcza zimą.
  • Pęknięcia przedniej szyby: Spontaniczne pęknięcia bez wpływu czynników zewnętrznych między przebiegiem 15 000-30 000 km.
  • Odgłosy łożysk kół: Przedwczesne zużycie łożysk kół od przebiegu 45 000 km, objawiające się buczeniem podczas pokonywania zakrętów.
  • Problemy z pompą wysokiego ciśnienia paliwa: Wadliwa pompa wysokiego ciśnienia w modelach 1.2 Turbo między 55 000-70 000 km przebiegu.

Toyota C-HR: słabe i mocne strony

Mocne strony Słabe strony
Innowacyjna konstrukcja Hybryda nie uruchamia się - błąd BSM/PCS
Wysoka ocena bezpieczeństwa Problemy z akumulatorem hybrydowym 12V
Dobra wydajność paliwowa Usterki elektronicznego hamulca postojowego EPB
Bogate wyposażenie standardowe Klimatyzacja Utrata mocy
Nowoczesna technologia hybrydowa Silnik 1.2 Turbo Słabe strony
Kompaktowe wymiary Szarpanie skrzyni biegów CVT
Niski poziom emisji CO2 Reflektory LED Kondensacja

Toyota C-HR to innowacyjny crossover o nowoczesnym designie i zaawansowanej technologii hybrydowej. Pomimo swoich mocnych stron w zakresie wydajności i bezpieczeństwa, model ma charakterystyczne słabe punkty, które wymagają regularnej konserwacji i uwagi. W szczególności systemy elektroniczne i komponenty hybrydowe wymagają profilaktycznej opieki, aby zapewnić długoterminową niezawodność. Profesjonalna konserwacja co 15 000 km może zapobiec większości problemów i znacznie wydłużyć żywotność pojazdu.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

TotalEnergies Quartz Ineo Xtra First 214314 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 23
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2010, Fiat 9.55535-DM1, OV0401547-A20
  • Linia produktów: Quartz
  • Seria: Ineo Xtra First
  • Numer artykułu: 214314
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • TotalEnergies: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 303,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TotalEnergies Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: 214314
303,00 zł
60,60 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
LIQUI MOLY Special Tec DX1 3766 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • API: API SP, API SN-RC
  • ILSAC: ILSAC GF-6A
  • Rekomendacje producenta: Fiat 9.55535-CR1, Ford WSS-M2C946-A, Ford WSS-M2C946-B1, Ford WSS-M2C961-A1, DEXOS 1 GEN 3
  • Linia produktów: Special Tec
  • Seria: DX1
  • Numer artykułu: 3766
  • Zalecenie producenta oleju: GWM, HAVAL, Honda, Hyundai, Mazda, Nissan, Toyota, Opel
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 188,49 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 3766
188,49 zł
37,70 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VT540L EIBACH VT540-L Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 39
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 20
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-L
  • Nasza cena: 160,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-L
160,99 zł
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 22
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 456,50 zł
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
456,50 zł
22,83 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
LIQUI MOLY Leichtlauf High Tech 3864 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, PSA B71 2296, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, PSA B71 2294
  • Linia produktów: Leichtlauf
  • Seria: High Tech
  • Numer artykułu: 3864
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • LIQUI MOLY: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 214,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
LIQUI MOLY Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 3864
214,00 zł
42,80 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL TG-2 Hypoid GL-4/GL-5 MN8112-20 Olej przekładniowy 75W-90, Olej syntetyczny, Pojemność: 20l
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 20
  • Seria: GL-4 / GL-5
  • Linia produktów: TG-2 Hypoid
  • Klasa lepkości SAE: 75W-90
  • Rekomendacje producenta: MIL-L-2105 D, MIL-PRF-2105 E, MAN 341 Z2, MAN 341 S1, MB 235.8, Arvin Meritor 076-N, Scania STO 1:0, Volvo 97312, ZF TE-ML 21A, ZF TE-ML 19C, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 16F, ZF TE-ML 12N, ZF TE-ML 12L
  • Rodzaj skrzyni biegów: dla manualnej skrzyni biegów
  • Specyfikacja: SAE J2360, API GL-4, API GL-5, API MT-1
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej przekładniowy
  • Numer artykułu: MN8112-20
  • Nasza cena: 424,00 zł
Szczegóły
MANNOL Olej przekładniowy 75W-90, Olej syntetyczny, Pojemność: 20l
Numer artykułu: MN8112-20
Więcej
424,00 zł
21,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL RACING+ESTER MN7902-4 Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 106,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-4
Więcej
106,99 zł
26,75 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 30
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 4
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 113,99 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
113,99 zł
28,50 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TOYOTA Premium Fuel Economy 08880-83389 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C2
  • API: API SN
  • Linia produktów: Premium Fuel Economy
  • Numer artykułu: 08880-83389
  • TOYOTA: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 292,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
TOYOTA Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 08880-83389
292,00 zł
58,40 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 300V COMPETITION ESTER Core Techn. 110818 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 19
Informacja o towar
  • Pojemność [litr]: 5
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Linia produktów: 300V COMPETITION
  • Seria: ESTER Core Techn.
  • Numer artykułu: 110818
  • Zalecenie producenta oleju: Above standards
  • Rodzaj połączenia: Kontener metalowy
  • Wersja silnika: 4-Stroke
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 451,00 zł
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 110818
451,00 zł
90,20 zł za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: