• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906

Spis treści

  1. Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2006-2018)
    1. Silniki wysokoprężne MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2006-2018)
    2. Silniki benzynowe MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2006-2018)
  2. Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2018-2023)
    1. Silniki wysokoprężne MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2018-2023)
    2. Silniki benzynowe MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2018-2023)
  3. Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2023-dziś)
    1. Silniki wysokoprężne MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2023-dziś)
    2. MERCEDES-BENZ Sprinter 906 z napędem elektrycznym (2023 - dziś)
    3. Silniki benzynowe MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2023-dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2006 roku, MERCEDES-BENZ Sprinter 906 stał się punktem odniesienia w segmencie dużych samochodów dostawczych, oferując imponującą gamę silników przez cały okres produkcji. Ciągły rozwój technologiczny silników MERCEDES-BENZ Sprinter 906 odzwierciedla wysiłki Mercedes-Benz zmierzające do maksymalizacji zarówno wydajności, jak i niezawodności w sektorze pojazdów użytkowych.

Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2006-2018)

Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2006-2018)

Pierwsza generacja MERCEDES-BENZ Sprinter 906 kształtowała wizerunek nowoczesnego samochodu dostawczego przez ponad dwanaście lat i charakteryzowała się wyjątkowo mocnymi silnikami, które z łatwością osiągały od 400 000 do 600 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji - przebieg, który nadal robi wrażenie. Poważniejsze naprawy były zwykle wymagane dopiero po przejechaniu 250 000 do 350 000 kilometrów, zwykle ograniczając się do turbosprężarek lub komponentów wtryskowych. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był 3.0 V6 CDI o mocy 224 KM, który doskonale łączył moc, płynną pracę i trwałość i do dziś jest uważany za punkt odniesienia dla silników pojazdów użytkowych. Innowacje techniczne, takie jak wtrysk common-rail trzeciej generacji i system AdBlue z 2009 roku, sprawiły, że Sprinter 906 znacznie wyprzedził konkurencję w postaci Iveco Daily czy VW Craftera. Gama silników została celowo zaprojektowana z myślą o trwałości i łatwości serwisowania, co znalazło odzwierciedlenie w wyjątkowo długich okresach międzyprzeglądowych sięgających 40 000 kilometrów.

Silniki wysokoprężne MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2006-2018)

Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 składały się wyłącznie z jednostek wysokoprężnych, które zostały podzielone na trzy główne kategorie. Podstawowy silnik 2.1 CDI (OM651) był dostępny od 2009 roku z mocami od 95 KM do 163 KM i okazał się ekonomicznym, ale czasami niedostatecznie mocnym napędem do ciężkich ładunków. Jego mocne strony to niskie zużycie paliwa na poziomie 6,8-7,5 litra na 100 km i solidna konstrukcja, choć wczesne warianty wykazywały słabości w postaci koksowania zaworu EGR i sporadycznych problemów z łańcuchem rozrządu po przejechaniu 200 000 km. Średniej klasy 2.2 CDI (OM651) o mocy 95-150 KM oferował najlepszy stosunek ceny do wydajności i stał się najlepiej sprzedającym się silnikiem MERCEDES-BENZ Sprinter 906. W szczególności wersja 129 KM została uznana za oferującą optymalną równowagę między osiągami a zużyciem paliwa. Najwyższej klasy silnik 3.0 V6 CDI (OM642) o mocy 190-224 KM oferował nie tylko imponujące osiągi, ale także wyjątkowo płynną pracę i niezawodność. Ten diesel V6 był uważany za jeden z najlepszych silników pojazdów użytkowych swoich czasów i rzadko wykazywał poważne problemy, nawet przy intensywnym użytkowaniu - tylko świece żarowe i czujnik masowego przepływu powietrza czasami wymagały uwagi.

Silniki benzynowe MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2006-2018)

Chociaż MERCEDES-BENZ Sprinter 906 został zaprojektowany głównie jako pojazd z silnikiem wysokoprężnym, na wybranych rynkach dostępne były również wersje benzynowe. 3,5-litrowy silnik benzynowy V6 (M272) o mocy 258 KM był przeznaczony głównie na rynek północnoamerykański i choć oferował imponujące osiągi, miał znacznie wyższe zużycie paliwa wynoszące 12-15 litrów na 100 km. W Europie silnik ten pozostał rzadkim wyjątkiem i był używany głównie do specjalnych zastosowań, takich jak pojazdy ratownicze lub kampery. Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 w wersji benzynowej wykazywały sporadyczne problemy z regulacją zaworów i cewkami zapłonowymi, ale również osiągały wysokie przebiegi ponad 300 000 km przy prawidłowej konserwacji.

Silnik MERCEDES-BENZ Sprinter 906 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.1 CDI 95-163 KM 6,8-7,5 l/100 km Zawór EGR, łańcuch rozrządu Dobry
2.2 CDI 95-150 KM 7,2-8,1 l/100km Solidny, sprawdzony Bardzo dobry
3.0 V6 CDI 190-224 KM 8,5-9,8 l/100km Świece żarowe, czujnik masowego przepływu powietrza Bardzo dobry
3.5 V6 benzyna 258 KM 12-15 l/100km Regulacja zaworów, cewki zapłonowe Średnia

Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2018-2023)

Druga generacja MERCEDES-BENZ Sprinter 906 oznaczała rewolucję technologiczną wraz z wprowadzeniem zupełnie nowych rodzin silników i, po raz pierwszy, silników benzynowych na rynek europejski. Niezawodność pozostała na zwykłym wysokim poziomie z oczekiwanymi przebiegami od 350 000 do 500 000 kilometrów, a nowe silniki imponowały najnowocześniejszą kontrolą emisji spalin i poprawioną wydajnością. Poważniejsze naprawy były zwykle konieczne dopiero po przejechaniu od 200 000 do 300 000 kilometrów, głównie w przypadku bardziej złożonych układów wydechowych. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był 2.0 CDI o mocy 163 KM, który osiągnął osiągi swoich poprzedników pomimo mniejszej pojemności skokowej i był znacznie bardziej ekonomiczny. Wprowadzenie łączności MBUX i zaawansowanych systemów wspomagających podkreśliło pozycję Mercedes-Benz jako lidera technologicznego również w segmencie pojazdów użytkowych. W bezpośrednim porównaniu z konkurencją z Forda Transita czy Renault Master, silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 tej generacji oferowały najlepsze połączenie wydajności, komfortu i trwałości.

Silniki wysokoprężne MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2018-2023)

Nowa generacja silników wysokoprężnych była w całości oparta na nowoczesnej jednostce OM654 w różnych stopniach rozbudowy. 2.0 CDI zastąpił zarówno 2.1, jak i 2.2 CDI poprzedniej generacji i był dostępny z mocami od 114 KM do 190 KM. Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 o mocy 143 KM i 163 KM stały się najpopularniejszymi wariantami, ponieważ oferowały optymalną równowagę między osiągami, zużyciem paliwa i kosztami zakupu. Nowy silnik imponował znacznie zmniejszonym zużyciem paliwa wynoszącym 6,2-7,8 litra na 100 km i najnowocześniejszą kontrolą emisji spalin Euro 6d TEMP z katalizatorem SCR. Skomplikowane systemy AdBlue z czujnikami i grzałkami, które mogą zawieść w niskich temperaturach lub z powodu braku konserwacji, czasami okazywały się problematyczne. Sprawdzony silnik 3.0 V6 CDI został zastąpiony zmodernizowanym silnikiem OM642 o mocy 190 KM, który stracił nieco na mocy, ale był znacznie czystszy i bardziej wydajny. Te silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 nadal były uważane za wzorzec płynnej pracy i trwałości w segmencie.

Silniki benzynowe MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2018-2023)

Po raz pierwszy Mercedes-Benz zaoferował również Sprintera 906 z silnikami benzynowymi w Europie. 2,0-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy (M274) o mocy 163 KM i 190 KM był skierowany głównie do klientów w strefach niskiej emisji spalin lub z mniejszym rocznym przebiegiem. Te silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 imponowały niskimi kosztami zakupu i płynną pracą, ale miały typową wadę w postaci wyższego zużycia paliwa na poziomie 9,5-11,2 litra na 100 km. Problemy techniczne ograniczały się głównie do cewek zapłonowych i sporadycznych uszkodzeń turbosprężarki podczas intensywnej eksploatacji. Silnik benzynowy 3.5 V6 pozostał dostępny na rynku amerykańskim, ale został ograniczony do 188 KM dzięki nowocześniejszemu wtryskowi bezpośredniemu i turbodoładowaniu, co znacznie poprawiło niezawodność.

Silnik MERCEDES-BENZ Sprinter 906 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
2.0 CDI 114-190 KM 6,2-7,8 l/100 km System AdBlue, czujniki Bardzo dobry
3.0 V6 CDI 190 KM 8,8-9,5 l/100km Sprawdzony, wytrzymały Bardzo dobry
2.0 Turbo Benzyna 163-190 KM 9,5-11,2 l/100km Cewki zapłonowe, turbosprężarka Dobry
3.5 V6 Benzyna 188 KM 11,8-13,5 l/100 km Wtrysk bezpośredni Średnia

Silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2023-dziś)

Obecna generacja MERCEDES-BENZ Sprinter 906 konsekwentnie koncentruje się na elektryfikacji i reprezentuje wizję przyszłości Mercedes-Benz w sektorze pojazdów użytkowych. Oprócz sprawdzonych silników wysokoprężnych, po raz pierwszy w gamie modelowej pojawił się w pełni elektryczny eSprinter, który wyznacza nowe standardy dzięki zasięgowi do 440 km. Ponieważ ta generacja jest dostępna dopiero od 2023 roku, długoterminowe doświadczenia nie są jeszcze dostępne, ale wstępne testy wykazują obiecujące oznaki żywotności ponad 400 000 kilometrów dla wariantów z silnikiem Diesla. Najwyższej klasy silnikiem jest nadal 2.0 CDI o mocy 170 KM, który dzięki dalszym optymalizacjom stał się jeszcze bardziej wydajny i czystszy. Integracja 48-woltowej łagodnej technologii hybrydowej w wybranych silnikach wysokoprężnych obiecuje dodatkowe oszczędności paliwa i zmniejszenie emisji. W porównaniu z konkurencją, obecny Sprinter 906 wyraźnie wyprzedza rywali, takich jak Iveco Daily Electric czy Ford E-Transit, dzięki połączeniu sprawdzonej technologii diesla z innowacyjną mobilnością elektryczną.

Silniki wysokoprężne MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2023-dziś)

Gama silników wysokoprężnych jest nadal oparta na sprawdzonej jednostce OM654, ale została ponownie zmodyfikowana i spełnia teraz normę Euro 6e. Silnik 2.0 CDI jest dostępny w wersjach o mocy od 120 KM do 170 KM, przy czym mocniejsze warianty są opcjonalnie dostępne z 48-woltową technologią mild hybrid. Te silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 oferują lepsze przyspieszenie i mniejsze zużycie paliwa na poziomie 5,8-7,2 litra na 100 km dzięki elektrycznemu napędowi pomocniczemu. Sprawdzony 3.0 V6 CDI został zoptymalizowany do 185 KM dzięki środkom zwiększającym wydajność, ale zachowuje swoją legendarną płynność i niezawodność. Wstępne raporty pokazują, że systemy AdBlue stały się bardziej niezawodne, ale złożoność oczyszczania spalin pozostaje potencjalnym słabym punktem.

MERCEDES-BENZ Sprinter 906 z napędem elektrycznym (2023 - dziś)

eSprinter stanowi kamień milowy w historii silników MERCEDES-BENZ Sprinter 906 i oferuje dwa rozmiary akumulatorów o pojemności 55 kWh lub 113 kWh dla zasięgu do 440 km. Silnik elektryczny osiąga moc 150 kW (204 KM) i oferuje natychmiast dostępny moment obrotowy 362 Nm. Szczególnie imponująca jest możliwość szybkiego ładowania z mocą do 115 kW DC, która umożliwia ładowanie od 10 do 80 procent w około 42 minuty. Koszty eksploatacji są znacznie niższe niż w przypadku wariantów z silnikiem wysokoprężnym, ale zakup jest nadal znacznie droższy. Wstępne testy praktyczne pokazują, że eSprinter jest szczególnie przydatny w logistyce miejskiej i na stałych trasach.

Silniki benzynowe MERCEDES-BENZ Sprinter 906 (2023-dziś)

Silniki benzynowe zostały w dużej mierze usunięte z europejskiej oferty i są dostępne tylko na rynkach specjalnych. 2,0-litrowy silnik benzynowy turbo pozostaje dostępny w zmienionej wersji o mocy 170 KM do zastosowań specjalnych, ale odgrywa podrzędną rolę w obecnej gamie silników MERCEDES-BENZ Sprinter 906.

Silnik MERCEDES-BENZ Sprinter 906 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
2.0 CDI 120-170 KM 5,8-7,2 l/100 km Jeszcze nie wiadomo Bardzo dobry
2.0 CDI Mild-Hybrid 150-170 KM 5,5-6,8 l/100km Nowa technologia Bardzo dobry
3.0 V6 CDI 185 KM 8,2-8,9 l/100km Sprawdzony, niezawodny Bardzo dobry
eSprinter 204 KM 19-25 kWh/100 km Wysokie koszty nabycia Dobry
2.0 Turbo benzyna 170 KM 9,8-11,5 l/100km Rzadko dostępny Średnia

Wnioski: Najlepsze silniki MERCEDES-BENZ Sprinter 906 wszystkich generacji

Rozwój silników MERCEDES-BENZ Sprinter 906 na przestrzeni trzech generacji dowodzi konsekwentnej koncentracji Mercedes-Benz na niezawodności, wydajności i trwałości w sektorze pojazdów użytkowych. Podczas gdy silniki wysokoprężne są konsekwentnie uważane za punkt odniesienia w segmencie, integracja elektromobilności stanowi ważny krok w przyszłość transportu komercyjnego. Ciągły rozwój sprawdzonej technologii diesla równolegle z elektryfikacją oferuje klientom optymalne rozwiązanie dla każdego zastosowania.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny MERCEDES-BENZ Sprinter 906:

2.0 CDI o mocy 163 KM (II generacja) oferuje idealną równowagę między osiągami, zużyciem paliwa i sprawdzoną niezawodnością we wszystkich zastosowaniach.

  • Najlepszy silnik benzynowy MERCEDES-BENZ Sprinter 906:

Silnik benzynowy 2.0 turbo o mocy 163 KM (Generacja II) jest najlepszą alternatywą benzynową, mimo że silniki wysokoprężne dominują w sektorze pojazdów użytkowych.

  • Najlepszy napęd elektryczny MERCEDES-BENZ Sprinter 906:

eSprinter o mocy 204 KM i akumulatorze 113 kWh (III generacja) wyznacza nowe standardy bezemisyjnej logistyki miejskiej i transportu lokalnego.

Do konserwacji i serwisowania wszystkich silników MERCEDES-BENZ Sprinter 906, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych części i wysokiej jakości komponentów zamiennych z niezawodną i szybką dostawą dla wszystkich generacji.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 370,63 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
370,63 PLN
18,53 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VAICO V30-1541 Uszczelka, odchylany dach Oryginalna jakożż VAICO
Ocen - 4
Informacja o towar
  • informacja uzupełniająca: Oryginalna jakożż VAICO
  • Ciężar [kg]: 0,219
  • Szerokość opakowania [cm]: 22,8
  • Wysokość opakowania [cm]: 5
  • Głębokość opakowania [cm]: 37,7
  • VAICO: Uszczelka, odchylany dach
  • Numer artykułu: V30-1541
  • Nasza cena: 308,26 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAICO Uszczelka, odchylany dach Oryginalna jakożż VAICO
Numer artykułu: V30-1541
308,26 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 241,45 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
241,45 PLN
24,15 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-10 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 053 001, VW G 052 533, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 10
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-10
  • Nasza cena: 231,33 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 10l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-10
Więcej
231,33 PLN
23,13 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
ELRING 461.682 Korpus / uszczelnienie kołnierza
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Kolor: pomarańczowy
  • Przestrzegaj informacji montażowych
  • Moment obrotowy zwalniający [Nm]: 7
  • Cecha chemiczna: niezawierający rozpuszczalnika, utwardzany
  • Pojemność [ml]: 50
  • Zakres temperatury od [°C]: -55
  • Zakres temperatury do [°C]: 180
  • dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu: 461.682 EL-Liq 74
  • Numer taryfy materiału: 3506105000
  • ELRING: Korpus / uszczelnienie kołnierza
  • Numer artykułu: 461.682
  • Nasza cena: 52,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Korpus / uszczelnienie kołnierza
Numer artykułu: 461.682
52,59 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 150,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
150,11 PLN
30,02 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 88,31 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
88,31 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO ATF FF8602-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: JWS 3309, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LT71141, BMW ATF+3, BMW ATF+4, Daihatsu ATF Multi, Ford Mercon V, GM Dexron II D, GM Dexron II E, GM Dexron III F, GM Dexron III G, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Honda ATF SP-II, Honda ATF SP-III, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Jatco ATF 3100 PL085, Kia SP-III, Kia SP-II, MAN 339 V2, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Toyota ATF T, Toyota ATF T-II, MB 236.3, Toyota ATF T-III, Toyota ATF T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, MB 236.10, MB 236.11, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 17, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF F, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1
  • Specyfikacja: JASO M315 1-A-L
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • FANFARO: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: FF8602-20
  • Nasza cena: 280,27 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: FF8602-20
Więcej
280,27 PLN
14,01 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 119,05 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
119,05 PLN
23,81 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
642 180 01 65 VEMO V30-60-91317 Zestaw uszczelek, chłodnica olejowa
Ocen - 2
Informacja o towar
  • dla numeru artykułu: V30-60-1317
  • VEMO: Zestaw uszczelek, chłodnica olejowa
  • Numer artykułu: V30-60-91317
  • Nasza cena: 656,66 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VEMO Zestaw uszczelek, chłodnica olejowa
Numer artykułu: V30-60-91317
656,66 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MAXGEAR 85-0051 Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
Informacja o towar
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 70
  • Akumulator: Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
  • Położenie biegunów: 1
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
  • Długość [mm]: 278
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów: 1
  • MAXGEAR: Akumulator
  • Numer artykułu: 85-0051
  • Nasza cena: 655,11 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
Numer artykułu: 85-0051
655,11 PLN
30,00 PLN Zastaw, Darmowa wysyłka
HELLA 5DV 009 000-001 Obciążenie, lampa wyładowcza 12V, D1S, Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
  • Napięcie [V]: 12
  • Projekt lampy: ksenon
  • Rodzaj lampy: D1S
  • XenonLight: 1
  • Montaż / demontaż koniecznie do wykonania przez fachowców!
  • HELLA: Obciążenie, lampa wyładowcza
  • Numer artykułu: 5DV 009 000-001
  • Nasza cena: 602,32 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
HELLA Obciążenie, lampa wyładowcza 12V, D1S, Sterownik / oprogramowanie NIE musi być adoptowane(update)
Numer artykułu: 5DV 009 000-001
602,32 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VALEO 632203 Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Kolor: czarny, matowy
  • Zestaw zaczepu przyczepy: z automatycznym odłączaniem asystenta parkowania
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
  • DIN / ISO: 17386
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Wskaźnik: bez wskaźnika
  • Ciężar [kg]: 1,2
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
  • Kąt wiązki czujnika asystenta parkowania: Kąt wiązki czujnika: 0 do 5 stopni
  • Regulacja wysokości do [cm]: 65
  • Aktywacja asystenta parkowania: z akustyczną funkcją ostrzegania, z wyciszeniem radia, Aktywacja opcjonalna włącznikiem, Aktywacja biegiem wstecznym
  • Programowanie parametrów, PPS (asystent parkowania): z programowaniem parametrów, PPS
  • dla pojazdów o szerokośći do [m]: 2,2
  • Zasięg do [m]: 1,7
  • Zasięg od [m]: 0,1
  • Regulacja wysokości od [cm]: 40
  • Czas montażu (w godz.): 1,5
  • Liczba czujników: 4
  • VALEO: Czujniki parkowania
  • Numer artykułu: 632203
  • Nasza cena: 368,28 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Numer artykułu: 632203
368,28 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
05179566AB ELRING 309.980 Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo z uszczelnieniami
Ocen - 17
Informacja o towar
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z uszczelnieniami
  • dla numeru OE: 05179566AB, 5179566AB, 642 090 00 86, 642 090 01 80, 642 090 02 80, 642 090 02 86, 642 090 04 86, 642 090 06 80, 642 090 07 80, 642 090 10 86, 642 090 11 80, 642 090 13 86, 642 090 14 80, 642 090 14 86, 642 090 15 80, 642 090 15 86, 642 090 16 80, 642 090 19 80, 642 090 19 86, 642 090 20 80, 642 090 23 86, 642 090 47 80, 642 090 48 80, 642 090 53 80, 642 090 57 80, 642 090 58 80, 642 090 59 80, 642 090 61 80, 642 090 62 80, 642 090 68 80, 642 090 85 80, 642 090 86 80, 642 090 89 80, 68019589AA, 68037207AA, 743507-0009, 757608-0001, 761399-0001, 761399-0002, 764381-0002, 764381-5002S, 764809-0001, 764809-0002, 764809-0004, 765155-0004, 765155-0007, 765155-5004S, 765155-5007S, 765156-0003, 765156-0004, 765156-5004S, 770895-0002, 770895-0007, 770895-5002S, 770895-5007S, 777318-0001, 777318-0002, 777318-0003, 777318-5001S, 777318-5002S, 777318-5003S, 781743-0001, 781743-0002, 781743-0004, 781743-5001S, 781743-5002S, 781743-5004S
  • Numer taryfy materiału: 8484900000
  • ELRING: Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo
  • Numer artykułu: 309.980
  • Nasza cena: 147,37 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Zestaw montażowy, urządzenie ładujące turbo z uszczelnieniami
Numer artykułu: 309.980
147,37 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,95 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,95 PLN
53,59 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: