• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Swap silnika: czym jest, cena wymiany i przepisy

Spis treści

  1. Swap silnika – co to takiego?
  2. Swap silnika – czy jest w Polsce legalny?
  3. Jak przeprowadzić swap silnika?
  4. Swap silnika – samemu czy w serwisie?
  5. Czy swap silnika warto wykonać samodzielnie?
  6. Wymiana silnika – ile trwa?
  7. Ile kosztuje silnik: nowy czy używany?
  8. Wymiana silnika – koszt robocizny
  9. Kiedy warto przeprowadzić swap silnika?
  10. Czy warto kupić auto po wymianie silnika?

Są właściciele samochodów, którzy lubią eksperymentować ze swoimi pojazdami. Niektóry ulepszają wnętrze, a niektórzy idą o krok dalej i decydują się na radykalne zmiany. Jedną z takich zmian jest swap silnika, czyli wymiana jednostki napędowej. Co to takiego jest, ile może kosztować i czy w ogóle swap silnika jest legalny w Polsce – dowiesz się w tym artykule.

Swap silnika – co to takiego?

Swap po angielsku oznacza „wymiana”, czyli swap silnika polega na wymianie oryginalnego silnika samochodowego na silnik mocniejszy i bardziej nowoczesny. Co to znaczy swap silnika i dlaczego niektórzy się na to decydują? Zwykle decydują się na to entuzjaści motoryzacji, którym zależy na poprawie osiągów pojazdu, dopasowaniu go pod siebie lub po prostu lubią majsterkować i eksperymentować. Silnik można wymienić na inny model tej samej marki lub od zupełnie innego producenta.

Swap silnika – czy jest w Polsce legalny?

Zanim przejdziemy do ceny wymiany silnika, zobaczymy, co o tym mówi prawo. Swap silnika jest legalny według polskiego prawa, ale trzeba zastosować się do kilku zastrzeżeń. Nowa jednostka napędowa i wszystkie inne nowe części muszą być kompatybilne z samochodem. Można zrobić to samodzielnie, ale ze względu na złożoność i czasochłonność lepiej powierzyć to warsztatowi, który tym się specjalizuje.

Nie musisz więc zastanawiać się, co grozi za swap silnika, ale musisz pamiętać, że musisz zabrać auto do stacji kontroli pojazdów, ponieważ samochód z nowym silnikiem musi spełniać wszystkie wymagania techniczne. Jak pomyślnie przejdziesz kontrolę, musisz też pamiętać, że wymianę silnika trzeba zgłaszać – udaj się do Wydziału Komunikacji, tam dokumentacja rejestracyjna samochodu zostanie zaktualizowana.

Swap silnika

Podsumowując: zakaz wymiany silnika w Polsce nie istnieje; prawo jedynie wymaga, aby prace spełniały wymogi techniczne i zostały przedstawione w Wydziale Komunikacji.

Jak przeprowadzić swap silnika?

Wymiana silnika w samochodzie wymaga dużo badań. Od wyboru nowego silnika po ustalenie, co jeszcze będzie potrzebowało wymiany. No i oczywiście sam proces montażowy, który jest skomplikowany i czasochłonny.

Nie zawsze największy silnik zmieści się pod każdą maską, więc zacznij od sprawdzenia, ile masz miejsca pod maską na nową jednostkę.

Należy liczyć się, że silnik od innego producenta może wiązać się z licznymi obróbkami. Nie tylko trzeba znaleźć miejsce w samochodzie, ale też połączyć z innymi układami i częściami. Prawdopodobnie kolejnym najważniejszym punktem podczas swapu silnika jest układ olejowy. Jak wiadomo, bez wysokiej jakości oleju silnikowego jednostka napędowa nie będzie działać. Następnie należy zweryfikować kolejne układy – układ hamulcowy, układ zawieszenia, ale też np. samochodowa pompa wody. Mocniejsza jednostka napędowa wymaga zastosowania mocniejszych części, które lepiej będą gwarantować bezpieczeństwo Twoje i innych.

56 15078 1 MAHLE ORIGINAL 016 02 00 Tłok 82,5 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 82,5
  • Długość [mm]: 71,2
  • Wielkość kompresji [mm]: 45,65
  • Długość trzpienia [mm]: 66
  • Średnica sworznia [mm]: 28
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 12,4
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 45,2
  • Powierzchnia: pokryty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
  • Wysokość płomienia [mm]: 8
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 82 L 179
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 IF N, 2. NM 2 IFU P, 3. DSF 2 N
  • Luz tłokowy [mm]: 0,06
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Ciężar netto [g]: 785
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 016 02 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 82,5 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
Numer artykułu: 016 02 00
477,69 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ET ENGINETEAM PM009800ET Tłok 76,5 [mm], z pierścieniami tłokowymi, z zestawem śrubowym
Ocen - 4
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 76,5
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Wielkość kompresji [mm]: 29
  • Długość trzpienia [mm]: 48
  • Średnica sworznia [mm]: 19
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z pierścieniami tłokowymi
  • Numer komponentu: PM004900
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z zestawem śrubowym
  • dla numeru artykułu: PM004900
  • Zestaw pełny
  • ET ENGINETEAM: Tłok
  • Numer artykułu: PM009800ET
  • Stan: nowy
Szczegóły
ET ENGINETEAM Tłok 76,5 [mm], z pierścieniami tłokowymi, z zestawem śrubowym
Numer artykułu: PM009800ET
1919,25 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
076157 KOLBENSCHMIDT 99563601 Tłok 76,51 [mm]
Informacja o towar
  • Numer seryjny: 076157
  • Średnica cylindra [mm]: 76,51
  • Wielkość kompresji [mm]: 29,27
  • Długość [mm]: 50,27
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2,7
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 64
  • Numer komponentu: 82611, 84762, 85724
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Średnica sworznia [mm]: 17
  • Długość trzpienia [mm]: 54
  • Luz tłokowy [mm]: 0,035
  • KOLBENSCHMIDT: Tłok
  • Numer artykułu: 99563601
  • Stan: nowy
Szczegóły
KOLBENSCHMIDT Tłok 76,51 [mm]
Numer artykułu: 99563601
311,93 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
56 00288 1 MAHLE ORIGINAL 030 89 02 Tłok 77,01 [mm]
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 77,01
  • Długość [mm]: 58,5
  • Wielkość kompresji [mm]: 28,92
  • Długość trzpienia [mm]: 52,0
  • Średnica sworznia [mm]: 17,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 1,9
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 62,0
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 2,7
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 2,2
  • Powierzchnia: pokryty
  • Wysokość płomienia [mm]: 6
  • Numer seryjny: 76 L 99
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 N, 2. M 1.5, 3. SSF 2.5
  • Luz tłokowy [mm]: 0,004
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80, 9,60
  • Ciężar netto [g]: 331
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 030 89 02
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 77,01 [mm]
Numer artykułu: 030 89 02
190,30 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
40 4350 3 0 MAHLE ORIGINAL 029 55 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 76,51[mm]
Ocen - 5
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 Cr, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 76,51
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • Ciężar netto [g]: 53
  • MAHLE ORIGINAL: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 029 55 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 76,51[mm]
Numer artykułu: 029 55 N0
61,98 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Swap silnika – samemu czy w serwisie?

Swap silnika to wymiana silnika – można się spodziewać, że jest to skomplikowana czynność, która musi zostać przeprowadzona w rzetelny sposób, nie ma miejsca na żadne błędy. Dlatego też uważamy, że zmiana silnika na większy powinna zostać przeprowadzona przez doświadczonego specjalistę w serwisie.

Czy swap silnika warto wykonać samodzielnie?

Oczywiście, jeśli masz doświadczenie w majsterkowaniu i chcesz wypróbować swoich sił, to śmiało. W takiej sytuacji jeden z najważniejszych punktów wymiany silnika – koszt robocizny oczywiście zostanie odjęty, musisz liczyć tylko koszt części do wymiany. Pamiętaj, że silnik to serce samochodu i jeśli napotkasz jakikolwiek trudności lub będziesz mieć wątpliwości, skorzystaj z porad mechanika.

Wymiana silnika – ile trwa?

Jeśli wymieniasz silnik na własną rękę, to Ty decydujesz o czasie. Jeśli jednak powierzasz prace mechanikowi, musisz liczyć się z czekaniem 1-2 dni roboczych, a nawet tydzień. Wszystko zależy od pracy demontażowej i montażowej oraz dostępności nowych części silnika samochodowego.

56 14038 2 MAHLE ORIGINAL 022 26 01 Tłok 89,5 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 89,5
  • Długość [mm]: 83,1
  • Wielkość kompresji [mm]: 53,03
  • Długość trzpienia [mm]: 65,0
  • Średnica sworznia [mm]: 31,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 17,8
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 43,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 2,12
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 1,69
  • obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
  • Powierzchnia: pokryty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
  • Wysokość płomienia [mm]: 12,4
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 89 L 107
  • Numer komponentu: 1. R2.5 IF Mo P, 2. M 1.75 IFU, 3. DSF 2.5 Cr
  • Luz tłokowy [mm]: 0,1
  • Ciężar netto [g]: 1072
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 022 26 01
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 89,5 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
Numer artykułu: 022 26 01
460,98 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
56 00858 1 MAHLE ORIGINAL 033 20 01 Tłok 81,51 [mm]
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 81,51
  • Długość [mm]: 50,7
  • Wielkość kompresji [mm]: 29,0
  • Długość trzpienia [mm]: 42,0
  • Średnica sworznia [mm]: 19,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2,0
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 61,4
  • Powierzchnia: pokryty
  • Wysokość płomienia [mm]: 5,0
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 81 L 63
  • Numer komponentu: 1. R 1.0 N, 2. NM 1.2, 3. DSF 2.0 Cr
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Ciężar netto [g]: 362
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 033 20 01
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 81,51 [mm]
Numer artykułu: 033 20 01
235,13 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
082243 KOLBENSCHMIDT 40247600 Tłok 82,51 [mm]
Informacja o towar
  • Numer seryjny: 082243
  • Średnica cylindra [mm]: 82,51
  • Wielkość kompresji [mm]: 29,6
  • Długość [mm]: 50,1
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 6,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 3
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 50
  • Numer komponentu: 63713, 63716, 63719
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Średnica sworznia [mm]: 21
  • Długość trzpienia [mm]: 56
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Luz tłokowy [mm]: 0,045
  • KOLBENSCHMIDT: Tłok
  • Numer artykułu: 40247600
  • Stan: nowy
Szczegóły
KOLBENSCHMIDT Tłok 82,51 [mm]
Numer artykułu: 40247600
406,27 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
56 01198 0 MAHLE ORIGINAL 009 36 00 Tłok 70,0 [mm]
Informacja o towar
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Średnica cylindra [mm]: 70,0
  • Długość [mm]: 50,0
  • Wielkość kompresji [mm]: 30,0
  • Długość trzpienia [mm]: 53,0
  • Średnica sworznia [mm]: 17,98
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 1,5
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 60,0
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 0,7
  • Wysokość płomienia [mm]: 5
  • Numer seryjny: 70 L 94
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 Cr, 2. M 1.2, 3. SSF 2.5
  • Luz tłokowy [mm]: 0,03
  • Ciężar netto [g]: 283
  • Długość opakowania [cm]: 8,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 8,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 8,60, 9,60
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 009 36 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 70,0 [mm]
Numer artykułu: 009 36 00
197,90 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
56 14038 0 MAHLE ORIGINAL 022 26 00 Tłok 89,0 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 89,0
  • Długość [mm]: 83,1
  • Wielkość kompresji [mm]: 53,03
  • Długość trzpienia [mm]: 65,0
  • Średnica sworznia [mm]: 31,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 17,8
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 43,2
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 2,12
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 1,69
  • obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
  • Powierzchnia: pokryty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
  • Wysokość płomienia [mm]: 12,4
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 89 L 107
  • Numer komponentu: 1. R2.5 IF Mo P, 2. M 1.75 IFU, 3. DSF 2.5 Cr
  • Luz tłokowy [mm]: 0,1
  • Ciężar netto [g]: 1062
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 022 26 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 89,0 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
Numer artykułu: 022 26 00
494,30 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Ile kosztuje silnik: nowy czy używany?

Cena nowej jednostki napędowej to największy koszt całego przedsięwzięcia. Jeśli jednak stawiasz na silnik z drugiej ręki, to używane jednostki napędowe do starych aut można już nabyć poniżej 1000 złotych, w przypadku nowszych modeli mowa już o ponad 3000 zł. Nowy silnik jest kilkanaście razy droższy. To, jaki wybierzesz zależy od Twojego portfela.

Wymiana silnika – koszt robocizny

To zależy w dużej mierze od przeprowadzanych pracach. Zwykle mieści się w granicy 1500-3000 zł i więcej. Oczywiście mowa o wyłącznie usługach mechanika. Aby wyliczyć, ile kosztuje swap silnika, musisz do tego dodać cenę nowego silnika i części z nim współpracujących, od chłodnicy po filtry, elektrykę oraz wszelkie inne części, które są uszkodzone lub zużyte.

Kiedy warto przeprowadzić swap silnika?

Kiedy masz ochotę! Warto to także rozważyć, kiedy jednostka napędowa w Twoim samochodzie została uszkodzona i nie chcesz jeszcze kupować nowego auta. Najczęściej jest to zabieg wykonywany przez entuzjastów motoryzacji, dla których celem jest zmiana silnika w samochodzie na większy.

Czy warto kupić auto po wymianie silnika?

Wielu szukających ucieka, jak tylko dowie się o wymianie silnika, ale nie zawsze trzeba się bać. Jeśli właściciel auta zadbał o to, aby swap silnika został przeprowadzony prawidłowo, przez doświadczonego mechanika i auto przeszło przez kontrolę techniczną, można rozważyć zakup samochodu po wymianie silnika. Wiele modeli samochodów ma silniki z różnymi wadami fabrycznymi i jeśli poprzedni właściciel wymienił go na lepszy, jest to oferta godna rozważenia. Pamiętaj, aby poprosić sprzedającego o wszystkie dokumenty związane z wymianą.

TOP produkty powiązane z tym tematem:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

56 13978 0 MAHLE ORIGINAL 028 03 00 Tłok 84,01 [mm]
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 84,01
  • Długość [mm]: 61,5
  • Wielkość kompresji [mm]: 34,65
  • Długość trzpienia [mm]: 57,0
  • Średnica sworznia [mm]: 20,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 1,85
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 64,0
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 3,1
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 5,1
  • Powierzchnia: pokryty
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 84 L 88
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2.0 Cr
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Ciężar netto [g]: 518
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 028 03 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 84,01 [mm]
Numer artykułu: 028 03 00
429,85 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
40 83442 0 MAHLE ORIGINAL 081 21 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 84,0[mm]
Ocen - 6
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.5 IF Cr, 2. NM 1.75, 3. SSF 3.0
  • Średnica cylindra [mm]: 84,0
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Ciężar netto [g]: 29
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • MAHLE ORIGINAL: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 081 21 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 84,0[mm]
Numer artykułu: 081 21 N0
80,88 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
56 01358 0 MAHLE ORIGINAL 011 08 00 Tłok 79,0 [mm]
Informacja o towar
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Średnica cylindra [mm]: 79,0
  • Długość [mm]: 48,4
  • Wielkość kompresji [mm]: 28,0
  • Długość trzpienia [mm]: 55,0
  • Średnica sworznia [mm]: 18,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2,7
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 63,0
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Wysokość płomienia [mm]: 6,0
  • Numer seryjny: 79 V 82
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 Cr, 2. NM 1.5, 3. 3S 3.0 Cr
  • Luz tłokowy [mm]: 0,02
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80, 9,60
  • Ciężar netto [g]: 380
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 011 08 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 79,0 [mm]
Numer artykułu: 011 08 00
272,18 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
86 L 171 MAHLE ORIGINAL 013 PI 00136 002 Tłok 86,50 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 86,50
  • Długość [mm]: 74,9
  • Wielkość kompresji [mm]: 48,4
  • Długość trzpienia [mm]: 66,7
  • Średnica sworznia [mm]: 30
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 15,85
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 46,9
  • obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
  • Powierzchnia: pokryty
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
  • Wysokość płomienia [mm]: 8,5
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 86 L 171
  • Numer komponentu: 1. R 2 IF CrK, 2. NM 2 P, 3. DSF 2 N
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • Ciężar netto [g]: 922
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 013 PI 00136 002
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 86,50 [mm], z mocowaniem pierścieni tłokowych, z kanałem chłodzącym
Numer artykułu: 013 PI 00136 002
430,56 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
073067 KOLBENSCHMIDT 40386600 Tłok 73,4 [mm]
Ocen - 1
Informacja o towar
  • Numer seryjny: 073067
  • Średnica cylindra [mm]: 73,4
  • Wielkość kompresji [mm]: 23
  • Długość [mm]: 44
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 1,25
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 1,33
  • Głębokość gniazda zaworowego 2 [mm]: 1,35
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 52
  • Numer komponentu: 63179, 63182, 63185
  • Wymiar standardowy [STD]
  • Średnica sworznia [mm]: 18
  • Długość trzpienia [mm]: 51
  • Luz tłokowy [mm]: 0,04
  • wymieniać wyłącznie całe komplety
  • KOLBENSCHMIDT: Tłok
  • Numer artykułu: 40386600
  • Stan: nowy
Szczegóły
KOLBENSCHMIDT Tłok 73,4 [mm]
Numer artykułu: 40386600
227,63 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
47 90221 0 MAHLE ORIGINAL 083 06 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 84,0[mm]
Ocen - 11
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.5 CrK, 2.NM1.5 unbesch, 3. 3S 2.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 84,0
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Ciężar netto [g]: 29
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • MAHLE ORIGINAL: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 083 06 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 84,0[mm]
Numer artykułu: 083 06 N0
68,35 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
47 90745 1 MAHLE ORIGINAL 012 33 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,0[mm]
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5 P, 3. 3S 2.5 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 79,0
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Ciężar netto [g]: 25
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • MAHLE ORIGINAL: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 012 33 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,0[mm]
Numer artykułu: 012 33 N0
98,88 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
84 L 111 MAHLE ORIGINAL 028 PI 00124 000 Tłok 84,5 [mm], dla cylindra 1-3, z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: dla cylindra 1-3
  • Średnica cylindra [mm]: 84,5
  • Długość [mm]: 61
  • Wielkość kompresji [mm]: 30,4
  • Długość trzpienia [mm]: 59
  • Średnica sworznia [mm]: 22
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 4,7
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 2,37
  • Powierzchnia: z powłoką z żelaza
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 84 L 111
  • Numer komponentu: 1. R 1.2 N, 2. NM 1.5, 3. DSF 2 N
  • Luz tłokowy [mm]: 0,03
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Ciężar netto [g]: 498
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 028 PI 00124 000
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 84,5 [mm], dla cylindra 1-3, z mocowaniem pierścieni tłokowych, bez kanału chłodzącego
Numer artykułu: 028 PI 00124 000
793,52 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
47 90412 0 MAHLE ORIGINAL 030 77 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 81,0[mm]
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.0 N, 2. NM 1.2, 3. DSF 2.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 81,0
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • Ciężar netto [g]: 37
  • MAHLE ORIGINAL: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 030 77 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 81,0[mm]
Numer artykułu: 030 77 N0
67,45 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
56 14478 0 MAHLE ORIGINAL 030 83 00 Tłok 82,51 [mm]
Informacja o towar
  • Średnica cylindra [mm]: 82,51
  • Długość [mm]: 50,6
  • Wielkość kompresji [mm]: 29,6
  • Długość trzpienia [mm]: 44,0
  • Średnica sworznia [mm]: 19,0
  • Głębokość wyżłobienia 1 [mm]: 2,6
  • Średnica wyżłobienia [mm]: 64,0
  • Głębokość gniazda zaworowego 1 [mm]: 2,5
  • obrobiony mechanicznie: z wybraniem / wycięciem na dyszę olejową
  • Powierzchnia: z powłoką z żelaza
  • Wysokość płomienia [mm]: 6
  • Rodzaj wykonania korbowodu: Korbowód trapezowy
  • Numer seryjny: 82 L 82
  • Numer komponentu: 1. M 1.2 N, 2. NM 1.5, 3. DSF 2.0 Cr
  • Luz tłokowy [mm]: 0,04
  • Wysokość opakowania [cm]: 12,80
  • Ciężar netto [g]: 380
  • Długość opakowania [cm]: 9,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 9,50
  • MAHLE ORIGINAL: Tłok
  • Numer artykułu: 030 83 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE ORIGINAL Tłok 82,51 [mm]
Numer artykułu: 030 83 00
508,12 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: