Pasek klinowy wielorowkowy do Passat B5 Variant

Gdzie kupić produkty z kategorii pasek wielorowkowy do Passat B5 Variant w dobrej cenie? W AUTODOC!

Pasek wielorowkowy PASSAT Variant 3B6 benzyna, olej napędowy
Najczęściej kupowane produkty: Pasek alternatora VW PASSAT Variant (3B6) w dobrej cenie
Ile kosztuje Pasek klinowy wielorowkowy VW PASSAT Variant? Możesz wybrać wśród wielu marek Pas wielorowkowy VW PASSAT Variant 3B6 albo kupić inną część zamienną wysokiej jakości.











Najczęściej czytane artykuły na taki temat jak pasek klinowy wielorowkowy do Passat B5 Variant
Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu VW Passat B5 GP Kombi (3BG, 3B6): która marka jest lepsza?
Według naszych klientów najlepsze części zamienne z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu VW Passat B5 GP Kombi (3BG, 3B6) pochodzą od następujących marek:
- RIDEX
- CONTITECH
- BOSCH
- GATES
- RIDEX PLUS
Ile kosztuje Pasek klinowy wielorowkowy do VW Passat B5 GP Kombi (3BG, 3B6)?
Cena części samochodowych z kategorii Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu VW Passat B5 GP Kombi (3BG, 3B6) waha się od 29 zł do 725 zł, w zależności od typu pojazdu, producenta i parametrów produktu.
Jaki rozmiar paska wielorowkowego pasuje do samochodu VW Passat B5 GP Kombi (3BG, 3B6)?
Odpowiednia długość paska wielorowkowego wynosi od 855 do 2404 mm
Bądź pewny/a swoich internetowych zakupów! Zwróć pasek klinowy wielorowkowy Passat B5 Variant bez podania przyczyny w ciągu 200 dni od daty zakupu i otrzymaj z powrotem swoje pieniądze. Jak? Skorzystaj z usługi Bezpieczne Zamówienie na stronie transakcji. Kosztuje to tylko 10,99 PLN.
AUTODOC dba o Ciebie! Każde zamówienie o wartości powyżej 350 PLN jest wysyłane gratis po całej przestrzeni Polska.
*Nie dotyczy części zamiennych ponadgabarytowych
Pasek klinowy wielorowkowy VW PASSAT Variant (3B6) - zasada działania i montaż oraz diagnostyka uszkodzeń i okresowość wymainy
Żeby uniknąć obrażeń, przed przeprowadzeniem prac, usuń akumulator z pojazdu i aktywuj mechanizm hamulca ręcznego.
Przed rozmontowaniem paska w pojeździe VW PASSAT Variant (3B6), zrób zdjęcie lub narysuj diagram jego pozycji. To pomoże uniknąć błędów podczas instalacji nowej części i nie odwrócić połączeń układów napędzanych przez pasek.
Żeby z łatwością usunąć pasek poly-V w pojeździe VW PASSAT Variant (3B6), osłab jego naprężenie. Żeby to zrobić, rozluźnij mocowania naprężacza, przesuń go na bok i zablokuj specjalnym prętem blokującym.
Przed wymianą paska poly-V, upewnij się, że sprawdziłeś pozostałe części paska napędowego: wałki, koła pasowe, tłumiki i naprężacze. Sprawdź także wyrównanie kół pasowych za pomocą specjalnego narzędzia. Wadliwe części należy wymienić razem z paskiem.
Przy instalacji nowej części, wyrównaj jej żebra z rowkami koła pasowego. Następnie, wizualnie lub przez dotyk upewnij się, że pasek jest umiejscowiony pod dobrym kątem w stosunku do każdego z kół pasowych.
Żeby wymienić pasek w pojeździe VW PASSAT Variant (3B6), skontaktuj się z serwisem samochodowym, jako że prace wymagają specjalnego wyposażenia i akcesoriów do rozmontowywania.
AUTODOC zaleca przeprowadzanie następujących czynności po wymianie paska poly-V w pojeździe VW PASSAT Variant (3B6):
Dopasuj naprężenie paska poprzez wkręcenie śruby regulującej z zastosowaniem odpowiedniej ilości obrotów. Do sprawdzenia prawidłowości naprężenia najlepiej jest użyć specjalnego wyposażenia ultradźwiękowego.
Uruchom silnik pojazdu VW PASSAT Variant (3B6), włącz akcesoria i oszacuj poruszanie się paska: powinien poruszać się płynnie i cicho. Szarpnięcia, gwizdy, trzaski i piski podczas działania akcesoriów mogą wskazywać na błąd w instalacji części, na przykład niewystarczające naprężenie paska lub niewyrównanie kół pasowych.