• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki VW Passat B5

Spis treści

  1. Silniki VW Passat B5 (1996-2000)
    1. Silniki benzynowe VW Passat B5 (1996-2000)
    2. Silniki wysokoprężne VW Passat B5 (1996-2000)
  2. Silniki VW Passat B5: (2000-2005)
    1. Silniki benzynowe VW Passat B5 (2000-2005)
    2. Silniki wysokoprężne VW Passat B5 (2000-2005)
  3. Wnioski: Najlepsze silniki VW Passat B5 wszystkich generacji

VW Passat B5 został wprowadzony na rynek w 1996 roku i stał się bestsellerem klasy średniej z imponującą gamą silników w ciągu dwóch generacji. Silniki VW Passat B5 ewoluowały od sprawdzonych silników wolnossących do nowoczesnych jednostek turbo i ukształtowały całą erę technologii silników Volkswagena.

Silniki VW Passat B5 (1996-2000)

Silniki VW Passat B5 (1996-2000)

Pierwsza generacja VW Passata B5 stanowiła ważny punkt zwrotny w historii Passata i oferowała solidną, ale wciąż konserwatywną gamę silników. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od silnika: podczas gdy solidne diesle TDI z łatwością osiągały od 400 000 do 500 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, silniki benzynowe V6 zaczęły wymagać poważnych napraw między 200 000 a 300 000 kilometrów. Typowe interwały serwisowe wynosiły 15 000 kilometrów dla silników benzynowych i 10 000 kilometrów dla diesli. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 1.9 TDI o mocy 110 KM (AFN), który optymalnie łączył niezawodność, oszczędność i przyzwoite właściwości jezdne. Pod względem technicznym ta generacja była nadal wolna od skomplikowanych systemów elektronicznych, co ułatwiało naprawy, ale brakowało jej również nowoczesnych standardów wydajności.

Silniki benzynowe VW Passat B5 (1996-2000)

Gama silników benzynowych VW Passat B5 obejmowała głównie silniki wolnossące bez turbodoładowania. Podstawowym silnikiem był czterocylindrowy silnik o pojemności 1,6 litra i mocy 74 kW (100 KM), który był ekonomiczny, ale miał zbyt małą moc w stosunku do masy pojazdu. Bardziej popularny był 1,8-litrowy silnik o mocy 92 kW (125 KM), który oferował dobrą równowagę między osiągami i zużyciem paliwa. Topowymi silnikami benzynowymi VW Passata B5 były dwie jednostki V6: 2,8-litrowy V6 o mocy 142 kW (193 KM) i rzadki 2,3-litrowy VR5 o mocy 110 kW (150 KM). Silnik VR5 był interesujący pod względem technicznym, ale podatny na problemy z chłodzeniem i uszkodzenia uszczelnień. Silnik 2.8 V6 okazał się bardziej niezawodny, ale był podatny na zwiększone zużycie oleju i kosztowne naprawy łańcucha rozrządu.

Silniki wysokoprężne VW Passat B5 (1996-2000)

Silniki wysokoprężne VW Passat B5 były zdominowane przez legendarny 1.9 TDI w różnych poziomach mocy. Podstawowy silnik o mocy 66 kW (90 KM) był ekonomiczny, ale słabo napędzany. 1.9 TDI o mocy 81 kW (110 KM) był znacznie bardziej popularny i stał się jednym z najlepszych diesli wszechczasów. Te silniki VW Passat B5 TDI miały wtrysk z pompowtryskiwaczami i przy odpowiedniej konserwacji z łatwością osiągały przebiegi ponad 500 000 kilometrów. Typowymi słabymi punktami były tylko dysze wtryskowe po około 200 000 kilometrów i sporadyczne problemy z alternatorem. Silnik 1.9 TDI o mocy 110 KM do dziś uważany jest za wzorzec trwałości i ekonomiczności.

Silnik VW Passat B5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 1.6 100 KM 7,5-8,2 l/100 km Niewystarczająca moc, powolny Średnia
Silnik benzynowy 1.8 125 KM 8,0-8,7 l/100km Solidny, mało problemów Dobry
2.3 VR5 150 KM 9,2-10,1 l/100km Problemy z chłodzeniem, uszczelki Umiarkowane
2,8 V6 193 KM 10,5-11,2 l/100km Zużycie oleju, łańcuch rozrządu Średnie
1,9 TDI 90 KM 5,2-5,8 l/100km Bardzo wytrzymały, trwały Bardzo dobry
1.9 TDI 110 KM 5,5-6,1 l/100km Legendarna niezawodność Bardzo dobry

Silniki VW Passat B5: (2000-2005)

Druga generacja VW Passata B5 przyniosła ze sobą znaczącą modernizację gamy silników i po raz pierwszy wprowadziła technologię W8 i V6-4Motion. Przebieg sprawdzonych silników TDI utrzymywał się na poziomie od 400 000 do 500 000 kilometrów, podczas gdy nowe silniki benzynowe FSI z bezpośrednim wtryskiem początkowo wykazywały problemy z ząbkowaniem. Bardziej złożone silniki wymagały poważnych napraw już między 150 000 a 250 000 kilometrów. Absolutnym hitem był 1.9 TDI o mocy 96 kW (130 KM), który łączył sprawdzoną niezawodność TDI ze znacznie większą mocą. Pod względem technicznym ta generacja oznaczała przejście do nowoczesnych technologii silnikowych, takich jak bezpośredni wtrysk paliwa i zmienne fazy rozrządu, co jednak również zwiększyło złożoność i koszty napraw.

Silniki benzynowe VW Passat B5 (2000-2005)

Gama silników benzynowych VW Passat B5 została gruntownie zmodyfikowana i rozszerzona o bezpośredni wtrysk paliwa FSI. Nowy 1.8 T o mocy 110 kW (150 KM) po raz pierwszy wprowadził turbodoładowanie do Passata B5 i oferował sportowe osiągi, ale cierpiał na typowe problemy z turbosprężarką i tworzenie się szlamu olejowego z powodu zaniedbania konserwacji. Rewolucyjny był 2.0 FSI o mocy 110 kW (150 KM) - jeden z pierwszych seryjnie produkowanych silników Volkswagena z bezpośrednim wtryskiem paliwa. Ten silnik VW Passat B5 FSI był zaawansowany technicznie, ale podatny na koksowanie zaworów dolotowych i problemy z pompą wysokiego ciśnienia. Ukoronowaniem silników VW Passata B5 był spektakularny 4.0 W8 o mocy 202 kW (275 KM), techniczne arcydzieło z ośmioma cylindrami w układzie W, który był jednak niezwykle spragniony i podatny na naprawy.

Silniki wysokoprężne VW Passat B5 (2000-2005)

Sprawdzone silniki VW Passat B5 TDI były dalej rozwijane i uzupełniane o nowe poziomy wydajności. Oprócz sprawdzonego 1.9 TDI o mocy 96 kW (130 KM), dodano nowy 2.5 V6 TDI o mocy 110 kW (150 KM), oferując po raz pierwszy sześciocylindrowy diesel w Passacie B5. VW Passat B5 V6 TDI był bardziej wyrafinowany niż czterocylindrowy, ale bardziej podatny na problemy z układem wtryskowym i droższy w utrzymaniu. Jednak 1.9 TDI pozostał miarą wszystkiego: niezawodny, ekonomiczny i trwały. W szczególności warianty z pompowtryskiwaczami o mocy 96 kW (130 KM) były uważane za praktycznie niezniszczalne i regularnie osiągały przebiegi ponad 600 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji.

Silnik VW Passat B5 Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
1,8 T 150 KM 8,5-9,2 l/100 km Turbosprężarka, szlam olejowy Umiarkowane
2.0 FSI 150 KM 8,0-8,7 l/100km Koksowanie zaworów, pompa wysokociśnieniowa Średni
2,8 V6 193 KM 10,2-10,9 l/100km Zużycie oleju, łańcuch rozrządu Średnie
4,0 W8 275 KM 13,5-15,2 l/100km Bardzo złożony, wysokie zużycie Problematyczne
1.9 TDI 130 KM 5,3-5,9 l/100km Prawie niezniszczalny Bardzo dobry
2.5 V6 TDI 150 KM 6,8-7,4 l/100km Układ wtryskowy, drogi serwis Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki VW Passat B5 wszystkich generacji

Rozwój silników VW Passat B5 wyraźnie pokazuje przejście od sprawdzonej, prostej technologii do nowoczesnych, ale bardziej złożonych jednostek. Podczas gdy silniki wysokoprężne TDI były uważane za gwarant niezawodności w obu generacjach, innowacyjne silniki benzynowe często zmagały się z ząbkowaniem nowych technologii. Silniki VW Passat B5 ukształtowały całą erę i ustanowiły standardy, które mają wpływ do dziś.

  • Najlepszy silnik benzynowy VW Passat B5:

1,8-litrowy silnik wolnossący (125 KM, generacja I) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, umiarkowanego zużycia paliwa i łatwości naprawy bez złożoności późniejszych silników turbo lub FSI.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny VW Passat B5:

1.9 TDI (130 KM, generacja II) łączy legendarną niezawodność TDI z wystarczającą mocą do wszystkich celów i jest uważany za jeden z najlepszych diesli wszech czasów.

  • Najlepszy wszechstronny silnik VW Passat B5:

1.9 TDI (110 KM, generacja I) pozostaje złotym standardem pod względem trwałości, oszczędności i codziennej użyteczności - silnik, który z łatwością radzi sobie z przebiegiem 500 000 kilometrów i więcej.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji VW Passat B5, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,96 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,96 PLN
18,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
029 WV 20 MAHLE 029 WV 20 00 Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Informacja o towar
  • Długość [mm]: 151,8
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Średnica [mm]: 82,5
  • Średnica kołnierza [mm]: 85,5
  • Przetwarzanie: połowicznie
  • Długość opakowania [cm]: 10,6
  • Szerokość opakowania [cm]: 10,60
  • Wysokość opakowania [cm]: 19,00
  • Ciężar netto [g]: 573, 573,0
  • MAHLE: Tuleja cylindrowa
  • Numer artykułu: 029 WV 20 00
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Tuleja cylindrowa 79,51[mm]
Numer artykułu: 029 WV 20 00
105,15 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
47 90229 0 MAHLE 030 55 N0 Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Numer komponentu: 1. R 1.75 CrK, 2. M 2.0 IFU, 3. DSF 3.0 Cr
  • Średnica cylindra [mm]: 79,51
  • Długość opakowania [cm]: 12,5
  • Szerokość opakowania [cm]: 12,50
  • Wysokość opakowania [cm]: 3,00
  • Ciężar netto [g]: 33
  • MAHLE: Zestaw pierscieni tłoka
  • Numer artykułu: 030 55 N0
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAHLE Zestaw pierscieni tłoka Śr. cyl.: 79,51[mm]
Numer artykułu: 030 55 N0
108,26 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Ocen - 44
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 244,90 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 10l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-10
Więcej
244,90 PLN
24,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 85
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: LongLife III
  • Numer artykułu: 157EA4
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 248,51 PLN
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 157EA4
248,51 PLN
62,13 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 238,74 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
238,74 PLN
23,87 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
TYC 337-0251-2 Pokrywa, zewnętrzne lusterko z prawej, dla małej obudowy lusterka
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z prawej
  • Lusterko zewnętrzne / wewnętrzne: dla małej obudowy lusterka
  • TYC: Pokrywa, zewnętrzne lusterko
  • Numer artykułu: 337-0251-2
  • Nasza cena: 29,69 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
TYC Pokrywa, zewnętrzne lusterko z prawej, dla małej obudowy lusterka
Numer artykułu: 337-0251-2
29,69 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 72
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CLEAN+
  • Numer artykułu: 106377
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 196,38 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 106377
196,38 PLN
39,28 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FEBI BILSTEIN 49070 Zestaw osłon, półoż napędowa Termoplast, ze śrubą
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Materiał: Termoplast
  • Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 29, 97
  • Ciężar [kg]: 0,430
  • uwzględnić informację serwisową
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: ze śrubą
  • Długość [mm]: 115
  • FEBI BILSTEIN: Zestaw osłon, półoż napędowa
  • Numer artykułu: 49070
  • Stan: nowy
Szczegóły
FEBI BILSTEIN Zestaw osłon, półoż napędowa Termoplast, ze śrubą
Numer artykułu: 49070
61,29 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
BOSCH 1 986 AE0 124 Regulator napięcia
Ocen - 13
Informacja o towar
  • BOSCH: Regulator napięcia
  • Numer artykułu: 1 986 AE0 124
  • Nasza cena: 88,64 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Regulator napięcia
Numer artykułu: 1 986 AE0 124
88,64 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 87,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
87,07 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
FANFARO ATF FF8602-20 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF III
  • Rekomendacje producenta: JWS 3309, BMW 83 22 0 403 248, BMW 83 22 2 163 514, BMW 83 22 9 407 765, BMW 83 22 9 407 807, BMW 7045E, BMW ETL-8072B, BMW LT71141, BMW ATF+3, BMW ATF+4, Daihatsu ATF Multi, Ford Mercon V, GM Dexron II D, GM Dexron II E, GM Dexron III F, GM Dexron III G, GM Dexron III H, Honda ATF-Z1, Honda ATF DW-1, Honda ATF SP-II, Honda ATF SP-III, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Jatco ATF 3100 PL085, Kia SP-III, Kia SP-II, MAN 339 V2, MAN 339 F, MAN 339 V1, MAN 339 Z1, MAN 339 Z2, Mazda ATF M-III, Mazda ATF M-V, Toyota ATF T, Toyota ATF T-II, MB 236.3, Toyota ATF T-III, Toyota ATF T-IV, Volvo 97340, Volvo 97341, MB 236.10, MB 236.11, Mitsubishi SP-II, Mitsubishi SP-III, Subaru ATF-5, Subaru ATF-HP, Suzuki 3314, Suzuki 3317, Suzuki 2384K, ZF TE-ML 04D, ZF TE-ML 14A, ZF TE-ML 14B, ZF TE-ML 16L, ZF TE-ML 17, Ford Mercon SP, Ford Mercon LV, Ford Mercon ATF F, VW G 052 025 A2, VW G 052 162 A1, VW G 052 990 A1
  • Specyfikacja: JASO M315 1-A-L
  • Linia produktów: ATF
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów
  • Pojemność [litr]: 20
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • FANFARO: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: FF8602-20
  • Nasza cena: 279,76 PLN
Szczegóły
FANFARO Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF III, 20l
Numer artykułu: FF8602-20
Więcej
279,76 PLN
13,99 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MAXGEAR 85-0051 Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
Informacja o towar
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 70
  • Akumulator: Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
  • Położenie biegunów: 1
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 760
  • Długość [mm]: 278
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Wykonanie strefy podłogowej: B13
  • Położenie biegunów: 1
  • MAXGEAR: Akumulator
  • Numer artykułu: 85-0051
  • Nasza cena: 652,24 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MAXGEAR Akumulator 12V 70Ah 760A Akumulator AGM, Biegun dodatni z prawej
Numer artykułu: 85-0051
652,24 PLN
30,00 PLN Zastaw, Darmowa wysyłka
RAVENOL RUP Racing Ultra Performance 1141091-004-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 4l
Ocen - 2
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 511 00, Ford WSS-M2C917-A, MB 226.5, Porsche C40
  • Pojemność [litr]: 4
  • Seria: RUP Racing Ultra, Performance
  • Numer artykułu: 1141091-004-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 474,62 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 4l
Numer artykułu: 1141091-004-01-999
474,62 PLN
118,66 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
N 901 300 01 ELRING 897.440 Zestaw żrub, wykorbienie łożyskowe wału korbowego
Ocen - 3
Informacja o towar
  • Wymiar gwintu: M10x1,5x80
  • Kształt łba śruby / nakrętki: Sześciokąt zewnętrzny
  • Rozmiar klucza: 17 mm
  • Numer taryfy materiału: 7318158066
  • ELRING: Zestaw żrub, wykorbienie łożyskowe wału korbowego
  • Numer artykułu: 897.440
  • Nasza cena: 64,88 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELRING Zestaw żrub, wykorbienie łożyskowe wału korbowego
Numer artykułu: 897.440
64,88 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: