• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki Audi A4 B9 Avant

Spis treści

  1. Silniki Audi A4 B9 Avant (2015-2019)
    1. Silniki benzynowe Audi A4 B9 Avant (2015-2019)
    2. Silniki wysokoprężne Audi A4 B9 Avant (2015-2019)
  2. Silniki Audi A4 B9 Avant (2019-2024)
    1. Silniki benzynowe Audi A4 B9 Avant (2019-2024)
    2. Silniki wysokoprężne Audi A4 B9 Avant (2019-2024)
    3. Audi A4 B9 Avant plug-in hybrid (2019-2024)
  3. Silniki Audi A4 B9 Avant (2024 - dziś)
    1. Silnik benzynowy Audi A4 B9 Avant mild hybrid (2024 - dziś)
    2. Silniki wysokoprężne Audi A4 B9 Avant (2024 - dziś)
    3. Audi A4 B9 Avant plug-in hybrid (2024 - dziś)
  4. Wnioski: Najlepsze silniki Audi A4 B9 Avant wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2015 roku, Audi A4 B9 Avant ugruntowało swoją pozycję jako kombi premium w klasie wyższej średniej wielkości i oferuje dojrzałą technicznie gamę silników z zaawansowanymi technologiami. W ciągu dwóch generacji gama silników Audi A4 B9 Avant ewoluowała od sprawdzonych silników TFSI i TDI do zelektryfikowanych układów hybrydowych, które optymalnie łączą wydajność i osiągi.

Silniki Audi A4 B9 Avant (2015-2019)

Silniki Audi A4 B9 Avant (2015-2019)

Pierwsza generacja Audi A4 B9 Avant stanowiła znaczący skok technologiczny w porównaniu do swojego poprzednika, modelu B8, i ustanowiła nowe standardy w zakresie wydajności i komfortu jazdy. Oczekiwane przebiegi wynosiły od 250 000 do 350 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, przy czym sprawdzone diesle 2.0 TDI były szczególnie trwałe i często osiągały 400 000 kilometrów bez żadnych problemów. Poważniejsze naprawy były zazwyczaj wymagane dopiero po przejechaniu od 150 000 do 200 000 kilometrów, głównie w odniesieniu do turbosprężarki lub układu wtryskowego. Absolutnie topowym silnikiem tej generacji był 3.0 TDI o mocy 272 KM, który był zarówno mocny, jak i niezawodny dzięki konfiguracji V6 i doładowaniu bi-turbo. Pod względem technicznym ta generacja charakteryzowała się wprowadzeniem platformy MLB, która umożliwiła zmniejszenie masy nawet o 120 kg, a tym samym poprawiła wydajność wszystkich silników.

Silniki benzynowe Audi A4 B9 Avant (2015-2019)

Gama Audi A4 B9 Avant TFSI rozpoczęła się od silnika 1.4 TFSI jako podstawowego silnika o mocy 110 kW (150 KM), który imponował dezaktywacją cylindrów (COD) i turbodoładowaniem. Silnik ten okazał się szczególnie ekonomiczny i niezawodny, z jedynie sporadycznymi problemami z koksowaniem zaworów po dużych przebiegach. Silnik 2.0 TFSI był dostępny w różnych poziomach mocy od 140 kW (190 KM) do 185 kW (252 KM) i wykorzystywał sprawdzoną technologię EA888 trzeciej generacji. Podczas gdy słabsze warianty pracowały dość płynnie, mocne silniki 2.0 TFSI czasami wykazywały zwiększone zużycie oleju i turbosprężarki podczas sportowej jazdy. Topowym silnikiem był 3.0 TFSI V6 o mocy 200 kW (272 KM), a później 260 kW (354 KM) w S4 Avant, który oferował płynne dostarczanie mocy dzięki doładowaniu, ale był bardziej wymagający w utrzymaniu.

Silniki wysokoprężne Audi A4 B9 Avant (2015-2019)

Silniki TDI w Audi A4 B9 Avant były zdominowane przez 2.0 TDI o różnych poziomach mocy od 110 kW (150 KM) do 140 kW (190 KM). Wszystkie warianty miały wtrysk common-rail i katalizatory SCR do oczyszczania spalin. 2.0 TDI o mocy 110 kW (150 KM) stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji i oferował doskonały kompromis między osiągami a zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km. Problemy wynikały głównie z zaniedbań serwisowych, w szczególności zatkanych filtrów cząstek stałych lub wadliwych zaworów EGR. Topowym dieslem był 3.0 TDI V6 o mocy od 160 kW (218 KM) do 200 kW (272 KM), który imponował konfiguracją bi-turbo i działał bardzo płynnie pomimo wysokiej mocy.

Silnik Audi A4 B9 Avant Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.4 TFSI 150 KM 5,4-6,2 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Bardzo dobry
2.0 TFSI 190-252 KM 6,8-8,1 l/100km Zużycie oleju w mocnych wariantach Dobre
3.0 TFSI 272-354 KM 7,9-9,4 l/100 km Wysokie koszty utrzymania Średnia
2.0 TDI 150-190 KM 4,2-5,1 l/100km Zawór EGR, filtr cząstek stałych Bardzo dobry
3.0 TDI 218-272 KM 5,1-5,9 l/100km Kompleks Bi-Turbo Dobry

Silniki Audi A4 B9 Avant (2019-2024)

Silniki Audi A4 B9 Avant (2019-2024)

Modernizacja Audi A4 B9 Avant w 2019 r. przyniosła gruntowny przegląd gamy silników, w której po raz pierwszy zastosowano technologię łagodnej hybrydy. Oczekiwane przebiegi wzrosły do 300 000-450 000 kilometrów, ponieważ 12-woltowe układy hybrydowe odciążają silniki spalinowe i zmniejszają ich zużycie. Uszkodzenia silnika stały się rzadkością, a poważne problemy pojawiały się tylko wtedy, gdy okresy między przeglądami były bardzo zaniedbywane. Wyróżniającym się silnikiem tej generacji był 2.0 TDI o mocy 150 KM z łagodnym wspomaganiem hybrydowym, który doskonale łączył niezawodność, oszczędność i wystarczającą moc. Pod względem technicznym 48-woltowy układ elektryczny zrewolucjonizował wydajność, a jednocześnie wszystkie silniki były zgodne z normą Euro 6d-temp, a zatem przyszłościowe.

Silniki benzynowe Audi A4 B9 Avant (2019-2024)

Zmieniona rodzina Audi A4 B9 Avant TFSI otrzymała 12-woltową technologię łagodnej hybrydy (MHEV). Podstawowym silnikiem był teraz 35 TFSI o mocy 110 kW (150 KM), a następnie 40 TFSI o mocy 140 kW (190 KM) i 45 TFSI o mocy 180 kW (245 KM). Wszystkie silniki korzystały z udoskonalonej generacji EA888 o zwiększonej wydajności i zmniejszonym zużyciu oleju. 35 TFSI okazał się szczególnie dojrzały i bezawaryjny, podczas gdy 45 TFSI nadal sporadycznie wykazywał zwiększone zużycie oleju pomimo ulepszeń. Nowością był model S4 Avant z silnikiem 3.0 TFSI V6 o mocy 260 kW (354 KM), który oferował praktycznie turbodoładowanie dzięki elektrycznej sprężarce (EPC), ale był bardzo skomplikowany technicznie.

Silniki wysokoprężne Audi A4 B9 Avant (2019-2024)

Silniki TDI Audi A4 B9 Avant również otrzymały wsparcie dla łagodnej hybrydy i nowe oznaczenia: 35 TDI o mocy 120 kW (163 KM), 40 TDI o mocy 150 kW (204 KM) i topowy silnik 45 TDI o mocy 170 kW (231 KM). Wszystkie warianty 2.0 TDI korzystały z poprawionej generacji EA288 z ulepszonym układem oczyszczania spalin i wtryskiem AdBlue. Model 40 TDI stał się absolutnym faworytem wśród często podróżujących kierowców, ponieważ oferował wysoki poziom codziennej praktyczności przy standardowym zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 4,1-4,6 litra na 100 km. Problemy pojawiały się głównie na krótkich trasach, gdzie filtr cząstek stałych nie mógł być wystarczająco oczyszczony.

Audi A4 B9 Avant plug-in hybrid (2019-2024)

Po raz pierwszy Audi zaoferowało również A4 Avant jako hybrydę plug-in (50 TFSI e) o mocy 220 kW (299 KM). Łączyło to silnik 2.0 TFSI z silnikiem elektrycznym i oferowało zasięg elektryczny do 67 km. Audi A4 B9 Avant PHEV okazało się dojrzałe technicznie, ale miało ograniczenia pod względem przestrzeni bagażnika ze względu na akumulator i było bardziej wymagające w utrzymaniu niż konwencjonalne napędy.

Silnik Audi A4 B9 Avant Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
35 TFSI MHEV 150 KM 5,8-6,4 l/100 km Bardzo niezawodny Bardzo dobry
40 TFSI MHEV 190 KM 6,2-7,1 l/100km Sporadyczne zużycie oleju Dobry
45 TFSI MHEV 245 KM 7,4-8,2 l/100km Zużycie oleju, turbosprężarka Średnie
3.0 TFSI EPC 354 KM 8,1-9,2 l/100km Złożony, wymagający konserwacji Umiarkowany
35 TDI MHEV 163 KM 4,3-4,9 l/100km Filtr cząstek stałych na krótkich dystansach Dobry
40 TDI MHEV 204 KM 4,1-4,6 l/100km Bardzo wytrzymały Bardzo dobry
45 TDI MHEV 231 KM 4,8-5,4 l/100km Złożony, ale niezawodny Dobry
50 TFSI e 299 KM 1,7 l/100 km + elektryczność Mały bagażnik, złożony Dobry

Silniki Audi A4 B9 Avant (2024 - dziś)

Silniki Audi A4 B9 Avant (2024 - dziś)

Obecna generacja Audi A4 B9 Avant konsekwentnie koncentruje się na elektryfikacji i stanowi ostatni etap ewolucji silników spalinowych w Audi. Wszystkie silniki benzynowe są teraz wyposażone w 48-woltową technologię mild hybrid, podczas gdy hybrydy plug-in oferują zasięg elektryczny ponad 80 kilometrów. Ponieważ ta generacja jest dostępna dopiero od 2024 roku, długoterminowe doświadczenia nie są jeszcze dostępne, ale pierwsze raporty z testów pokazują znaczną poprawę wydajności i płynności pracy. Najwyższej klasy silnikiem jest zmodyfikowany 40 TDI z 48-woltową łagodną hybrydą, który dzięki zoptymalizowanemu spalaniu i wspomaganiu elektrycznemu osiąga standardowe zużycie paliwa na poziomie zaledwie 3,9 litra. Nowa technologia 48 V zapewnia żywotność silnika wynoszącą ponad 400 000 kilometrów dzięki mocniejszemu wsparciu elektrycznemu.

Silnik benzynowy Audi A4 B9 Avant mild hybrid (2024 - dziś)

Gama silników Audi A4 B9 Avant jest teraz oparta wyłącznie na silnikach mild-hybrid z 48-woltowym układem elektrycznym. 35 TFSI MHEV dostarcza 110 kW (150 KM), 40 TFSI MHEV 140 kW (190 KM), a nowy 45 TFSI MHEV 195 kW (265 KM). Wszystkie silniki Audi A4 B9 Avant są wyposażone w rozrusznik paskowy-alternator i mogą jeździć wyłącznie elektrycznie do 12 sekund. Silnik 40 TFSI MHEV jest uważany za szczególnie udany i staje się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji - oferuje spontaniczną reakcję przepustnicy dzięki wspomaganiu elektrycznemu i do tej pory był wolny od problemów z produkcją seryjną.

Silniki wysokoprężne Audi A4 B9 Avant (2024 - dziś)

Rodzina Audi A4 B9 Avant TDI została zredukowana do dwóch silników: 40 TDI MHEV o mocy 150 kW (204 KM) i nowego 45 TDI MHEV o mocy 170 kW (231 KM). Oba wykorzystują najnowszą generację EA288 ze zoptymalizowanym spalaniem i 48-woltowym wsparciem dla łagodnej hybrydy. Model 40 TDI MHEV kontynuuje tradycję niezawodnych diesli Audi A4 B9 Avant, a dzięki wspomaganiu elektrycznemu osiąga rekordowe zużycie paliwa wynoszące zaledwie 3,9 litra na 100 km w cyklu standardowym.

Audi A4 B9 Avant plug-in hybrid (2024 - dziś)

Zmieniony 50 TFSI e quattro oferuje teraz moc systemową 220 kW (299 KM) i zasięg elektryczny do 82 km. Większy akumulator i zoptymalizowane zarządzanie energią sprawiają, że Audi A4 B9 Avant PHEV jest prawdziwą alternatywą dla osób dojeżdżających do pracy, ale ograniczenie przestrzeni bagażnika pozostaje.

Silnik Audi A4 B9 Avant Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
35 TFSI MHEV 150 KM 5,6-6,1 l/100 km Jak dotąd brak problemów z serią Bardzo dobry
40 TFSI MHEV 190 KM 5,9-6,5 l/100km Bardzo dojrzały Bardzo dobry
45 TFSI MHEV 265 KM 7,1-7,8 l/100km Brak długoterminowego doświadczenia Dobry
40 TDI MHEV 204 KM 3,9-4,3 l/100km Sprawdzony i wydajny Bardzo dobry
45 TDI MHEV 231 KM 4,2-4,7 l/100km Solidny, ale złożony Dobry
50 TFSI e 299 KM 0,8 l/100km + elektryczność Mały bagażnik Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki Audi A4 B9 Avant wszystkich generacji

Rozwój silników Audi A4 B9 Avant wykazuje ciągłą poprawę pod względem niezawodności i wydajności. Podczas gdy pierwsza generacja była już bardzo dojrzała, łagodne systemy hybrydowe późniejszych generacji przyniosły dalszy znaczący postęp. Silniki TDI pozostały najbardziej niezawodnym wyborem we wszystkich generacjach, podczas gdy silniki benzynowe TFSI stały się znacznie bardziej atrakcyjne dzięki elektryfikacji.

  • Najlepszy silnik benzynowy Audi A4 B9 Avant:

40 TFSI MHEV (190 KM, III generacja) łączy sprawdzoną technologię EA888 z nowoczesnym 48-woltowym wsparciem mild hybrid, oferując optymalną równowagę między osiągami, wydajnością i niezawodnością.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny Audi A4 B9 Avant:

40 TDI MHEV (204 KM, generacja III) z rekordowym zużyciem paliwa na poziomie 3,9 litra i sprawdzoną niezawodnością EA288 reprezentuje szczyt rozwoju silników wysokoprężnych.

  • Najlepszy silnik hybrydowy Audi A4 B9 Avant:

50 TFSI e (299 KM, III generacja) z zasięgiem elektrycznym 82 km oferuje najlepsze połączenie osiągów i zerowej emisji lokalnej dla osób dojeżdżających do pracy i klientów korporacyjnych.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji Audi A4 B9 Avant, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 52
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 369,96 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
369,96 PLN
18,50 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
VAG Longlife IV FE GS60577M4 Olej silnikowy 0W-20, 5l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: IV FE
  • Numer artykułu: GS60577M4
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 288,81 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-20, 5l
Numer artykułu: GS60577M4
288,81 PLN
57,76 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
CASTROL EDGE Professional LongLife III 157EA4 Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 85
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00, Porsche C30
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: EDGE Professional
  • Seria: LongLife III
  • Numer artykułu: 157EA4
  • CASTROL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 248,51 PLN
Szczegóły
CASTROL Olej silnikowy 5W-30, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: 157EA4
248,51 PLN
62,13 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 238,74 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
238,74 PLN
23,87 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CLEAN+ 106377 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 72
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, Porsche C30, MB 229.51, BMW Longlife-04, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CLEAN+
  • Numer artykułu: 106377
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Typ katalizatora: dla poj. z filtrem sadzy / cząstek stałych
  • Norma emisji spalin: Euro 4 (D4), Euro 5, Euro 6
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 225,82 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: 106377
225,82 PLN
45,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Dexron VI MN8207-4 Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 4l, Czerwony
Ocen - 61
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: ATF VI
  • Rekomendacje producenta: JASO M315 1A-LV, Aisin ATF-0T4, Aisin ATF-0WS, Saturn Z 000169756, ALLISON C4, Bentley PY112995PA, Ford Mercon LV, Hyundai SP-IV, Hyundai SP4-M1, Hyundai SPH-IV, Hyundai SP-IV-RR, Hyundai WS, Hyundai NWS-9638, Toyota ATF FZ, Toyota ATF T-IV, Toyota ATF WS, MB 236.14, MB 236.15, MB 236.2, MB 236.41, MB 236.5, Nissan Matic D, Nissan Matic J, Nissan Matic K, Nissan Matic S, Nissan Matic W, VW G 052 533, VW G 053 001, VW G 055 005, VW G 055 162, VW G 055 540, VW G 060 162, BMW ATF 3+, BMW ATF 4, BMW ATF 6, Chrysler ATF+2, Chrysler ATF+3, Chrysler ATF+4, Honda ATF DW-1, Honda ATF 3.1, Honda ATF Z1, Isuzu ATF II, Isuzu ATF III, Isuzu SCS, LR TYK500050, Land Rover AW-1, LR LR0022460, LR LR023288, LR LR023289, Jaguar JLM 20238, Jaguar JLM 20292, Jaguar JLM 21044, MAN 339 A, MAN 339 D, MAN 339 F, Maserati 231603, Mazda ATF-FZ, Mazda ATF N-1, Mazda ATF S-1, Mazda ATF M-5, Mitsubishi ATF-J3, Mitsubishi ATF-MA1, Mitsubishi ATF-PA, Mitsubishi SP-IV, 000.043.205.28, 000.043.204.63, 000.043.304.00, 000.043.205.09, PSA 9730 AE, PSA B71 2340, Renault DP-0, Renault Matic D2, Saab 93 160 393, Saab 93 165 147, Ssangyong DSIH 5M-52, Ssangyong DSIH 5M-66, Subaru ATF HP, Subaru ATF WS, Suzuki ATF 2326, Suzuki ATF 2384K, Suzuki ATF 3314, Suzuki ATF 3317, Suzuki Matic D, Suzuki Matic J, Suzuki Matic S, Volvo 1161521, Volvo 1161621, Volvo 1161640, Volvo 1161540, Volvo 97340, Volvo 97341, ZF TE-ML 11, ZF TE-ML 21L
  • Linia produktów: Dexron VI
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj skrzyni biegów: do automatycznej skrzyni biegów, nie do automatycznej skrzyni biegów CVT (bezstopniowa)
  • Kolor: Czerwony
  • Pojemność [litr]: 4
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej do automatycznej skrzyni biegów
  • Numer artykułu: MN8207-4
  • Nasza cena: 102,81 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej do automatycznej skrzyni biegów ATF VI, 4l, Czerwony
Numer artykułu: MN8207-4
Więcej
102,81 PLN
25,70 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Olej silnikowy 0W-30, 5l
Ocen - 74
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Rekomendacje producenta: VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: LONGLIFE III
  • Seria: FE
  • Numer artykułu: GS55545M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 261,43 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 0W-30, 5l
Numer artykułu: GS55545M4
261,43 PLN
52,29 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAN WEZEL 9901149 Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Ocen - 14
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z lewej, z prawej
  • Rodzaj blachy: Wnęka na koło (nadkole)
  • Sekcja: Część zewnętrzna
  • Długość [mm]: 1250
  • Szerokość 1 [mm]: 50
  • Grubość blachy [mm]: 0,7
  • Wysokość 1 [mm]: 20
  • Przetwarzanie: skracany
  • Jakość / Klasa: DC01 ST12
  • Powierzchnia: ocynkowany
  • Panel naprawczy: Panel naprawczy
  • Kształt dopasowania: Uniwersalny
  • Liczba drzwi: 2 / 4, 3 / 5
  • VAN WEZEL: Sciana boczna
  • Numer artykułu: 9901149
  • Nasza cena: 87,07 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VAN WEZEL Sciana boczna z lewej, z prawej, Panel naprawczy
Numer artykułu: 9901149
87,07 PLN
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Extreme MN7915-5 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 41
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • JASO: JASO MA2
  • Rekomendacje producenta: MB 226.5, MB 229.3, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Porsche A40, Renault RN0700, Renault RN0710, BMW Longlife-01, BMW Longlife-98, PSA B71 2296, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-Z2, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-10896, Chrysler MS-12991, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: Extreme
  • Numer artykułu: MN7915-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód, Motocykl
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 126,59 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: MN7915-5
Więcej
126,59 PLN
25,32 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 77
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special G
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 241,55 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
241,55 PLN
48,31 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
S5 A15 BOSCH S5 0 092 S5A 150 Akumulator 12V 105Ah 950A Akumulator AGM
Ocen - 10
Informacja o towar
  • Linia produktów: S5
  • Pojemność akumulatora [Ah]: 105
  • Akumulator: Akumulator AGM
  • Prąd zimnego rozruchu wg EN [A]: 950
  • Długość [mm]: 394
  • Szerokość [mm]: 175
  • Wysokość [mm]: 190
  • Napięcie [V]: 12
  • DIN / ISO: L6
  • Wykonanie strefy podłogowej: B00
  • Rodzaj bieguna 0
  • BOSCH: Akumulator
  • Numer artykułu: 0 092 S5A 150
  • Nasza cena: 1008,14 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
BOSCH Akumulator 12V 105Ah 950A Akumulator AGM
Numer artykułu: 0 092 S5A 150
1008,14 PLN
30,00 PLN Zastaw, Darmowa wysyłka
VT540S EIBACH VT540-S Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Ocen - 20
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: Oś przednia, Oś tylna
  • Długość [mm]: 210
  • Szerokość [mm]: 13
  • informacja uzupełniająca: Eibach Pro-Spacer, Kołpak
  • EIBACH: Rozszerzenie, błotnik
  • Numer artykułu: VT540-S
  • Nasza cena: 160,08 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
EIBACH Rozszerzenie, błotnik Oś przednia, Oś tylna, Eibach Pro-Spacer, Kołpak
Numer artykułu: VT540-S
160,08 PLN
Cena za zestaw 2 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VALEO 632203 Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Ocen - 9
Informacja o towar
  • Strona zabudowy: z tyłu
  • Kolor: czarny, matowy
  • Zestaw zaczepu przyczepy: z automatycznym odłączaniem asystenta parkowania
  • Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z wyposażeniem do holowania przyczep
  • DIN / ISO: 17386
  • Rodzaj czujnika: Czujnik ultradźwiękowy
  • Wskaźnik: bez wskaźnika
  • Ciężar [kg]: 1,2
  • Cecha chemiczna: lakierowalny
  • Napięcie znamionowe [V]: 12
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z czujnikiem
  • Kąt wiązki czujnika asystenta parkowania: Kąt wiązki czujnika: 0 do 5 stopni
  • Regulacja wysokości do [cm]: 65
  • Aktywacja asystenta parkowania: z akustyczną funkcją ostrzegania, z wyciszeniem radia, Aktywacja opcjonalna włącznikiem, Aktywacja biegiem wstecznym
  • Programowanie parametrów, PPS (asystent parkowania): z programowaniem parametrów, PPS
  • dla pojazdów o szerokośći do [m]: 2,2
  • Zasięg do [m]: 1,7
  • Zasięg od [m]: 0,1
  • Regulacja wysokości od [cm]: 40
  • Czas montażu (w godz.): 1,5
  • Liczba czujników: 4
  • VALEO: Czujniki parkowania
  • Numer artykułu: 632203
  • Nasza cena: 367,61 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
VALEO Czujniki parkowania z tyłu, z czujnikiem, Liczba czujników: 4
Numer artykułu: 632203
367,61 PLN
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 267,46 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
267,46 PLN
53,49 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM010 Pierżcień uszczelniający, obudowa wtryskiwacza Średnica wewnętrzna: 2,80[mm]
Ocen - 13
Informacja o towar
  • Średnica wewnętrzna [mm]: 2,80
  • Średnica [mm]: 6
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Pierżcień uszczelniający, obudowa wtryskiwacza
  • Numer artykułu: DRM010
  • Stan: nowy
Szczegóły
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Pierżcień uszczelniający, obudowa wtryskiwacza Średnica wewnętrzna: 2,80[mm]
Numer artykułu: DRM010
42,64 PLN
Cena za zestaw 10 sztuk
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: