• SHOP
  • CLUB
Wypróbuj konto Premium
0
Mój garaż
Dodaj pojazd
0
Artykułów #
0,00 PLN
Twój koszyk jest pusty

Silniki VW Passat

Spis treści

  1. Silniki VW Passat: Historyczne generacje I-IV (1973-1996)
    1. Silniki benzynowe VW Passat: Historyczne generacje I-IV (1973-1996)
    2. Silniki wysokoprężne VW Passat: Historyczne generacje I-IV (1973-1996)
  2. Silniki VW Passat: Generacja V (1996-2005)
    1. Silniki benzynowe VW Passat: Generacja V (1996-2005)
    2. Silniki wysokoprężne VW Passat: Generacja V (1996-2005)
  3. Silniki VW Passat: VI generacja (2005-2010)
    1. Silniki benzynowe VW Passat: VI generacja (2005-2010)
    2. Silniki wysokoprężne VW Passat: VI generacja (2005-2010)
  4. Silniki VW Passat: VII generacja (2010-2014)
    1. Silniki benzynowe VW Passat: VII generacja (2010-2014)
    2. Silniki wysokoprężne VW Passat: VII generacja (2010-2014)
  5. Silniki VW Passat: VIII generacja (2014-2023)
    1. Silniki benzynowe VW Passat: VIII generacja (2014-2023)
    2. Silniki wysokoprężne VW Passat: Generacja VIII (2014-2023)
    3. VW Passat z napędem hybrydowym: VIII generacja (2014-2023)
  6. Wnioski: Najlepsze silniki VW Passat wszystkich generacji

Od momentu wprowadzenia na rynek w 1973 roku, VW Passat stał się jednym z najbardziej udanych pojazdów średniej wielkości, oferując wyjątkowo zróżnicowaną gamę silników w ośmiu generacjach. Każda generacja przyniosła nowe technologie oraz różne mocne i słabe strony, z ewolucją technologiczną od prostych silników wolnossących po nowoczesne napędy hybrydowe.

Silniki VW Passat: Historyczne generacje I-IV (1973-1996)

Silniki VW Passat: Historyczne generacje I-IV (1973-1996)

Pierwsze cztery generacje VW Passat reprezentują pionierską erę modelu i charakteryzowały się solidnymi, ale wciąż prostymi technicznie silnikami. Przebiegi różniły się znacznie w zależności od typu silnika: podczas gdy sprawdzone silniki wysokoprężne z łatwością osiągały od 400 000 do 500 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki benzynowe często wymagały poważnych napraw między 200 000 a 300 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej epoki był 1.9 TDI o mocy 90 KM z czwartej generacji (1988-1996), który optymalnie łączył niezawodność i oszczędność i jest uważany za kamień węgielny sukcesu diesla VW.

Silniki benzynowe VW Passat: Historyczne generacje I-IV (1973-1996)

Wczesne silniki benzynowe VW Passat początkowo obejmowały silniki wolnossące o pojemności skokowej od 1,3 do 2,0 litrów i mocy od 55 do 136 KM. Pierwsza generacja (1973-1980) była zdominowana przez silniki o pojemności 1,5 litra i mocy 75-85 KM, które okazały się niezawodne, ale niezbyt ekonomiczne. Druga generacja (1980-1988) przyniosła pierwszy silnik VR6 o pojemności 2,8 litra i mocy 174 KM, ale był on podatny na problemy z chłodzeniem. Najlepszym silnikiem benzynowym tej epoki był 1,8-litrowy silnik o mocy 90 KM z trzeciej generacji (1988-1993), który oferował dobrą równowagę między osiągami a niezawodnością.

Silniki wysokoprężne VW Passat: Historyczne generacje I-IV (1973-1996)

Historia sukcesu silników wysokoprężnych VW Passat rozpoczęła się od 1.5 D (50 KM) w pierwszej generacji, a następnie 1.6 D (54 KM) w drugiej generacji. Przełom nastąpił wraz z trzecią generacją i silnikiem 1.9 D (68 KM), który później został przekształcony w legendarny 1.9 TDI (90 KM). Te wczesne silniki TDI były uważane za praktycznie niezniszczalne i regularnie osiągały przebiegi ponad 500 000 kilometrów. 1.9 TDI stał się najbardziej niezawodnym silnikiem ze wszystkich historycznych generacji i położył podwaliny pod reputację VW w zakresie silników wysokoprężnych.

Silnik VW Passat Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabe punkty Ocena
Silnik benzynowy 1.5 75-85 KM 8,5-9,5 l/100 km Wysokie zużycie paliwa, gaźnik Średnie
Silnik benzynowy 1.8 90 KM 7,5-8,5 l/100km Solidny, sprawdzony Dobry
2.8 VR6 174 KM 10,5-12,0 l/100km Problemy z chłodzeniem Umiarkowane
1,5 D 50 KM 6,0-7,0 l/100km Głośny, mało mocy Średnia
1.9 TDI 90 KM 5,5-6,5 l/100km Praktycznie niezniszczalny Bardzo dobry

Silniki VW Passat: Generacja V (1996-2005)

Silniki VW Passat: Generacja V (1996-2005)

Piąta generacja VW Passat oznaczała przejście do nowoczesności i jest uważana za jedną z najbardziej zrównoważonych ze wszystkich generacji. Większość silników tej generacji może z łatwością osiągnąć od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym diesel 1.9 TDI o mocy 130 KM jest uważany za szczególnie trwały. Poważne uszkodzenia silnika są rzadkie, a tylko wczesne silniki benzynowe V6 okazjonalnie wykazują słabości łańcuchów rozrządu. Absolutnym hitem był 1.9 TDI o mocy 130 KM - techniczne arcydzieło z pompowtryskiwaczami, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Po raz pierwszy wprowadzono również technologię W8 z silnikiem 4.0 W8 o mocy 275 KM.

Silniki benzynowe VW Passat: Generacja V (1996-2005)

Gama silników benzynowych VW Passat obejmowała silniki o pojemności skokowej od 1,6 do 4,0 litrów. Silnik 1,6 litra o mocy 100 KM okazał się niezawodnym silnikiem klasy podstawowej, podczas gdy 1,8 T o mocy 150 KM imponował turbodoładowaniem. Silniki V6 o pojemności 2,8 litra (193 KM) i rzadki 4.0 W8 (275 KM) oferowały wysokie osiągi, ale były podatne na uszkodzenia łańcucha rozrządu i wysokie zużycie oleju. Najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji był 1.8 T o mocy 150 KM, który oferował dobrą równowagę między osiągami, niezawodnością i zużyciem paliwa.

Silniki wysokoprężne VW Passat: Generacja V (1996-2005)

VW Passat 1.9 TDI dominował z różnymi poziomami mocy od 90 do 130 KM. Technologia pompowtryskiwaczy (PD) sprawiła, że silniki te były wyjątkowo wydajne i ekonomiczne. VW Passat 1.9 TDI o mocy 130 KM stał się absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji - oferował wyjątkowe osiągi przy zużyciu paliwa wynoszącym zaledwie 5,2 litra na 100 km. Te silniki VW Passat TDI były uważane za praktycznie niezniszczalne i regularnie osiągały przebiegi ponad 500 000 kilometrów.

Silnik VW Passat Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik benzynowy 1.6 100 KM 7,8-8,5 l/100 km Mała moc, ale solidny Dobry
1,8 T 150 KM 7,2-8,0 l/100km Sporadyczne uszkodzenia turbosprężarki Dobry
2,8 V6 193 KM 9,5-10,5 l/100km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju Umiarkowane
4,0 W8 275 KM 12,0-14,0 l/100km Złożone, wysokie zużycie paliwa Problematyczne
1.9 TDI 90-130 KM 5,0-6,0 l/100km Praktycznie niezniszczalny Bardzo dobry

Silniki VW Passat: VI generacja (2005-2010)

Silniki VW Passat: VI generacja (2005-2010)

Szósta generacja VW Passat przyniosła nowoczesną technologię TSI i TDI i charakteryzowała się szeroką gamą silników. Jednak przebiegi były bardzo zróżnicowane: podczas gdy sprawdzone diesle 2.0 TDI z łatwością osiągały od 350 000 do 450 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, wczesne silniki benzynowe TSI często wymagały kosztownych napraw łańcucha rozrządu lub turbosprężarki między 150 000 a 200 000 kilometrów. Absolutnie najlepszym silnikiem tej generacji był 2.0 TDI o mocy 170 KM, który optymalnie łączył moc, niezawodność i oszczędność i jest uważany za jeden z najlepszych diesli wszechczasów.

Silniki benzynowe VW Passat: VI generacja (2005-2010)

Gama silników benzynowych VW Passat obejmowała zarówno silniki wolnossące, jak i nowe silniki TSI z turbodoładowaniem. Silnik wolnossący o pojemności 1,6 litra i mocy 102 KM był dostępny jako silnik podstawowy, podczas gdy silniki TSI o pojemności 1,4 litra (122 KM), 1,8 litra (160 KM) i 2,0 litra (200 KM) stanowiły szczyt gamy. Jednak te wczesne silniki VW Passat TSI cierpiały na typowe problemy z ząbkowaniem: Problemy z łańcuchem rozrządu, zwiększone zużycie oleju i uszkodzenia turbosprężarki sprawiły, że były to najbardziej problematyczne silniki tej generacji. Najbardziej niezawodnym silnikiem benzynowym był wolnossący silnik o pojemności 1,6 litra, który oferował niewielką moc, ale był bardzo wytrzymały.

Silniki wysokoprężne VW Passat: VI generacja (2005-2010)

Silniki wysokoprężne VW Passat były zdominowane przez 2.0 TDI o różnych poziomach mocy od 110 do 170 KM. Silniki te posiadały nowoczesny wtrysk common-rail i filtry cząstek stałych. VW Passat 2.0 TDI o mocy 140 KM stał się najbardziej niezawodnym silnikiem całej generacji, podczas gdy wariant 170 KM oferował najlepsze połączenie osiągów i wydajności. Te silniki VW Passat TDI spełniały już normę Euro 4 i oferowały doskonałe połączenie osiągów, zużycia paliwa i niezawodności.

Silnik VW Passat Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
Silnik wolnossący 1.6 102 KM 7,5-8,2 l/100 km Mała moc, ale solidny Dobry
1.4 TSI 122 KM 6,8-7,5 l/100km Łańcuch rozrządu, zużycie oleju Problematyczne
1.8 TSI 160 KM 7,2-8,0 l/100km Turbosprężarka, łańcuch rozrządu Umiarkowane
2.0 TSI 200 KM 8,0-9,0 l/100km Zużycie oleju, turbosprężarka Problematyczne
2.0 TDI 110-170 KM 5,2-6,0 l/100km Bardzo solidny i ekonomiczny Bardzo dobry

Silniki VW Passat: VII generacja (2010-2014)

Silniki VW Passat: VII generacja (2010-2014)

Siódma generacja VW Passat oznaczała okres przejściowy z ulepszonymi silnikami TSI i sprawdzonymi silnikami TDI. Większość silników tej generacji osiąga przebieg od 280 000 do 380 000 kilometrów przy prawidłowej konserwacji, przy czym silniki wysokoprężne 2.0 TDI są nadal uważane za szczególnie trwałe. Silniki TSI zostały poprawione i wykazywały mniej problemów niż ich poprzednicy, ale sporadyczne słabości w zużyciu oleju pozostały. Absolutnym hitem był 2.0 TDI o mocy 177 KM - zoptymalizowany silnik o zwiększonej wydajności i wysokiej niezawodności.

Silniki benzynowe VW Passat: VII generacja (2010-2014)

Gama silników benzynowych VW Passat została zmieniona i obejmowała 1.4 TSI o mocy 122 KM, 1.8 TSI o mocy 160 KM i 2.0 TSI o mocy 211 KM. Zmienione silniki VW Passat TSI (EA888 Generation 2) okazały się znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, z jedynie sporadycznymi problemami z łańcuchem rozrządu. VW Passat 1.8 TSI okazał się najlepszym silnikiem benzynowym tej generacji, z dobrą równowagą między osiągami, zużyciem paliwa i niezawodnością.

Silniki wysokoprężne VW Passat: VII generacja (2010-2014)

VW Passat 2.0 TDI był dalej rozwijany i był dostępny w mocach od 105 do 177 KM. Wszystkie diesle VW Passat miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. VW Passat 2.0 TDI o mocy 140 KM okazał się najbardziej niezawodnym silnikiem tej generacji, podczas gdy wariant 177 KM oferował najlepsze połączenie osiągów i wydajności. Te silniki VW Passat TDI spełniały normę Euro 5 i nadal oferowały doskonałą niezawodność.

Silnik VW Passat Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe niedociągnięcia Ocena
1.4 TSI 122 KM 6,5-7,2 l/100 km Sporadyczny łańcuch rozrządu Dobry
1.8 TSI 160 KM 6,8-7,5 l/100km Bardzo zrównoważony Bardzo dobry
2.0 TSI 211 KM 7,8-8,5 l/100km Zużycie oleju przy dużej mocy Dobre
2.0 TDI 105-177 KM 4,9-5,8 l/100km Sprawdzona niezawodność Bardzo dobry

Silniki VW Passat: VIII generacja (2014-2023)

Silniki VW Passat: VIII generacja (2014-2023)

Ósma generacja VW Passat reprezentowała szczyt technologii silników spalinowych i jest uważana za najbardziej dojrzałą ze wszystkich generacji. Większość silników tej generacji może z łatwością przejechać od 300 000 do 400 000 kilometrów przy odpowiedniej konserwacji, przy czym diesel 2.0 TDI o mocy 150 KM jest uważany za szczególnie trwały. Poważne awarie silnika stały się bardzo rzadkie, a jedynie potężne silniki benzynowe 2.0 TSI nadal wykazują sporadyczne słabości w zużyciu oleju. Absolutnym hitem był 2.0 TDI o mocy 190 KM - techniczne arcydzieło z doładowaniem bi-turbo, które oferowało zarówno moc, jak i wydajność. Technologia hybrydowa GTE zadebiutowała również w modelu 1.4 TSI e-Power od 2015 roku.

Silniki benzynowe VW Passat: VIII generacja (2014-2023)

Gama silników benzynowych VW Passat rozpoczęła się od 1.4 TSI (125/150 KM), który został później uzupełniony o bardziej nowoczesny 1.5 TSI evo (150 KM). Te mniejsze silniki VW Passat TSI okazały się znacznie bardziej niezawodne niż ich poprzednicy, z jedynie sporadycznymi problemami z koksowaniem zaworów. Dla kierowców o sportowym zacięciu dostępny był VW Passat 2.0 TSI o mocy od 190 do 280 KM. Jednak VW Passat 2.0 TSI (EA888 Gen 3) stał się najbardziej problematycznym silnikiem tej generacji, z częstymi doniesieniami o zwiększonym zużyciu oleju z powodu podatnych na zużycie pierścieni tłokowych.

Silniki wysokoprężne VW Passat: Generacja VIII (2014-2023)

VW Passat 2.0 TDI (EA288) był oferowany w różnych poziomach mocy od 120 do 240 KM. Wszystkie diesle VW Passat miały nowoczesny wtrysk common-rail z katalizatorem SCR i filtrem cząstek stałych. VW Passat 2.0 TDI o mocy 150 KM okazał się najbardziej niezawodnym i wydajnym silnikiem tej generacji, z testowym zużyciem paliwa wynoszącym zaledwie 4,2-4,8 litra na 100 km i wysoką niezawodnością - idealnym dla często podróżujących kierowców. Wersja bi-turbo o mocy 240 KM oferowała sportowe osiągi przy zaskakująco umiarkowanym zużyciu paliwa.

VW Passat z napędem hybrydowym: VIII generacja (2014-2023)

Od 2015 roku VW Passat GTE był oferowany jako hybryda plug-in o mocy 218 KM. Łączyło to silnik 1.4 TSI z silnikiem elektrycznym o mocy 115 KM i oferowało solidne osiągi przy zasięgu elektrycznym do 50 km. GTE okazał się niezawodny, ale z ograniczeniami pod względem przestrzeni bagażowej i czasami powolną zmianą biegów DSG.

Silnik VW Passat Moc wyjściowa Zużycie paliwa Typowe słabości Ocena
1.4 TSI 125-150 KM 5,8-6,5 l/100 km Sporadyczne zakoksowanie zaworów Dobry
1.5 TSI 150 KM 5,5-6,2 l/100km Bardzo nowoczesny i wydajny Bardzo dobry
2.0 TSI 190-280 KM 6,8-8,2 l/100km Zużycie oleju, pierścienie tłokowe Problematyczne
2.0 TDI 120-240 KM 4,2-5,5 l/100km Bardzo solidny (wariant 150 KM) Bardzo dobry
1.4 GTE 218 KM 1,4 l/100km Powolna DSG, mały bagażnik Dobry

Wnioski: Najlepsze silniki VW Passat wszystkich generacji

Rozwój silników VW Passat na przestrzeni pięciu dekad pokazuje imponującą ewolucję technologiczną. Podczas gdy silniki wysokoprężne VW Passat pozostały niezawodne we wszystkich generacjach i stały się mistrzami długich dystansów, potężne silniki benzynowe VW Passat TSI konsekwentnie zmagały się z podobnymi problemami, takimi jak zużycie oleju i uszkodzenia turbosprężarki. Technologia hybrydowa ósmej generacji stanowiła obiecującą alternatywę dla świadomych ekologicznie kierowców.

  • Najlepszy silnik benzynowy VW Passat:

VW Passat 1.5 TSI (150 KM, VIII generacja) łączy nowoczesną technologię z wysoką wydajnością i doskonałą niezawodnością przy niskim zużyciu paliwa.

  • Najlepszy silnik wysokoprężny VW Passat:

VW Passat 2.0 TDI (150 KM, VIII generacja) oferuje najlepsze połączenie niezawodności, oszczędności i codziennej użyteczności we wszystkich generacjach.

  • Najlepszy silnik hybrydowy VW Passat:

VW Passat GTE (218 PS, generacja VIII) z zasięgiem elektrycznym do 50 km i niskim zużyciem paliwa dla osób dojeżdżających do pracy i kierowców dbających o środowisko.

W zakresie konserwacji i części zamiennych do wszystkich generacji VW Passat, AUTODOC oferuje szeroką gamę oryginalnych i wysokiej jakości części zamiennych z szybką dostawą i fachowym doradztwem.

TOP produkty na temat:

AUTODOC Bestsellery: cześci w korzystnej cenie

MANNOL ENERGY MN7511-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 53
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 371,00 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-20
Więcej
371,00 PLN
18,55 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l
Ocen - 55
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 10
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-10
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 228,01 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l
Numer artykułu: MN7715-10
Więcej
228,01 PLN
22,80 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOTUL 8100 X-CESS 102870 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: PSA B71 2296, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, VW 502 00, Renault RN0710, Fiat 9.55535-H2, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Renault RN0700, VW 505 00, BMW Longlife-01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: 8100
  • Seria: X-CESS
  • Numer artykułu: 102870
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOTUL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 179,84 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOTUL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 102870
179,84 PLN
35,97 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
SHELL Helix Ultra 550046268 Olej silnikowy 5W-30, 4l
Ocen - 51
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B3, ACEA A3 / B4
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 226.5, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, Renault RN0700, Renault RN0710
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Helix
  • Seria: Ultra
  • Numer artykułu: 550046268
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • SHELL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 148,76 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
SHELL Olej silnikowy 5W-30, 4l
Numer artykułu: 550046268
148,76 PLN
37,19 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
VAG Special G GS55502M4 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 79
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • Rekomendacje producenta: VW 502 00, VW 505 00
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Special G
  • Numer artykułu: GS55502M4
  • VAG: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 231,95 PLN
Szczegóły
VAG Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: GS55502M4
231,95 PLN
46,39 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
NISSAN KE90090042 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 7
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CF, API SN
  • Pojemność [litr]: 5
  • Numer artykułu: KE90090042
  • Zalecenie producenta oleju: Nissan
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • NISSAN: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 268,21 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
NISSAN Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: KE90090042
268,21 PLN
53,64 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
PEMCO 330 PM0330-5 Olej silnikowy 5W-30, 5l
Ocen - 47
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Rekomendacje producenta: Renault RN0700, MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, BMW Longlife-98, VW 503 01, VW 501 01
  • Pojemność [litr]: 5
  • Seria: 330
  • Numer artykułu: PM0330-5
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • PEMCO: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 90,81 PLN
Szczegóły
PEMCO Olej silnikowy 5W-30, 5l
Numer artykułu: PM0330-5
Więcej
90,81 PLN
18,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MOBIL Super 3000 Formula V 155856 Olej silnikowy 0W-20, 4l
Ocen - 28
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-20
  • ACEA: ACEA C5
  • API: API SN Plus
  • Rekomendacje producenta: VW 508 00, VW 509 00, Porsche C20
  • Pojemność [litr]: 4
  • Linia produktów: Super
  • Seria: 3000 Formula V
  • Numer artykułu: 155856
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MOBIL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 169,81 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MOBIL Olej silnikowy 0W-20, 4l
Numer artykułu: 155856
169,81 PLN
42,45 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL Longlife 504/507 MN7715-20 Olej silnikowy 5W-30, 20l
Ocen - 71
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN
  • Rekomendacje producenta: MB 229.51, BMW Longlife-04, Porsche C30, VW 504 00, VW 507 00
  • Pojemność [litr]: 20
  • Linia produktów: Longlife
  • Seria: 504 / 507
  • Numer artykułu: MN7715-20
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 463,27 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 20l
Numer artykułu: MN7715-20
Więcej
463,27 PLN
23,16 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
Valvoline SynPower 872382 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 70
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: GM LL-A-025, GM LL-B-025, MB 229.5, Porsche A40, PSA B71 2296, VW 502 00, VW 505 00, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-Z2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: SynPower
  • Numer artykułu: 872382
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Valvoline: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 198,14 PLN
Szczegóły
Valvoline Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 872382
198,14 PLN
39,63 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL ENERGY MN7511-10 Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Ocen - 67
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Pojemność [litr]: 10
  • Olej: Olej półsyntetyczny
  • Linia produktów: ENERGY
  • Numer artykułu: MN7511-10
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 182,96 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 5W-30, 10l, Olej półsyntetyczny
Numer artykułu: MN7511-10
Więcej
182,96 PLN
18,30 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL RACING+ESTER MN7902-20 Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Ocen - 21
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • Pojemność [litr]: 20
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: RACING+ESTER
  • Numer artykułu: MN7902-20
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 478,15 PLN
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 10W-60, 20l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7902-20
Więcej
478,15 PLN
23,91 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, Darmowa wysyłka
ELF Evolution 900 SXR 2198388 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 54
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CF
  • Rekomendacje producenta: MB 229.5, Renault RN0700, Renault RN0710, Porsche A40, VW 502 00, VW 505 00, PSA B71 2296, Chrysler MS-12991, Fiat 9.55535-M2
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: Evolution
  • Seria: 900 SXR
  • Numer artykułu: 2198388
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: dla zastosowań przy utrudnionych warunkach eksploatacji
  • ELF: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 157,89 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
ELF Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 2198388
157,89 PLN
31,58 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
MANNOL LEGEND+ESTER MN7901-4 Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Ocen - 27
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 0W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, VW 502 00, Porsche A40, MB 229.5, VW 505 00, Fiat 9.55535-M2, MB 229.3, Renault RN17, Renault RN0700, Renault RN0710, Ford WSS-M2C937-A, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-12633, GM LL-A-025, GM LL-B-025
  • Pojemność [litr]: 4
  • Olej: Olej syntetyczny
  • Linia produktów: LEGEND+ESTER
  • Numer artykułu: MN7901-4
  • MANNOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 115,51 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
MANNOL Olej silnikowy 0W-40, 4l, Olej syntetyczny
Numer artykułu: MN7901-4
Więcej
115,51 PLN
28,88 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy
RAVENOL VST 1111136-005-01-999 Olej silnikowy 5W-40, 5l
Ocen - 26
Informacja o towar
  • Klasa lepkości SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN Plus, API SP
  • Rekomendacje producenta: BMW Longlife-01, MB 229.5, MB 226.5, MB 229.3, Renault RN0700, Renault RN0710, VW 502 00, VW 505 00, Chrysler MS-10725, Chrysler MS-10850, Chrysler MS-12991, Chrysler MS-10896, Fiat 9.55535-Z2, GM LL-B-025, Porsche A40, PSA B71 2296
  • Pojemność [litr]: 5
  • Linia produktów: VST
  • Numer artykułu: 1111136-005-01-999
  • Rodzaj połączenia: Kanister
  • Rodzaj pojazdu: Samochód
  • RAVENOL: Olej silnikowy
  • Nasza cena: 297,97 PLN
  • Stan: nowy
Szczegóły
RAVENOL Olej silnikowy 5W-40, 5l
Numer artykułu: 1111136-005-01-999
297,97 PLN
59,59 PLN za 1 litr
Cena zawiera 23% VAT, nie obejmuje kosztów dostawy

Popularne posty

Zapisz się się do naszych newsletterów

Aby otrzymywać nasze najnowsze wiadomości i porady prosimy o podanie swojego adres e-mail: